Arvand Bank
Дарвоз: Садамаи хунин тӯйро ба мотам табдил дод
6398


Дар шоҳроҳи Зуғар-Дарвоз садамаи автомобилӣ рӯй дода, боиси марги 5-нафар аз як авлод гаштааст. Ин садамаи хунин дар ҳоле рӯй дод, ки ин хонавода тӯй доштанд ва барои хариди тӯйёна ба сафар баромада буданд...

Аз сар задани ин фоҷиа ҷигарсӯз Малика Урфонзода дар саҳифаи фейсбукиаш хабар дода, навиштааст, ки як авлоди калони Асоевҳо, аз ҷумла Асоев Садр, Асоев Панҷшанбе ва боз 3-нафари дигар ба коми дарёи Панҷ рафтаанд. Ҷасадҳои қурбониёни садамаро то ҳол пайдо накардаанд.
Ҳодиса дар шоҳроҳи Зуғар-Дарвоз рӯй дода, мошин ба дарёи Панҷ, ки яке аз калонтарин дарёҳои Тоҷикистон ба шумор меравад, меафтад. Амвоҷи пуртуғёни Панҷ дар як лаҳза мусофирони мошинро, ки 5-нафар ва ҳама аз як авлод будаанд, ба комаш мекашад.
Малика Урфонзода мегӯяд: “Рӯзи якшанбе тӯйи додарам буд. Сарояндаҳо, хешу табор, ёру дӯстон ҳама ба маҳфил даъват шуда буданд, аммо якбора ин фоҷиа ба сари авлоди мо омада, тӯй ба мотам табдил ёфт...”
Хешу ақрабои арӯсак, ки бояд рӯзи якшанбе ба тахти бахт менишаст, хун мегирянд, зеро ҳалокшудагон хешу табори наздикашон буданд. Ҷустуҷӯи ҷасади 5-нафар қурбониёни ин садамаи хунин идома дорад, аммо дарёи Панҷ мисли аждар қурбониёнашро аз коми худ берун кардан намехоҳад...

Поделиться новостью
Шарҳ
(24)
Мумин Машрабов 2019-08-02, 12:55
Худо рахмату магфираташон кунад
Посух
Вазирзода Р. 2019-08-02, 12:56
Худо рахматшон кунад??
Посух
Мутабар Салиева Какой 2019-08-02, 12:56
ужас! Мои соболезнования!
Посух
Said-Muhiddin Valiev 2019-08-02, 12:56
Аллох рахмату магфираташон кунад чояшон Чаннат бошад . Омин
Посух
Шахром Комилзода 2019-08-02, 12:57
Хамааш нишонаи киёмат аст
Посух
Шахром Комилзода 2019-08-02, 12:57
Айни хол тамоми рузномахо ва маччаллахо аз пайи ягон хабари нек нестан .Балки аз пайи як хабари шум ки бевосита ба ахоли чомеа таъсири худро мерасонад..
Посух
Шахром Комилзода 2019-08-02, 12:57
Салохияташон аст аммо каме бошад хам худдори кунед..хосатан рузномаи оила ...
Посух
Шахром Комилзода 2019-08-02, 12:58
Дар тамоми шахр ва наохияхо вилоятхои Чумхури як хабари шум ки шуд алъон рузноманигорон бояд дар он чо бошанд???
Посух
Мурод 2019-08-02, 12:58
вазифашонай!
Посух
Фарида Исмаилова 2019-08-02, 12:58
Ваа бечорахо Худо рахматашон кунад чояшон чаннат шавад илохим
Посух
Мая Тюряева 2019-08-02, 12:59
Аллоҳ раҳмату мағфират кунад илохо Омин!
Посух
Said Saidov 2019-08-02, 12:59
Ино лилох ва ино илайхи рочиун.
Посух
устам Зикаев 2019-08-02, 12:59
Худованд рахмату махфираташон кунад ОМИН
Посух
Абдурахмон Ннннн 2019-08-02, 13:34
Инна Лиллахи ва Инна Иллайхи рочиун, Аллах шоистаи чаннатул Фирдавс гардонад хамаша Амин
Посух
Акбάрзод Ҷаъфар 2019-08-02, 13:38
Ин Ша Аллоҳ. шояд мӯъҷизае аз тарафи Аллоҳ бигардаду зинда ёфт шаванд. Ба ҳар ҳол Хӯдо гуноххояшонро бубахшад.
Посух
Саодат Максудова 2019-08-02, 16:49
Ба хамаи азизони ин 5 нафар, Худои мехрибонамо сабри собирон тияд. ИННА ЛИЛЛАХИ ВА ИННА ИЛЛАЙХИ РОЧИУН. Худочон рахмату фахфираташон кунад. Омин.
Посух
ялдо 2019-08-02, 21:36
Охе Худочон рахматашон кунад
Посух
Пулод Гиёев 2019-08-02, 22:21
Хубованд чояшонро Чанатулфирдавс насиб кунад ва наздиконашонро сабр ато дихад
Посух
Хамаш насибаи.Худо рахматашон кунад ва хашт дари чаннатро барояшон кушода гардонад.ОМИН 2019-08-03, 00:45
??
Посух
Оилаи Асоевхо 2019-08-06, 21:40
Ба хамаи он шахсоне ки ба мо тазия баён кардаанд минадорем,ва иллохо садсолахо зинда бошед.Аз тарихи 1 08 2019 оилаи моро мотам фаро гирифт ва инро гуфта наметавонем, ки то кай ба анчом мерасад.Он бародароне, ки дар пахлуи мо дар кофтукоби часадхо дасти ёри дароз кардаанд минадорем.Дар хамин холат дустони нони,чони ва забониро фахмидем,асосан мардуми дехаи чихох 50 нафар ва 3 нафар аз дехаи равгада 1 нафар аз дехаи Удоб кумак расонданд . Ба чавоби Маликаи Урфонзода хаминро гуфтаниам,ки мо хешу табори арусак нестем.якум инки онхо туйро дар рузи чаноза гузаронданд,дуюм инки онхо дар кофтан дар пахлуи мо набуданд ин барои шумо мотам нест ин барои мо мотам аст.Дар охир ба хамаи мусплмонхон
Посух
SENYORITA 2019-08-14, 12:30
САЛОМ АЛЕЙКУМ АВАЛ САБРИ ЧАМИЛ ТИЯД БА АХЛИ ОИЛАИ АСОЕВХО ДУВУМ АЗ ДАРГОХИ АЛЛОХИ МЕХРУБОН ДУО КУНЕМ КИ ЧАСАДХОРО БИЁВАН!!!!😢😢😢😢
Посух
Зебо 2019-08-19, 16:27
Аллох гунохони хамаашро бубахшад, ва вориди Чаннатульфирдавс гардонад, ва ба хочу акрабояшон Сабр типа. Амин.
Посух
баходурхуча 2019-09-10, 23:37
Чояшон чанат шавад омин
Посух
Асоев 2019-10-17, 10:21
Худоё чояшон дар чаннат бошад омин омин
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(24)
Мумин Машрабов 2019-08-02, 12:55
Худо рахмату магфираташон кунад
Посух
Вазирзода Р. 2019-08-02, 12:56
Худо рахматшон кунад??
Посух
Мутабар Салиева Какой 2019-08-02, 12:56
ужас! Мои соболезнования!
Посух
Said-Muhiddin Valiev 2019-08-02, 12:56
Аллох рахмату магфираташон кунад чояшон Чаннат бошад . Омин
Посух
Шахром Комилзода 2019-08-02, 12:57
Хамааш нишонаи киёмат аст
Посух
Шахром Комилзода 2019-08-02, 12:57
Айни хол тамоми рузномахо ва маччаллахо аз пайи ягон хабари нек нестан .Балки аз пайи як хабари шум ки бевосита ба ахоли чомеа таъсири худро мерасонад..
Посух
Шахром Комилзода 2019-08-02, 12:57
Салохияташон аст аммо каме бошад хам худдори кунед..хосатан рузномаи оила ...
Посух
Шахром Комилзода 2019-08-02, 12:58
Дар тамоми шахр ва наохияхо вилоятхои Чумхури як хабари шум ки шуд алъон рузноманигорон бояд дар он чо бошанд???
Посух
Мурод 2019-08-02, 12:58
вазифашонай!
Посух
Фарида Исмаилова 2019-08-02, 12:58
Ваа бечорахо Худо рахматашон кунад чояшон чаннат шавад илохим
Посух
Мая Тюряева 2019-08-02, 12:59
Аллоҳ раҳмату мағфират кунад илохо Омин!
Посух
Said Saidov 2019-08-02, 12:59
Ино лилох ва ино илайхи рочиун.
Посух
устам Зикаев 2019-08-02, 12:59
Худованд рахмату махфираташон кунад ОМИН
Посух
Абдурахмон Ннннн 2019-08-02, 13:34
Инна Лиллахи ва Инна Иллайхи рочиун, Аллах шоистаи чаннатул Фирдавс гардонад хамаша Амин
Посух
Акбάрзод Ҷаъфар 2019-08-02, 13:38
Ин Ша Аллоҳ. шояд мӯъҷизае аз тарафи Аллоҳ бигардаду зинда ёфт шаванд. Ба ҳар ҳол Хӯдо гуноххояшонро бубахшад.
Посух
Саодат Максудова 2019-08-02, 16:49
Ба хамаи азизони ин 5 нафар, Худои мехрибонамо сабри собирон тияд. ИННА ЛИЛЛАХИ ВА ИННА ИЛЛАЙХИ РОЧИУН. Худочон рахмату фахфираташон кунад. Омин.
Посух
ялдо 2019-08-02, 21:36
Охе Худочон рахматашон кунад
Посух
Пулод Гиёев 2019-08-02, 22:21
Хубованд чояшонро Чанатулфирдавс насиб кунад ва наздиконашонро сабр ато дихад
Посух
Хамаш насибаи.Худо рахматашон кунад ва хашт дари чаннатро барояшон кушода гардонад.ОМИН 2019-08-03, 00:45
??
Посух
Оилаи Асоевхо 2019-08-06, 21:40
Ба хамаи он шахсоне ки ба мо тазия баён кардаанд минадорем,ва иллохо садсолахо зинда бошед.Аз тарихи 1 08 2019 оилаи моро мотам фаро гирифт ва инро гуфта наметавонем, ки то кай ба анчом мерасад.Он бародароне, ки дар пахлуи мо дар кофтукоби часадхо дасти ёри дароз кардаанд минадорем.Дар хамин холат дустони нони,чони ва забониро фахмидем,асосан мардуми дехаи чихох 50 нафар ва 3 нафар аз дехаи равгада 1 нафар аз дехаи Удоб кумак расонданд . Ба чавоби Маликаи Урфонзода хаминро гуфтаниам,ки мо хешу табори арусак нестем.якум инки онхо туйро дар рузи чаноза гузаронданд,дуюм инки онхо дар кофтан дар пахлуи мо набуданд ин барои шумо мотам нест ин барои мо мотам аст.Дар охир ба хамаи мусплмонхон
Посух
SENYORITA 2019-08-14, 12:30
САЛОМ АЛЕЙКУМ АВАЛ САБРИ ЧАМИЛ ТИЯД БА АХЛИ ОИЛАИ АСОЕВХО ДУВУМ АЗ ДАРГОХИ АЛЛОХИ МЕХРУБОН ДУО КУНЕМ КИ ЧАСАДХОРО БИЁВАН!!!!😢😢😢😢
Посух
Зебо 2019-08-19, 16:27
Аллох гунохони хамаашро бубахшад, ва вориди Чаннатульфирдавс гардонад, ва ба хочу акрабояшон Сабр типа. Амин.
Посух
баходурхуча 2019-09-10, 23:37
Чояшон чанат шавад омин
Посух