МУҲОҶИР
Мурдаи зани тоҷик дар Русия бе соҳиб монд
20497
51


Набудани ҷойҳои корӣ, вайроншавии оилаҳои ҷавону бо ду-се фарзанд дар нимароҳи зиндагӣ танҳову зор мондани занҳои бечора ва рӯз то рӯз душвортар шудани шароити зиндагӣ дар баробари мардон бонувони тоҷикро низ аз Ватан бе Ватану аз хона бе хона гардонидааст.

Ҳамасола қатори ҷавонмардон ҳазорон-ҳазор занҳои тоҷик низ аз ҳафт ҷой миёнашонро маҳкам баста, ба муҳоҷират мераванд, то бо хориву зорӣ бошад ҳам, ризқу рӯзии худу фарзандонашонро аз мулки бегона пайдо намоянд. Сафари занҳои муҳоҷир на ҳамеша барор мегирад, яке ба дасти пулису дигарӣ ба доми мардумфиребон меафтад, саввумӣ аз ночорӣ рӯ ба гадоӣ ё фоҳишагӣ меорад, чаҳорумӣ бошад, дар мулки бегона, дур аз ёру диёр ҷони ширинашро ба сахтӣ ба ҷонситон месупорад...

Далели равшани ин гуфтаҳо мурдаи бесоҳиби як ҷавонзани тоҷик аст, ки дирӯз аз метрои Строгино аз рӯ ба рӯи салони “Мажор-авто” пайдо намудаанд. Марҳум Давлатова Садбарг Ашӯралиевнаи 33-сола буда, аз рӯйи маълумотҳои шиносномааш сокини ноҳияи Ёвон аст. Тахмин меравад, ки ин зан ҳангоми иҷрои корҳои сохтмонӣ аз бинои навсохте, ки дар наздикии маҳалли ёфт шудани ҷасадаш ҷойгир мебошад, афтида, ҷон ба ҷонофарин супурдааст.


Барно рақси дугонаашро дар телефонаш сабт карда ба Нурия офарин мехонд, вале…


Ҷасади Садбарг айни замон дар МОРГ-сардхона нигаҳдорӣ карда мешавад. Аз касоне, ки ин ҷавонзанро мешиносанд, эҳтиромона хоҳиш мекунем, ки хабари марги ӯро ба пайвандонаш расонда, мурдаи ин зани тоҷикро дар мулки бегона бе соҳиб нагузоранд.
Телефон барои тамос: +79645594961 ва +79252776595

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(51)
Бекмурод Шафиев 2019-10-21, 15:38
Зиндахо дар Русия сохиб надоранд, чи расад ба мурдахо.. ХУДО рахмат кунад
Посух
Ҷони Сафарзода 2019-10-21, 15:39
рахмат ба хамин хабарнигорон, шукр ки хастанду аз хама хабархо бохабар мешавем!Бо шарофати хабархои шумо сохбонаш пайдо шуданд.Бе ин хам мухочирони мо ба номусанд ва хеч гох бе сохиб шудан хам намемонанд.
Посух
Muhammad Sobirov 2019-10-21, 15:39
Астагфируллох ин чи навиштаги хастен шумо ,ин майит хамаи хешу табораш бо мо дар сухбат хастан ва айни хол майит дар сардхонаи Кросногрск карор дорад ва иншоАллох дар рузхои наздик ба Точикистон равонаш мекунем
Посух
Kurboni Ashyr 2019-10-21, 15:41
Аззат Амон хабар дод, касе донистан хохад ба лентаи Иззат дарояд гуфташудааст, ки касе шиносад омада сохиби кунад!!! Ба таваҷҷӯҳи ҳамватанон Давлатова Садбарг Ашуралиевна, зодаи ноҳияи Ёвон. Марҳум дар маҳалли кор дар сохмон аз баландӣ афтида ҳалок гашта аст. Лутфан, агар касе мешиносад ё медонад бо мо тамос гиред. Ҷасад ҳамин ҳоло дар рӯ ба рӯи салони "Мажор авто" дар наздикии метрои Строгино қарор дорад. Шумора барои тамос: +79645594961 +79252776595
Посух
Muhammed Abdulla 2019-10-21, 15:46
Аллохи мехрубон Хохари гиромиро рахмату магфират ва бар ахлашон расидан муяссар карда бошад (إنا لله و إنا إليه راجعون )
Посух
Бекмурод Шафиев 2019-10-21, 15:47
Зиндахо дар Русия сохиб надоранд, чи расад ба мурдахо.. ХУДО рахмат кунад.
Посух
Сафарали Амирхонов 2019-10-21, 16:08
Kurboni Ashyr бародар занг задан чавоб нашуд хатто хамсояву сохибонаш пайдо шуданд.Чаро пиара мекунед
Посух
Kurboni Ashyr 2019-10-21, 16:08
Ҷони Сафарзода Бародар пияр нест, мо хабарнигорем, вазифамона ичро мекунем
Посух
Гулникош Талбакова 2019-10-21, 16:09
Барои як бурдаи нон. ..ба умеди рузгори нек ба шахри бегона сафар мекунанд, дур аз Ватан ба хориву зори ба дунёи фони падруд мекунанд...Худованд гарибакони гузашташтагонро рахмату махфират гардонад Иллохим
Посух
Маруф Дустов 2019-10-21, 16:09
ХУДОВАНД РАҲМАТУ МАГФИРАТАШ КУНАД ОМИН !
Посух
Фатох Хомидзода Раҷабмурод 2019-10-21, 16:09
баъди нашри оила Хамсояхояш шинохтанд уро аллакай хабар доранд . Аз нохия Ёвон кучаи Абдурахмони Ҷоми мебошад ..
Посух
Izzatullo Mirzoev 2019-10-21, 16:10
Акахо апахо шумо бахс накунед дуо кунед ки чояш чанат бошад
Посух
Юсуфчики Юсуфчон 2019-10-21, 16:10
То имруз худоба хазорон бор шукр,ки ягонкаса мурдаш дар Шахри бегона намондааст бародарони точикамон чанкадаре тонан дастгири карда овардосиян ягон зане точик бесохиб нест авторхои харф чиндагихо чумларо дуруст монед худо рахматашон кунан
Посух
Said-Muhiddin Valiev 2019-10-21, 16:10
Аллох ин хохари исломиро рахмату магфираташ кунад. Омин.
Посух
Dodarbek Sharipov 2019-10-21, 16:11
Шукрия Сиярова сохибошон пайдо шудагиан
Посух
Шукрия Сиярова 2019-10-21, 16:11
Вай товба, наход ягон сохибаш накобанд уро, ё дарак наёбанд?
Посух
Диля Кулаева Шукрия Сиярова 2019-10-23, 18:37
Худо рахмат кунад хай рохи хама хамин аст марг ХАМЕША дар гиребони мост хох имруз хох фардо рахмат ба хамоноеки даст гири мекунан
Посух
Ҷони Сафарзода 2019-10-21, 16:12
Kurboni Ashyr соз ичро кунен пиара накунен аз хисоби мурда.Ва аник медонистен хешу табораш ёфт шудаст.Агар ёфт хам намешуд хеч гох бе сохиб намеонад
Посух
Kurboni Ashyr 2019-10-21, 16:12
Ҷони Сафарзода дуруст фахмед , як кааф дуо кунем бехтараш! Худо чояш чаннат шавад!
Посух
Даврон Мансуров 2019-10-21, 16:37
Инно лилохи ва Инна илайхи рочиун Аллох рахмату магфират кунад Амиин
Посух
Хочу Каменное 2019-10-21, 17:21
Сердце Э Аллох хамаи бандагонатро дар панохат нигох дор. Ин чи гап боша а бечораи точико кор меран ай пушти инбекориишахри худомон. Аз унчо мардашона мебиеран😢 Худо рахмат кунад. Ахли оилашба аллох сабр ато кунад илохо. Омин
Посух
Мустафа Исламов 2019-10-21, 17:21
Мурдаи точик хох мард бошад хох зан ИншаАллах харгиз бе сохиб намемонад. Дар мулки русь мардбачахои точик бисёранд. Дар худи "Мажор-Авто" низ мардбачахо бисёранд
Посух
Пусть Аллах будет доволен всеми вами. Амин. Мустафа Исламов 2019-10-21, 19:21
Пусть Аллах будет доволен Вами. Амин.
Посух
Кибриё Гиёсова 2019-10-21, 17:22
Хдо рахматуш куна авлодош пайдо нашуданд
Посух
Содиқзода Абдулло 2019-10-21, 17:23
Садриддин Хай ика бесоҳиб монд гуфтана шумо чӣ тоҷик нестен брен соҳиби кнен!
Посух
Шукрона Назарова 2019-10-21, 17:23
Чхели бесоҳиб дар публикатсияй дигари ду зан шинохтанш ку ҳамсоямонай гуфтанд
Посух
Мадина Кадирова 2019-10-21, 17:23
дар Россия ягон мурдаи точик бе сохиб намемонад и нахохад монд! Хозир хама шербачахои точик пул чам мекунанд и равон мекунанд. Ягонбор дидед ки точика дар Рассия гуронидан точики бесохиб гуфта??? Худо рахматаш кунад!
Посух
Идома
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
ТВ - ОИЛА
Мардикорзанҳои бохтарӣ: Моро кор мефармоянду "кидат" мекунанд (ВИДЕО)
Бозор дар назди як ҳоҷатхонаи ҷамъиятӣ ҷойгир буда, аз бӯйи бади наҷосат одам нафасгир мешавад. Аксари занҳо мегӯянд, маълумотӣ олӣ...
7337
18
ФАРОҒАТ
21 . 06 . 2019
Муҳаррир
Шумо дамдуздед ё маҳфилоро?
Ба саволнома ҷавоб диҳед ва аз хислатҳои ноаяни хеш огаҳ шавед!
193
0
ОВОЗА - ҲАҚИҚАТ
Тирборони Қадами Қурбон дар маҳаллаи Испечак(Видео)
Дар худи тӯйхона бошад, гӯё замин кафида одам баромада буд. Кӯдакон “Акаи қадам, акаи Қадам” гӯён, ҳаёҳӯй мекарданд, калонсолон ҳамдигарро...
Тирборони Қадами Қурбон дар маҳаллаи Испечак(Видео)
12668
12
маводҳои монанд
БЕНИҚОБ
Дар як моҳ ду шавҳар кардам!
Санаи 2-юми сентябр бо писарамакам оиладор шуда будам, як моҳ пас 2-юми октябр ба Ҷамшед ба шавҳар баромадам. Одатан бори...
860
12
МУҲОҶИР
  Зуҳро бо бачаҳояш дар Русия бомж шуд
«Дини ислом то 4 зан гирифтани мардро иҷозат дода аст, ҳардуятон дар ҳамин хона зиндагӣ кардан мегиред. Ман як шаб...
1022
2
АСРОРИ ЗЕБОӢ
Чаро дар рӯй нарак мебарояд?
Истеъмоли дорувориҳои антибиотикӣ боиси халалдор гаштани микрофлораи рӯдаҳо мегарданд ва дар натиҷа дисбактериоз ба вуҷуд омада, масунияти баданро паст месозад,...
596
8