Ҳаводис
Хуҷанд: Занозании янгаву хоҳаршӯй барои семечка
6981
27

 

Зӯровари нисбати занону духтарон дар кишвари мо солҳои охир торафт авҷ гирифта истодааст.

Аксаран духтарони тоҷик баъди ба шавҳар баромадан зери фишори хусуру хушдоман, хоҳаршӯю додаршӯй ва дигар пайвандони шавҳар монда, ҳам азоби руҳӣ ва ҳам азоби ҷисмонӣ мекашанд. Аз сар задани боз як ҳодисаи зӯроварӣ нисбати зан субҳи имрӯз Малика Хуҷаназарова аз шаҳри Хуҷанд ба мо хабар дод...

Ба гуфти ин зан Марҷона ном ҷавонзани хуҷандиро хоҳаршӯяш ончунон бераҳмона лату кӯб намудааст, ки тамоми аъзои баданаш сиёҳу кабуд гаштааст. Сабаби моҷарои янгаву хоҳаршӯй ба қавли Малика донаи офтобпараст-семечка будааст. Марҷона донаки офтобпараст хоида, пӯсти онро ба рӯйи хона партофтани писарчаи хоҳаршӯяшро дида, эрод мегирад, ки пӯчоқи семечкаро ба сатили партов партояд. Ин суханони ҷавонзан ба хоҳаршӯяш сахт расида бо Марҷона занозаниро сар мекунад.

Ба қавли Малика хоҳаршӯяш ба сари Марҷона бо бонка зада, ӯро хуншор намудааст. Ин шоҳиди ҳодиса мегӯяд, хоҳаршӯйи бераҳмаш ин ҷавонзани бегуноҳро он қадар сахт задааст, ки тамоми аъзои баданаш сиёҳу кабуд гаштааст.

Малика Марҷонаро ҳамчун келини меҳнатӣ, хоксор, ҳунарманад ва оромтабиат муаррифӣ намуда мегӯяд:

“Бо чашми худам дидам, ки чи хел хоҳаршӯяш Марҷонаро лату кӯб кард, ҳол он ки ин келинчаки бечора шабу рӯз дар хизмати хусуру хушдоманаш аст. Бисёр духтари меҳнаткаш аст Марҷона, саҳар ҳанӯз бонги хурӯс набаромада мехезаду то нимаи шаб бо кору бори хона овора мешавад. Духтараки оромтабиат аст, гап аз дахонаш намебурод. Соҳиби як фарзанд бошад ҳам, ягон бор сари хамашро боло намекунад. Хоҳаршӯяш дар ҳамсоягӣ зиндагӣ мекунад. Марҷона кору бори хонаи хушдоманашро, ки тамом кард, ба хонаи хоҳаршӯяш рафта, корҳои ӯро ҳам мекард, аммо ба ҷойи раҳмат гуфтан ин ношукр бечораро мурданивор зад. Ягон баҳси калон мебуд, гапи дигар, вале ҳамааш аз пушти як пачка семечка. Марҷона ба бачаи хоҳаршӯяш гуфтааст, ки пӯчоқи семичкаро дар хона туф накуну дар сатили партов парто. Барои ҳамин гапи ҳақ хоҳаршӯяш даҳону бинии Марҷонаро зада хуншор кард, агар мо намебудем, ин келини бечора аз дасти кайсингилаш кушта мешуд...”

Ба қавли ин зан шавҳари Марҷона дар Русия буда, парвои ҳамсару фарзандашро надорад. Аз бепаноҳияш истифода бурда, хушдоману хоҳаршӯяш Марҷонаро азият медодаанд.

Ногуфта намонад, ки моҷароҳои хонаводагӣ ба мавзуи доғи ҷомеаи мо табдил ёфтаанд. Баъзан як баҳси кӯчаки оилавӣ боиси куштори берамонаи зан аз ҷониби шавҳар, янга бо дасти хоҳаршӯй ва дигар аъзоёни хонавода мегардад, ки хеле ташвишовар аст...

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(27)
ХУРСАНДМУРОД 2019-06-13, 14:18
Бисёр шудааст ин хел муноқишаҳо
Посух
Ашраф ХУРСАНДМУРОД 2019-08-15, 16:25
Ха албатта
Посух
шахриябону 2019-06-13, 14:22
Наход инсон ба вижа зан то ин дарача.берахм бошад?Сабаби аз хам пошии оилахо бештар марбут ба хамин кацсингулу хушдоманхост.Аз худо битарсед!
Посух
Муҳаммадсомон Сангалиев 2019-06-13, 16:03
Ин ужаса бине?
Посух
Mehrob Akramov 2019-06-13, 16:03
Ба хиелм семечкаи Симбо харидай чии
Посух
Мансурзода Нозим 2019-06-13, 16:03
таъсири семечкаи джин, джинхо аз семечкахо буромада истодаанд.
Посух
Sabr Sabr 2019-06-13, 16:03
Тоба ин худаш чи гап наход барои симичкарам ҷанг шавед пастигарира бинан??
Посух
Дилором Мухторова 2019-06-13, 16:04
Бояд кори хонаи хохаршуяшро накунад. Бехтараш баромада кор кунад , фарзандашро ба богча дихад. Хохаршу хак надорад , ки уро берахмона занад ва кор фармояд. Уро ба чавобгари бояд кашид !
Посух
Мижгона Саркорбобоева 2019-06-13, 16:04
Мижгона Саркорбобоева Ба чойи фарзандро тарбия додан,даст бардори мекунад,девона!!! Психичка!!!??
Посух
Фируз валиев 2019-06-13, 16:06
Дар у тарафо семичкаи симбо намефурашан Чи?
Посух
Шахноза Муминова Шахноза Муминова 2019-06-13, 16:07
??Тоба тоба наход барои як семечка шуда чанг куне......Ие вообще девона будиян??
Посух
Масъуда Акилова 2019-06-13, 16:07
Шахноза Муминова ҷанҷол барои семичка нест. Ҷанҷол барои беодобии кудак аст. Сахфаро кушода хонед ва ба мазмуни чанчол дурусттар сарфахм рафтан лозим
Посух
Хакика Ахмедова 2019-06-13, 16:07
Шарт нест хами пастигарихотона дар интернет партофта ба чи дарача паст будани точикоя ба чахониен нишондихен мурен семичка нахурда шармандахо.Бо Хучандихо худошона бамаданият мехисобиданд.
Посух
m Aisha Хакика Ахмедова 2019-06-13, 16:08
Ne perehodite granitsi,pri chem tut Hujandiho.
Посух
Maruf m Aisha Хакика Ахмедова 2019-06-13, 18:11
Salom ba izzati nafsi kase namerasam, ziyoda az in novobasta az Xujandi, hisori, kulobi, pomiri hamagi tojik hastem. Injo mahalchigiro yak taraf monda az rui statistika gap zanem, to mushkil halli xudro yobad. VKD boyad in xulosaro barvakttar mebarovard va dar in mintaka korro jiddi megirift. Be yagon tanzu malomat 90 foizi kushtor, boz asosan kushtori nazdikon mahz dar viloyati Xujand tasdiki xudro yoftaand. Az in suxanho xujandiho naranjand, baraks sari xulosai lozimi omadanashon darkor. VKD va faoloni mintaka boyad dar baini mardum korhoi fahmondadihi ba roh monand. Bined ki az reaktsiyai himoyatkunii shumo (kommentnavisho) foidae ba xudi shumo nest, baraks fardo shoyad xudi shumo jabrdida yo hatto maktuli chunin sahnai vahshoniyat garded. Pas iloji vokearo boyad just to digaron dar in mintaka ba chunin mushkil duchor nagardand, chun faktu rakam hakikatan ham in gushai azizi vatanamonro osebpazirtarin gusha nishon doda, mardumi azizi xujandamon kurboni vahshatu kushtori nazdikon gashtaand. Bisyorii vakt faktu rakam nishon dod ki hamai kushtorho dar asosi zaminai pulu mol chizu chora meros ba amal omadaand. Fikr mekunam kumitai din niz betaraf naboshad va okibati pulumoldustiro bahri in azizon fahmonida dihand. Dar dunyo kimattar az ehtiromu joni inson chize nest! Tashakkur
Посух
Муаззам Усманова 2019-06-13, 16:08
Хакика Ахмедова Инчо табакачудои накунед !яьне милатчиги ! Хучандихо Кулобихо Мастчохио .....даруни хама ин корхо мушоидат карда мешаванд....
Посух
Муаззам Усманова Хакика Ахмедова 2019-06-13, 16:08
Хучандихо хамавакт бо изат хастан ! Ягон Хучандия дидет Ки ранги шумо гапхои паст занан!
Посух
Амина Абдулкамол 2019-06-13, 16:09
Наход акаш е ки додараш бошад ягон кадр надорад ки дар набуднанаш занашро латукуб кунанд
Посух
Амина Абдулкамол 2019-06-13, 16:09
Ин чи шурест ки дар даври камар мебинам
Посух
Karomatullo Alimadov 2019-06-13, 17:20
Оли ман биём пистатон миёрм чанг накунен барой симичка
Посух
Кенчабой рахимов 2019-06-13, 17:53
Хеч гап надорад ин хел гапхо мешавад дар оила бародархо барои таскини инхо гапхои хуб нависед на аловмони.
Посух
Зокиров Абдулло 2019-06-13, 18:23
Тоба и чи гапай Аллох хидоятшон куна
Посух
Маша маша 2019-06-13, 18:46
Вапше жесть что у вас там творитсья держите своих мужиков при себе тогда?
Посух
шохсанам 2019-06-13, 19:55
?????
Посух
Абду Абдурахмонов 2019-06-13, 21:07
Хамаи ин чангу чанчолхои занхои мо ин дури аз исломро нишон медихад
Посух
Мавлуда 2019-06-13, 22:23
Худоё хар як зани мусалмонро бахту рузи тияд. Кайсингил ё хуштоман худаш келин нашудабошад? Аз Худо наметарсидабошанд, ки ба фарзанди мардум чабру ситам мекунанд. ???
Посух
Мухитдин Турсунов 2019-06-13, 22:32
Эй хохару бародарон, махалчиги, ману ту гуфтан ин одати миллати точик нест охир. Чи Хучанди, чи Хатлони, чи Зарафшони? Мо охир миллати точику Точикистони хастем. Ана ин хел инсонхоро бояд тарбият дихем, ки фардо фарзандони мо дарси ибрат. Шарм доред аз ин !!!
Посух
Идома
Шарҳ