Helvetas - Hukuki Man
Духтури ғар мехост маро ба дом афтонад!
7217


Сарам дард карду аз муаллим ҷавоб гирифта ба беморхона рафтам. Дар даромадгоҳи бемористон тасодуфан бо духтури ҷавоне китф ба китф задем.

Ҷавон “ба хайр аст?” гуфта, саволомез ба ман нигарист. Шарм дошта бахшиш пурсидам ва гуфтам, ки сарам дард мекунад. Духтур маро ба утоқи кориаш даъват карда, чанд савол дод ва баъдан дорухат навишт. Аз дорухона доруҳоро гирифта, зуд ба хона омадам. Дар ҳақиқат баъди хӯрдани дору ҳолам беҳ шуд ва хостам ба духтур занг зада, аз рӯйи одоб раҳмат бигӯям. Духтур аз занги ман хурсанд шуда, ба пурсуҷӯ сар кард ва бе шавҳар буданамро фаҳмида, ба қавле ба ман “часпид”. Вай маро хуб таърифу тавсиф карда гуфт, ки нияти зангирӣ дорад, аммо ягон арӯси ба худ муносиб наёфта истодааст. Ҳамин тавр, мо бо ҳам шинос шудем.


Ҳоло табибони Маскав кӯшиш карда истодаанд, ки тифлаки бегуноҳро аз вартаи марг наҷот диҳанд, вале зинда мондани писарча ба гумон аст.


Духтур бо суханҳои ширин ва пур аз меҳру муҳаббат оҳиста-оҳиста дили маро ба даст оварда, ваъда дод, ки ҳатман маро ба занӣ мегирад. Азбаски ҷавони бисёр зебои боодоб буд, ба суханҳояш бовар карда, дил ба ин духтур додам, вале...
Шабе телефонашро зане бардошта ба сарам дод зад: “Ту кистӣ?!” Гумон кардам, ки модар ё хоҳараш аст ва номамро гуфта, хоҳиш намудам, ки Довудро ҷеғ зананд. Зан бо шунидани номи ман ба ғазаб омада, якбора мисли саги девона ба ҳуҷум гузашт. “Тарпочаи лаънатӣ, агар як бори дигар туро бо шавҳарам бинам, худоҷон занад, мекушам! Ту фоҳишаи шавҳардузд шавҳари маро аз худ кардан мехоҳӣ-а?! Тамоми паёмакҳои ба шавҳарам фиристодаатро хондам. Дониста мон, агар нишониатро ёбам, мӯйи саратро бо панҷаҳоям қабза-қабза карда мегирам ва туро чунон шарманда мекунам, ки аз ба дунё омаданат пушаймон мешавӣ. Ту ҳоло бо собуни ман ҷома нашустаӣ...” Хулоса, зани Довуд маро он қадар дашному ҳақоратҳои қабеҳе кард, ки забонам ба такрор карданашон намегардад. Аз шиддати тарсу ҳарос телефон аз дастам афтид ва ҳамон шаб то саҳар гиря кардам. Дигар Довуд ба ман занг намезад ва ман низ ҷуръати ба ӯ занг задан намекардам. Ҳар боре, ки садои занги дари хонаамон баланд шавад, аз ҷоям як қад мепаридам. Хаёл мекардам, ки зани духтур ба сарам омад ва ҳоло маро дар назди ҳаққу ҳамсояҳо шармандаю бе обрӯ мекунад.
Як ҳафта пас Довуд занг зада гуфт, ки ба хотири аз даст надодани ман зан доштанашро пинҳон доштааст ва пешниҳод намуд, ки минбаъд пинҳонӣ вохӯрем. Бо шунидани ин гап хун ба сарам зад ва авзоям беҷо шуда, таъкид кардам, ки маро фаромӯш кунад. Он духтури номард ҳамоно зорӣ мекард, ки дилашро нашиканам. Дидам, ки ба хубӣ аз ман даст кашиданӣ нест, таҳдид намудам, ки агар як бори дигар ба ман занг занад, ба ҷойи кораш рафта, шармандагиашро мебарорам.
Ҳамин тавр, ҷонам аз он духтури занбоз халос шуд, вале ин алам то ҳол аз дилам намеравад. Ба худам нафрат дорам, ки чӣ тавр ман, духтари шаҳрӣ, донишҷӯ ба доми як марди зандор афтида, ба гапҳои дурӯғаш бовар кардам, охир ман аз ягон қишлоқи таги куҳ наомада будам-ку!
Ба духтарҳо гуфтаниям, ки дар муносибат бо мардон бисёр эҳтиёткор бошанд, зеро шумораи Довуд барин номардҳои фиребгар рӯз то рӯз зиёдтар мешаваду кам не.
Шоҳона, аз маҳаллаи Каленин

Поделиться новостью
Шарҳ
(46)
Дмф 2019-12-08, 12:17
Ту шарм намедори корои кардагита менависи ягон кишлоки и кори туро намекунад аблах дигар номи кишлокиро нагир ки як сори муи кишлоки бех аз хазори тубарин намедонам шахрии еки кучогии
Посух
Ростгу Дмф 2019-12-08, 17:46
Дуруст кайд кардед
Посух
Мага 2019-12-08, 13:01
айбай э беакл т кишлокиёра паст задести ҳа лаин милион бор ай тда ҳаму кишлокиё созан
Посух
хохарчони ман ба дом афтоди ба мачнунхои духтарбоз бовар накун Мага 2019-12-09, 00:39
Мадинахон
Посух
мага 2019-12-08, 13:02
мур лаънати бо кишлокира паст мезани ай тда милион бор ҳаму кишлокиё созан
Посух
Бе ном 2019-12-08, 13:11
Е шахри одоба аз кишлоки ёдгир сари луч мегарди Ман шахри гуфта хуб мекунан хамон Шер бачахо
Посух
Беном 2019-12-08, 13:23
Ту худат хайвони бе имон чамъиятро ба табака чудо накун! Шахрию кишлоки гуфта чиро ту дар назар дори?
Посух
Sarvarbi az tagi kuh 2019-12-08, 14:43
E gush kn e shahri...badi jang dushanbera didevu shahri shde-1...dyxtari bamane mebdi hich waxt da duxturmardak zang namezadi-2.. koshki hamu zani duxtur biyovatavu az nomi hama mushtkorit kna-3.mahallai Kalelin dar vakti Soyuz shahr hisob namexurdu hozirashda tembole-4..bar tarniyafodagit nalat 5
Посух
Ахсанулло Кориев 2019-12-08, 15:17
Духтари қишлоқ садбор беҳ ай ҳамин шаҳриҳои кунлуч
Посух
Zafar Saidi 2019-12-08, 15:18
Аз таги кух мефаромади ,бо камтар акл дар сарат мебуд.
Посух
Ахмедова Биби 2019-12-08, 15:18
пати Хаму кишлоки а ту барин килаи шавхардузд садбор боакл Аст
Посух
Бе ном Ахмедова Биби 2019-12-08, 20:39
Рост мегуян шавхар дуз саткаи донишгох шави
Посух
Goibzoda Muhammadjon 2019-12-08, 15:18
рост и лаънатира бин э мур ту саг
Посух
Сафи Goibzoda Muhammadjon 2019-12-09, 13:42
Ақле ки қишлоқиё доран ту надори аблаҳ
Посух
Саид 2019-12-08, 16:38
Агар қишлоқӣ мебудед!!! Аввал: номери марди ношиноса намегирифтед! Дуввум: ба ӯ занг намезадед! Саввум: духтарҳои қишлоқ аз баъзе духтарҳои шаҳр сад дараҷа бо ақлтаранду ҳушёртар! Барои ҳамин хоҳарҷон бо одамони дигар минтақаро паст задан аллакай кӣ буданатонро маълум кардед. Ин навиштаҷот на танҳо ба ин духтар балки ба oila.tj ҳам дахл дорад, чунки пеш аз таҳррезӣ кардан, маҷалларо бояд аввал аз назар гузаронанд то ки ба иззати нафси ягон шахс нарасад!!!
Посух
Хус 2019-12-08, 17:49
Охи духтараки "ЦЦ" т кампот боши айби и Духтур чи
Посух
Masha Masha 2019-12-08, 18:42
Дарди сар шуди ба духтур мурочиат карди, духтур дору нависта ба ту дод ва доруро аз дорухона хариди ,на ин ки духтур ба ту аз хисоби худаш дору дода бошад ,ки ту ба духтур аз руйи одоб телефон карда рахмат гуйи, айби худат ва ин чо духтари кишлокро паст назан духтари кишлок бо кори хона барои ердам кардан ба падару модар , овора асту ба телефон бози вакт надорад, ту ки бекорхуча хасти бо телефон бози овора хасти, айбро ки кунад маиб гуфтаанд, е худ хам гарию хам пешгири
Посух
Davlat Davlatov 2019-12-08, 19:31
Аз ҳамаатон бахшиш ҳар кас аз номи худаш гап занад ман шаҳрию вай қишлоқи гуфта паст назанед.
Посух
шокир 2019-12-08, 20:17
якбора нишонети гуфтику тилфонотам менависти бад медиди чимешуд
Посух
М:-) 2019-12-08, 20:57
Кишлокихора паст назан шахри падарнаълат
Посух
Инсон 2019-12-08, 22:30
Ин чо муамморо бинед!Ташаккур гуфтан хостас аз ин ру занг задааст.Ин чо кишлоки гуфтанат маьние надорад.Ту сабукпо боши айби кишлоки чи?
Посух
Laila 2019-12-08, 22:52
Besavod tojikiston 93% kuhistonai.. tra chi az biyoboni Saxara ovardagian, shahri
Посух
Кишлоки 2019-12-08, 23:08
Ягон майда ... хохари азиз хатогии худат аст кишлокира диди ошик шуди агар зан намедошт баьд аруси замонави мешуди мазаи ширу дуги кишлока мечашиди мехнату хизмати кишлока медиди лифта фаромуш мекарди зани шахри дорем рохи халоси кофтестем.
Посух
Сабохат 2019-12-09, 00:15
Мур худат занг зада боз гап мезани, кишлоки сад бор боаклу бо хае аст беакл !!
Посух
Тимур 2019-12-09, 06:05
ХахаХа ман мешудам агар ман низ хамин хел мекардам ту кисти бо кадом ният ба духтур занг зада миннатдори баен мекуни боз духтарои кишлоки набудам духтарои кишлок гарми чи?
Посух
Тимур 2019-12-09, 06:07
ХахаХа ман мешудам агар ман низ хамин хел мекардам ту кисти бо кадом ният ба духтур занг зада миннатдори баен мекуни боз духтарои кишлоки набудам духтарои кишлок гарми чи?
Посух
УМС 2019-12-09, 11:11
Шарманда ягон кишлоки ранги духтарои шахри зудбовар нестан дахонта об гардон баьд номи кишлокиера гир бетарбия :Шахри:ягон чои зиедати дори ки худта шари мегири турам аз кадом кишлоке хасти хама аз шахр нестан худат дар шахр таввалуд шуда боши падару модарат аз кишлок кадагиян.
Посух
Шохсанам 2019-12-09, 13:00
Бечора хато кардас хамаба хатоги хаст хамун мохам айб дорад хама бандаи худо аст чи шахри чи кишлоки
Посух
Саиджон 2019-12-09, 14:07
Шарманда навста рах гирифта наметони бо кишлокихора паст мезани.......аз инда мурданат бех аст
Посух
Рахима. Саиджон 2019-12-09, 16:09
Аз худат шарм дор духтари бе мафкура ин мо хам ай кишлок будем омадем донишгохи омузгориро хатм кардам бо шахрихо ягон зина худатона ай мо боло медонен кора карди хап кун шин бо чи реклама када мегарди . Нафрати кас меояд аз чунин суханон
Посух
Идома
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(46)
Дмф 2019-12-08, 12:17
Ту шарм намедори корои кардагита менависи ягон кишлоки и кори туро намекунад аблах дигар номи кишлокиро нагир ки як сори муи кишлоки бех аз хазори тубарин намедонам шахрии еки кучогии
Посух
Ростгу Дмф 2019-12-08, 17:46
Дуруст кайд кардед
Посух
Мага 2019-12-08, 13:01
айбай э беакл т кишлокиёра паст задести ҳа лаин милион бор ай тда ҳаму кишлокиё созан
Посух
хохарчони ман ба дом афтоди ба мачнунхои духтарбоз бовар накун Мага 2019-12-09, 00:39
Мадинахон
Посух
мага 2019-12-08, 13:02
мур лаънати бо кишлокира паст мезани ай тда милион бор ҳаму кишлокиё созан
Посух
Бе ном 2019-12-08, 13:11
Е шахри одоба аз кишлоки ёдгир сари луч мегарди Ман шахри гуфта хуб мекунан хамон Шер бачахо
Посух
Беном 2019-12-08, 13:23
Ту худат хайвони бе имон чамъиятро ба табака чудо накун! Шахрию кишлоки гуфта чиро ту дар назар дори?
Посух
Sarvarbi az tagi kuh 2019-12-08, 14:43
E gush kn e shahri...badi jang dushanbera didevu shahri shde-1...dyxtari bamane mebdi hich waxt da duxturmardak zang namezadi-2.. koshki hamu zani duxtur biyovatavu az nomi hama mushtkorit kna-3.mahallai Kalelin dar vakti Soyuz shahr hisob namexurdu hozirashda tembole-4..bar tarniyafodagit nalat 5
Посух
Ахсанулло Кориев 2019-12-08, 15:17
Духтари қишлоқ садбор беҳ ай ҳамин шаҳриҳои кунлуч
Посух
Zafar Saidi 2019-12-08, 15:18
Аз таги кух мефаромади ,бо камтар акл дар сарат мебуд.
Посух
Ахмедова Биби 2019-12-08, 15:18
пати Хаму кишлоки а ту барин килаи шавхардузд садбор боакл Аст
Посух
Бе ном Ахмедова Биби 2019-12-08, 20:39
Рост мегуян шавхар дуз саткаи донишгох шави
Посух
Goibzoda Muhammadjon 2019-12-08, 15:18
рост и лаънатира бин э мур ту саг
Посух
Сафи Goibzoda Muhammadjon 2019-12-09, 13:42
Ақле ки қишлоқиё доран ту надори аблаҳ
Посух
Саид 2019-12-08, 16:38
Агар қишлоқӣ мебудед!!! Аввал: номери марди ношиноса намегирифтед! Дуввум: ба ӯ занг намезадед! Саввум: духтарҳои қишлоқ аз баъзе духтарҳои шаҳр сад дараҷа бо ақлтаранду ҳушёртар! Барои ҳамин хоҳарҷон бо одамони дигар минтақаро паст задан аллакай кӣ буданатонро маълум кардед. Ин навиштаҷот на танҳо ба ин духтар балки ба oila.tj ҳам дахл дорад, чунки пеш аз таҳррезӣ кардан, маҷалларо бояд аввал аз назар гузаронанд то ки ба иззати нафси ягон шахс нарасад!!!
Посух
Хус 2019-12-08, 17:49
Охи духтараки "ЦЦ" т кампот боши айби и Духтур чи
Посух
Masha Masha 2019-12-08, 18:42
Дарди сар шуди ба духтур мурочиат карди, духтур дору нависта ба ту дод ва доруро аз дорухона хариди ,на ин ки духтур ба ту аз хисоби худаш дору дода бошад ,ки ту ба духтур аз руйи одоб телефон карда рахмат гуйи, айби худат ва ин чо духтари кишлокро паст назан духтари кишлок бо кори хона барои ердам кардан ба падару модар , овора асту ба телефон бози вакт надорад, ту ки бекорхуча хасти бо телефон бози овора хасти, айбро ки кунад маиб гуфтаанд, е худ хам гарию хам пешгири
Посух
Davlat Davlatov 2019-12-08, 19:31
Аз ҳамаатон бахшиш ҳар кас аз номи худаш гап занад ман шаҳрию вай қишлоқи гуфта паст назанед.
Посух
шокир 2019-12-08, 20:17
якбора нишонети гуфтику тилфонотам менависти бад медиди чимешуд
Посух
М:-) 2019-12-08, 20:57
Кишлокихора паст назан шахри падарнаълат
Посух
Инсон 2019-12-08, 22:30
Ин чо муамморо бинед!Ташаккур гуфтан хостас аз ин ру занг задааст.Ин чо кишлоки гуфтанат маьние надорад.Ту сабукпо боши айби кишлоки чи?
Посух
Laila 2019-12-08, 22:52
Besavod tojikiston 93% kuhistonai.. tra chi az biyoboni Saxara ovardagian, shahri
Посух
Кишлоки 2019-12-08, 23:08
Ягон майда ... хохари азиз хатогии худат аст кишлокира диди ошик шуди агар зан намедошт баьд аруси замонави мешуди мазаи ширу дуги кишлока мечашиди мехнату хизмати кишлока медиди лифта фаромуш мекарди зани шахри дорем рохи халоси кофтестем.
Посух
Сабохат 2019-12-09, 00:15
Мур худат занг зада боз гап мезани, кишлоки сад бор боаклу бо хае аст беакл !!
Посух
Тимур 2019-12-09, 06:05
ХахаХа ман мешудам агар ман низ хамин хел мекардам ту кисти бо кадом ният ба духтур занг зада миннатдори баен мекуни боз духтарои кишлоки набудам духтарои кишлок гарми чи?
Посух
Тимур 2019-12-09, 06:07
ХахаХа ман мешудам агар ман низ хамин хел мекардам ту кисти бо кадом ният ба духтур занг зада миннатдори баен мекуни боз духтарои кишлоки набудам духтарои кишлок гарми чи?
Посух
УМС 2019-12-09, 11:11
Шарманда ягон кишлоки ранги духтарои шахри зудбовар нестан дахонта об гардон баьд номи кишлокиера гир бетарбия :Шахри:ягон чои зиедати дори ки худта шари мегири турам аз кадом кишлоке хасти хама аз шахр нестан худат дар шахр таввалуд шуда боши падару модарат аз кишлок кадагиян.
Посух
Шохсанам 2019-12-09, 13:00
Бечора хато кардас хамаба хатоги хаст хамун мохам айб дорад хама бандаи худо аст чи шахри чи кишлоки
Посух