ҲАВОДИС
Панҷакент: Хушдоман бо зоғнул келинро зада кушт?
57470
192

 

Дар деҳаи Мадовраи Панҷакент як арӯсаки 6-моҳаро хушдоман ва хоҳаршӯяш бераҳмона ба қатл расонидаанд. Да ин бора ҳамдеҳагони марҳум ба мо хабар доданд.

Мегӯянд, зиндагии Наргис дар хонадони шавҳараш ба дараҷае вазнин буд, ки ҳатто нони хӯрдан намеёфт. Дар моҳи шарифи рамазон чанд маротиба ин келинчаки бетолеъ аз ҳамсояҳо зорӣ намудааст, ки ба ӯ як пора нон диҳанд, чанд рӯз боз чизе ба даҳон набурдааст. Ягона шахсе, ки дар хонаи шавҳараш Наргисро дилбардорӣ медод, бародари шавҳараш буд. Додаршӯяш чанд маротиба ба Наргис маслиҳат додааст, ки баромада равад, аммо дар ҷавоб келинчак мегӯяд, ки ӯ бо либоси сафеди арӯсӣ ба ин хонадон қадам гузоштаву танҳо бо кафани сафед аз ин даргоҳ бадар хоҳад рафт.

Оқибати сабӯрии арӯсак ҳамин шуд, ки шоми 12-уми июн хушдоман ва хоҳаршӯяш ӯро дар оғилхона зада сиёҳу кабуд кардаанд ва баъди мурданаш хостаанд ба дор овезанд.

Шоҳидони ҳол мегӯянд, модаршӯяш Гулбарг ва хоҳаршӯяш Сайёра- Наргис ро аввал бо зоғнӯг (метин) мурданивор зада, баногӯшашро кафондаанд, сипас хостаанд ҷисми беҷони арӯсакро ба дор овехта, ҳодисаро ҳамчун худкушӣ нишон диҳанд ва ҷони худро аз ҷавобгарӣ озод созанд, аммо бо амри худованд тирашон хок хӯрдааст. Писари амаки Наргис усто буда, дар хонаи ҳамсояи онҳо кор мекардааст. Садои доду фиғонро шунида вай зуд ба ҳавлии хушдомани Наргис медавад ва бо чашмони худ мебинад, ки хушдоману хоҳаршӯяш Наргиси хунолудро дар оғилхона ба дор овехта истодаанд. Азбаски арӯсак аллакай мурда буд, писарамакаш хоҳаршӯй ва хушдоми Наргисро аз дар берун карда, дари оғилхонаро маҳкам мекунад ва ба аҳли оилаи арӯсак ин хабари шумро мерасонад.

Ба гуфти шоҳидон вақте, ки намояндагони мақомоти тафтишотӣ барои санҷиши ин қазия меоянд, додаршӯи Наргис бо чашмони гирён фиғон кашида мегӯяд: Янгама апаю очам куштанд!

Наргис Юнусова аслан зодаи деҳаи Артучи Панҷакент буда, бо амри тақдир аввали соли 2019 ба деҳаи Мадовраарӯс шуда омадааст. Ҳамсараш Шукурмурод даҳмарда буда, аз рӯйи овозаҳо бо як зани шавҳардор муносибатҳои ошиқона доштааст.

Наргис чормоҳа ҳомиладор буд, аммо хушдоманаш ӯро зӯран ба назди духтури занона бурда, маҷбур месозад, ки тифли батнашро исқоти ҳамл намояд. Наргис бисёр мехост лаззати модар шуданро бичашад, аммо модаршӯй ва хоҳаршӯяш, ки ду маротиба шавҳар карда, ҷудо шудааст, нагузоштанд, ки орзуи ӯ амалӣ гардад.

Пайвандони ин арӯсаки ормонӣ дар марги Наргис танҳо хушдоман ва хоҳаршӯяшро гунаҳкор меҳисобанд, аммо тафтишоти қазия ҳанӯз идома дорад.

Аз рӯйи баъзе овозаҳо хушдомани Наргис ҳатто баъди марги фоҷиавии арӯсаки шашмоҳа низ аз аспи ғурур нафаромада ба пайвандони келини ҷавонмаргаш гуфтааст, ки мурдаатонро гирифта зуд аз хонаи ман дафъ шавед! Мурд хуб шуд, ягон кас маро гунаҳкор карда наметавонад! Мегӯянд панҷ сол қабл келини хоҳари хушдомани Наргис низ худро ба дор овехта буд. 

Ёдрас мешавем, ки вақтҳои охир куштори бераҳмонаи занон аз ҷониби пайвандони шавҳар торафт меафзояд. Марги Наргис Юнусова дар як ҳафтаи охир сеюмин фоҷиаи хонаводагист, ки ба вуқуъ мепайвандад. Вақти он расидааст, ки ҷомеа дар маҷмуъ ба муқобли ин вабои нав бархоста, пеши роҳи куштор ва худкушии занону духтарон гирифта шавад, вагарна ин мараз боз ҳам бештар доман паҳн хоҳад кард...

 

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(192)
КМ 2019-06-14, 13:49
воқеан, ҷомеа бояд муносибаташро ба ин масъала комиланаз бунёд тағйир диҳад. падару модар 17-20 сол як духтарро ба ноз парварда ба дасти як нафар чун ғуломи ҳалқабаргӯш месупоранд. ту бояд мутеъ бошӣ, ҳар чӣ гӯянд, сар хам намоӣ. имрӯз ҷавонмардон каманд. оила бунёд мекунанд, мераванд, агар имон дошта бошанд, дар шаш моҳу як сол як маротиба меоянд, беимонаш чандин сол гум мешавад, меравад, бале ба ҷони ҳамин занҳо! Хоҳарони азиз - занони муҳоҷирони меҳнатӣ, Худованд ҳамаи шуморо аз шарри шайтон дар паноҳаш нигоҳ дорад! Ҳаққи худро талаб кунед, Шумо ғулом нестед!
Посух
Дилноза Азимова 2019-06-14, 13:53
Ин чи бало шудас дар тарафи Сугд факат куштори берахмона мешавад
Посух
SHahnaz Kayumova 2019-06-14, 13:53
НАХОД ПАДАРУ МОДАР ДУХТАРАШОНРО БА ХАМИН ХЕЛ ОИЛА БА ШАВХАР ДИХАНД? МАГАР ХАБАР НАДОШТАНД АЗ КАМБИЗОАТИИ ИН ОИЛА. ХУДО РАХМАТ КУНАД ЧОЯШ ЧАННАТ ШАВАД
Посух
Рамзи Урфонов 2019-06-14, 13:55
Дилноза Азимова манам хаминро гуфтаниям чаро инхела мекунан и мардум чи балошон задаст
Посух
Артуч Рамзи Урфонов 2019-06-14, 22:57
Ин духтар падар надорад хелу худ Аз оилаи камбизоат буд. Хуштоманнаш бисёр берахм ва бад ахлок
Посух
ЧАРАСОША БУРОРАН ИВОРА Артуч 2019-06-21, 19:46
Я Юююююю
Посух
Оиша Артуч 2019-06-27, 09:55
Ин духтар шаиди алло шудааст вой бар холи онхо бояд дар назди конун ва дар назди Худо чавоб диханд
Посух
Марями Мухаммад 2019-06-14, 13:56
Ё тавбааа ин худаш чи гап худаш ...одамкуши мурчакуши барин шудасмиииии....ин аз Имони пасти одамон дарак медихад....
Посух
Фируза Марями Мухаммад 2019-06-15, 19:01
Инчо факат сардорхои зиндаги Хусур хушдоман гнахгоран. Вактеки ино бо фарханг бо имон бошан ягон вакт чунин ходиса руй намедихад. Бо бечора келинхоя гунахгор мекунан . Ман хазор афсус мехурам барои марги чавонмарг Наргис. Илтимос раисои танзими оила мачлисхо барпо кунен пеши ин рохро гирен кучоя нигох дорен шмо. Хуштоманхои ёш аз хуштоманхои давраи бибию бобои мо панду ибрат гиран ваёям келин доштан.
Посух
Ррр Фируза 2019-07-01, 09:44
Илтимос мачлисхо на факат барои келин хусуру хуштоман кайсингул хам гузорен дар 70% холатхои чудо шави онхо гунахкоран! Гапшон факат келин бояд хап шинаду токат кунад. Онхо бошад келинонро гам додан гиран,
Посух
Зухра Сангова 2019-06-14, 14:18
Ба газаби Аллох гирифтор шавед! Беинсофхо! Бо чунин берахмиятон аз фарзандонатон ин рузро бинед!
Посух
Гули Панчакент 2019-06-14, 14:18
Неадекватные люди
Посух
Гульджахон Кадырова 2019-06-14, 14:18
Ин чи бедоди, ин чи вахшигарист? Ё Худоё!
Посух
Чоми Дустмуродов 2019-06-14, 14:19
Худо рахмат кунад. Абдулбашаро сабри чамил тияд
Посух
Тахмина Шарипова 2019-06-14, 14:19
Товба.Чи гап да тарафи Сугд. Нохуши болои хам.Худои кунед.Садака кунед.Хун кунед.
Посух
Ygona Тахмина Шарипова 2019-06-25, 18:24
Аз хама кушторхои бе рахмона дар шахри сугд мешаванд чунки занхояшон сангдиланд дар махбас хонаи занонаи шахри душанбе аз 100 фоиз махбусон 80 фоизаш сугдихо хастанд ва хамаашон бо айбдории куштор худо панох тияд аз ин хел занхо
Посух
Habibjon Amonov 2019-06-14, 14:20
Бо зани шавҳардор не балки бо духтари хона муносибат доштааст.
Посух
No matter Habibjon Amonov 2019-06-14, 19:04
Ки буданаш маълум аст?
Посух
Мухочир No matter 2019-06-17, 16:32
Бале набераи Шерали аз якахона
Посух
Хххххххх Habibjon Amonov 2019-06-21, 13:48
Тонхо хакиката худо медонад!кардагира Худо чазояша дихад
Посух
Нилуфар Нилуфар 2019-06-14, 14:20
Духтарои мо бе кадр хайф шудан
Посух
Малик Мадчидов 2019-06-14, 14:25
Худозадахо нони хурдан надоранд боз ба куштори келини бегунох даст мезананд беимонхо худо занад шумоенро
Посух
Малика Исломова 2019-06-14, 14:32
Худочони бахшандаву мехрубон бандахои нодону беаклатро бубахш,шахси беимон будаст он хуштоман,
Посух
Чоми Дустмуродов 2019-06-14, 14:58
Худо рахмат кунад. Абдулбашаро сабри чамил тияд
Посух
Малика Исломова 2019-06-14, 14:59
Худочони бахшандаву мехрубон бандахои нодону беаклатро бубахш,шахси беимон будаст он хуштоман,
Посух
Umeda Rajabova 2019-06-14, 14:59
Е тавба
Посух
Malika Mal 2019-06-14, 15:00
Салом! Ба ин мардуми Хучанди бостони чи шуда бошад, инкадар куштори духтар,келин,хушдоман....
Посух
Одами одди Malika Mal 2019-06-15, 10:07
Одамои даюс бисёр шудаанд
Посух
Парвина Наврузова 2019-06-14, 15:08
Тоба тоба мода шудасми куштан як дигаро то худ куши то занашро куштос то шавхарашро куштос то келин тоба кадам инхели бад не ку осон будас одам куштан бе аклан чи
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-06-14, 15:08
Инно лиллохи ва инно илайхи рочеун. Худованд рахмат ва шоистаи чаннат гардонад.
Посух
Zarrina Nazarova 2019-06-14, 15:09
Хамин келинам баромада рави намешад ай ин кадар азоба, чаро дидаву дониста чони худро дар азоб мемонанд, Беакли, то хамин дарача худро бекадру хамчун як хаси хонаи беимонову Худобехабаро куни. Что вас держит в таких семьях, почему человек в частности эта девушка так не любила себя что давала так над собой издеваться извергам......не могу понять ....где родители этой девушки куда вы смотрели, она что вещь какая-то вот так отдавать её избавиться и не вспоминать больше УЖАС она же ваша дитя плоть и кровь, ваша частичка как можно так пренебрегать своим ребёнком ойй не понимаю куда катится мир ,что с людьми то происходит....(((
Посух
Максуда Zarrina Nazarova 2019-06-24, 17:48
Вы знаете знаю таких дур мамаш сорри за мой французкий... дочку футболит муж наркоман и семейка дебилок золовок! И че горемамаша говорит хай ничеее кого муж не бил за то не холодная не голодная... от побоев ее дочка начала косить а мамаше пофиг зато дом говорит 2 этажный есть? короче ужас
Посух
Мухаммадато Zarrina Nazarova 2019-06-25, 17:33
Полностью солидарен с вами! Обязательно Бог накажет эту тварь! Но куда смотрели родители?!!!
Посух
?? Zarrina Nazarova 2019-06-28, 23:06
??
Посух
Shamsiya Badalova 2019-06-14, 15:10
Ин хама аломати бекори!!!! На мардхо чои кор доранду на занхо! Бехирадии оила! Бисёр вакт дар деххо духтархо дер ба шавхар бароянд волидайн шарм медоранд, аз ин ру ба ин хел оки падарон духтар медиханд!!!! Ва насихат мекунанд, ки токат кун! Окибаташ фочеа!!!!!! Бо хама сахтихои конуни ЧТ чазо дода шавад хам ба хушдоман, хам ба хохаршуй!!!!!!
Посух
Мастона Пулотовна 2019-06-14, 15:57
Хамаи гапатон хак асту рост дахни мардум ганда гуфта падару модароям мурдат мебуротки зиндат не гуфтани макола хаст лек афсус ки умри одамизод бебозгашт аст
Посух
Shamsiya Badalova 2019-06-14, 15:57
Ин хама аломати бекори!!!! На мардхо чои кор доранду на занхо! Бехирадии оила! Бисёр вакт дар деххо духтархо дер ба шавхар бароянд волидайн шарм медоранд, аз ин ру ба ин хел оки падарон духтар медиханд!!!! Ва насихат мекунанд, ки токат кун! Окибаташ фочеа!!!!!! Бо хама сахтихои конуни ЧТ чазо дода шавад хам ба хушдоман, хам ба хохаршуй!!!!!!
Посух
Ахмад Абдурахмонов 2019-06-14, 15:58
тарафи Сугд девона шуда бошан харруз куштор
Посух
Идома
Шарҳ