Arzon Banner
Фарзонаи Хуршед дар автобуси №3
4719

Субҳи имрӯз, тақрибан соатҳои 5 баробари ворид шудан ба сомонаи инстаграм чашмам ба видеои кӯтоҳе афтид, ки дар он овозхони шинохтаи тоҷик Фарзонаи хуршед дар дохили автобус қарор дошт.

Ростӣ ҳеҷ боварам наомад, ки духтари примадоннаи саҳнаи тоҷик Сурайё қосимова ва хоҳари Шабнами Сурайё, ки дар сар то сари олам шӯҳрату маҳбубият дорад ва ба қавли маъруф аз оилаи миллионер аст, автобуссавор мегашта бошад. Барои фаҳмидани асли ҳол дарҳол ба Фарзонабону занг задам. Ростӣ, ҳеҷ интизор набудам, ки дар ин субҳи содиқ касе ба зангам ҷавоб медиҳад, аммо гӯширо худи Фарзонаи Хуршед бардошт. Аз телефон садои ғалоғула меомад ва аёб буд, ки ин овозхони шинохта дар ягон ҷойи серодам қарор дорад.

-Салом Фарзонабону! Ин қадар овози ғавғо. Дар ин субҳи содиқ магар дар хонаатон нестед?

-Ман хеле барвақт аз хоб мехезам. Айни ҳол бо автобуси рақами №3 ба самти боғи Устод Айнӣ рафта истодаам. .


 НАМОЗХОНИИ ДУХТАРИ ФАРЗОНА ДАР КЛИПИ МОДАРАШ 


 -Чаро бо мошини худатон нею бо автобус ба боғи Айнӣ меравед?

-Чанд муддате, ки дар Москав қарор доштам, зиёд пазмони мардуми Тоҷикистонам шудам ва ба худам ваъда додам, ки баъди бозгашт ҳатман бо автобус ба сайри шаҳр мебарояму бо мухлисонам аз наздик вомехӯрам. Ба ҳамин хотир имӯз ба автобус нишастам, то ки бо мардум аз наздик ҳамсуҳбат шавам.

-Гуфтагӣ барин, Москав ба сафари ҳунарӣ рафта будед ё ба сайру тамошо?

-Мо бо як тир ду нишон зада, ҳам сафари ҳунарӣ кардему ҳам истироҳат. Чанд шартномаи хуби ҳамкорӣ ба имзо расондем, вале дар ин бора баъдтар муфассал мегӯям.

-Ташаккур барои як сӯҳбати хуб ва ошкоро. Мо ният дорем, ки аз рӯзгори шумо як барномаи алоҳида таҳия намоем. Барои мулоқот бо сомонаи Оила вақт доред?

-Бо ҷону дил!

Шабнам Тоҳирӣ

Поделиться новостью
Шарҳ
(22)
Guldasta Ibodulloeva 2020-02-05, 17:36
И автобус ягон айб дора? О хамашон нав фасон тозахак бечора Пешвои Милат ика гамхори карда автобуси нав шахри фасон бад чи шудай ки автобусда шиштай? Агар дар автобус дида бошен Шабнамхон пас чаро занг заден пешаш нарафтен? Ика савол бо ба телефон. Воимаи бад нашид?)))
Посух
Gulnora Mirzoeva 2020-02-05, 17:36
Мо харруз ба хамо афтобуси 3 мегардем, ягон бор Фарзонаро надидем🤓🤓🤓
Посух
Фотима Намозова 2020-02-05, 17:36
Бад чи шудааст автобус кати рафта аст гахвора и Фарзона аз осмон наемадаги ку у хам мисли дигарон одам аст.
Посух
Пarviz Sharipov 2020-02-05, 17:36
Бо гуфтам дар соатӣ 5-и саҳар намози бомдод хондани бромадай лекин тирам ба нишон нахурд😆
Посух
Мирзо Шодиев 2020-02-05, 17:42
Ман хар руз бо автобус мегардам, барои чи аз ман намепурсед, ки ман барои чи , бо автобус мегардам.
Посух
Мирзоев Шодруз Мирзо Шодиев 2020-02-06, 18:07
Бародар охи шумо ак овозхое шавед баъд занг мезананд.😂😂😂😂 Номеротона нависед Ман занг мезанам. шухи кардам.😀😁😂😂😎
Посух
Bibi Anbiyeva 2020-02-05, 17:43
Бад чи дар афтобус шиштай ин одам аст. Кошки як обруманд бошад то тюрма шишт хозир як бечора аз тюрма бурояд вайра бинанд ку тюремшик гуфта мегарданд. Ин вай сол дар подвали россия чи кор кард. Надидед видеои концерта
Посух
Азиз Bibi Anbiyeva 2020-02-06, 19:23
Нафахмидм кияй у ки ика воима мекадаянша ана ита шид ана уташид шохи зиети дора??????? Не
Посух
Бахром Мамуров 2020-02-05, 17:58
Мо харруз автобус кади мегардем Фарзона чи ягон бор ба автобус савор нашудааст? Ика вохима мекунен фейзбука кафонден катии ин ахборатон. Ман хаёл кардам Фарзона ягон Автобуси нав тухфа кардас
Посух
Malohat 2020-02-05, 18:25
Iltimos hamin Shavnami Tohiriro bo hamin xabarhoi bemani vohimahoi superkishlokiash az “Oila” daf kuned, ki ham majallaro badnom kardu ham xonandagonro bezor! In madam javobgui in ruznoma nest. Ne sadovu ne simovu na professionalism. Gaphoi zanakhoi labi oba dar ruznoma menavisad ki ba gair az 2-3 haftafahm rangi xudash digar ba kase lozim nest. 100 bor guftam nashud oxiron bor meguyam naboshaf videorolik namuda in bemanixabarnavisi belayokati besulukairo az Farzona mashurtar mekunad!! Bas budagist aloshakshakai kurutduzd barin ba joni odamon rasond. Ham az reklama kardani modagovi beshir va ham az baa guii gusolai betajribai bemasuliyat bezor shudem!
Посух
Maryam Maryam 2020-02-05, 19:05
Хар як олиму проффесор дар афтобус мешинад кии и худаш кияй дига точикои мо вохимачие хастан кии мегуфти гох Мукадас набиева пайдо шилай савор шидай ёке Кароматуллои Курбон товбаа
Посух
Parviz Sharipov 2020-02-05, 19:05
Maryam Maryam Ма як оҳанги Шодравон Кароматуллоро аз ин хел сароянда миллионборҳо боло медонам магар ҳамин ҳам сароянда шуд!?
Посух
Maryam Maryam 2020-02-05, 19:05
Хак асту рост инхо ва ин гуна сарояндахо нохуни Кароматуллои Курбон Мукадас Набиева Наргис Бандишоева борин намеарзад ва мисли онхо хеч гох пайдо нахохад шуд
Посух
Malohat Maryam Maryam 2020-02-05, 22:54
In hamash Aibi Ana hamin Shabnami besulukai. Davidani gusola to dari oghil guftani barin digar ba kallai puchi tarbuzmonandash ba ghair az safsataxoni digar yagon xabari durust namegunjad. Mirovozreniyash az kishlokashon to bozori korvon, shiny xezash ham malum ki bo zanakhoi labi ob. Megui podada bromada boshem, yak gapu xabarhoi bemani menavisad ki dilm digar az Oilasham mond. Rohi kuned kishlok tappakzani ira iltimos amujada Bo hamin xomxayolihosh tappak zada harzagui karda gardad. Mentaliteti be hamin ham vaironshudai xalk ro boz vairontar nakunad, oxir. Bezor shudem Ba Xudo!
Посух
R.S 2020-02-05, 20:54
Оббо Фарзонаям як одами икадар сенсация каденша автобусда гаштай гуфта.Апаи Сураёра нагз мешносем миллионер буданша намедонистем як артискаи оддий
Посух
R.S 2020-02-05, 20:55
Оббо Фарзонаям як одами хокй икадар сенсация каденша автобусда гаштай гуфта.Апаи Сураёра нагз мешносем миллионер буданша намедонистем як артискаи оддий
Посух
R.S 2020-02-05, 20:56
Оббо Фарзонаям як одами хокй икадар сенсация каденша автобусда гаштай гуфта.Апаи Сураёра нагз мешносем миллионер буданша намедонистем як артискаи оддий
Посух
Азизочка 2020-02-05, 21:38
Ика друг менависан.ки инорафикр карда мебуромад
Посух
Хумайробону 2020-02-05, 23:24
Марям парвиз харчи хакикатро акалан шумо дарк намудед ва ки шоистаи обру доштанро гуфтед набошад 6рузи дига хами фарзонашона реклама мекадан
Посух
Бахтовар 2020-02-06, 10:33
обо
Посух
С,м 2020-02-06, 13:53
Нафахмидам ,чии у аз саёраи дигар аст?ёки у мурд бо Лексус мегуронанаш??
Посух
Афсуна 2020-02-06, 14:44
Хар кас дар Точикистон чой ва макоми худро дорад. Чи даркор чунин суханхо. Зинда бошед Фарзонахон.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(22)
Guldasta Ibodulloeva 2020-02-05, 17:36
И автобус ягон айб дора? О хамашон нав фасон тозахак бечора Пешвои Милат ика гамхори карда автобуси нав шахри фасон бад чи шудай ки автобусда шиштай? Агар дар автобус дида бошен Шабнамхон пас чаро занг заден пешаш нарафтен? Ика савол бо ба телефон. Воимаи бад нашид?)))
Посух
Gulnora Mirzoeva 2020-02-05, 17:36
Мо харруз ба хамо афтобуси 3 мегардем, ягон бор Фарзонаро надидем🤓🤓🤓
Посух
Фотима Намозова 2020-02-05, 17:36
Бад чи шудааст автобус кати рафта аст гахвора и Фарзона аз осмон наемадаги ку у хам мисли дигарон одам аст.
Посух
Пarviz Sharipov 2020-02-05, 17:36
Бо гуфтам дар соатӣ 5-и саҳар намози бомдод хондани бромадай лекин тирам ба нишон нахурд😆
Посух
Мирзо Шодиев 2020-02-05, 17:42
Ман хар руз бо автобус мегардам, барои чи аз ман намепурсед, ки ман барои чи , бо автобус мегардам.
Посух
Мирзоев Шодруз Мирзо Шодиев 2020-02-06, 18:07
Бародар охи шумо ак овозхое шавед баъд занг мезананд.😂😂😂😂 Номеротона нависед Ман занг мезанам. шухи кардам.😀😁😂😂😎
Посух
Bibi Anbiyeva 2020-02-05, 17:43
Бад чи дар афтобус шиштай ин одам аст. Кошки як обруманд бошад то тюрма шишт хозир як бечора аз тюрма бурояд вайра бинанд ку тюремшик гуфта мегарданд. Ин вай сол дар подвали россия чи кор кард. Надидед видеои концерта
Посух
Азиз Bibi Anbiyeva 2020-02-06, 19:23
Нафахмидм кияй у ки ика воима мекадаянша ана ита шид ана уташид шохи зиети дора??????? Не
Посух
Бахром Мамуров 2020-02-05, 17:58
Мо харруз автобус кади мегардем Фарзона чи ягон бор ба автобус савор нашудааст? Ика вохима мекунен фейзбука кафонден катии ин ахборатон. Ман хаёл кардам Фарзона ягон Автобуси нав тухфа кардас
Посух
Malohat 2020-02-05, 18:25
Iltimos hamin Shavnami Tohiriro bo hamin xabarhoi bemani vohimahoi superkishlokiash az “Oila” daf kuned, ki ham majallaro badnom kardu ham xonandagonro bezor! In madam javobgui in ruznoma nest. Ne sadovu ne simovu na professionalism. Gaphoi zanakhoi labi oba dar ruznoma menavisad ki ba gair az 2-3 haftafahm rangi xudash digar ba kase lozim nest. 100 bor guftam nashud oxiron bor meguyam naboshaf videorolik namuda in bemanixabarnavisi belayokati besulukairo az Farzona mashurtar mekunad!! Bas budagist aloshakshakai kurutduzd barin ba joni odamon rasond. Ham az reklama kardani modagovi beshir va ham az baa guii gusolai betajribai bemasuliyat bezor shudem!
Посух
Maryam Maryam 2020-02-05, 19:05
Хар як олиму проффесор дар афтобус мешинад кии и худаш кияй дига точикои мо вохимачие хастан кии мегуфти гох Мукадас набиева пайдо шилай савор шидай ёке Кароматуллои Курбон товбаа
Посух
Parviz Sharipov 2020-02-05, 19:05
Maryam Maryam Ма як оҳанги Шодравон Кароматуллоро аз ин хел сароянда миллионборҳо боло медонам магар ҳамин ҳам сароянда шуд!?
Посух
Maryam Maryam 2020-02-05, 19:05
Хак асту рост инхо ва ин гуна сарояндахо нохуни Кароматуллои Курбон Мукадас Набиева Наргис Бандишоева борин намеарзад ва мисли онхо хеч гох пайдо нахохад шуд
Посух
Malohat Maryam Maryam 2020-02-05, 22:54
In hamash Aibi Ana hamin Shabnami besulukai. Davidani gusola to dari oghil guftani barin digar ba kallai puchi tarbuzmonandash ba ghair az safsataxoni digar yagon xabari durust namegunjad. Mirovozreniyash az kishlokashon to bozori korvon, shiny xezash ham malum ki bo zanakhoi labi ob. Megui podada bromada boshem, yak gapu xabarhoi bemani menavisad ki dilm digar az Oilasham mond. Rohi kuned kishlok tappakzani ira iltimos amujada Bo hamin xomxayolihosh tappak zada harzagui karda gardad. Mentaliteti be hamin ham vaironshudai xalk ro boz vairontar nakunad, oxir. Bezor shudem Ba Xudo!
Посух
R.S 2020-02-05, 20:54
Оббо Фарзонаям як одами икадар сенсация каденша автобусда гаштай гуфта.Апаи Сураёра нагз мешносем миллионер буданша намедонистем як артискаи оддий
Посух
R.S 2020-02-05, 20:55
Оббо Фарзонаям як одами хокй икадар сенсация каденша автобусда гаштай гуфта.Апаи Сураёра нагз мешносем миллионер буданша намедонистем як артискаи оддий
Посух
R.S 2020-02-05, 20:56
Оббо Фарзонаям як одами хокй икадар сенсация каденша автобусда гаштай гуфта.Апаи Сураёра нагз мешносем миллионер буданша намедонистем як артискаи оддий
Посух
Азизочка 2020-02-05, 21:38
Ика друг менависан.ки инорафикр карда мебуромад
Посух
Хумайробону 2020-02-05, 23:24
Марям парвиз харчи хакикатро акалан шумо дарк намудед ва ки шоистаи обру доштанро гуфтед набошад 6рузи дига хами фарзонашона реклама мекадан
Посух
Бахтовар 2020-02-06, 10:33
обо
Посух
С,м 2020-02-06, 13:53
Нафахмидам ,чии у аз саёраи дигар аст?ёки у мурд бо Лексус мегуронанаш??
Посух
Афсуна 2020-02-06, 14:44
Хар кас дар Точикистон чой ва макоми худро дорад. Чи даркор чунин суханхо. Зинда бошед Фарзонахон.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД