Fanta Citrus
Бо занат фаҳш тамошо кунӣ, байнатон талоқ мешавад?
3020
Бо занат фаҳш тамошо кунӣ, байнатон талоқ мешавад?

Зани бародарам "кавалер" дорад. Ман бочашмони сарам дидам, ки онҳо айшу ишрат мекарданд.

Ба бародарам инро гӯям, боз метарсам, ки се фарзандаш ятим мешаванд. Назари исломро дар ин бора донистан мехоҳам?
-Шавҳарам ҳаршаб маҷбур мекунад, ки бо ӯ "СЕКС" тамошо кунам ва аз рафтори он ду бехудои кофир дарс омӯхта бо шавҳарам иҷро кунам. Ислом дар ин бора чӣ мегӯяд.
-Марде, ки қошу абрувонашро мечинад, дар он дунё чӣ ҷазо интизор аст?
Ин ҳамаро дар сӯҳбати хабарнигори сомонаи Оила-ТЧ Рустам Азимӣ ва Домулло Ҷалолиддин Хомушӣ тамошо намоед!

Поделиться новостью
Шарҳ
(5)
Иршод 2019-11-25, 14:49
Бозанат талок гардад бо арусат тамошо куни чи мешаваад?
Посух
Исроил Миравотов 2019-11-25, 14:50
харшаб бобову бибии ман секс-онлан тамошо мекунанд варам талок мешаванд ?
Посух
Обид 2019-11-25, 14:50
Домулло дуруст мегуяд. гунох аст
Посух
Мухаммад Шафиев 2019-11-25, 16:38
Кадом домуллои беақли бесавод ихе мега...СЕКС тамошо карданд танҳо гуноҳ асту халос...
Посух
Parvina Nazarzoda 2019-11-25, 16:39
Якбор Аллоха Тариф кнен Даваткнен Рахгумзадора. Кумак кнен Мазлумора Ятимора Бевазанора Мусафедои барчонмондаи хонаи Пиронсолора Зиндониёра камбизоатора Беморора дастачамъи шуда дастгирикнен Дар рои Аллох дастгири охират шава хамаи мову шумора Аллох баракати хдша хайру некихову хушихора насибу рузимонкна
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(5)
Иршод 2019-11-25, 14:49
Бозанат талок гардад бо арусат тамошо куни чи мешаваад?
Посух
Исроил Миравотов 2019-11-25, 14:50
харшаб бобову бибии ман секс-онлан тамошо мекунанд варам талок мешаванд ?
Посух
Обид 2019-11-25, 14:50
Домулло дуруст мегуяд. гунох аст
Посух