Tayron Test For
Ҷанҷоли хабарнигори Oila.tj бо қиморбозон дар Автовокзал
2976

Фарзона Муродӣ, ‎хабарнигори сомонаи оила чанд лаҳза пеш аксеро ба мо фиристод, ки дар он ду ҷавони ҳузарб худро шоҳу табъашонро вазир пиндошта, дар рӯзи равшан дар автовокзали шаҳри Хуҷанд ба фиреби мардум машғуланд.

Ин ду ҷавон роҳгузаронро ба бозии “Алик-малик” ҷалб намуда, бо фиребу найранг ба дом меафтонанд. Мардумро ба қимобозӣ шавқманд намуда, ин ҷавонони айёр аз ҳисоби одамони содаву гумроҳ пули бе дарди миёни зиёде ба даст меоранд.

Хабарнигори сомонаи Оила. ТҶ Фарзона Муродӣ мардумфиребии ин ҷавонони маккорро дар телефонаш ба навор гирифта, қариб буд, ки зери мушту лагад монад. Яке аз ҷавонони қиморбоз суратгирии журналистро пай бурда, чунон сахт ба шӯр омадааст, ки ногуфтанӣ. Кам монда буд, ки ин ҷавони ба пули муфт одат карда журналистро лагадкӯб кунад. Аз ҳама таассуфовараш бепарвоии мардум ба ин кашмакашу ҷанҷолу моҷарост.


Дурахшони Ортиқ ҳангоми ҷодугарӣ дастгир шуд? (Видео)


Дар ин нуқта равуои одамон хеле зиёд аст, вале тамоми роҳгузарон худро нодида вонамуд карда, бепарвоёна аз назди онҳо гузашта мерафтанд. Бетарафии онҳоро дида кас ба хулосае меояд, ки имрӯз дар кишвари мо дар рӯзи равшан дар пеши назари мардум шахсеро бераҳмона зада кушанд ҳам, касе ба имдоди ҷабрдида намешитобад.  

Фарзона Муродӣ бо афсӯс мегӯяд:

-Барои аксбардорӣ байни мо хеле ҷанҷол шуд, аммо ягон кас "лом" нагуфт. Наход, ки дар атрофи чунин ҷои серодам ягон корманди милитсия набошад?! Ман ҳайронам, ки чаро халқи мо барои аз байн будани ин тоифа мардумфиребони ҳуққабоз кӯшиш намекунанд, охир онҳо мисли роҳзан киссаҳои одамонро бо фиребу найранг холӣ мекунанд-ку!

Поделиться новостью
Шарҳ
(7)
Ахмедов 2020-01-16, 09:04
Фарзона! Мардак шаву аз паи он фиребгарҳо шуда,корашонро ба воситаи милисаҳо ҳал кун. Бечора деҳотиҳоро аз охирин сумашон маҳрум мекунанд...
Посух
Сипар 2020-01-16, 13:17
Фикр мекунед онхоро кормандони милитсия намебинанд??!
Посух
Мирзоев 2020-01-16, 19:22
Ох инхел одамхо Дасти Ман меафтоданд. Чунон дастом хоридоски
Посух
Абдурахим Назаров 2020-01-16, 20:14
Офарин Фарзона!Ба наздики ба худи ман чунин вокеа дар бозори Атуш руй дода буд онжо ажаб лотобозхо буд.хушбахтона боз пуламро бо азобе баргардондам.
Посух
Мммм 2020-01-17, 08:24
Мебинанд бародар лекин ки дар ҷайбашон ки пул медароранд худашонро ба нодида мегиранд барои ин кушиши ана ҳамон даст ба дасте ки ана ҳамон милитсия бо ана ҳамин хел одамон медиҳанд ба навор гиред баъд худ хулоса бароред ки чи мешавад
Посух
Конун 2020-01-19, 15:18
Ин харом хуро милисахода пора медихан барои хамин милисахо намебинан шона инхо бисёр дар бозори ёвон меоян ма хдм дидм як одам 1200с бойдод якнафари дига бечорара барои 50с кариб корчаш занан мардм харом хрора ай бозор сркардан пагах бо дигарош меоян
Посух
Акмал 2020-01-21, 01:56
Раиси Ин харомхуро худи Милитция мебошанд, эй мардум нахотки акл надоренд? Милиция хохарони Сатрдору ва бародарони ришдора мебарад махкамш мекнад, аммо дузду фохишаю одамкуш, дар озоди мегарданд, хозир замонаи харомхуро хастанд!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(7)
Ахмедов 2020-01-16, 09:04
Фарзона! Мардак шаву аз паи он фиребгарҳо шуда,корашонро ба воситаи милисаҳо ҳал кун. Бечора деҳотиҳоро аз охирин сумашон маҳрум мекунанд...
Посух
Сипар 2020-01-16, 13:17
Фикр мекунед онхоро кормандони милитсия намебинанд??!
Посух
Мирзоев 2020-01-16, 19:22
Ох инхел одамхо Дасти Ман меафтоданд. Чунон дастом хоридоски
Посух
Абдурахим Назаров 2020-01-16, 20:14
Офарин Фарзона!Ба наздики ба худи ман чунин вокеа дар бозори Атуш руй дода буд онжо ажаб лотобозхо буд.хушбахтона боз пуламро бо азобе баргардондам.
Посух
Мммм 2020-01-17, 08:24
Мебинанд бародар лекин ки дар ҷайбашон ки пул медароранд худашонро ба нодида мегиранд барои ин кушиши ана ҳамон даст ба дасте ки ана ҳамон милитсия бо ана ҳамин хел одамон медиҳанд ба навор гиред баъд худ хулоса бароред ки чи мешавад
Посух
Конун 2020-01-19, 15:18
Ин харом хуро милисахода пора медихан барои хамин милисахо намебинан шона инхо бисёр дар бозори ёвон меоян ма хдм дидм як одам 1200с бойдод якнафари дига бечорара барои 50с кариб корчаш занан мардм харом хрора ай бозор сркардан пагах бо дигарош меоян
Посух
Акмал 2020-01-21, 01:56
Раиси Ин харомхуро худи Милитция мебошанд, эй мардум нахотки акл надоренд? Милиция хохарони Сатрдору ва бародарони ришдора мебарад махкамш мекнад, аммо дузду фохишаю одамкуш, дар озоди мегарданд, хозир замонаи харомхуро хастанд!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Tayron Test For 2