Tayron Test For
Дон Жуан: “Облава” маро бинад, 2 км мегурехт, аммо…
2048

 

-Як дӯстатон гуфт, ки Дӯстмуродро пагоҳи тӯяш аз ҷогаҳи арӯсаш облава карда ба аксарӣ бурда буданд. Ин гап рост аст?

-(Механдад). Э нее! Облавачиҳо маро бинанд, 2 км мегурехтанд, ки ин ҳаҷвнигор корамонро дида, моро дар саҳна масхара накунад. Қиссаи ба аскарӣ рафтани ман дароз аст. Шаш моҳ пас аз тӯям дар як маҳфил як одами мансабдор таъна зад, ки шумо санъаткорон мудом мушт ба сина зада дар васфи Ватан сухан мегӯеду хизмати Ватанро намекунед. Ин гап ба ман сахт расида, маро сари нангу номус овард. Рӯзи дигар ба комиссариати ҳарбӣ рафта, худам ариза навиштам, ки маро ихтиёрӣ ба хизмат баранд, чунки хизмати Ватан қарзи ҳар як ҷавонмард аст.

-Мегӯянд, ки дембилҳо аскарбачаҳои нав ба хизмат омадаро маҷбур мекунанд, ки либосу лавозимоти ҳарбиашонро шӯянд, агар саркашӣ кунад, он аскари бечораро мурданивор мезананд. Ин гап асос дорад?

-Ҳамааш аз худи сарбоз вобаста аст, даҳонкандаю лапашанг бошад, албатта дигарон ба сараш зӯрӣ карда, ӯро аҳмақ мекунанд, вале хуни ҷавонмардӣ дошта далеру шуҷоъ бошад, аз рӯзи аввал худро ҳимоят карда, намегузорад, ки касе ҳуқуқҳои ӯро поймол созад.

Поделиться новостью
Шарҳ
(9)
Safarkhuja Hikmatulloev 2020-02-20, 09:47
Девонаро хама бинад мегурезад амикара ай гапои хдш нафахмиден.
Посух
Parviz Sharipov 2020-02-20, 09:47
Дӯсмурод дар кадом қисми ҳарбӣ хизмат карда бошад?
Посух
Солдат Дшб Parviz Sharipov 2020-02-20, 16:20
Қ/ҳ14356 ноҳияи Б Ғафуров.
Посух
Содиков Джумахон 2020-02-20, 09:56
Parviz Sharipov дар Хучанд части верталёт меган ҳамуча !!!
Посух
Parviz Sharipov 2020-02-20, 09:56
Содиков Джумахон Шояд «ДШБ»бошад ё Авиационый лекин инхели қисми ҳарби дар Хуҷанд нест ба фикрам!
Посух
Хумайробону 2020-02-20, 10:08
Рафтас нагз карас хозир хама кариб ариза нависта хдшон меран облава карибки нес ба хаминам менависетон бечора бачахои камбагал хамаш ариза нависта рафта кишлоки моба чиба намегуетону ин санаткора менависетон ваям мобори одам
Посух
Содиков Джумахон 2020-02-20, 10:09
Parviz Sharipov шояд гуфтаги шумо бошад некем ма медонм Хуҷандай неке номи частша аниқ намедонм
Посух
Солдат Дшб Содиков Джумахон 2020-02-20, 16:18
Салом у части вертолёт дар ш Чкалов ҳаст соли 2008- 2010 мо хизмат кардем Донжуан 2009-2010 як сола хизмат кардаги ҳаст дар ноҳияи Б Ғафуров ва части мо омада мерафт
Посух
Safarkhuja Hikmatulloev 2020-02-20, 10:15
Девонаро хама бинад мегурезад амикара ай гапои хдш нафахмиден.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(9)
Safarkhuja Hikmatulloev 2020-02-20, 09:47
Девонаро хама бинад мегурезад амикара ай гапои хдш нафахмиден.
Посух
Parviz Sharipov 2020-02-20, 09:47
Дӯсмурод дар кадом қисми ҳарбӣ хизмат карда бошад?
Посух
Солдат Дшб Parviz Sharipov 2020-02-20, 16:20
Қ/ҳ14356 ноҳияи Б Ғафуров.
Посух
Содиков Джумахон 2020-02-20, 09:56
Parviz Sharipov дар Хучанд части верталёт меган ҳамуча !!!
Посух
Parviz Sharipov 2020-02-20, 09:56
Содиков Джумахон Шояд «ДШБ»бошад ё Авиационый лекин инхели қисми ҳарби дар Хуҷанд нест ба фикрам!
Посух
Хумайробону 2020-02-20, 10:08
Рафтас нагз карас хозир хама кариб ариза нависта хдшон меран облава карибки нес ба хаминам менависетон бечора бачахои камбагал хамаш ариза нависта рафта кишлоки моба чиба намегуетону ин санаткора менависетон ваям мобори одам
Посух
Содиков Джумахон 2020-02-20, 10:09
Parviz Sharipov шояд гуфтаги шумо бошад некем ма медонм Хуҷандай неке номи частша аниқ намедонм
Посух
Солдат Дшб Содиков Джумахон 2020-02-20, 16:18
Салом у части вертолёт дар ш Чкалов ҳаст соли 2008- 2010 мо хизмат кардем Донжуан 2009-2010 як сола хизмат кардаги ҳаст дар ноҳияи Б Ғафуров ва части мо омада мерафт
Посух
Safarkhuja Hikmatulloev 2020-02-20, 10:15
Девонаро хама бинад мегурезад амикара ай гапои хдш нафахмиден.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Tayron Test For 2