Ҳаводис
Оила
4564
19


Исфара-сарзамини биҳиштосое, ки таърих ва фарҳанги бою ғанӣ дорад!

Исфара-макони истироҳату саёҳат ва сайру тамошост, аммо...
Дар ин диёри бостонӣ, ки сокинонаш ба гулдастӣ ном баровардаанд, барои 100-сомонӣ хуни як ҷавони бегуноҳро рехтанд! Дар рӯзи равшан Ҳакимҷон ном ҷавонмарди 34-соларо, ки устои гулдаст буду мебел месохт 5-корд заданд.
Мақомот ҳамчун гумонбар дар куштори Ҳакимҷон Орипов Шӯҳрат ном ҷавони авбошро, ки қаблан барои одамкушӣ суд шудааст, дастгир намуданд, вале мардум мегӯянд, қотил танҳо набуда, ин куштори гурӯҳист.
Овозаҳо дар байни мардум хеле зиёданд. Яке мегӯяд байни қотилу мақтул барои 100-сомонӣ пули мебел ҷанҷол бархоста, бо куштор анҷом ёфтааст, дигарӣ ҳадс мезанад, ки онҳо пештар хусумат доштаанд ва пул танҳо баҳонае буд, барои ба дом афтонидани ин устои гулдаст, саввумӣ иддао мекунад, ки қотил ҳамсари Ҳакимҷонро низ куштан мехост, аммо имкон ба ӯ даст намедиҳад...
Барои фаҳмидани асли ҳодиса мухбири мо ба шаҳри Исфара сафар намуда, бо пайвандони марҳум ҳамсӯҳбат гашт. 

alt

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(19)
Behruzi Tojiddin 2019-08-15, 14:31
Худо дарди фарзанда ба хеч модар нишон натия омин
Посух
Абубакр Шарифзода 2019-08-15, 14:31
Аллох ба наздиконаш сабро атто намояд ва ту бадбахти қотил вой бар холат саги лаъин ки дар охират чи чавоб медихи.дилам ба гиряхои модарчон сиёх шуд "маро бе асо монду рафт"😥😥😥😥☝️☝️🤲🤲🤲
Посух
Рухшона Точиева 2019-08-15, 14:32
охиратат обод бод бародарчон Аллох туя дар утоки бихишт шинонад ту шахид асти дар охират рузи махшар чазои он одамера Алоох да дузахт чунон тияд ки хав пуштуш сузад хунари кор куни надоран лукмаи якасда чашм ала мекнан модарчон сабру чамил ба ту мимирам барои хар як катраи чашми ту
Посух
Сайдамин Мирзоев 2019-08-15, 14:32
Худованд рахмату магфиратш кнад амин
Посух
Росос Сдсдс 2019-08-15, 14:32
ИННО ЛИЛОҲИ ВА ИНО ИЛАЙҲИ РОҶИЪУН ..ХУДОВАНД РАҲМАТУ МАҒФИРАТУ ШОИСТАИ ҶАННАТУЛФИРДАВС ГАРДОНАД И БАРОДАРА..МАРГИ ФАРЗАНД ЧИ МУСИБАТИ ВАЗНИНЕСТ БАРОИ МОДАР БА АҲЛИ ОИЛАИ МАРҲУМ САБРИ ЧАМИЛ ХОҲОНАМ АЗ ПАРВАРДИГОРИ ЪОЛАМ..ҲАМДАРДИИ МОРО ҚАБУЛ ФАРМОЕД.БОҚИ ДАР АМОНИ ХУДОВАНД.
Посух
Ramazon Razokkov 2019-08-15, 14:33
Шухрат ту чуба кушти бачайи бегуноха Туба срок Пожизненно Мухалат Ту ай унча бройи тура ждать доран худата вор нагир Дуз бача
Посух
махфуза Бобоева 2019-08-15, 14:33
Бечора бача шахид шуд!!!!! Ин Ша Аллох чояш чаннат аст !!!!!
Посух
FRIENDSHIP OF THE PEOPLE 2019-08-15, 14:34
Вах ин бачая ман мешиносам, ки кушта бошад ааа?? Наход башкон бе фаросод бошад а??
Посух
Ислом Давлатов 2019-08-15, 15:03
Hudo rahmatash kunad inaliloh va inaliloi rojiun
Посух
Saiyora Rahimova 2019-08-15, 15:46
Иии бечора... ин чи гап шудаст мардуми точик ба?? Астагфирулло.... худо рахмат кунад
Посух
Мухаббат Авганова 2019-08-15, 16:18
Кажды день смерть! Страшно ужас 😢😢😢😢😢😢бедные матиря!
Посух
Курбонали Махмадуллоев 2019-08-15, 16:18
Худо нигах дорад хамаш аз кабагали дар зиндаги асабони хастан
Посух
Нисо Мусоева 2019-08-15, 16:28
Қадри одамӣ ҳеҷ намондааст.Одамкуш албата ба ҷаҳанам меравад.
Посух
Нисо Мусоева 2019-08-15, 17:17
Ин ҷавонро худо ҷояшро ҷаннат бигардонад,. ба пайвандон ва наздиконаш сабри ҷамил
Посух
Башорат Додоева 2019-08-15, 17:18
Илохо дастат шиканад акнун ба 100 сомони турмаро хариди хунхор!!!
Посух
Закияи Абдурахмон 2019-08-15, 17:18
Ох гами фарзанда хички набинад
Посух
Ашурбиби Азимова. 2019-08-15, 18:28
Ин касофат шухрат аз падару амакхояш ягон катра фарк надорад, хамон хуни харом. Ин ша Аллох Чазоша мегирад.
Посух
Мурод 2019-08-15, 22:20
Модар сабр ба шумо. Доғи фарзанд душвор аст, вале тақдир бозиҳои аҷиб дорад. Имтиҳони худовандро бояд сабр кард. Дарди шумора мефаҳмам вале афсус Ҳакимҷон дубора бар намегардад. Дуо кунем ки ҷояш ҷаннат , қабраш пурнур , хонаи охираташ обод бошад(teary)
Посух
Шохрух Саидов 2019-08-15, 22:34
Худо рахмат кунад. Бар падарат наълат котили харом акнун ба муродат расиди як кудакро ятиму оби чашми модару хамсарашро резонди палиди харом
Посух
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
Ҳаводис
Исфара: Муаллим ба хотири ҳимояи парчами Тоҷикистон ҷони худро аз даст дод (4 акс )
Задухӯрди ду халқи ҳамсоя бо талафоти ҷонӣ анҷом ёфта, Ҷалол Қараев, омӯзгори 52-солаи мактаби таҳсилоти миёнаи умумии №23-и Исфара ба...
6433
14
Ҳаводис
Хуҷанд: Занозании янгаву хоҳаршӯй барои семечка
Марҷона донаки офтобпараст хоида, пӯсти онро ба рӯйи хона партофтани писарчаи хоҳаршӯяшро дида, эрод мегирад, ки пӯчоқи семечкаро ба сатили...
7054
27
Ҳаводис
Куштор дар назди бозори Панҷшанбеи шаҳри Хӯҷанд
Дар ҳолати мастӣ дар майдони «Регистон»-и бозори марказии «Панҷшанбе»-и шаҳри Хуҷанд бо марди 52-солаи сокини ноҳияиБобоҷон Ғафуров, даъво карда бо...
2091
2
маводҳои монанд
ИСЛОМ
Оқипадар кист?
Худованд гуфтани калимаи «уф» ё ҳар калимаеро, ки сабаби ранҷиши хотири волидайн шавад, нописанд донистааст, то худи одам бияндешад, ки...
369
0
Ҳаводис
Истаравшан: Чаро Фаррух Нигинаро кушту дар телефон сабт кард?  
Модараш худро ба девонагӣ мезад ва касе вориди ҳавлӣ шавад, дашном медод. Ҳамин қадар гуфт, ки писараш ба деҳаи Ясӣ...
3407
3
Муҳоҷир
Пойҳои писарчаи 11-солаи тоҷикро дар Афғонистон буриданд
Имрӯз ба ин ҳунари падарам лаънат мехонам, ки маро аз ду пои равон, аз модар, аз таҳсил ва аз худи...
3467
7