Helvetas - Hukuki Man
Муҳаррри Азия Плюс худро ба дор овехт?
2064

Субҳи 19 ноябр дар ҳоҷатхонаи “Азия плюс” ҷасади журналист Олга Тутубалинаро пайдо карданд.

Эҳтимол номбурда даст ба худкушӣ зада буд… Рӯзҳои охир ҳолати рӯҳии журналист бо сабаби ҷудо шудан аз шавҳараш хуб набуд, бинобар ин зиёд шароб менӯшид. Ба иттилоъи ҳамкасбонаш ин ҳолат Тутубалинаро ба худкушӣ оварда расонид.”

Субҳи имрӯз ин хабар дар саҳифаи “Женский базар”-и Фейсбук аз номи Милена Гейвандова ном корбар нашр гардид ва боиси сарусадо ва ҳамдардиҳои зиёд шуд.

Пас аз шунидани ин хабар www.pressa.tj бо роҳбари гуруҳи расонаҳои “Азия плюс” дар алоқа шуд ва ҳақиқати ин хабарро ҷӯё гардид. “Ман чанд лаҳза пеш бо Олга онлайнӣ гуфтугӯ доштам. Ин хабар ҳақиқат надорад”- дар ҳайрат посух дод Умед Бобохонов.

Пас аз ин мо ба худи Олга Тутубалина занг задем.

-Ман зинда ҳастам, — баробари гӯширо бардоштан посух дод, Олга.

“Ман аз ин хабарҳо огоҳам… Ин хабарҳо аз номи Милена ном шахсе, пахш мешавад, ки дар гузашта мард буд ва баъдан ҷинси худро иваз кард. Ин шахс аз рӯйи бадбинӣ номи маро сиёҳ мекунад. Ба ин овозаҳо бовар накунед, зеро ман шароб наменӯшам ва вақти стресс ҳам надорам”- гуфт журналист.

 

Бознашр аз сомонаи tajikistantimes.com

Поделиться новостью
Шарҳ
(13)
Исмоил Исмоилов 2019-11-20, 08:29
Хайрият дурӯғ будааст
Посух
Фотимахон Ашурова 2019-11-20, 08:29
Исмоил Исмоилов боваркунед хайрият,ки худкуши хаст...........
Посух
Ayşe Emiri 2019-11-20, 08:29
У ай шуш чидо шидай касе шуша срочно грфтанияй 😂😂😂
Посух
Бибимо Гадолиева 2019-11-20, 08:29
Ин гап рост бошад..е дуруг?
Посух
Фаришта Сафарова 2019-11-20, 08:30
Талхам кафиде умрат дароз бодо Олгае!!! Вагарна шарки озод ба по мехест
Посух
Abu-Dovud Jamoliddin 2019-11-20, 08:30
Ҳамин Оила ё Воҳма ягон бор хабари хуб нашр мекунед вақт қатлу куштор боз 90 %хабарҳоятон бе асос аст ??
Посух
Рустам Азими Abu-Dovud Jamoliddin 2019-11-20, 08:53
охир дар шабакахои ичтимои як нафаррро мурда мебароранд, хешу акрабо дорад, дустону наздиконаш хаст. Сомонаи Pressa.tj фавран бо Олга Тутбалина иртибот гирифта вокеятро мегуяд, ки у зинда аст. Душманонаш дар мукобилаш уро мурд гуфта эълон мекуннад , ва сомонаи Pressa.tj хаст, ки сари вакт хакикатро ба шумо хонандлагон мегуяд. Пеши рохи хабархои бардуругро мегирад, магар ин ба шумо наамефорад? Инсоф кучост??
Посух
Рустам 2019-11-20, 08:30
Нобино асояшро якбор гум мекунад. Магар намебини бознашр аз дигар сомона гуфтагием
Посух
Фарангис Нарзиева 2019-11-20, 08:31
Рустам бознашр аз дигар сомона ё аз худ нашр кардаед, барои хамин ба фикру мулохизаи хонанда тайёр бошеду ором кабул кунед. На ин ки дарав шамшер ба даст гирифтану "куру бино" гуфтан😡
Посух
Parviz Sharipov 2019-11-20, 08:31
Кадом ҳайвон сурате аз номи дигар кас пияр кардани бдасдя😆
Посух
Шаҳло Наҷмиддинова 2019-11-20, 08:31
Шукр
Посух
Bovafo Sanam 2019-11-20, 08:32
Шаҳло Наҷмиддинова нафахмидум апи Шахло ин шухи буд Ё рост?
Посух
Хуршед 2019-11-23, 17:29
Овозае, ки дар шабакаи иҷтимои нашр карданду Шумо онро бознашр кардед ҳарду яке аст. Бубинед ба Сарлавҳаи гузоштаатон. Танҳо як аломати савол фарқияти байни ду хабар аст.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(13)
Исмоил Исмоилов 2019-11-20, 08:29
Хайрият дурӯғ будааст
Посух
Фотимахон Ашурова 2019-11-20, 08:29
Исмоил Исмоилов боваркунед хайрият,ки худкуши хаст...........
Посух
Ayşe Emiri 2019-11-20, 08:29
У ай шуш чидо шидай касе шуша срочно грфтанияй 😂😂😂
Посух
Бибимо Гадолиева 2019-11-20, 08:29
Ин гап рост бошад..е дуруг?
Посух
Фаришта Сафарова 2019-11-20, 08:30
Талхам кафиде умрат дароз бодо Олгае!!! Вагарна шарки озод ба по мехест
Посух
Abu-Dovud Jamoliddin 2019-11-20, 08:30
Ҳамин Оила ё Воҳма ягон бор хабари хуб нашр мекунед вақт қатлу куштор боз 90 %хабарҳоятон бе асос аст ??
Посух
Рустам Азими Abu-Dovud Jamoliddin 2019-11-20, 08:53
охир дар шабакахои ичтимои як нафаррро мурда мебароранд, хешу акрабо дорад, дустону наздиконаш хаст. Сомонаи Pressa.tj фавран бо Олга Тутбалина иртибот гирифта вокеятро мегуяд, ки у зинда аст. Душманонаш дар мукобилаш уро мурд гуфта эълон мекуннад , ва сомонаи Pressa.tj хаст, ки сари вакт хакикатро ба шумо хонандлагон мегуяд. Пеши рохи хабархои бардуругро мегирад, магар ин ба шумо наамефорад? Инсоф кучост??
Посух
Рустам 2019-11-20, 08:30
Нобино асояшро якбор гум мекунад. Магар намебини бознашр аз дигар сомона гуфтагием
Посух
Фарангис Нарзиева 2019-11-20, 08:31
Рустам бознашр аз дигар сомона ё аз худ нашр кардаед, барои хамин ба фикру мулохизаи хонанда тайёр бошеду ором кабул кунед. На ин ки дарав шамшер ба даст гирифтану "куру бино" гуфтан😡
Посух
Parviz Sharipov 2019-11-20, 08:31
Кадом ҳайвон сурате аз номи дигар кас пияр кардани бдасдя😆
Посух
Шаҳло Наҷмиддинова 2019-11-20, 08:31
Шукр
Посух
Bovafo Sanam 2019-11-20, 08:32
Шаҳло Наҷмиддинова нафахмидум апи Шахло ин шухи буд Ё рост?
Посух
Хуршед 2019-11-23, 17:29
Овозае, ки дар шабакаи иҷтимои нашр карданду Шумо онро бознашр кардед ҳарду яке аст. Бубинед ба Сарлавҳаи гузоштаатон. Танҳо як аломати савол фарқияти байни ду хабар аст.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД