Imon Credit
Ҷовидони аскарбача аз лату кӯб мурд ё...
3577

 

Додситонии низомии Тоҷикистон марги сарбози низомиро дар ноҳияи Лахш таҳқиқ мекунад.Ҷовидон Амирхонов дар қисми низомӣ ҳамагӣ 18 рӯз хизмат карда аст. Хешовандони сарбоз мегӯянд, ки ӯ дар натиҷаи латукӯби шадид ҷон додааст.

Ҷовидон Амирхонови 22-соларо зодаи ноҳияи Фархор буда, дар қисми низомии 02011A воқеъ дар Лахш хизмат мекард. Субҳи рӯзи 15-уми октябр Ҷовидон бо хоҳиши худаш ба қисми низомӣ ҳозир шудааст. Пас аз 18 рӯзи хидмат сарбозро ба беморхонаи ҳарбии шаҳри Душанбе интиқол додаанд ва ӯ шаби 11-уми ноябр дар он ҷо вафот кард. Ҷисми бе ҷони Ҷовидон Амирхоновро рӯзи дигар дар зодгоҳаш, деҳаи Давлатободи ноҳияи Фархор дафн карданд.

Хешовандони ин сарбози ғуррамарг мегӯянд, ки Ҷовидон дар натиҷаи латукӯби яке аз афсарон ҷон додааст.


Моиндари морсифатам онҳоро ба бозор бурда, либосҳои арзонак мехаридаасту боқимондаи пулро ба кисааш зада, кайфу сафо карда мегаштааст. Ин гапро аз забони хоҳари калониям Моҳрӯ шунида аз ғазаб хун ба сарам зад.

 


Рӯзи 15уми ноябр аз прокуратураи Рашт хабар доданд, ки сабаби дақиқи марги Ҷовидон Амирхонов то ҳол маълум нест.

Бознашр аз Озодӣ

Поделиться новостью
Шарҳ
(12)
Шафоат Мухаммадиева 2019-11-19, 12:40
Бачаи хушруи хамсояамон хайф шуд. Хайфи одами. Дар вакти лату куб командири часть кучо буд????
Посух
Mavlyuda Ayubova 2019-11-19, 12:40
Факат камбагал мардума мебаран хизмат бачаи бойя не барой хами бачахаи хозира намехохан хизмат рафтан
Посух
Parviz Sharipov 2019-11-19, 12:40
Аҷоб ки дар ин қисми ҳарби зам/палит.. Надошта боша!? Чихел сарбоз мемура ҳеҷ кас аз паси ин кор пурсуҷу намекунад? О ма ҳам сарбоз будам лату куб то ин дараҷаро набуд! Фикр мекунам дар инҷо аввал сержанташ бо муовини командири взводаш гунаҳкоран!!!
Посух
Саидбек Забайдуллоев 2019-11-19, 12:41
Барои хаминам бачахо хизмати харби намеранд, мегурезан тарафи россия.
Посух
Mavlyuda Ayubova 2019-11-19, 12:41
Падару Модаро метарсан, рои мекнан ана акнун сухьта мешинан дар гами марги фарзанд
Посух
Баха Худжаев 2019-11-19, 12:41
Аз Дасти Оки падарони бе сохиб фарзанди мусулман мемурад.Марг ба командири бадбахт нигох куни ту хам фарзанд дори,аскарбачахо амонат Барои ту,давлат марш медихад Барои хизматат,бас будагист фарзандони мардума аз дастони ( дедедхои ) бе падар,мачрух мурдан,ин шармандагист ба шаьну шарафи афсар
Посух
Шобудин Бадалов 2019-11-19, 12:42
Акунун фарқ байни солҳои навадум дар чист?!
Посух
Parviz Sharipov 2019-11-19, 12:42
Аз болои сарбоз корҳои таълиму тарбия кам аст.
Посух
Davronbek Tuihizoda 2019-11-19, 12:42
падару модар доштабоша 20 нафар хешу табор чамшаван раван аз болои хамун камандири част шикоят кунан раиси суди шахри душанбеда хамаи макомотода нависан вай камандири частам лату куб кардагиям говсуд мекунанд АЛЛОХ чоша чанат кунад бародари азиза хайф шидай
Посух
Guldasta Ibodulloeva 2019-11-19, 12:43
хайф шуд бечора бачаи хшру хатто занам нагрифтай ки аз дунё як чи бинад. Дилам сухт
Посух
Shoirai Kabir 2019-11-19, 14:56
😥😥😥😥кад кади рохо кашола карда мебареншон бечорахако медонанд, ки азоб медиханд мезанан барои хами мегурезан худо дастотона шикана кати заданотон беинсофо офарини падару модарошон Оли Шумо Ира ихел карден паго фарзанди Шумо мебина.
Посух
Расул 2019-11-19, 15:30
Ин чавони чавонмарг чавони ватандусте буд ки ихтиёри барои хизмат рафт. Уро аз задани бисёр куштанд. Нач части чиргатол аз хешовандони назди вазири мудофиа аст ва барои хамин хам ин чиноятро хобонданд. Марг бар ин бетмаизхо
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(12)
Шафоат Мухаммадиева 2019-11-19, 12:40
Бачаи хушруи хамсояамон хайф шуд. Хайфи одами. Дар вакти лату куб командири часть кучо буд????
Посух
Mavlyuda Ayubova 2019-11-19, 12:40
Факат камбагал мардума мебаран хизмат бачаи бойя не барой хами бачахаи хозира намехохан хизмат рафтан
Посух
Parviz Sharipov 2019-11-19, 12:40
Аҷоб ки дар ин қисми ҳарби зам/палит.. Надошта боша!? Чихел сарбоз мемура ҳеҷ кас аз паси ин кор пурсуҷу намекунад? О ма ҳам сарбоз будам лату куб то ин дараҷаро набуд! Фикр мекунам дар инҷо аввал сержанташ бо муовини командири взводаш гунаҳкоран!!!
Посух
Саидбек Забайдуллоев 2019-11-19, 12:41
Барои хаминам бачахо хизмати харби намеранд, мегурезан тарафи россия.
Посух
Mavlyuda Ayubova 2019-11-19, 12:41
Падару Модаро метарсан, рои мекнан ана акнун сухьта мешинан дар гами марги фарзанд
Посух
Баха Худжаев 2019-11-19, 12:41
Аз Дасти Оки падарони бе сохиб фарзанди мусулман мемурад.Марг ба командири бадбахт нигох куни ту хам фарзанд дори,аскарбачахо амонат Барои ту,давлат марш медихад Барои хизматат,бас будагист фарзандони мардума аз дастони ( дедедхои ) бе падар,мачрух мурдан,ин шармандагист ба шаьну шарафи афсар
Посух
Шобудин Бадалов 2019-11-19, 12:42
Акунун фарқ байни солҳои навадум дар чист?!
Посух
Parviz Sharipov 2019-11-19, 12:42
Аз болои сарбоз корҳои таълиму тарбия кам аст.
Посух
Davronbek Tuihizoda 2019-11-19, 12:42
падару модар доштабоша 20 нафар хешу табор чамшаван раван аз болои хамун камандири част шикоят кунан раиси суди шахри душанбеда хамаи макомотода нависан вай камандири частам лату куб кардагиям говсуд мекунанд АЛЛОХ чоша чанат кунад бародари азиза хайф шидай
Посух
Guldasta Ibodulloeva 2019-11-19, 12:43
хайф шуд бечора бачаи хшру хатто занам нагрифтай ки аз дунё як чи бинад. Дилам сухт
Посух
Shoirai Kabir 2019-11-19, 14:56
😥😥😥😥кад кади рохо кашола карда мебареншон бечорахако медонанд, ки азоб медиханд мезанан барои хами мегурезан худо дастотона шикана кати заданотон беинсофо офарини падару модарошон Оли Шумо Ира ихел карден паго фарзанди Шумо мебина.
Посух
Расул 2019-11-19, 15:30
Ин чавони чавонмарг чавони ватандусте буд ки ихтиёри барои хизмат рафт. Уро аз задани бисёр куштанд. Нач части чиргатол аз хешовандони назди вазири мудофиа аст ва барои хамин хам ин чиноятро хобонданд. Марг бар ин бетмаизхо
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Tayron Test For 2