Imon Credit
Духтараки мошиншӯй: Дар як рӯз 100-сомонӣ кор мекунам!
2749


Яке аз истифодабарандагони фаъоли фейсбук Парвона Аҳрорӣ дар саҳифаи шахсиаш таассуроташро аз як вохӯрии кӯтоҳ бо духтараке, ки бо мошиншӯйи зиндагиашро пеш мебарад, баён намудааст.

Инак, мо тарҷумаи нигоштаи Парвонабонуро манзури шумо мегардонем.

Ин духтаракро бори аввал ман аз тирезаи утоқи кориам дида будам. Ростӣ, сароғоз чандон аҳамият надодам, вале баъдан гирумонашро дида, дар ҳайрат афтидам. Намедонам то он лаҳзае, ки чашми ман ба ӯ афтид, чанд мошин шуста буд, вале шумори мошинҳои пасон шустаашро дида, аз чусту чолокиаш ангушти ҳайрат газидам.
Чой дам кардам ва як лаълича шоколад дар даст ба кӯча баромадам, то ҳамроҳи ин духтараки чаққон сӯҳбат ороста, аз зиндагиаш воқиф гардам.
-Ҳаво бисёр хунук аст, даро, чой менӯшем,- духтаракро ба сӯҳбат кашиданӣ шуда ба утоқи кориам даъват намудам ман, вале духтар бо табассуми малеҳ пешниҳодамро рад карда гуфт:
-Вақт надорам, кор кардан даркор.
-Дастонат аз хунукӣ суп-сурх шудаанд. Даромада як пиёла чой бинӯш, андак гарм мешавӣ.
-Апа, дар тӯли як соле, ки дар ин ҷо кор мекунам, шумо аввалин касе ҳастед, ки маро ба як пиёла чой даъват кард,-бо лабханди дардолуд ҷавоб дод духтарак.
-Дар ин ҳавои сард дар таги барф мошин мешӯӣ, дилам ба ҳолат сӯхт.
-Ғам нахӯред апаҷон, ман пули хуб кор мекунам.
Кунҷковона пурсидам:
-Дар як рӯз чанд пул кор мекунӣ? Албатта, агар ин сирри махфӣ набошад...
-Баъзан то 100 сомонӣ кор мекунам,-бо табассуми беғаш ҷавоб дод духтарак ва афзуд:
-Инаш 5 сомонӣ медиҳад( духтарак ба лексуси сафед ишорат намуд) ваяш 20 сомонӣ (мерседесси нуқрагунро дар назар дошт)
Ҳамин вақт ронандаи БМВ ба мошинаш наздик шуд ва аз дидани мошини топ-тоза ба ваҷд омада ба духтарак 50 сомонӣ дароз кард. Бовар кунед, ман аз духтараки мошиншӯй дида бештар хурсанд шудам ва ба ронандаи ҳотамсифат изҳори миннатдорӣ намудам. Ҷавон сахт шарм дошт ва зуд ба мошинаш нишасту бод барин дар як лаҳза аз назар ғоиб гашт.


ПАРК ҶОЙИ ИСТИРОҲАТ Ё РИШВАСИТОНӢ?


Ҳамин тавр дар бадали чанд дақиқаи сӯҳбат ман аз рӯзгори сахту сангини ин духтараки мошиншӯй огоҳӣ ёфта, дар дил ба ӯ аҳсанд хондам, ки бо ин ҳама шикастҳо аз зиндагӣ дилсард нагаштааст. Ҳангоми хайрухуш духтарак бо лабханд ба сӯям даст афшонда гуфт:
-Апаҷон, барои ман зиқ нашавед! Худо хоҳад, рӯзе фаромерасад, ки бо либосҳои наву зебо ва гӯшворҳои тиллоӣ ба наздатон меоям, он гоҳ ҳардуямон ба ягон тарабхона рафта, аз таҳти дил чақ-чақ мекунем. Ман аз гуруснагӣ наметарсам. Ягона чизе, ки ман аз он ҳарос дорам, ҳамин аст, ки танбалу коргурез шуда, ба дигарон мӯҳтоҷ нашавам!

 

Поделиться новостью
Шарҳ
(7)
Old man 2020-01-14, 10:04
Ягон марди савобчу ёфт шуда ба зани гираш бисёр оли мешавад
Посух
Leila Old man 2020-01-14, 19:51
Medonem on “mardhoi sabobju”ro... Nikoh karda megiradu bad shikami uro ham ser kardan ba zimmai in duxtar meaftad. Behtarash az chunin shavhar be shavhari xubtar hast.
Посух
Ясное Солнышко 2020-01-14, 14:00
Мехнати халол кандаша занад занак, аммо шарм ба мардакои оилаш!
Посух
Али Карамалиев 2020-01-14, 14:00
ягон чой пасти нест. кандша занад як мошин 20 сомони ана кор. дуне дар талаби одами кобил аст. як хел одамо руз то шаб дар стройка хар барин кор карда 40 сомон ба як базоб кор мекунанд.
Посух
Низомиддин Кадриддин 2020-01-14, 14:01
Акалан, Хаму руша махкам кунен, Хамунам шахсиятай, Мумкин Хонада гуфтай ки да магоза кор мекунум, Барои Хавотир нашуданашон, Хаваям хурмату эхтироми худаша дорад,
Посух
Юсуф Латифов 2020-01-14, 14:01
Бо мехнати халол зиндаги мекунад ахсан ,касе ердамаш тияд кори хайр мекунад .
Посух
тоҷики дилсуз 2020-01-15, 14:42
Агар мо ҳаррӯз ҳамаи модарону хоҳарону бародарони дармондаамонро ёри кунем кам аст аммо бояд донист ин ба фоидаи ҳаромхурҳои мансабдор тамом шуда истодааст. Онҳо ба ҳар роҳи ҳаром фоида ба даст оварда руз ба руз дар фикри ҷамъ кардану айшу ишрат ҳастанд. Бояд бедор шуд....Бояд барои бедории миллат фикр кард... Бояд барои саҳнасохтану дар телевизонҳои таърифу тавсиф кардана ҳақиқатро гуфт....Бояд барои гулкорию ободии шаҳрҳо қарз накарда барои гулзор кардани насли нави миллат кушиш кард... Ин боядҳо 100000 ҳо ҳастан аммо аз гуфтанам хаста мешавад инсон.Чи фоида ба гуши кар азон гуфтан.......
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(7)
Old man 2020-01-14, 10:04
Ягон марди савобчу ёфт шуда ба зани гираш бисёр оли мешавад
Посух
Leila Old man 2020-01-14, 19:51
Medonem on “mardhoi sabobju”ro... Nikoh karda megiradu bad shikami uro ham ser kardan ba zimmai in duxtar meaftad. Behtarash az chunin shavhar be shavhari xubtar hast.
Посух
Ясное Солнышко 2020-01-14, 14:00
Мехнати халол кандаша занад занак, аммо шарм ба мардакои оилаш!
Посух
Али Карамалиев 2020-01-14, 14:00
ягон чой пасти нест. кандша занад як мошин 20 сомони ана кор. дуне дар талаби одами кобил аст. як хел одамо руз то шаб дар стройка хар барин кор карда 40 сомон ба як базоб кор мекунанд.
Посух
Низомиддин Кадриддин 2020-01-14, 14:01
Акалан, Хаму руша махкам кунен, Хамунам шахсиятай, Мумкин Хонада гуфтай ки да магоза кор мекунум, Барои Хавотир нашуданашон, Хаваям хурмату эхтироми худаша дорад,
Посух
Юсуф Латифов 2020-01-14, 14:01
Бо мехнати халол зиндаги мекунад ахсан ,касе ердамаш тияд кори хайр мекунад .
Посух
тоҷики дилсуз 2020-01-15, 14:42
Агар мо ҳаррӯз ҳамаи модарону хоҳарону бародарони дармондаамонро ёри кунем кам аст аммо бояд донист ин ба фоидаи ҳаромхурҳои мансабдор тамом шуда истодааст. Онҳо ба ҳар роҳи ҳаром фоида ба даст оварда руз ба руз дар фикри ҷамъ кардану айшу ишрат ҳастанд. Бояд бедор шуд....Бояд барои бедории миллат фикр кард... Бояд барои саҳнасохтану дар телевизонҳои таърифу тавсиф кардана ҳақиқатро гуфт....Бояд барои гулкорию ободии шаҳрҳо қарз накарда барои гулзор кардани насли нави миллат кушиш кард... Ин боядҳо 100000 ҳо ҳастан аммо аз гуфтанам хаста мешавад инсон.Чи фоида ба гуши кар азон гуфтан.......
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Tayron Test For 2