Arzon Banner
Кӣ ҳақ: ронанда ё роҳбарияти автобазаи №-1? (ВИДЕО)
5170
Кӣ ҳақ: ронанда ё роҳбарияти автобазаи №-1? (ВИДЕО)

Ҳафтаи гузашта Ятимов Абдукарим, собиқ корманди корхонаи воҳиди давлатии Автобуси 1-и шаҳри Душанбе ба идораи сомонаи Oila.tj ташриф оварда, аз он шиква намуд, ки бе ягон асос роҳбарияти корхонаи мазкур ӯро аз кор рондааст. Шикояти Ятимовро дар сомона нашр намуда, Рустам Азимӣ хабарнигори сомонаи Оила. ТҶ пайи таҳқиқи ин масъала ва фаҳмидани назари тарафи муқобил ба автобазаи №"-1 раҳсипор гашт. Инак, мо назари мутасадиёни ин корхонаро манзури шумо месозем. 

Поделиться новостью
Шарҳ
(5)
Kaka Kaka 2020-02-18, 13:55
Э бесаводхоо.... у маьлумотномаи пешниходнамудаи ин шахрванд барои дар хамон холатеки мошина мондасту беморхона мурочиат кардааст барои хамуяя. На барои доимо нарондани мошин.... шумо як чиза фахмен камтар.. Ман як тавсия метм амин АБДУКАРИМАКИ брава ба суд мурочиат кунад дар якум процеси суди вастанавитш мекунан бо марални ушерб талаб куна .. ман бовари дорамкии СУД КОНЕЬ МЕКУНАД ХАМИН МАРДАКА..
Посух
LIMITED GROUP 2020-02-18, 13:55
АВТОБАЗА -- Х,АҚ АСТ !!!
Посух
Всё Обман 2020-02-18, 13:56
Хай гирен якори дигарда монен бечора хонаш хамина нигох мекнан к и як танга биёра да база бдагист якор бо.давлениш балнд нашава бо барои кор шда.
Посух
Анджелина Джоли 2020-02-18, 13:56
Хозир чавонорам давлени доран аз Дасти шумо барин рохбарои бесавод на чавон руз Дора на пир
Посух
ivan ivanov 2020-02-18, 13:57
ака тага надори девона мероранта давлени меганта бисёр даводав наку бе фоедай
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(5)
Kaka Kaka 2020-02-18, 13:55
Э бесаводхоо.... у маьлумотномаи пешниходнамудаи ин шахрванд барои дар хамон холатеки мошина мондасту беморхона мурочиат кардааст барои хамуяя. На барои доимо нарондани мошин.... шумо як чиза фахмен камтар.. Ман як тавсия метм амин АБДУКАРИМАКИ брава ба суд мурочиат кунад дар якум процеси суди вастанавитш мекунан бо марални ушерб талаб куна .. ман бовари дорамкии СУД КОНЕЬ МЕКУНАД ХАМИН МАРДАКА..
Посух
LIMITED GROUP 2020-02-18, 13:55
АВТОБАЗА -- Х,АҚ АСТ !!!
Посух
Всё Обман 2020-02-18, 13:56
Хай гирен якори дигарда монен бечора хонаш хамина нигох мекнан к и як танга биёра да база бдагист якор бо.давлениш балнд нашава бо барои кор шда.
Посух
Анджелина Джоли 2020-02-18, 13:56
Хозир чавонорам давлени доран аз Дасти шумо барин рохбарои бесавод на чавон руз Дора на пир
Посух