Ҳаводис
Ваҳдат: Ҳабибаро шавҳараш бо хишт зада кушт! (Видео)
7033
25
Ваҳдат:  Ҳабибаро шавҳараш бо хишт зада кушт! (Видео)

Зӯроварӣ нисбати занону духтарон солҳои охир торафт авҷ гирифта, аксаран боиси сар задани ҳодисаҳои нохуш мегардад


Чунин як фоҷиаи даҳшатангез санаи 15-уми июн дар шаҳри Ваҳдат ба вуқуъ пайваста, як сокини 48-солаи деҳаи Сангпар ҳамсарашро бо хишт зада кушт.

Барои фаҳмидани сабабҳои сар задани ин моҷарои хунин мо роҳи макони ҳодиса-деҳаи Сангпари шаҳри Ваҳдатро пеш гирифтем.

Ҳамсояҳо ва хешу ақрабои марҳум мегӯянд, зоҳиран муносибати зану шавҳар хуб буд. Шавҳараш дар кору бори хона ба Ҳабиба ёрӣ мерасонд ва нисбати ӯ мудом ғамхорӣ зоҳир менамуд.

Шавҳари Ҳабиба аз соли 1998 ба бемории рӯҳӣ гирифтор буда, қаблан чанд маротиба ба сари одамони наздикаш даст бардоштааст ва ба онҳо зарари сахт расонида будааст, аммо касе интизор надошт, ки рӯзе ин марди девонаавзоъ модари бачаҳояшро зада мекушад ва ҳашт фарзандашро, ки чаҳор нафарашон аз зани якумаш ҳастанду парастории онҳоро низ Ҳабибаи ноком бар дӯш дошт, ятим месозад. 

Шарҳи муфасали ин ҳодисаро дар шумораи навбатии ҳафтаномаи "Оила" мутолиа намоед!

alt

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(25)
Абдугафор 2019-06-25, 11:28
Душанбе
Посух
Мубин Раджабов 2019-06-25, 15:06
Ва боз куштор(((( Скрыть комментарий или пожаловаться на него
Посух
Максуджон Носиров 2019-06-25, 15:06
Точикистон ба чи гап? Хар руз куштор
Посух
Шахноза Тохири 2019-06-25, 15:06
Люди стали такими жестокими, это очень печально! Убийство стало нормой, каждый день пролистаешь ленту кто-то, кого-то убил. Что происходит не пойму? Как можно предотвратить эту ситуацию в Республике? От чего люди стали такими безжалостнымы?
Посух
Zuhra Шахноза 2019-06-25, 15:07
Тохири нет моральных ориентиров у молодежи и старшего поколения , люди которыми бы гордились ушли в мир иной или уехали в другин страны , возможно их слабые доводы не слышны ? Страшно за будущее страны и дезорентированной молодежи , боюсь что процесс принял необратимый характер ????
Посух
Якуб Махмадшоев 2019-06-25, 15:07
Да зачем вы так нехная ничего судите,можеть он уранил кирпич ей на голову можеть это несчасное случие
Посух
Назира Имангуева 2019-06-25, 15:07
Ин мардум хама девона шудан чи?
Посух
Нисо Давлатшоева 2019-06-25, 15:08
Ин мардум хело озодшуда рафт
Посух
Азурат Назарзода 2019-06-25, 15:08
Это у нас в Таджикистане люди такими стали
Посух
Джалилова Раджабмох 2019-06-25, 15:08
Кори ханда нест,як зан фарзанд гум кардааст,як падар духтар,ва чанд кудак модар.?????Якуб Махмадшоев.
Посух
Гулнора Газиева 2019-06-25, 15:09
Вахши
Посух
Hoji Kaqhoni 2019-06-25, 15:09
Марг бод ба ин мардони қотилу беномус
Посух
Hoji Kaqhoni 2019-06-25, 15:09
Садқаи номи марди шави қотил
Посух
Hoji Kaqhoni 2019-06-25, 15:10
Ингуна мардҳо зиндонро ҳато ифлос мекунанд ҳақашон қатлу сангсор аст.
Посух
Насими Раҳим 2019-06-25, 15:10
Эҳҳ Худое ба ин мардум чи шудаст а??дигар раҳму шавқат,худотарсӣ намондаст бовар ку,ҳар рӯз хабари маргу мурдаи як оила нашр мешавад
Посух
Hoji Kaqhoni 2019-06-25, 15:10
Мо баъзе мардҳо инқадар беақлу беномусем,ки пеш аз ин коро кардан якбор фарзандонамонро фикр намекунем
Посух
Hoji Kaqhoni 2019-06-25, 15:11
Ту дигар худро мард машумор қотил
Посух
Зиндаги 2019-06-25, 15:12
Зиндаги Мо шохидем ин мард касали рухи дошт ва падари худашро низ зада дамташро калта карда буд.
Посух
Baha Bobojonov 2019-06-25, 15:12
И Чи гапай? Хар руз як хабари безеб
Посух
Vasilisa Sadulloeva 2019-06-25, 15:12
И мардум девона шидай чӣ?
Посух
Мунаввара Алиакбарова 2019-06-25, 15:20
Дар Амрико гурехта барои шуи гарений ай дасти американеци кофир лола гуломова ба катл расонида шуд инчо чи гап? Чои девона девонахона аст .на ин ки озоди.
Посух
Фарзонка Гульи 2019-06-25, 15:24
як бачахам хамихел оилашон безор шудаги намедонанд чикор кунанд хамара мезана мешикана хонашонда ойна говора мебанда мезана
Посух
Salim Muminov 2019-06-25, 15:24
Ачаб замон бегунохо дар зиндону берахмону дузу котилон чор тарафашон кибла
Посух
Манижа Рахмонзаде 2019-06-25, 16:28
Мою тёте тоже убили только это в Америке и убил ее тоже муж грязный американец скорбим только деньги нету чтобы пойти на похорон в Америку ???
Посух
Пиёзали 2019-06-25, 16:43
Чаро девона дар девонахона нест? Шукри Аллох раиси чумхур корхонаву туйхонахои нав ба нав кушода истодаанд шояд ки пас аз хитоихо мо низ сохиби кор ва маоше мешудем ки девори вайронаамонро аз нав бардорем ва маошамон ба як мох басанда кунад ва мардум боз девона нашавад.
Посух
Идома
Шарҳ