Imon 2
Муҳаммадюсуф: Ҷони духтарамро харед! (Видео)
6150
Муҳаммадюсуф: Ҷони духтарамро харед! (Видео)

 

Маҳмадюсуф Саидбеков, сокини деҳаи Чоргултеппаи ноҳияи Рӯдакиро дарди фарзанд ба идораи сомонаи Oila.tj овардааст.

Ин падари ҷигарсӯхта муддти 20 рӯз боз худро ба сад дар зада, ба дарди духтарчаи якунимсолааш, ки дар бемористони №3-и пойтахт қарор дорад, даво меҷӯяд.

Сухан аз даҳони Луқмон хуш аст мегӯянд, беҳтараш биёед дарду аламҳои ин мардро аз забони худаш бишнавем. 

Агар дар ин рӯзҳои сахту сангин ба Муҳаммадюсуф дастӣ ёрӣ дароз кардан хоҳед, метавонед ба рақамҳои 919-24-53-76 занг занед!

Поделиться новостью
Шарҳ
(19)
Saifullo Jonov 2020-01-15, 16:21
ХУДО шифо тияд ку даст гири кнен бародаро
Посух
Мардонов Акбар 2020-01-15, 16:21
Агар 200 рубли партоем иншоолох шифо меёбат бародарои мухочир илтимос ёрдак кунен мухочиро манхам мухочир??? Номер картата парто брат
Посух
Ёрова София 2020-01-15, 16:22
Худованд шифои камил тия, ба падару модараш сабру токат тия, хечкая фарзандуш бемор нашава худочон.
Посух
АЛИ Зубайдов 2020-01-15, 16:22
Якум Ман АЛЛОХ ШИФОШ БУТА
Посух
Шахбоз Абдусалом 2020-01-15, 16:24
Худованд нигохбонаш худованд шифои комил тия фарзантона
Посух
Nasim Salimov 2020-01-15, 16:34
Акачон мебахшеду лекин инчо танхо модараш гугахгор не падараш дар кучо буд? Кор намекардай Ки бахонаи корда бдан кна. Агар модараш думи гудако Гира шина Ки ба онхо хурок мепа зад е либос мешуяд. Друг АСТ Ки падарон хамин корхоро кунанд. Бародарон Маро нодуруст нафахмед аммо гапам рост асат.
Посух
Football News 2020-01-15, 16:34
Субхоналлох бародар ноумед набош Иншоаллох чам мекнем бароадро хамакаса духтарчатон ба Хости Худованд шифо меёбад
Посух
Фарзона Раупова 2020-01-15, 17:42
Аз Худованди Бузургу мехрубон шифои комил мехохам барои Ин хохараки азизам.
Посух
Анзура Алимова 2020-01-15, 17:42
Худо шифои комил ато намояд ба ин тифлак...
Посух
Машраб 2020-01-15, 20:26
Аллоҳ шифои комил ато кунад.номерои карта нишон додаги не,бошад ягон карта?
Посух
МУХАММАДЗОДА МУХАММАДЁСИЕ 2020-01-15, 21:15
Худованд шифои комил бта ба хохараки мора омин 👐👐 ❤❤❤😢😢😢
Посух
Зикрулло Саидов 2020-01-15, 23:45
Худованд ин тифлаки бегунохро шифои комил тияд Омин ё рабил Оламин.
Посух
Шамсидин 2020-01-15, 23:59
Раками картаатонро нависед,бародар.
Посух
Гульнора Ахмедова 2020-01-16, 12:08
Дустони азиз!!! Хаёт хамин аст. Яке дораду, дигаре мухточ аст. Ин мард аз хушхолиаш ин чо наомадааст. У мачбур шудааст, ки ба халки азизаш мурочиат кунад, ва кумак пурсад. Имруз мардуми мо на хама пулу моли зиед доранд ки бо кувваи худашон проблемаи сарзадаашонро хал кунанд. Барои хамин, биеед мардуми дилсузи точик, ба ин мард кумак кунем ва орзу кунем, ки дигар ягон хонадони точик ба ин хел проблемахо дучор нашаванд. Имруз кумаки шумо, як чони тифли бегунохро начот медихад. Ва Худованд ба шумо азизон сад маротиба хазор маротиба бармегардонад. Дилсузу гамхор бошед нисбати якдигар. Хохиш мекунам.
Посух
Гуля Пимка Касымова 2020-01-16, 12:08
Худочон шифо тияд биеед шермардони точик камтар хам бошад кумакшон кунем ки мо хам фарзанд дорем фикр кунем ки ин кудак хам ранги фарзанди мо хаст
Посух
Asya SH 2020-01-16, 12:09
Касе имконият дошта бошад кумак кунед барои савоб Худованд ду баробар ба шумо ризк медихад
Посух
Узро Рахимзаде 2020-01-16, 12:09
Худованди бузург шифои комилу оҷил иноят фармояд ба ин шоҳдухтарак!
Посух
Шахриёр 2020-01-16, 14:05
Бародари гиромикадр илоч боша карта кушо корти милли ракамоша навис бехтар мешава худо хохад ёрдам мекунем чени метонистагимон
Посух
Чамшеди нурулло 2020-01-16, 15:56
Худочон ягон падару модар доги фарзандро набинад шифои комил хохонем аз даргохи яздони пок
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(19)
Saifullo Jonov 2020-01-15, 16:21
ХУДО шифо тияд ку даст гири кнен бародаро
Посух
Мардонов Акбар 2020-01-15, 16:21
Агар 200 рубли партоем иншоолох шифо меёбат бародарои мухочир илтимос ёрдак кунен мухочиро манхам мухочир??? Номер картата парто брат
Посух
Ёрова София 2020-01-15, 16:22
Худованд шифои камил тия, ба падару модараш сабру токат тия, хечкая фарзандуш бемор нашава худочон.
Посух
АЛИ Зубайдов 2020-01-15, 16:22
Якум Ман АЛЛОХ ШИФОШ БУТА
Посух
Шахбоз Абдусалом 2020-01-15, 16:24
Худованд нигохбонаш худованд шифои комил тия фарзантона
Посух
Nasim Salimov 2020-01-15, 16:34
Акачон мебахшеду лекин инчо танхо модараш гугахгор не падараш дар кучо буд? Кор намекардай Ки бахонаи корда бдан кна. Агар модараш думи гудако Гира шина Ки ба онхо хурок мепа зад е либос мешуяд. Друг АСТ Ки падарон хамин корхоро кунанд. Бародарон Маро нодуруст нафахмед аммо гапам рост асат.
Посух
Football News 2020-01-15, 16:34
Субхоналлох бародар ноумед набош Иншоаллох чам мекнем бароадро хамакаса духтарчатон ба Хости Худованд шифо меёбад
Посух
Фарзона Раупова 2020-01-15, 17:42
Аз Худованди Бузургу мехрубон шифои комил мехохам барои Ин хохараки азизам.
Посух
Анзура Алимова 2020-01-15, 17:42
Худо шифои комил ато намояд ба ин тифлак...
Посух
Машраб 2020-01-15, 20:26
Аллоҳ шифои комил ато кунад.номерои карта нишон додаги не,бошад ягон карта?
Посух
МУХАММАДЗОДА МУХАММАДЁСИЕ 2020-01-15, 21:15
Худованд шифои комил бта ба хохараки мора омин 👐👐 ❤❤❤😢😢😢
Посух
Зикрулло Саидов 2020-01-15, 23:45
Худованд ин тифлаки бегунохро шифои комил тияд Омин ё рабил Оламин.
Посух
Шамсидин 2020-01-15, 23:59
Раками картаатонро нависед,бародар.
Посух
Гульнора Ахмедова 2020-01-16, 12:08
Дустони азиз!!! Хаёт хамин аст. Яке дораду, дигаре мухточ аст. Ин мард аз хушхолиаш ин чо наомадааст. У мачбур шудааст, ки ба халки азизаш мурочиат кунад, ва кумак пурсад. Имруз мардуми мо на хама пулу моли зиед доранд ки бо кувваи худашон проблемаи сарзадаашонро хал кунанд. Барои хамин, биеед мардуми дилсузи точик, ба ин мард кумак кунем ва орзу кунем, ки дигар ягон хонадони точик ба ин хел проблемахо дучор нашаванд. Имруз кумаки шумо, як чони тифли бегунохро начот медихад. Ва Худованд ба шумо азизон сад маротиба хазор маротиба бармегардонад. Дилсузу гамхор бошед нисбати якдигар. Хохиш мекунам.
Посух
Гуля Пимка Касымова 2020-01-16, 12:08
Худочон шифо тияд биеед шермардони точик камтар хам бошад кумакшон кунем ки мо хам фарзанд дорем фикр кунем ки ин кудак хам ранги фарзанди мо хаст
Посух
Asya SH 2020-01-16, 12:09
Касе имконият дошта бошад кумак кунед барои савоб Худованд ду баробар ба шумо ризк медихад
Посух
Узро Рахимзаде 2020-01-16, 12:09
Худованди бузург шифои комилу оҷил иноят фармояд ба ин шоҳдухтарак!
Посух
Шахриёр 2020-01-16, 14:05
Бародари гиромикадр илоч боша карта кушо корти милли ракамоша навис бехтар мешава худо хохад ёрдам мекунем чени метонистагимон
Посух