Arzon Banner
Арӯси шайхи тиллоӣ духтари файзободист, аммо...(ВИДЕО)
2037
Арӯси шайхи тиллоӣ духтари файзободист, аммо...(ВИДЕО)

Субҳи имрӯз муаллифи қиссаи пурҳангомаи "Арӯси шайхи тиллоӣ" Абдумудассир Аҳмадзода меҳмони сомонаи Oila.tj гашта, ба саволҳои сершумори хонандагон посух дод ва сиру асрори Гулрафтору дигар қаҳрамонҳои асарро кушод. 

-Донистан мехоҳед, ки Гулрафтор аз кадом минтақаи Тоҷикистон аст?
-Мехоҳед донед, ки имрӯз арӯси шайхи тиллоӣ дар куҷо зиндагӣ мекунад?
-Аҳмадзода бо Гулрафтор дар куҷо ва чӣ тавр вохӯрд?
-Филми "Арӯси шайхи тиллоӣ" кай ба навор гирифта мешавад?
-Барои бозидани нақшҳо дар ин филми пурмоҷаро кастинг эълон мекунанд?
-Нақши Гулрафторро дар ин филм кӣ мебозад?
Ба ин ва дигар саволҳои худ дар бораи "Арӯси шайхи тиллоӣ" ҷавоб гирифтан хоҳед, ба сӯҳбати хабарнигори Oila.tj Рустам Азимӣ бо муаллифи асар Адбумудассир Аҳмадзода дар видеои мо тамошо намоед!
 

Поделиться новостью
Шарҳ
(5)
Хулиганка 2020-01-15, 22:17
Ишки тиллоии мухочири точикро гуянд бехтар мешавад
Посух
Субхия 2020-01-16, 01:05
Ташаккури зиёд барои чунин киссаичолиб Рости бо номи ин журналист гоибона шинос вале намедонистам ки хикоёти зеборо он кас навиштаандНавиштахои дигарашонро интизорем Муваффак бошед ахли эчоди ,оила,
Посух
Ахмадзода Субхия 2020-01-16, 13:26
Ташаккури беандоза,Субҳиябону!
Посух
Исфараtj 2020-01-16, 22:11
Аввалан саломи худро ба устоди азиз мерасонад. Устод шумо гарчанде нависанда хам нестед аммо мухлисон мехоханд пайваста аз киссахои навиштаи шумо бахра баранд. Ташаккур барои чунин киссаи зебо,мо мухлисон 44шаб бесаброна соати 21.00 ро интизор шудем то киссаи шуморо хонем ва ба чандин нафарони наздикамон накл кардем. Сад дар сад суханхои хакикат гуфтед устод. Щинда бошед хамеша эчод кунед мо мухлисон бахра барем. Бурдборихои беназир таманно дорам. Бигзор дар оянда аз ин хам бештару хубтарашро эчод намонд.
Посух
Панчакенти 2020-01-16, 23:34
Дастатон дардро набинад устоди азиз
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(5)
Хулиганка 2020-01-15, 22:17
Ишки тиллоии мухочири точикро гуянд бехтар мешавад
Посух
Субхия 2020-01-16, 01:05
Ташаккури зиёд барои чунин киссаичолиб Рости бо номи ин журналист гоибона шинос вале намедонистам ки хикоёти зеборо он кас навиштаандНавиштахои дигарашонро интизорем Муваффак бошед ахли эчоди ,оила,
Посух
Ахмадзода Субхия 2020-01-16, 13:26
Ташаккури беандоза,Субҳиябону!
Посух
Исфараtj 2020-01-16, 22:11
Аввалан саломи худро ба устоди азиз мерасонад. Устод шумо гарчанде нависанда хам нестед аммо мухлисон мехоханд пайваста аз киссахои навиштаи шумо бахра баранд. Ташаккур барои чунин киссаи зебо,мо мухлисон 44шаб бесаброна соати 21.00 ро интизор шудем то киссаи шуморо хонем ва ба чандин нафарони наздикамон накл кардем. Сад дар сад суханхои хакикат гуфтед устод. Щинда бошед хамеша эчод кунед мо мухлисон бахра барем. Бурдборихои беназир таманно дорам. Бигзор дар оянда аз ин хам бештару хубтарашро эчод намонд.
Посух
Панчакенти 2020-01-16, 23:34
Дастатон дардро набинад устоди азиз
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД