БЕНИҚОБ
Шаҳриёри Давлат маро беваю оқипадар кард!
10325
31
Шаҳриёри Давлат маро беваю оқипадар кард!(ВИДЕО)

Шаҳноза ном дорам. Аз туйи арӯсиамон як моҳ нагузашта, шавҳарам барои кандани қарзи тӯй ба Русия мардикорӣ рафт.

Баъди рафтани шавҳарам ман бемор шуда ба хонаи модарам омадам. Шавҳару хушдоманам аз бемориам хабар дошта бошанд ҳам, ба ягон бор занг мезаданду на аз аҳволам хабар мегирифтанд. Алами диламро бо гӯш кардани сурудҳои Шаҳриёри Давлат мебаровардам. Рӯзе дар як сомонаи интернетӣ чашмам ба эълон афтид, ки Шаҳриёр барои сабти клипи наваш духтарҳои зеборо ба кастинг даъват мекунад. Суроғаро гирифта таваккалан рафтам. Ҳусну ҷамоли ман ба Шаҳриёр писанд афтида, аз байни духтарони зиёд маҳз маро интихоб намуд. Оқибати корро андеша накарда, дарҳол розӣ шудам, зеро мехостам бо ҳамин восита қасдамро аз шавҳари бепарвоям бигирам. Баъди сабти клип Шаҳриёр ба ман ҳатто раҳмат нагуфт. Ба хона омада чанд рӯз фикр кардам ва ба хулосае омадам, ки иштирокам дар клип чандон кори хуб нест ва шояд боиси ранҷиши шавҳарам гардад. Ба Шаҳриёр занг зада, хоҳиш кардам,ки чеҳраи маро нишон надиҳад. Ӯ дағалона бо ман гап зада, дашномҳои қабеҳ доду телефонро хомӯш кард. Фикр кардам,ки клипро пахш намекунанд, аммо баъди як ҳафта дар тамоми сомонаҳои интернетӣ ва нуқтаҳои дискфурӯшӣ клипи нави Шаҳриёр Давлатов пайдо шуд, ки дар он ман нақши маҳбубаи ӯро мебозидам. Ҳаққу ҳамсояҳо маро бо ангушт нишон дода, миш-миш мекарданд, балои сӯхта намакоб гуфтагӣ барин, хушдоманам ҳам аз ин клип хабардор шуда, ба хонаамон омад ва қиёматро қоим карда рафт. Падарам “падарлаънати ношуд, ту маро дар назди дӯст у душман шарманда кардӣ”-гуфта, дар рӯям туф кард, модарам ҳам дигар бо ман гап намезанад. Хушдоманам маро ба писараш хуб шӯрандозӣт кардааст, шавҳарам талоқи маро дода, таъкид кард, ки кӯчу бандамро гирифта барам. Аламовараш он аст, ки шавҳарам ҳатто фарзанди худашро ба гардан гирифтан намехоҳад. Мегӯяд, ки ба бо Шаҳриёри Давлат ишқбозӣ карда, ҳомила шудаӣ, сағераи ҳаромита ба сари ман бор накун!”

 


Писарам Фирдавс Дилшодаи духтари Устораҳимро дӯст медошт. Ҳарчанд насиҳаташ мекардам, ки барои зангирӣҳоло ҷавон аст, аммо гапамро гӯш намекард.

le6kJdbk6ILf3oPbN60D8FKAAo6PdFnYumJBmVuz_1


 


Аз рӯйи як клипи Шаҳриёр шуда, падарам маро оқ кард, шавҳарам талоқамро дод, намедонам ба куҷо раваму сарамро бап кадом дар занам. Бовар кунед, аз фикру хаёли бисёр ғамбемор шудаам. Гоҳе мехоҳам худкушӣ кунам, вале боз тифлаки бегуноҳам пеши роҳамро мегирад.
Илтимос, ба ман маслиҳат диҳед, чӣ хел исбот намоям, ки кӯдаки ман ҳаромӣ ва фарзанди Шаҳриёри давлат нест?
Шаҳнозаи дидагирён

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(31)
БАР ЗИДДИ ШАХЁР 2019-10-03, 12:28
АПАИ ХОХАРИ ЯГОН МАРДРО АЗ ШАВХАРАИ ХУДАТ БОЛО НАДОН ТУ КОРИ ХАТО КАРДАИ..?
Посух
кухистони 2019-10-03, 12:34
 ном дар ду холат шухратёр мешавад бохиради ва беандешаги
Посух
Гулшан 2019-10-03, 12:57
айби худат хохар! Фикр мекарди бояд!
Посух
Кургани 2019-10-03, 12:57
Шахриёр непричом, о духтари бекала худт рози шудику
Посух
Нигора 2019-10-03, 12:57
Айбаки хдакт Шахнозахони беаклак
Посух
Шохидаи Шохин 2019-10-03, 12:58
Хами шахриёр чи гунох крадай ки г.... мехрен. Бар падари Шахноза наълат , мемри клип накуни
Посух
Комрон 2019-10-03, 12:58
Рох ба суи беваги хохар, дигра ягон рох нест
Посух
Азиз93 Комрон 2019-10-04, 10:29
посух кардани будем намешавад ку
Посух
Нигора 2019-10-03, 12:59
хакашту рост
Посух
Жасмин 2019-10-03, 13:19
Э мур шалавай беимон холат аз ин хам бад шавад наход ки зани мусулмон аз шавхар касд гирад касофати беакл
Посух
Тоҷик 2019-10-03, 14:08
Пндкчата юояд ай авал меҷқиди мешишти
Посух
Озода Ортикова 2019-10-03, 14:22
Айби худат туя ки мегӯяд назди шаҳриёр рави нарав буд шаҳриёр туя омада аз хонат набурдаастку ту худат рафтаи ана акнун клепи бозидаатро монда телевизирба ашк рехта мешини!Худкардаро даво нест во вайлои пинҳони!!!
Посух
Посух 2019-10-03, 14:36
Бо кахр хези бо зарар мешини. Ба обу руи як марди ба номус бози карди туро сазоят марг аст духтари бе шараф обу руи хонавода ва шавхаратро бурди
Посух
122 2019-10-03, 15:25
Рохи осон хдта букуш хам ту халос хам у дарди сари ишкамангит.
Посух
Шахноза 122 2019-10-05, 08:40
Ин духтар гуфта истодаст ки шавҳару хушдоман хабар нагирифтанд аз ҳолу аҳволаш, баъд ин қасдан рафта ба клип худша сабт кард.
Посух
Сабр сабр Шахноза 2019-10-06, 01:05
Сабр куни аз Fура халво мешавад!
Посух
Бахтовар 2019-10-03, 15:32
Кулоб БИЁ
Посух
Раҳмон Усмон 2019-10-03, 16:06
Дар ин кор сад дар сад худатон гунаҳгоред хоҳари азиз .Бе ризоияти шавҳар шумо бояд аз хона намебаромадед, хол он ки дар клип нақш офариданҳо...
Посух
Раҳмон Усмон 2019-10-03, 16:07
Дар ин кор сад дар сад худатон гунаҳгоред хоҳари азиз .Бе ризоияти шавҳар шумо бояд аз хона намебаромадед, хол он ки дар клип нақш офариданҳо...
Посух
ДАНГАРАГИ 2019-10-03, 16:07
ХОХАРИ АЗИЗ ХАМА ДАР ИН ДУНЁИ ДУРУЗА ХАТОГИ МЕКУНАД ИН КОРО ТАНХО СУД ХАЛ МЕКУНАД ТУ ХУДАТ ДАР БАЙНИ ОБУ ОТАШ КАРОР ДОРИ
Посух
Фаридун 2019-10-03, 16:32
Охи духтари шавхардор ба кадом аклу фаросат ту ки созиби шавхар хасти рафта бо як хофизе ки на акл дорад на фаросат, на тарзи муоширатро балад аст ту рафта дар клипи вай бо иштирок карди??? Бечора шавхар рафта дар шахри мардум ба мардикори ки маблаги карзи туяшро кор кунад, ки занаш рафта дар клип иштирок кунад ба кадо аклу фаросат ин корро карди? Холо хам шавхарат одами хуб будаст ки факат туро чавобатро додаст вагарна каси дигар мешуд туро мекушт😠😠😠
Посух
Юрист 2019-10-03, 17:06
э бародаро ин занак уже гуноха кардай. Ай Шумо совет прсилестай барои минбаъда. Аз Шумо хохиши абсуждати кори гузаштаащро накардаст. Фикрои нав дошта бошед маслихаташ дихед.
Посух
Зумрат 2019-10-03, 17:11
Пушаймонисуд надорад дарягончо коребу зиндагиро давомдех бахотири фарзандат
Посух
Шери точик 2019-10-03, 17:47
Боз ба назди ягон хофизи дигар раву клип карда гард ту хиёнат кардаи дар хаки шавхарат хиёнат хам баробари зино аст дар ин чо шахриёр гунох надорад беномус бо шарм намедори кавли русхояст ки рассказиват мекуни номи миллати точика харом мекунед фохишахои номери 
Посух
Мухаммад 2019-10-03, 17:53
Ячи хайронм наход вай мардак барои карзкани равад гариби т касд гири.значит дар вучудт бдай берохаги.инамихеле мекнен,харсол чандин оила чудо фарзанд ятим.бад ин якхел духтархое хозира(хамашро дар Назар надорам)як артис броя тамом як суруди бемани меброра Меги дар дунё хами ошик шудаст.и беаклакои мо магасворе аз акибш сур мекунанд.пеш азхама бояд фикрта мекарди дигар исбот кни накни номт ба гандаги бромад.бачата тарбия кн бгард...!
Посух
Шахриёри даюс 2019-10-03, 18:02
ФОХИША ШУДА мегарди дига беваи хонасухта. Барои Ин аввал рафта хун супор спид набоши бо хамара гирифтори ин бемори куни. Да рут бояд АХЛОТмекардан туф не.
Посух
Хошимчон 2019-10-03, 18:16
Ин ба ҳама духтарҳо дарси ибрат аст,ин гапҳоятро ба ШаҳРИЁРЧОНАТ ки ошиқи овозаш буди рафта гӯй.
Посух
Хаус 2019-10-03, 18:24
Хай бра давомтее клиподаа махбубаа шудаа чомекни дигаа
Посух
Идома
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
БЕНИҚОБ
Мадинаи хӯҷандӣ: Аз шавҳарам пинҳонӣ ба Диловар занг мезанам
Мани беақл гумон кардам, ки дугонаам ба Диловар ошиқ шудаасту мехоҳад моро ҷудо карда, бахти маро соҳибӣ кунад, вале…
8573
28
ТВ - ОИЛА
14 . 05 . 2019
Муҳаррир
Дили Ситораи Кароматулло барои кӣ пайваста месӯзад?
"Дилам пайваста месӯзад"-ин намоҳанги нави Ситораи Кароматуллоро аз ТВ Оила тамошо намоед!
Дили Ситораи Кароматулло барои кӣ пайваста месӯзад?
325
0
LIFE - STAR
Зиёвиддини Нурзод зани дуюм гирифт? (Видео)
Бо маоши журналистӣ шояд дар тӯли тамоми умр ин миқдор маблағ ба даст намеовардам ва кӣ медонад, ки боз чандин...
690
2
маводҳои монанд
ҲАВОДИС
Ёвон: Умеда бо хусумати шахсӣ Ҷамиларо ваҳшиёна кушт
Куштори сокини ноҳияи Ёвон, Воҳидова Ҷамила Артеловна, ки санаи 3-юми июли соли равон бо як бераҳмии махсус дар назди даромадгоҳи...
2147
2
МАШВАРАТИ РАВОНШИНОС
13 . 06 . 2019
Муҳаррир
10 ғизои шахватангез
Барои зиёд шудани эҳсоси ишқварзӣ витамини В нақши муҳимро мебозад. Ин витамин дар лӯбиёву мошу нахӯду картошка ва дар таркиби...
614
0
ТВ - ОИЛА
"Чашми шӯх"- и Ситораи Кароматуллоро кӣ гирифт? (Видео)
Клипи дурахшонтарин ситораи санъати тоҷик Ситораи Кароматулло дар деҳаи Қаратоғи н. Шаҳринав сапт карда шудааст, барои тамошо намуданд, тугмачаро зер...
648
1