TV - Оила
Модари Наргиси ғӯррамарг: Ба Президент арз мекунам, агар... (ВИДЕО аз ҷои ҳодиса)
19477
30


Марги пурасрори арӯсаки шашмоҳа Наргис Юнусова дар деҳаи Мадовраи Панҷакент тамоми ҷомеаро ба по хезонд. Овоза ва сару садоҳо дар бораи ин ҳодисаи нохуш дар байни мардум хеле зиёданд.

Яке мегӯяд, ки келинчак ба ҷабри шавҳар ва хушдоману хоҳаршӯйҳояш тоб наоварда, худро дар оғилхона ба дор овехтааст, дигарӣ иддао мекунад, ки Наргиси бадбахтро аввал кушта, сипас ба дор овехтаанд.

Хабарнигорони сомонаи Оила.тч барои фаҳмидани асли ҳол роҳи шаҳри Панҷакентро пеш гирифта, бо шоҳидони ҳодиса, ҳамсояҳо ва аҳли хонаводаи марҳум ҳамсӯҳбат гаштанд. Модари ин арӯсаки ҷавонмарг ва дигар шоҳидони ҳодиса ба худкушӣ кардани Наргис боварӣ надоранд...

alt

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(30)
Сорбон Неъматов 2019-06-28, 16:57
Худо рахмат кунад хола лекин фикр мекунам ин шикоятатон ба чаноб рафта намерасад
Посух
Шарофи маст 2019-06-28, 16:59
 блиин т наход келине ки ранги фарзандтай хези бкши
Посух
Нигин 2019-06-28, 17:00
хайвонай и паат чийай котили харом
Посух
Рухмина 2019-06-28, 17:01
хукми катл дихед ба ин зани харроми
Посух
Маруф Иёров 2019-06-28, 17:04
гов судаш кунед хушдомани золими Худо нотарсро лаънат бар ту
Посух
Нусрат 2019-06-28, 17:06
зани берахму харром гурат месузад туро
Посух
Хидирали 2019-06-28, 17:16
харом сангборон кнен ихел хштомана
Посух
дегабги 2019-06-28, 17:21
Худо бзана хам шуща хам хохаршуша хам хуштоманша
Посух
Фаррух Шоев 2019-06-28, 17:24
иншоАллох шикоятатон мерасад холачон журналистой мо хозир зур шудаги хабар сразу мерасад
Посух
Фотима 2019-06-28, 17:28
Мухтарам Хабарномаи Оила ман и хабарро пайгири менамоям. Аммо суол ба миен меояд, оё чинояткоронро ба чавобгари кашиданд? чаро дар ин бора харф намезанед? Чаро дар бораи кори гузашта ва чинояти дахшатовар сухан меравад аммо натичааш нест?
Посух
Мухаммад Фотима 2019-07-10, 16:10
Барои ки инчо Точикистон аст
Посух
Марям 2019-06-28, 21:28
Худо рахматаш кунад , ин хел хабархоро шунида аз шавхар кардан метарсам, хамаи мо фарзандони онхо ба хисоб меравем , барои чи ин корро мекунанд намефахмам
Посух
Фазлидин Сангинов 2019-06-28, 22:39
Дар асл ба худкуши ин арусак бовар надорам,пас аз каштан овехтанашон бовар дорам ,чунки ин вокеа дар нохия Айни хам шуда буд як солу ду мох пеш кахрамон модар то хол нафакаашро рохпули суди нохияи Айниву Панчакент ва вилоят мекунад,арзаш ба чаноби оли намерасад.аз ному насаби ин модари мехрубон худдори мекунам то хали охиринаш!
Посух
Парвардигор хидоят кунад хамин хели бандахояшро! Чоят чаньат бошад хохари азиз!! 2019-06-28, 23:14
Дар ин дунье чавоб агар хам надихад, фардо рузи киемат чавоб мегуяд!!
Посух
Сагерачайи клоби 2019-06-28, 23:46
Ваах и хел шам бдай ха дар мо келин хштомана мезана зур ана ха келиной тарафи кулоб бинен азоб анаи панчакентиёи харда бдай
Посух
Дилнавоз 2019-06-29, 00:59
Аввал пурсу чу кунан хакикат чист баьд хушдоманро номашро бад кунанд. Вайхам одам хаст фахмен уро агар келин айб намедошт вай ин корро намекард.
Посух
Sh M Дилнавоз 2019-06-30, 18:22
Заткнись
Посух
Шаходат Дилнавоз 2019-07-01, 16:25
Турам бо кадом ай хамихел гурух одамои хайвонбашари Худонотарси чи??? Агар гунохам медошт набояд одамро то ин дарача овардаю кушанд. На хуштоман на хохарарус хукуки даст бардоштан ба келин надоранд!!! Ин хел хуштоманои разили харрома анамихел мисли кори кардаашон чазо додан даркор!
Посух
Малика Дилнавоз 2019-07-06, 16:11
Ебнутая!
Посух
Нигора 2019-06-29, 08:35
И шикоятотон бехудахай Духтарчаи 6- солара сузондан хаму харомора на чазо додан на хичи , и дар кичо рост миёя ваёра бояд кати падару модаршон хукми катл медодан
Посух
мухаммад 2019-06-29, 21:00
инчи фочиаес...худованд чазояшон дихад савол?барои чи котилон дар озодиянд?магар хукумати точикистон ба инхел золимон ягон чора намеандешад?.
Посух
мухаммад 2019-06-29, 21:05
якбор барасм нигарен!наход одам худашро дор овезад магар паногушаш сиёхшавад?таги гулаш сиё нашудас!одамеки худро дор овезад гарданаш сиёх мешавад наинки паногушаш!
Посух
Шаходат 2019-07-01, 16:17
Худо рахмат кунад, чояша чаннак кунад.Омин! Ин бечораи духтарака аник куштагиянд. Дар расм маълум аст. Ман низ аз Чаноби Оли хохиш мекунам ,ки ин хел хуштоману хохараруси золими берахму Худонотарсро ба човобгари кашанд.
Посух
Мелс Мелс 2019-07-01, 19:00
берахми
Посух
Гуьрухсор 2019-07-01, 19:19
Панчакент
Посух
Зарина Хакназарова 2019-07-04, 10:41
Базе хуштомано келун як хизматгор хисоб мекунан на фарзанд.як бор фикр намекунан духтар ба чи хавасу орзу ба хонай шавхар мерава бечора бехабар унчо дузах мунтазир АСТ уро хуштомано ба фарзандшон намемонан ки онхо ба зану фарзандони худ чизе харидори е мехрубони нишон тиян. Хуштомано аз ин рафтори беакли чи лазат мебаран. Азоб додани келун яктараф боз Худо бехабаро ба келун куши сар кардан.Барои чи конун чора намеандешад?
Посух
Х.Л. Зарина Хакназарова 2019-07-05, 14:09
барои хамин чомеъа бояд бетараф набошад. дар ин самт ягон чазои сахт барои ъушдоману хохарарусхои хайвонсифат дар кодекси чинояти таъин карда шавад!
Посух
Гулнора 2019-07-04, 22:20
Вай арусак агар бало мешуд худкуши намекард аз хад зиед ба асабаш расидан дигар токат карда натавонист . Худочон рахмат кунад
Посух
Х.Л. 2019-07-05, 14:06
дар конунгузори оиди хушдоманхои золиме ки боиси марги келинхо мешаванд чазо пешбини шавад, вагарна чунин чинояткори зиёд шуда меравад дар мо
Посух
Манижа 2019-07-06, 07:47
Худо рахмат кунад.
Посух
Идома
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
Қиссахои Оила
Арӯсро дар шаби тӯй куштанд 
Фиғони модар ба фалак дакка зад, хешу ақрабо рӯю мӯяшонро канда нола мекарданд, вале дигар аз ин гиряву зориҳо суде...
422
2
Ҳаводис
Норак: Арӯсро дар рӯзи тӯяш ҷаноза карданд (4акс аз ҷои ҳодиса)
Ҷасади ин арӯсаки ноком имрӯз, соати 10.00 дар рӯзи тӯяш, дар зодгоҳаш ба хок супурда шуд.
16553
32
Бениқоб
 Арӯси 4 моҳа кӯдаки 9 моҳа таваллуд карду...
Азизаро бокира ба хонаи шавҳар гусел накарда, шаъни моро паст кради гуён вай ҳар рӯз бо занаш ҷангу ҷанҷол мекард...
743
1
Қиссахои Оила
Ошиқи писару арӯси падар
-Дамата гир, аблаҳ! Савригул! Савригул! Ҳамаи ҷавонони деҳа ӯро гирум будаанду ту ҳам дар қатори ҳамин харгала-а?! Аз хотир набарор:...
2394
4
Ҳаводис
Ҳисор: Марги модар ва холаи арӯс дар рӯзи тӯй
Дирӯз чунин як ҳодисаи нохуш дар ноҳияи Ҳисор ба вуқуъ пайваста, тӯйи арӯсию домодӣ ба мотам табдил ёфт. Субҳи имрӯз...
5212
10
маводҳои монанд
Ҳаводис
Панҷакент: Хушдоман бо зоғнул келинро зада кушт?
Мурд хуб шуд, ягон кас маро гунаҳкор карда наметавонад! Мегӯянд панҷ сол қабл келини хоҳари хушдомани Наргис низ худро ба...
56483
56
Ҳаводис
Панҷакент: Хушдомани келинкуш заҳр хӯрд
Сайёра дар пурсиши нахустин ба гуноҳаш иқрор шуда ба кормандони мақомоти ҳифзи ҳуқуқ гуфтааст, ки ману модарам ҳамеша келинро мезадем,...
10691
25
Ҳаводис
17 . 05 . 2019
Редактор
Келини директори мактаб худро ба дарё ғарқ кард
Сокини деҳаи Марғедари Панҷакент худро бо ду фарзанди хурдсолаш ба дарёи Зарафшон партофт.
543
1