ТВ - ОИЛА
Муҳаммадюсуф: Ҷони духтарамро харед! (Видео)
5528
19
Муҳаммадюсуф: Ҷони духтарамро харед! (Видео)

 

Маҳмадюсуф Саидбеков, сокини деҳаи Чоргултеппаи ноҳияи Рӯдакиро дарди фарзанд ба идораи сомонаи Oila.tj овардааст.

Ин падари ҷигарсӯхта муддти 20 рӯз боз худро ба сад дар зада, ба дарди духтарчаи якунимсолааш, ки дар бемористони №3-и пойтахт қарор дорад, даво меҷӯяд.

Сухан аз даҳони Луқмон хуш аст мегӯянд, беҳтараш биёед дарду аламҳои ин мардро аз забони худаш бишнавем. 

Агар дар ин рӯзҳои сахту сангин ба Муҳаммадюсуф дастӣ ёрӣ дароз кардан хоҳед, метавонед ба рақамҳои 919-24-53-76 занг занед!

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(19)
Saifullo Jonov 2020-01-15, 16:21
ХУДО шифо тияд ку даст гири кнен бародаро
Посух
Мардонов Акбар 2020-01-15, 16:21
Агар 200 рубли партоем иншоолох шифо меёбат бародарои мухочир илтимос ёрдак кунен мухочиро манхам мухочир??? Номер картата парто брат
Посух
Ёрова София 2020-01-15, 16:22
Худованд шифои камил тия, ба падару модараш сабру токат тия, хечкая фарзандуш бемор нашава худочон.
Посух
АЛИ Зубайдов 2020-01-15, 16:22
Якум Ман АЛЛОХ ШИФОШ БУТА
Посух
Шахбоз Абдусалом 2020-01-15, 16:24
Худованд нигохбонаш худованд шифои комил тия фарзантона
Посух
Nasim Salimov 2020-01-15, 16:34
Акачон мебахшеду лекин инчо танхо модараш гугахгор не падараш дар кучо буд? Кор намекардай Ки бахонаи корда бдан кна. Агар модараш думи гудако Гира шина Ки ба онхо хурок мепа зад е либос мешуяд. Друг АСТ Ки падарон хамин корхоро кунанд. Бародарон Маро нодуруст нафахмед аммо гапам рост асат.
Посух
Football News 2020-01-15, 16:34
Субхоналлох бародар ноумед набош Иншоаллох чам мекнем бароадро хамакаса духтарчатон ба Хости Худованд шифо меёбад
Посух
Фарзона Раупова 2020-01-15, 17:42
Аз Худованди Бузургу мехрубон шифои комил мехохам барои Ин хохараки азизам.
Посух
Анзура Алимова 2020-01-15, 17:42
Худо шифои комил ато намояд ба ин тифлак...
Посух
Машраб 2020-01-15, 20:26
Аллоҳ шифои комил ато кунад.номерои карта нишон додаги не,бошад ягон карта?
Посух
МУХАММАДЗОДА МУХАММАДЁСИЕ 2020-01-15, 21:15
Худованд шифои комил бта ба хохараки мора омин 👐👐 ❤❤❤😢😢😢
Посух
Зикрулло Саидов 2020-01-15, 23:45
Худованд ин тифлаки бегунохро шифои комил тияд Омин ё рабил Оламин.
Посух
Шамсидин 2020-01-15, 23:59
Раками картаатонро нависед,бародар.
Посух
Гульнора Ахмедова 2020-01-16, 12:08
Дустони азиз!!! Хаёт хамин аст. Яке дораду, дигаре мухточ аст. Ин мард аз хушхолиаш ин чо наомадааст. У мачбур шудааст, ки ба халки азизаш мурочиат кунад, ва кумак пурсад. Имруз мардуми мо на хама пулу моли зиед доранд ки бо кувваи худашон проблемаи сарзадаашонро хал кунанд. Барои хамин, биеед мардуми дилсузи точик, ба ин мард кумак кунем ва орзу кунем, ки дигар ягон хонадони точик ба ин хел проблемахо дучор нашаванд. Имруз кумаки шумо, як чони тифли бегунохро начот медихад. Ва Худованд ба шумо азизон сад маротиба хазор маротиба бармегардонад. Дилсузу гамхор бошед нисбати якдигар. Хохиш мекунам.
Посух
Гуля Пимка Касымова 2020-01-16, 12:08
Худочон шифо тияд биеед шермардони точик камтар хам бошад кумакшон кунем ки мо хам фарзанд дорем фикр кунем ки ин кудак хам ранги фарзанди мо хаст
Посух
Asya SH 2020-01-16, 12:09
Касе имконият дошта бошад кумак кунед барои савоб Худованд ду баробар ба шумо ризк медихад
Посух
Узро Рахимзаде 2020-01-16, 12:09
Худованди бузург шифои комилу оҷил иноят фармояд ба ин шоҳдухтарак!
Посух
Шахриёр 2020-01-16, 14:05
Бародари гиромикадр илоч боша карта кушо корти милли ракамоша навис бехтар мешава худо хохад ёрдам мекунем чени метонистагимон
Посух
Чамшеди нурулло 2020-01-16, 15:56
Худочон ягон падару модар доги фарзандро набинад шифои комил хохонем аз даргохи яздони пок
Посух
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
ҚИССАҲОИ ОИЛА
20 . 06 . 2019
Муҳаррир
Ишқи кулфатбори духтари директор
Файзалӣ кайҳо ба зани ғармиҷози ҷӯраи ҷониаш Абдулмаҷиди даюс чашм ало карда буд ва ниҳоят як рӯзи гарми баҳорӣ «ту...
1163
1
ОВОЗА - ҲАҚИҚАТ
«Аз зиндагӣ хаста шудам!»-пеш аз марг гуфт модари ҷавони сарояндаи маъруф Райҳона ба духтараш
Модари хушрӯякам, чароғи хонаам якбора аҳволаш бад шуда, маро сахт тарсонд. Лаҳзае пас ҷонаш баромад. Боварам намеояд, ки модари гул...
4029
5
АҶАБ ДУНЁЕ
Кампири 70-сола духтарча зоид
Мӯйсафед мегӯяд, ки дар 70-солагӣ таваллуд кардан гуноҳ нест, балки то ин замон фарзанддор нашудан гуноҳ аст...
518
0
маводҳои монанд
АҶАБ ДУНЁЕ
Душанбе: Сӯхтор дар бинои меҳмонхонаи нави панҷситора(акс)
Чанд лаҳза қабл Хосиятхон Комилова дар саҳифаи фейсбукии худ хабар дод, ки дар шаҳри Душанбе дар меҳмонхонаи нави панҷситорадор воқеъ...
5854
0
ҲАВОДИС
Осия аз КОМА баромад!
Авбошҳои хурдсол бо худ саги газандае доштаанд ва духтарчаро тарс медиҳанд, ки агар дод занад, ӯро ба пеши ҳамин саг...
Осия аз КОМА баромад!
3761
22