Imon 2
Турсунзода: Шавҳар зани дуюм гирифту зан худро ба дор овехт
5568

 

Дар деҳаи Пахтаобод як ҷавонзани 22 сола аз ҷабри шавҳар худро ба дор овехтааст. Дар ин бора лаҳзае қабл сокинони шаҳри Турсунзода ба сомонаи ОИЛА-ТЧ хабар доданд.

Ба гуфти шоҳидони ҳодиса, ҷавоназни даст ба худкушӣ зада Шукурова Санавбар ном дошта, модари ду фарзанд будааст. Шавҳараш дар болои Санавбар зани дуюм мегирад. Ҷавонзан аз рашк ба мисли ҳезуми тар дарун ба дарун сӯхта, роҳи наҷотро дар худкушӣ мебинад. Ин зани дар гулхани сӯзони рашк афтида сароғоз ба ҳамом даромада, оббозӣ мекунад, нохун мегирад ва худро пурра ба марг омода намуда, даст ба худкушӣ мезанад. Хоҳаршӯяш тасодуфан ба ҳамом даромада мебинад, ки Санавбар дар расан овезон аст ва аз тарс бо тамоми овоз дод мезанад. Аҳли оила бо шунидани фиғони талхи ӯ ба берун баромада, аз сар задани ин фоҷиа огоҳ мешаванд. Осемасар ҳалқаи дорро бурида бошанд ҳам, аз чанги аҷал халос кардани келин ба аҳли ин оила муяссар нагаштааст. Санавбари ормонӣ аллакай ҷони ҷавонашро ба ҷонситон супурда, ду фарзандашро ятим гардонида буд.

Ин қурбонии рашкро дар шаҳри Турсунзода бахок супурданд.

Ёдрас мешавем, ки дар Тоҷикистон бисёрникоҳӣ аз рӯйи қонун манъ карда шудааст, аммо ба ин нигоҳ накарда, то ҳол баъзе мардон ду-сетогӣ зан мегиранд. Маъмулан мардони дузанаю сезана худро бо он сафед мекунанд, ки худованд бисёрзанагиро ба мардҳои мусалмон иҷозат додаасту паёмбари Ислом чаҳор зан дошт, аммо аксари заноне, ки шавҳарашон дар болояш зан гирифтааст, бо палонҷ созиш кардан нахоста, роҳи халосиро аз секунҷаи нафратовари муҳаббат дар худкушию худсӯзӣ мебинанд...

Поделиться новостью
Шарҳ
(20)
Сафар 2019-07-20, 15:21
Дар деҳаи мо гулхас ин ҳодиса рух дод Санавбарро хуҳаршуяш маҷбур кардааст худкуши кунад ва ба ӯ туҳмат ҳам кардааст дар ҳоли шавҳари сано дар руссия буд Нигора қайсингилаш ба акааш шуи Сано Шоди ном дорад занг зада гуфтааст ки Сано бероҳа аст ва Шоди аз маскав омада далел наёфт ки занаш бероҳа аст ва рафта аз н, Рудаки деҳ, Эсанбой Гулбаҳорро гирифтааст
Посух
Сафар 2019-07-20, 15:23
рост аст дирӯз дар гулхас чунин шуда буд
Посух
Сафар 2019-07-20, 15:24
Дар деҳаи мо гулхас ин ҳодиса рух дод Санавбарро хуҳаршуяш маҷбур кардааст худкуши кунад ва ба ӯ туҳмат ҳам кардааст дар ҳоли шавҳари сано дар руссия буд Нигора қайсингилаш ба акааш шуи Сано Шоди ном дорад занг зада гуфтааст ки Сано бероҳа аст ва Шоди аз маскав омада далел наёфт ки занаш бероҳа аст ва рафта аз н, Рудаки деҳ, Эсанбой Гулбаҳорро гирифтааст
Посух
Сафар 2019-07-20, 15:24
Дар деҳаи мо гулхас ин ҳодиса рух дод Санавбарро хуҳаршуяш маҷбур кардааст худкуши кунад ва ба ӯ туҳмат ҳам кардааст дар ҳоли шавҳари сано дар руссия буд Нигора қайсингилаш ба акааш шуи Сано Шоди ном дорад занг зада гуфтааст ки Сано бероҳа аст ва Шоди аз маскав омада далел наёфт ки занаш бероҳа аст ва рафта аз н, Рудаки деҳ, Эсанбой Гулбаҳорро гирифтааст
Посух
Умида Камилова 2019-07-22, 10:11
ОББОО ...ЭЙ МАРДХО ДАР ИН ВАКТУ ЗАМОНА ЧИ ЛОЗИМ БА ШУМОХОН ЗАНИ ДУВУМ А ? Ё КИ БАРОИ 3 ХАЗОР ДОЛЛАРАША ФАНДУ ФИРЕБ КАРДА ДАР ЖАНГАЛИ РОССИЯ КИДАТ КАРДА ПАРТОФТАНА БАРОЯШМИ БО ХАМИН ЯКТОАШ КАНОАТ НАМУДА ХУДОБА ШУКРОНА КАРДА СЕРИЮ ПУРИ КТИ ХАЁТАТОНА НАМЕГУЗАРОНЕТОНМИ ИН ДУНЁИ ДУРУЗАБА Э ТАВБАА ?
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-07-22, 11:37
Инна лиллоҳи ва инна илайҳи роҷиъун!
Посух
Инаят Раджабова 2019-07-22, 11:49
Эх женщина,женщина....этот твой муж ,достоин таких жертв????Вот ты погубила себя? а он ,с молодой кайф ловит!!!!А могла бы, полюбить еще раз, жить,радоваться жизни,любить, стать мамой....как жаль!
Посух
Хай зан гирифт 100нобудш бад ту хдта мекуши???? 2019-07-22, 12:31
Куват бар тавонои неким зани якума напарто
Посух
Баховаддин 2019-07-22, 14:28
Афсус нав арус аз олам рафт кудакони худро дар Дасти модарандаашон монд.Ин хама аз хисоби чохили бе саводи,бе тарбияги мешавад.Рашк чизи бузург аст ,ки хамеша шайтон пайгири уст.Сабри меваи ширинаст ,ки Раhмон сохиби уст.Санавбар худкуши кард,хар ду чахонро бохт,пеш аз начали худ .Пеш аз хонадор шудан бояд чукур фикр кард.
Посух
Maryami Aziz 2019-07-22, 14:54
Дар насибш хамухел марг будаст лекин фикр мекунанд ки шавхарш зик мешавад охир хаёти дутарафа барбод меравад((
Посух
Шопур Бахтияр 2019-07-22, 14:55
Ин зан аҳмоқ будааст хуб мешуд зан ҳам шавҳари дуюм мекард на злои шавҳараш ?????
Посух
Гулникош Талбакова 2019-07-22, 14:56
Зан хо ин дунёву охирататонро чи даркор сузондан...То ин дарача саводи паст дорем мо....Наход ки ин кадар паст занед худатонро. ..Замона замонаи таракиёт,чи кадар пешравихои моддиву маиши хар руз дида мешавад. ..наход ки аз барои бемехрии шавхар шида умре ки Худованд бароятон насиб гардондааст. ...махрум кунед худатонро
Посух
Гулникош Талбакова 2019-07-22, 14:56
22 чи умр. ..хайёл мекунед ки ба худкуши худатонро аз азоб озод мекунед. ..харгиз...худкуши харом мурдан аст. ..Астагфуриллох. ..хар лахзае ки дар ин дунё мегардем ганимат...Ба даргохи Худованди бузург шукрона бояд кард
Посух
Дилором Мухторова 2019-07-22, 14:57
Хеч вакт худкуши накунед , занхои азиз. Бехтараш фарзандонатонро ба воя расонед. Онхо асои дастатон мешаванд. Фарзанд то охир аз они шумост. Шавхарро меебед , агар хохед.
Посух
Рустам Хамидов 2019-07-22, 17:35
Бечора духтаро куштанд бад ба дор овехтанд
Посух
Zarrina Yaminova 2019-07-22, 17:36
Ну вот дура
Посух
Нисо 2019-07-23, 02:15
Дилором Мухторова муаллимаи азиз. Аз шунидани номатон шод шудам....
Посух
Фируза Ҳайдарова. 2019-08-14, 14:01
Беҳуда худкуши кард! Рашк,ки зури кард рав ҳамон зана таги шатта каш.Ҳамон шуят оё арзанда буд,ки худро куштию ..оҳ ХУДО нишон надиҳад!Фарзандам калон мешавад.Ун шавҳарам боз зан мегирад.Ҳайфи ҷони ҷавонат.
Посух
Манзура 2019-12-03, 20:54
Занхои азиз! Аз пушти ин хел номардхоро шуда,даст ба худкуши надихед. Дар ин замона хаминхел фоишахову,чанд занахо бисер шудаанд,ки ... Агар сахттар чазо аз тарафи конун нисбати фохишахову чанд занахо мешуд ,мумкин пеши рохи инхел ахмакхоро мегирифт ва занхои бечораи рохгумзада даст ба худкуши намезаданд. Бисери занхо аз дасти фохишахоро ба дод омадаги ,зиндагиашон вайрон,даст ба худкуши мезананд. Хуб мешуд,ки ба фоишахо аз тарафи конун чазои сахт бароварда мешуд. Оилавайрон шави хам кам мешуд.
Посух
гули. 2020-01-02, 22:08
агар.вайро.куштабошан.мебинан. худо.ба.вайхохам.нишон.медихад. иншолох.шавхарашро.бурда.турма.кунан.арусш.шуй.дигакна
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(20)
Сафар 2019-07-20, 15:21
Дар деҳаи мо гулхас ин ҳодиса рух дод Санавбарро хуҳаршуяш маҷбур кардааст худкуши кунад ва ба ӯ туҳмат ҳам кардааст дар ҳоли шавҳари сано дар руссия буд Нигора қайсингилаш ба акааш шуи Сано Шоди ном дорад занг зада гуфтааст ки Сано бероҳа аст ва Шоди аз маскав омада далел наёфт ки занаш бероҳа аст ва рафта аз н, Рудаки деҳ, Эсанбой Гулбаҳорро гирифтааст
Посух
Сафар 2019-07-20, 15:23
рост аст дирӯз дар гулхас чунин шуда буд
Посух
Сафар 2019-07-20, 15:24
Дар деҳаи мо гулхас ин ҳодиса рух дод Санавбарро хуҳаршуяш маҷбур кардааст худкуши кунад ва ба ӯ туҳмат ҳам кардааст дар ҳоли шавҳари сано дар руссия буд Нигора қайсингилаш ба акааш шуи Сано Шоди ном дорад занг зада гуфтааст ки Сано бероҳа аст ва Шоди аз маскав омада далел наёфт ки занаш бероҳа аст ва рафта аз н, Рудаки деҳ, Эсанбой Гулбаҳорро гирифтааст
Посух
Сафар 2019-07-20, 15:24
Дар деҳаи мо гулхас ин ҳодиса рух дод Санавбарро хуҳаршуяш маҷбур кардааст худкуши кунад ва ба ӯ туҳмат ҳам кардааст дар ҳоли шавҳари сано дар руссия буд Нигора қайсингилаш ба акааш шуи Сано Шоди ном дорад занг зада гуфтааст ки Сано бероҳа аст ва Шоди аз маскав омада далел наёфт ки занаш бероҳа аст ва рафта аз н, Рудаки деҳ, Эсанбой Гулбаҳорро гирифтааст
Посух
Умида Камилова 2019-07-22, 10:11
ОББОО ...ЭЙ МАРДХО ДАР ИН ВАКТУ ЗАМОНА ЧИ ЛОЗИМ БА ШУМОХОН ЗАНИ ДУВУМ А ? Ё КИ БАРОИ 3 ХАЗОР ДОЛЛАРАША ФАНДУ ФИРЕБ КАРДА ДАР ЖАНГАЛИ РОССИЯ КИДАТ КАРДА ПАРТОФТАНА БАРОЯШМИ БО ХАМИН ЯКТОАШ КАНОАТ НАМУДА ХУДОБА ШУКРОНА КАРДА СЕРИЮ ПУРИ КТИ ХАЁТАТОНА НАМЕГУЗАРОНЕТОНМИ ИН ДУНЁИ ДУРУЗАБА Э ТАВБАА ?
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-07-22, 11:37
Инна лиллоҳи ва инна илайҳи роҷиъун!
Посух
Инаят Раджабова 2019-07-22, 11:49
Эх женщина,женщина....этот твой муж ,достоин таких жертв????Вот ты погубила себя? а он ,с молодой кайф ловит!!!!А могла бы, полюбить еще раз, жить,радоваться жизни,любить, стать мамой....как жаль!
Посух
Хай зан гирифт 100нобудш бад ту хдта мекуши???? 2019-07-22, 12:31
Куват бар тавонои неким зани якума напарто
Посух
Баховаддин 2019-07-22, 14:28
Афсус нав арус аз олам рафт кудакони худро дар Дасти модарандаашон монд.Ин хама аз хисоби чохили бе саводи,бе тарбияги мешавад.Рашк чизи бузург аст ,ки хамеша шайтон пайгири уст.Сабри меваи ширинаст ,ки Раhмон сохиби уст.Санавбар худкуши кард,хар ду чахонро бохт,пеш аз начали худ .Пеш аз хонадор шудан бояд чукур фикр кард.
Посух
Maryami Aziz 2019-07-22, 14:54
Дар насибш хамухел марг будаст лекин фикр мекунанд ки шавхарш зик мешавад охир хаёти дутарафа барбод меравад((
Посух
Шопур Бахтияр 2019-07-22, 14:55
Ин зан аҳмоқ будааст хуб мешуд зан ҳам шавҳари дуюм мекард на злои шавҳараш ?????
Посух
Гулникош Талбакова 2019-07-22, 14:56
Зан хо ин дунёву охирататонро чи даркор сузондан...То ин дарача саводи паст дорем мо....Наход ки ин кадар паст занед худатонро. ..Замона замонаи таракиёт,чи кадар пешравихои моддиву маиши хар руз дида мешавад. ..наход ки аз барои бемехрии шавхар шида умре ки Худованд бароятон насиб гардондааст. ...махрум кунед худатонро
Посух
Гулникош Талбакова 2019-07-22, 14:56
22 чи умр. ..хайёл мекунед ки ба худкуши худатонро аз азоб озод мекунед. ..харгиз...худкуши харом мурдан аст. ..Астагфуриллох. ..хар лахзае ки дар ин дунё мегардем ганимат...Ба даргохи Худованди бузург шукрона бояд кард
Посух
Дилором Мухторова 2019-07-22, 14:57
Хеч вакт худкуши накунед , занхои азиз. Бехтараш фарзандонатонро ба воя расонед. Онхо асои дастатон мешаванд. Фарзанд то охир аз они шумост. Шавхарро меебед , агар хохед.
Посух
Рустам Хамидов 2019-07-22, 17:35
Бечора духтаро куштанд бад ба дор овехтанд
Посух
Zarrina Yaminova 2019-07-22, 17:36
Ну вот дура
Посух
Нисо 2019-07-23, 02:15
Дилором Мухторова муаллимаи азиз. Аз шунидани номатон шод шудам....
Посух
Фируза Ҳайдарова. 2019-08-14, 14:01
Беҳуда худкуши кард! Рашк,ки зури кард рав ҳамон зана таги шатта каш.Ҳамон шуят оё арзанда буд,ки худро куштию ..оҳ ХУДО нишон надиҳад!Фарзандам калон мешавад.Ун шавҳарам боз зан мегирад.Ҳайфи ҷони ҷавонат.
Посух
Манзура 2019-12-03, 20:54
Занхои азиз! Аз пушти ин хел номардхоро шуда,даст ба худкуши надихед. Дар ин замона хаминхел фоишахову,чанд занахо бисер шудаанд,ки ... Агар сахттар чазо аз тарафи конун нисбати фохишахову чанд занахо мешуд ,мумкин пеши рохи инхел ахмакхоро мегирифт ва занхои бечораи рохгумзада даст ба худкуши намезаданд. Бисери занхо аз дасти фохишахоро ба дод омадаги ,зиндагиашон вайрон,даст ба худкуши мезананд. Хуб мешуд,ки ба фоишахо аз тарафи конун чазои сахт бароварда мешуд. Оилавайрон шави хам кам мешуд.
Посух
гули. 2020-01-02, 22:08
агар.вайро.куштабошан.мебинан. худо.ба.вайхохам.нишон.медихад. иншолох.шавхарашро.бурда.турма.кунан.арусш.шуй.дигакна
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД