ОВОЗА - ҲАҚИҚАТ
Намозхонии духтари Фарзона дар клипи модараш
12403
10

 

Фарзонаи Хуршед, сарояндаи шинохтаи эстрадаи тоҷик навори намозхонии духтарчаи чорсолаи худ Закияро нашр кард.

Овозхон рӯзи ҷумъа дар саҳифаи Инстаграми худ навоеро нашр кардааст, ки дар он духтарчаи чорсолааш Закия дар рӯйи ҷойнамоз калимаҳои арабиро талаффуз карда, ба қавли худ намоз мегузорад.

“Алҳамдулиллоҳ, МошоАллоҳ. Ба ҳар калимаи Аллоҳ гуфтани духтарам баданам меларзад. Алҳамдуллилоҳ, ки Аллоҳ ин рӯзҳоро насибам кард”,-навиштааст Фарзонаи Хуршед.

Давоми се рӯз наворро наздики 30 ҳазор нафар тамошо карда, қариб 400 нафар шарҳ гузоштаанд. Корбарони шабакаи Инстаграм амали Закияро хуб қабул карда, барояш дуои нек додаанд.

Қаблан низ иттилоъ дода будем, ки Закия ва Муҳаммадхуршед, фарзандони Фарзона дар шабакаи Инстаграм соҳиби саҳифаи шахсӣ шуда буданд. Миёни фарзандони санъаткорони тоҷик Фарзона аввалин шуда ин корро барои фарзандонаш анҷом дод.

Фарзонаи Хуршед бо Фаридуни Хуршед соли 2014 издивоҷ карда, соли 2015 Закия ва соли 2016 Муҳаммадхуршедро ба дунё овард. Ситораҳо соли 2017 аз ҳам ҷудо шуданд ва тарбияи кӯдаконро Фарзона ба ӯҳда гирифтааст.

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(10)
Руслан Темиров 2019-11-07, 12:04
Фарзанд аз рафтору кирдори падару модараш тарбият мегирад,агар шумо бонамоз бошед ИншаАллах духтаратон бонамоз мешавад,аз худатон хулоса бароред модаратон сароянда аст шумо низ сароянда хастед.
Посух
Sarvinoz Musoeva 2019-11-07, 12:05
Баданаша ларза гирад ин хуб аст)))
Посух
Бону Раджабова 2019-11-07, 12:05
Очаш намоза хонд тамом кард навбати дхтараш
Посух
Осия Осия 2019-11-07, 12:05
БАДАНАТ КИ МЕЛАРЗАД ШИН ДАР БАРИ ДУХТАРАТ НОМОЗ ГУЗОР ХУДОВАНД БАХШАНДА АСТ
Посух
Сурайё Мухташева 2019-11-07, 12:06
Почему мы такие вредные? Или завистливые? В этом мире каждый имеет право на собственную жизнь и собственное мнение! Нельзя никому навязывать своё мнение.
Посух
Jamila Khojaeva 2019-11-07, 12:39
Чи даркор дили як каса ранчондану сиёх кардан? Хар кас зиндагиаш ва нонашро хар хел меёбад. Хамин худи как-будто мусики гуш накардаеду гуш намекунед. Мусики ин хушхоли аст ва хечгох ин суханхои бадатонро нисбати ин духтар нанависед. Аз нигохи ман Фарзона хам зебо хасту хам бо истеьдод. Вакту соаташ омад вай худаш намозашро мехонад. Шояд як кори хубе анчом медихад ки хама гуноххояшро Худованд мебахшад. Хастанд одамоне ки намоз мехонанд вале як кори хубе анчом намедиханд. Хамаи инро Худованд мебинад ва худаш медонад. Такчто шумо гуноххои худатонро хисоб кунед
Посух
Фикри ман 2019-11-07, 14:18
Ба тавофи Каъба рафтам ба харам рахам надоданд, Ту буруни он чи карди ки даруни хона ойи, Чу ба сачда сар ниходам зи замин садо баромад. Ки маро хароб карди ту ба сачдаи риёи Фарзона модоме ки ба ин рохи Худованд рафти онро пурра риоя кун, агар тарзи зиндагии дунявиро парасти рафтору тарбияи фарзанд ва худатро дигар кун.
Посух
Lolita Zloya Jamila 2019-11-07, 14:44
Кhojaeva Бехуда нагуфтан . Вакте касе туро меранчонад норохат нашав .. Чароки ин конуни дуньёст . Дарахтеки ширинтарин мевахоро дорад . Бисьёртар санг мехурад.
Посух
Haqiqat 2019-11-09, 21:22
Худо бигуед, ки Худованд дар дили шумо мӯҳр назанад вақте, ки мӯҳр зад дар гӯшат агар азон бигуянд боз намешунавӣ.Фақат як дуои ман барои шумо Худованд ҳидоятатон кунад, як нуқта бас аст агар шуур аст..
Посух
Мужда 2019-11-14, 22:37
Иншоолоҳ хдшам намоз мехона
Посух
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
LIFE - STAR
21 . 05 . 2019
Муҳаррир
Фарзонаи Хуршед ситораи №1 мешавад? (Видео)
Баъди продюсер шудани Баҳриддини Сабур медонед дар ҳайёти Фарзонаи Хуршед чӣ ҳодиса рух дод? Чаро Диловару Баҳриддин бо ҳам душман...
Фарзонаи Хуршед ситораи №1 мешавад? (Видео)
336
0
ОВОЗА - ҲАҚИҚАТ
07 . 05 . 2019
Муҳаррир
Фарзонаи Хуршед ба кӣ ба шавҳар баромад?
Маъмулан зану шавҳарони аз ҳам ҷудошуда дар дил кина гирифта, пас аз талоқ сояи ҳамдигарро аз девор метарошанд, вале Фарзонаю...
766
2
ҚИССАҲОИ ОИЛА
Фарзона шавҳарашро се талоқ кард
Шабе хоҳаронам дар хонаам меҳмон шуданд ва то саҳар аз гол гуфта, як қад-як қад паридани язнаашон мижа таҳ карда...
1246
3
маводҳои монанд
ТВ - ОИЛА
"Яғнобӣ" -намоҳанги нави Комилҷон Зарипов
Намоҳанги нави Комилҷон Зарипов бо машҳуртарин блогери кишвар Сабринаи Назриро бо унвони "Яғнобӣ" аз сомонаи "Oila.tj" тамошо намоед!
"Яғнобӣ" -намоҳанги нави Комилҷон Зарипов
229
0
ОВОЗА - ҲАҚИҚАТ
23 . 05 . 2019
Р. Азимӣ
Зулайхо ва Шабнам душман шуданд? (Видео)
Шабнам аз ман калон аст, вай дунёи худро дораду ман дунёи худро. Бо ӯ на дугона ҳастам на дӯст.....
2115
22