ҲАВОДИС
Норак: Арӯсро дар рӯзи тӯяш ҷаноза карданд (4акс аз ҷои ҳодиса)
17022
32


Тавре ки чанд лаҳза қабл шоҳидони ҳодиса аз шаҳри Норак ба хабарнигори сомонаи Оила тч хабар доданд, дирӯз тахминан соатҳои 3-4 дар деҳаи Сари гузари Норак, ронандаи автомашинаи тамғаи Оpel astra аз ӯҳдаи идора кардани мошин набаромада, ба мошини тамғаи Мercedes w210 бархӯрдааст.

Дар натиҷаи ин садамаи хунин ронанда ва мусофирони Мercedes w210 ҷароҳатҳои зиёди ҷисмонӣ бардошта,айни замон дар беморхона дар ҳолати вазнин қарор доранд, ронанда ва се мусофирони Оpel бошанд, дар ҷойи ҳодиса ҷон ба ҷонофарин супурдаанд.

Дар шумули қурбониёни ин садамаи хунин Гулрухсор ном духтараке низ будааст, ки шоми имрӯз бояд тӯйи арӯсиаш барпо мегашт.

Ин арӯсаки ноком ҳамроҳи модараш барои харидани ҷиҳози арӯсӣ ва фатта ба бозор рафта буд. Очаву духтар бо орзуву умедҳои зиёд тамоми лавозимоти тӯёнаро харида, таксӣ киро мекунанд, то ки зудтар ба манзили худ расида, қудоҳоро, ки мебоист бегоҳ домодро барои никоҳ кардан ба хонаи волидони арӯс меоварданд, пешвоз бигиранд.

Бадбахтона, ин сафар барои Гулрухсори арӯсак сафари охирин гашта, дар роҳ мошине, ки ӯ ва модараш дар он нишаста буданд, дучори садама гашт. Гулрухсори 21-сола дар хуни худ ғарқ гашта, дар ҷойи ҳодиса бо дили пурормон ҷони ширинашро ба ҷонофарин супурд, модараш бошад, бо ҷароҳатҳои зиёд дар бемористон дар ҳолати кома қарор дорад.

Шоми имрӯз бояд маҳфили арӯсии Гулрухсор барпо мегашт, аммо тӯй ба мотаму ҷаноза табдил ёфт. Ҳамсояҳо, хешу табор ва ёру дӯстони хонавода ба ин арӯсаки номурод ба ҷойи пероҳани сафеди арӯсӣ кафан пӯшонда, тобути арӯси гулгункафанро бо нолаҳои ҷигарсӯз ба водии хомӯшон гусел намуданд.

Ҷасади ин арӯсаки ноком имрӯз, соати 10.00 дар рӯзи тӯяш, дар зодгоҳаш ба хок супурда шуд.

Дуо мекунем,ки Худованд ҷойи ин арӯси аз бахт бенасибро дар биҳишти ҷовидон муқаррар намуда, ба дигар зарардидагони ин садама шифои комил ато намояд.    

 

макм

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(32)
Сафаров мустафо 2019-06-28, 14:18
Шахри Кулоб
Посух
Моҳпайкар Ёрова 2019-06-28, 14:45
Худованд рахмату магфират бикунад.
Посух
Zulfiya Bobobekzoda 2019-06-28, 14:46
Что случилось?
Посух
Хайдарбек Zulfiya Bobobekzoda 2019-06-28, 19:34
Кури намебини. Барзагов бхон охи то кай ай дахони мардум гап мечини
Посух
Зафар Хайдарбек 2019-06-29, 11:13
Хаму духтар мумкин точикира намефахма. Шартай хар хел дашном додан? Кай и точикои мо бамадинят мешидагибошан?
Посух
Кодир Зафар 2019-06-29, 11:14
Хами ту бамаданият шав. Маданият чи даркорай?
Посух
гогош Кодир 2019-07-03, 13:10
Э ние
Посух
Субхон Кодир 2019-07-21, 09:31
Маданият барои он даркорай ки тубарин одами ахмаку бетарбияра тарбия кардан
Посух
Олим Zulfiya Bobobekzoda 2019-06-29, 11:15
Невеста в день свадьбы попала в аварию и скончалась.
Посух
Ňąjîb Řąhmăţőv 2019-06-28, 14:46
Ё Аллох чи гунох дошт дар наздат ин духтари бетолеъ
Посух
Дуст Ňąjîb Řąhmăţőv 2019-06-28, 18:20
Гапои бемаънӣ нагу
Посух
Мархамат Мамадчонова 2019-06-28, 14:49
Худованд чояшро бихишт гардонад .Омин.
Посух
Талбакова Гулникош 2019-06-28, 14:49
Рисолати Парвардигор ро факату факат Худованд худаш медонад....Шояд ин гули хушбуйро парвардигор барои бихишт чида бурд. ..Худованд ба даргохаш ин Гуларуси нокомро бандаи дустдор кабул фармояд....Иллохим Худованд фариштаи бихишт гардонадаш
Посух
муҳамад 2019-06-28, 15:04
Худованди мутаъол ҷояшро Ҷанат кунад
Посух
Mohinav Khojaeva 2019-06-28, 15:22
Худованд раҳматаш кунад
Посух
Farangis Ostonaeva 2019-06-28, 15:22
Худои мехрубон чояшро чаннат гардон.
Посух
Susana Oreiro 2019-06-28, 15:23
KHUDOVAND MAKONASHONRO JANNAT GARDONAD OMIN?...???
Посух
Bilal Bilal 2019-06-28, 15:23
Инна ЛиЛоХи ва Ино ИЛАЙҲИ РОҶИУН омин
Посух
Зиёда Рахманова 2019-06-28, 15:23
Чояд чаннат шавад эй хохари азиз. Гуфтани будем туят муборак. Афсус сад Афсуз
Посух
Фазлиддин Амриддин 2019-06-28, 15:23
Оҳ Худоё боқимонда бандаҳоято дар паноҳи худат нигаҳбон бош! Аллоҳи раҳиму меҳрубон ин духтаракро раҳмату мағфират гардонад ва аз ҷанати худ бенасибаш намонад.
Посух
Ичобат Акрамова 2019-06-28, 15:24
Худованд илохим рахмату махфират намояд ин арусаки нокомро, ба модараш шифои комил ва сабри чамил хохонам.
Посух
Vohidov Faridun 2019-06-28, 15:24
Худованд чояшро чаннат гардонад. Ба наздиконаш сабри чамил !
Посух
Сверкающие Пустышки 2019-06-28, 15:24
Пиронсолон мегуфтанд,ки партофхоро бо хокистар аралаш куни туй ва мотам аралаш мешавад. Худо чояшро чаннат кунаду ба наздикон сабр чамил
Посух
Алӣ Раҳмон 2019-06-28, 15:28
Парвардигорро дасти дуо бардошта ба ин апаи нозанин , ки шарбати маргро чашидааст (Қуллу нафсан зоиқатул мавт) ҷаннатро насибу рузиаш деҳ.Омин ё Раббил Оламин. Ва ба наздиконаш сабри ҷамил ато фармо .Инна - лоҳа маъ - ас собирина
Посух
Муҳаммад Саидов 2019-06-28, 15:45
Ҷаннат насибат бод.
Посух
A Mir Jon 2019-06-28, 16:26
Худованд шоистаи ҷаннат гардонад. Омин!!!
Посух
Бобоҷон 2019-06-28, 16:49
Худованд ғариқаи раҳмат ва шоистаи ҷаннат бигардонад! Ба аҳли оила ва наздиконаш сабри ҷамил хоҳонам!
Посух
Замира 2019-06-28, 16:57
Худованд рахмату махфират кунад
Посух
Бо Пешвоем 2019-06-28, 18:19
Худованд чояшро чанат гардонад ва боқи мондаҳоро дар паноҳаш нигаҳдорад
Посух
Bobojon 2019-06-28, 19:17
Чояш чанат шавад хохари рахматира
Посух
Зара 2019-06-28, 21:29
Худованд рахмату махфират кунад.
Посух
Аллохи мехрубон чояшро чанутул фирдавс гардонад ва охираташро обод гардонад омин 2019-06-28, 23:24
Аз шахри Исфара дехаи Чоркух
Посух
Идома
Шарҳ
маводҳои монанд
ҲАВОДИС
Панҷакент: Хушдомани келинкуш заҳр хӯрд
Сайёра дар пурсиши нахустин ба гуноҳаш иқрор шуда ба кормандони мақомоти ҳифзи ҳуқуқ гуфтааст, ки ману модарам ҳамеша келинро мезадем,...
10880
25
ҲАВОДИС
Панҷакент: Хушдоман бо зоғнул келинро зада кушт?
Мурд хуб шуд, ягон кас маро гунаҳкор карда наметавонад! Мегӯянд панҷ сол қабл келини хоҳари хушдомани Наргис низ худро ба...
57132
56