Ҳаводис
Маскав: Муҳоҷири тоҷик дар садама пора-пора шуд (3-акс)
28.06.2019
Р. Азимӣ
4387
25


Дирӯз, тахминан соатҳои 11-и рӯз дар шаҳри Маскав садамаи нақлиётӣ рух дода, як мошини калони боркаш бо мошинаи сабукрав бархӯрд.

Дар натиҷаи ин садамаи хунин боз як муҳоҷири тоҷик дар ғурбат ҷони ҷавони хешро ба сахтӣ ба ҷонофарин супурд.

Меҳроб Самадови 22-сола, зодаи ноҳияи Варзоб буда, чанде пеш ба хотири ҷамъ кардани пул барои гузаронидани тӯйи домодиаш ба Русия мардикорӣ рафта буд. Меҳроб дар шаҳри бузурги Маскав дар як сохтмони азим ба ҳайси прораб кор мекард. Ин ҷавони меҳнатқарин бо садҳо умеду орзуҳои ширин маблағи меҳнаташро ҷамъ мекард, то ки дар Ватан тӯйи зебое ороста, бо духтари покдомоне хонадор шавад, аммо тақдир амалӣ гаштани орзуҳояшро ба ин шаҳбачаи ормонӣ насиб надид.


Рӯзи 27-уми июн дар натиҷаи садамаи нақлиётӣ ин шаҳбачаи ноком ҷони ҷавонашро ба сахтию зориҳо ба ҷонситон супурд. Шоҳидони ҳодиса мегӯянд, ҷисми Меҳроб дар натиҷаи зарбаи сахт пора-пора гаштааст.
Муҳоҷирони меҳнатии тоҷик барои интиқоли ҷасади Меҳроб Самадов ба Ватан маблағ ҷамъ карда истодаанд ва аз тамоми одамони саховатманд хоҳиш доранд, ки ба қадри имкон ва тавоноии худ дар ин кори савоб саҳми хешро гузоранд.
Рақами суратҳисоби бонкӣ:
Сбербанк: 4276380137601238
Наҷмиддин Самадов




Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(25)
Нилуфар Хамдамова 2019-06-28, 11:53
Худо рахмат кунад
Посух
Abdullo Odinaev 2019-06-28, 11:53
И Россия аждахори адамхур щдай харуз бачахои точика фуру бурдестай
Посух
Фарида Наимова 2019-06-28, 11:54
Худо рахмату магфираташон кунад омин чояшон чаннат бошад
Посух
Хосият Абдукадырова 2019-06-28, 11:54
ХУДОЧОН ЧОЯШОНРО ШОИСТА-ЧАННАТ КУНАД ОМИН ОМИН ОМИН!!!!
Посух
Bonu Nurmatova Rahmonqul Хосият Абдукадырова 2019-06-28, 11:54
Омин
Посух
Сирочиддин Шехов 2019-06-28, 11:54
Омин
Посух
Тайибачон Нуралиева 2019-06-28, 11:55
Худо рахматаш кунад! Ба падару модар сабру тоқат дихад!
Посух
Rahim Manonov 2019-06-28, 11:55
Асалому алайкум ва рахматуллох бародаро ма язнаи хамин маид мешам ,фонд махкам шудагияй, метонен ки кумакхои худро ба дигар бародарони ниёзманд расонед ...Аллох чазои хайртон дихад
Посух
Madina Murtazaeva 2019-06-28, 11:55
Худочон хаммаи мусофиронро нигах бон бошад !?
Посух
Madina Murtazaeva 2019-06-28, 11:56
??? Скрыть комментарий или пожаловаться на него
Посух
Бехзод Хабибов 2019-06-28, 11:56
Инно лиллохи ва инно илайхи рочиъун
Посух
Ширин 2019-06-28, 12:25
ХАМА МУРДАНД. ЧИ Рузи сахт. Худо рахм кун бар мусофирон
Посух
Лола Хучаева 2019-06-28, 12:29
Ина лиллохи ва ига илайхи рожиьун
Посух
Лола Хучаева 2019-06-28, 12:29
Аллох сабри чамил тияд ба ба падару модараш
Посух
Gulnoz Rahmonova 2019-06-28, 12:29
Худо рахмат кунад
Посух
Bilal Bilal 2019-06-28, 12:29
Инна ЛиЛоХи ва ИЛАЙҲИ РОҶИУН омин
Посух
Мунира Салиева 2019-06-28, 12:30
Худованд х,амаи мух,оч,ирионро нигахбон,бон башад! Маити гурамаргро Худованд рах,мату магфират кунад! Ч,ояш ч,аннат бод! Ба волдайнаш сабри ч,амил ато намояд.
Посух
Амирбек Бахтиёр 2019-06-28, 12:41
и ачал омада бошад, мухочиред ё дигар мефавтед. Аз ачал чойи гурез надоред.
Посух
Амирбек Бахтиёр 2019-06-28, 12:41
и ачал омада бошад, мухочиред ё дигар мефавтед. Аз ачал чойи гурез надоред.
Посух
Daler Goibov 2019-06-28, 12:41
худо рахмат кунад???
Посух
Olamafruz Nazirmad 2019-06-28, 12:42
Сабри чамил ба хешону наздикони фавтидагон
Посух
Шамсия Хайрулло 2019-06-28, 12:43
Парвардигор рахматаш кунад.
Посух
Алишер Ализода 2019-06-28, 13:38
Инна лиллоҳи ва инаилайҳироҷиъун
Посух