Tayron Test For
Боз як муҳоҷири тоҷик ваҳшиёна кушта шуд
10705


Муҳаммад Тағоев дар саҳифаи фейсбукии худ акси даҳшатангезеро гузоштааст, ки тамоми истифодабарандагони интернетро ба риққат овард.

Ин акс як муҳоҷири тоҷик мурда хобидааст ва баръало дида мешавад, ки ӯро ба таври ваҳшиёна ба қатл расонида ба маъқадаш чӯб халондаанд. Бо дидани ин акс муҳоҷирони зиёд ба ғазаб омада, шарҳ ва андешаҳои худро баён кардаанд.

Яке аз муҳоҷирони меҳнатии тоҷик бо исми Сафарбек  мегӯяд, шахсияти ин муҳоҷири ба таври даҳшатангез кушташуда ҳанӯз муаян карда нашудааст, вале ба назар ҷавон тахминан 20-22 сола менамояд. Ҷасади марҳумро кормандони пулис ба МОРГ интиқол додаанд.
Ба гуфтаи Сафарбек ин амали дасти тоссарҳои рус буда, ҷиноят тахминан соатҳои 12-и шаби гузашта дар  шаҳри Люберции вилояти Москав сурат гирифтааст.


Дар шаҳри Санкт-Петербурги Русия, кормандони пулис як гурӯҳ ҷавононро боздошт намудаанд, ки дар латукӯби як муҳоҷири тоҷик даст доштанд,-хабар медиҳад.


Ба қавли Ардашери Бобакон : “Муҳоҷирони тоҷик ҳуқуқҳои худро намедонанд ва аз ҳамин сабаб касе бо кадом роҳу воситае, ки хоҳад, онҳоро азият медиҳад. Ҳоло, ки фасли сармо фаро расидааст, дар кӯчаҳои хатарноки шаҳри Маскав бояд ҳар як тоҷик эҳтиёткор бошад. Ин тоссарҳои рус моро ҳар як дақиқа метавонанд шикор карда, азобу шиканҷа диҳанд ва ба марг расонанд.Касе моро ҳимоя намекунад!”
Муттаассифона, қариб ҳар рӯз аз гӯшаву канорҳои гуногуни Русия чунин хабарҳои нохуш ба гӯш мерасанд. Имрӯз мешунавӣ, ки як муҳоҷири тоҷик кушта шудааст, рӯзи дигар муҳоҷири тоҷик маюб мешавад, рӯзи саввум муҳоҷире аз ошёнаи баланд афтида, ҷон ба ҷонофарин месупорад ё ба маҳбас меафтад. Муҳоҷирони тоҷикро мезананд, мекушанд, бо ҳар баҳона ба пушти панҷара мешинонад ва ё депорт мекунанд. Ин ҳол то ба кай идома меёфта бошад?!


Поделиться новостью
Шарҳ
(35)
Бе ном 2019-12-05, 13:33
Бар падари хамин кала зардо садхо лаьнат нафрат дорам хамин кофирои харомова ин кала зардои харомо дузахи иншааллах Илохим чоят чаннат шавад Омин.
Посух
Safarbek Nasridinov 2019-12-05, 14:25
Интернетро ба риққат (диққат) як ҳарф хато шудааст!
Посух
Тухтаев Safarbek Nasridinov 2019-12-05, 23:13
Риққат дуруст аст, маънои ошуфта, андӯҳгин, ғамгинро дорад.
Посух
Нея Safarbek Nasridinov 2019-12-08, 05:06
Шартай хамичахам хта доно бгири?! Бра аввал калимаи риккат-а ай диккат фарк кн бад биё одамора ислох кн!!!
Посух
Раҷаб Мирзо 2019-12-05, 14:25
на, дар ин маврид риққат ба ҷову дуруст аст
Посух
Нишона 2019-12-05, 14:25
Бародари азиз калимаи риққат аз диққат фарқ мекунад
Посух
Muhsin Aliev 2019-12-05, 14:26
Чиба Хукумат ба пули мухочиро кор дорай, вале ба ин холу ахволи мухочирон чашм мепушад. Чаро ин кадар даромади буча аз хисоби мухочирост, вале на дар чомеаи Точикистон чойгохе даронд на дар мухочират аз хукумат дастгири намеёбад. Ба ин гуна бисёр Чаро? Чаро?-хо чаро хукумат посух намедихад?
Посух
Руё Салимова 2019-12-05, 14:31
😓😒😓😢😢😢😢
Посух
Кӯҳзод 2019-12-05, 14:42
бечора мухочир
Посух
Bibi Anbiyeva 2019-12-05, 14:46
Скинхедхо аз часадхои точикхо хам пул кор мекунанд че хеши мо мурд оварданд то манзи сараша гирифтагиянд
Посух
Беном 2019-12-05, 14:53
Хукумати Точикистон Ин ахвол то ба Кай, охир ин мардону, чавонмардони бонанг метавонистанд дар хамин диёри худ зиндагиашонро пеш баранд, охир дар давраи чанги дохили баргардонидани гурезагонро карз донистед, чаро имруз инкадар занхо бева монданд, фарзандон бе пару модар, ин вабо харруз чони даххо мухочирро аз байн мебарад, охир о Аллохи бузург наход дар чашми касоне, ки иродаи баргардонидани хамаи мухочиронро бозпас ба Ватан дорад натобад... Охир ин рахмптихои гурамаргхам, падаранд, бародаранд, фарзанданд. Дуо мекунам, О Аллохи бузург дасти рахмататро аз сари мухочирони сарсони точик барнадор, сояи рахмату магфирататро хеч гох дур накун Омин🌾
Посух
Habib Mirzoev 2019-12-05, 14:55
Муҳоҷири бечораро ваҳшиёна куштанду Шумо бошен дар бораи хатогиҳои техникиви имлои гап задестен уқа олимен кани дар бораи мусибати ба сари тоҷик омада фикру андеша кунед, чи бояд кард ки сари роҳи ин бадбахтихо гирифта шавад. Дар бораи инҳо фикр кунед
Посух
Кӯҳзоди Фатҳулло 2019-12-05, 15:19
Habib Mirzoev забонро ҳам бояд эҳтиром кунем, агар забон нест шавад миллат ҳам нест мешавад . Дарди ин ҷавон зӯр аст , ин аксро ҳар касе , ки дид дилаш реш мешавад , вале мо барои забон ҳам бояд мубориза барем.
Посух
Yulchi Ashurov 2019-12-05, 15:52
Худо ҷояша ҷаннат гардонад. Аммо рӯирост бояд иқрор шуд, мо низ фаришта нестем. Бегоҳиҳо даста-даста ҷавонони тоҷику ӯзбек дар хиёбонҳои шаҳри Маскав гашта, истироҳати мардумро халалдор месозанд, сархуш доду фарёд мезананд, бо ҳамдигар ҷангу ҷидолу кордкашӣ. Агар як хитоӣ дар Тоҷикистон ҳамин хел рафтор кунад, медидем баъд, скинхед кист...
Посух
Азиз 2019-12-05, 17:15
Э худое и чи гапай харруз точика кштестан ягон кас ахмият наметия на да ватани хдмон на да Россия Аллох хамаи мову шумора нигахбон боша
Посух
Акмал Ибрагимов 2019-12-05, 17:59
Бародаро хохарон диккат ба тарбияи насли наврас дихед'дар мактаб хуб хонанд талими хеч набошад барои ефтани кори хуб дар мухочират зарур аст. 90 фоизи мухочирони чавон забони русиро намедонад.
Посух
Шахрон Тоймастов 2019-12-05, 18:40
Худо раҳмат кунаша! Ҷош Ҷаннат боша руҳаш шод
Посух
Maryam Maryam 2019-12-05, 18:41
э Худое ин чи дахшат 😢😢😢
Посух
Наим Исмоилов 2019-12-05, 18:41
Баъзе кучакро аз "кучук" фарк, намекунанд .
Посух
Хайриддин Асоев 2019-12-05, 18:55
Руи рост кушта рафтестан тоҷикора бо инсоне ҳаст мега айби хдмонай товба
Посух
Хайриддин Асоев 2019-12-05, 18:56
Серавно ҳаст русстаборҳоро дуст медоштагиҳо ва пуштигирҳо!!!
Посух
Хайриддин Ахмедов 2019-12-05, 18:56
хамин тосархо Ба мардони Мастчоҳ вохӯрданд
Посух
Умеда 2019-12-05, 19:43
Вой бар холи у Модаре, ки бо сад умеди дилаш чашм-нигарони Писари рохдуриаш мебошад сабри чамил ва сабру таамул Худованд ато кунад ба Модараш. Агар я саг ё пишак дар Об афтад хама мебарон то начод тиян хайвон мемурад гуфта а одам инсон кушта мешад касе кораш нест ачоиб будаст дар он тарафо шукр дар дар Точикистон хоть кадри инсони мондааст.
Посух
Хаус 2019-12-05, 20:23
Чаро гунаҳгор ин тоссарҳову русҳову миллатгароҳо???? Чаро касе савол намекунад, ки аслан чаро ин мардуми бечора саргардон ва дур аз Ватананд??? Чаро давлат аз пуштибонии ин миллати бадбахт оҷизу залил аст? Чаро дар 28 сол натавонистанд мансабдорон коре дар ҳалли мушкилоти мардум анҷом диҳанд???
Посух
мадина давлатова 2019-12-05, 20:55
бечорахо барои кор кардан мераван ки мушкилоти зиндагиро кам кунанд ин тосархо бошанд онхоро шикор мекунанд бечора модару падари ин чавон дар ин кадар сини кам аз пушти зиндаги инчо ба ончо кор куни мераванд наход ягон касе ефт нашавад ки ин хел чавононе ки дар ин холат мегалтанд пуштибони кунанд
Посух
Беном 2019-12-05, 23:02
Хммм! Оо хамин Точикистон ба кори дуруст бошад буд хамин кадар одамон аз фарзанд,аз модар падар хамсара аз дилу чигарашон канда партофта намерафтан оооо як кори дуруст несту кании кориии дуруст кани заводоои пештара чува кори дуруст несттт хукуматхоооо да гучоен аауууу
Посух
Амиршо 2019-12-05, 23:26
Имруз дар чомеа нафарон ва гуруххое пайдо шудаанд ки мехоханд вазъи чомеаи моро ноором созанд бо бухтон бофихояшон,
Посух
Идома
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(35)
Бе ном 2019-12-05, 13:33
Бар падари хамин кала зардо садхо лаьнат нафрат дорам хамин кофирои харомова ин кала зардои харомо дузахи иншааллах Илохим чоят чаннат шавад Омин.
Посух
Safarbek Nasridinov 2019-12-05, 14:25
Интернетро ба риққат (диққат) як ҳарф хато шудааст!
Посух
Тухтаев Safarbek Nasridinov 2019-12-05, 23:13
Риққат дуруст аст, маънои ошуфта, андӯҳгин, ғамгинро дорад.
Посух
Нея Safarbek Nasridinov 2019-12-08, 05:06
Шартай хамичахам хта доно бгири?! Бра аввал калимаи риккат-а ай диккат фарк кн бад биё одамора ислох кн!!!
Посух
Раҷаб Мирзо 2019-12-05, 14:25
на, дар ин маврид риққат ба ҷову дуруст аст
Посух
Нишона 2019-12-05, 14:25
Бародари азиз калимаи риққат аз диққат фарқ мекунад
Посух
Muhsin Aliev 2019-12-05, 14:26
Чиба Хукумат ба пули мухочиро кор дорай, вале ба ин холу ахволи мухочирон чашм мепушад. Чаро ин кадар даромади буча аз хисоби мухочирост, вале на дар чомеаи Точикистон чойгохе даронд на дар мухочират аз хукумат дастгири намеёбад. Ба ин гуна бисёр Чаро? Чаро?-хо чаро хукумат посух намедихад?
Посух
Руё Салимова 2019-12-05, 14:31
😓😒😓😢😢😢😢
Посух
Кӯҳзод 2019-12-05, 14:42
бечора мухочир
Посух
Bibi Anbiyeva 2019-12-05, 14:46
Скинхедхо аз часадхои точикхо хам пул кор мекунанд че хеши мо мурд оварданд то манзи сараша гирифтагиянд
Посух
Беном 2019-12-05, 14:53
Хукумати Точикистон Ин ахвол то ба Кай, охир ин мардону, чавонмардони бонанг метавонистанд дар хамин диёри худ зиндагиашонро пеш баранд, охир дар давраи чанги дохили баргардонидани гурезагонро карз донистед, чаро имруз инкадар занхо бева монданд, фарзандон бе пару модар, ин вабо харруз чони даххо мухочирро аз байн мебарад, охир о Аллохи бузург наход дар чашми касоне, ки иродаи баргардонидани хамаи мухочиронро бозпас ба Ватан дорад натобад... Охир ин рахмптихои гурамаргхам, падаранд, бародаранд, фарзанданд. Дуо мекунам, О Аллохи бузург дасти рахмататро аз сари мухочирони сарсони точик барнадор, сояи рахмату магфирататро хеч гох дур накун Омин🌾
Посух
Habib Mirzoev 2019-12-05, 14:55
Муҳоҷири бечораро ваҳшиёна куштанду Шумо бошен дар бораи хатогиҳои техникиви имлои гап задестен уқа олимен кани дар бораи мусибати ба сари тоҷик омада фикру андеша кунед, чи бояд кард ки сари роҳи ин бадбахтихо гирифта шавад. Дар бораи инҳо фикр кунед
Посух
Кӯҳзоди Фатҳулло 2019-12-05, 15:19
Habib Mirzoev забонро ҳам бояд эҳтиром кунем, агар забон нест шавад миллат ҳам нест мешавад . Дарди ин ҷавон зӯр аст , ин аксро ҳар касе , ки дид дилаш реш мешавад , вале мо барои забон ҳам бояд мубориза барем.
Посух
Yulchi Ashurov 2019-12-05, 15:52
Худо ҷояша ҷаннат гардонад. Аммо рӯирост бояд иқрор шуд, мо низ фаришта нестем. Бегоҳиҳо даста-даста ҷавонони тоҷику ӯзбек дар хиёбонҳои шаҳри Маскав гашта, истироҳати мардумро халалдор месозанд, сархуш доду фарёд мезананд, бо ҳамдигар ҷангу ҷидолу кордкашӣ. Агар як хитоӣ дар Тоҷикистон ҳамин хел рафтор кунад, медидем баъд, скинхед кист...
Посух
Азиз 2019-12-05, 17:15
Э худое и чи гапай харруз точика кштестан ягон кас ахмият наметия на да ватани хдмон на да Россия Аллох хамаи мову шумора нигахбон боша
Посух
Акмал Ибрагимов 2019-12-05, 17:59
Бародаро хохарон диккат ба тарбияи насли наврас дихед'дар мактаб хуб хонанд талими хеч набошад барои ефтани кори хуб дар мухочират зарур аст. 90 фоизи мухочирони чавон забони русиро намедонад.
Посух
Шахрон Тоймастов 2019-12-05, 18:40
Худо раҳмат кунаша! Ҷош Ҷаннат боша руҳаш шод
Посух
Maryam Maryam 2019-12-05, 18:41
э Худое ин чи дахшат 😢😢😢
Посух
Наим Исмоилов 2019-12-05, 18:41
Баъзе кучакро аз "кучук" фарк, намекунанд .
Посух
Хайриддин Асоев 2019-12-05, 18:55
Руи рост кушта рафтестан тоҷикора бо инсоне ҳаст мега айби хдмонай товба
Посух
Хайриддин Асоев 2019-12-05, 18:56
Серавно ҳаст русстаборҳоро дуст медоштагиҳо ва пуштигирҳо!!!
Посух
Хайриддин Ахмедов 2019-12-05, 18:56
хамин тосархо Ба мардони Мастчоҳ вохӯрданд
Посух
Умеда 2019-12-05, 19:43
Вой бар холи у Модаре, ки бо сад умеди дилаш чашм-нигарони Писари рохдуриаш мебошад сабри чамил ва сабру таамул Худованд ато кунад ба Модараш. Агар я саг ё пишак дар Об афтад хама мебарон то начод тиян хайвон мемурад гуфта а одам инсон кушта мешад касе кораш нест ачоиб будаст дар он тарафо шукр дар дар Точикистон хоть кадри инсони мондааст.
Посух
Хаус 2019-12-05, 20:23
Чаро гунаҳгор ин тоссарҳову русҳову миллатгароҳо???? Чаро касе савол намекунад, ки аслан чаро ин мардуми бечора саргардон ва дур аз Ватананд??? Чаро давлат аз пуштибонии ин миллати бадбахт оҷизу залил аст? Чаро дар 28 сол натавонистанд мансабдорон коре дар ҳалли мушкилоти мардум анҷом диҳанд???
Посух
мадина давлатова 2019-12-05, 20:55
бечорахо барои кор кардан мераван ки мушкилоти зиндагиро кам кунанд ин тосархо бошанд онхоро шикор мекунанд бечора модару падари ин чавон дар ин кадар сини кам аз пушти зиндаги инчо ба ончо кор куни мераванд наход ягон касе ефт нашавад ки ин хел чавононе ки дар ин холат мегалтанд пуштибони кунанд
Посух