Ҳаводис
Панҷакент: Хушдомани келинкуш заҳр хӯрд
10387
24

 

Тавре ки муштариёни сомонаи “Oila.tj” огоҳӣ доранд, чанд рӯз қабл дар деҳаи Мадовраи шаҳри Панҷакент Наргис ном арӯсаки шашмоҳаро хушдоман ва хохаршӯяш бераҳмона ба қатл расонида, баъдан ба дор овехта буданд.

Чанд лаҳза қабл яке аз сокинони деҳаи номбурда бо хабарнигори сомонаи “Oila.tj”дар иртибот шуда, бо шарти пинҳон доштани ному насабаш хабар дод, ки намояндагони мақомоти ҳифзи ҳуқуқ хушдомани Наргиси ноком-Гулбарг Оқиловаро ба бозпурсӣ даъват намудаанд. Аз тарси он ки сирраш фош гашта, боқимондаи умрашро дар пушти панҷараи маҳбас мегузаронад, хушдомани келинкуш қасди худкушӣ намуда, заҳр хӯрдааст.

Ба қавли ин мард Гулбарг Оқилова бо мақсади худкушӣ як навъ дорӯи зидди ҳашаротро, ки барои кирм накардани себ ва дигар дарахтон дар фасли баҳор ба ниҳолҳо мепошанд, нӯшидааст. Аз ин ҳодиса аҳли оила ва ҳамсояҳо хабардор гашта, Гулбарг Оқиловаро ба беморхона мебаранд. Табибон меъдаи кампирро шуста, ҷони ӯро аз панҷаи аҷал раҳоӣ бахшидаанд, вале вай аз зинда монданаш хурсанд нест.

Дар деҳа овозае паҳн гаштааст, ки гӯё хоҳаршӯйи Наргиси ҷавонмарг-Сайёра дар пурсиши нахустин ба гуноҳаш иқрор шуда ба кормандони мақомоти ҳифзи ҳуқуқ гуфтааст, ки ману модарам ҳамеша келинро мезадем, вале ягон чиз намешуд. Хайронем, ки чаро ин дафъа Наргис якбора мурда монд....

Дар байни мардуми деҳаҳои Артуч ва Мадовра миш-миш аст, ки куштори келинаш нахустин ҷинояти содир намудаи Гулбарг Оқилова набуда, ин зан чанд сол пеш ба падаршӯяш заҳр дода, кушта будааст.

 

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(24)
Хурсанд 2019-06-20, 12:43
Ин. Занак. Хушдоман инсон е. Маньяк. Худои. Мехрубон ба. Хама. Инсофу. Дили. Бекина. Ато. Наиояд.
Посух
Егам Хурсанд 2019-06-20, 19:49
Да ин чой навиштаанд Ки нони хурдани Бовари надорам
Посух
Артуч Егам 2019-06-22, 21:23
Ба ин гапат ту чи гуфтании?
Посух
Артуч. Егам 2019-06-23, 21:29
Ту ба ин гапат чи гуфтании?
Посух
Danser Хурсанд 2019-06-20, 20:31
Омин
Посух
Пирхар 2019-06-20, 14:55
О беви бадбахтее
Посух
Мавсима 2019-06-20, 18:59
Москва
Посух
??? 2019-06-20, 19:12
Ба мардуми панчакент чи рух дода аст? Харду чинояткоронро тибки коидаю конун ба чавобгари кашида шавад ва дар пеши ахли башар сангшор кунан то инки ба дигарон панд шавад.
Посух
, Savash ??? 2019-06-21, 05:51
Дуруст кайд кардет
Посух
Мархабо 2019-06-20, 19:33
Ба ин одамхо чи шуда бошад? Магар инсони мусалмон ба чунин вахшоният даст мезанад ? Боз Зан модар? Магар модар ба чунин кор кодир АСТ? Охир вакте Ки фарзанди касро мезади ое пеши назарат фарзанди худат наемад....
Посух
Али Мархабо 2019-06-21, 00:50
Бале пас чаро дари хонаи мардум хостгори мераван ин тавр инсонхо
Посух
Шодмехр чумаев 2019-06-20, 21:00
Инзанак бадбахт занак инзанака дорба овезет
Посух
Икром 2019-06-20, 21:39
:ин занак ба осони намемурад азоби дарднок интизораст ин бадбахтро бигзор азоб кашаду намурад орзуи аргеналиаш марг бошад
Посух
Самандар Самара 2019-06-20, 22:07
Оила вокеан киссахои ачиб менависад.
Посух
Ситора Самандар Самара 2019-06-21, 12:10
Ин кисса нест ин як хакикат аст
Посух
Зарина 2019-06-20, 23:54
Афсус ин рафтори зан модар нест як жазои муносиб бидиханд ки ба базе хушдоманхо дарси ибрат бигардад вакто фарзанди як оиларо ба оилаатон кабул мекунанд чаро нисбаташ хусумат доранд ин аз руи инсоф нест келин гусфанд набуд як жинси латифро ба чунин руз расонданд садкаи номи модару хохар шаванд ба номи модару хохар дог оварданд вакто Панжакент навиштанд шарм доштам афсус
Посух
Авезов Абдукодир 2019-06-21, 00:12
Самандар ин киссаи ачиб не ин як фочеа вазнин худо ин руза ба касе насиб нагардонад! Чабр карда ба фарзанди ин шахс бигзор азоба кашад!
Посух
Махмуд 2019-06-21, 00:29
Аз руи конун чазоша гирад конунеки барои вай баровардаги хатост вайро дар байни халк дор овезед тавре мулум мешавадки коргарои органро харидагиян
Посух
Али 2019-06-21, 00:48
Бадбах он коргари Вазорати корхои дохили, ки пуштгири мекунад аз ин тавр инсонхои одамкушу одамхур...
Посух
Сафаров мехрофарид Болтубоевич 2019-06-21, 05:52
Ин занакро бо ахли оилаш ба чавобгари кашида шавад ва дор кашида шавад тоинки дарси адаб шавад бадигарон
Посух
шоира 2019-06-25, 08:16
чазо дода шавад то ба лигар хушдоианхо дарс шавад агар чазо надихед ино а худ меран ин якум ходиса нест ки арусако аз чабри хушдоману дигархо лар азобанд
Посух
Шавкат 2019-06-28, 23:04
ИН КАМПИРА КАТИ ДУХТАРАШ ЯКЧОЯ ЗИНДА ЗИНДА ДАР АЛОБ СУЗОНДАН ДАРКОР, ТО КИ НОМУ НИШОНИ ХАРРОМАШОН ЧОМЕАРО ВАЙРОН НАКУНАД!
Посух
Лола 2019-06-29, 16:44
Илохи дар оташи дузах сузи ту барин модар хушоман.. Келин хам духтар аст то духтар аз хонаи шавхар меояд ки келин мурдата чамь мекунад Худованд руйи туро дар ду олам сиех кунад....
Посух
5888 2019-07-06, 18:27
Дахшатангез ба мадоврангихо чи шуда бошад хунхорхо бевичдонхо чохилон АЛЛОХ ХИДОЯТ КУНАД БАЪЗЕ БЕВИЧДОНХОРО!!!!
Посух
Шарҳ