Imon Credit
Табобати бехобиро 100% гарантия медиҳам!
1579


Солимӣ, табъи хуш ва пешравию барори кори инсон ба хоби осудаю бароҳати ӯ сахт вобастагӣ дорад.

Вақте ки одам бо ин ё он сабаб бехобӣ мекашад, ин албатта ба саломатӣ ва рӯҳияи ӯ таъсири ногувор гузошта, метавонад касро ба бемориҳои гуногун гирифтор созад. Бехобӣ намудҳои гуногун дорад, яке нимаи шаб худ аз худ бедор шуда, дигар то субҳ мижжа таҳ карда наметавонад, дигариро аз фикру хаёли зиёд хоб намебарад, саввумӣ бошад, на як шабу ду шаб, балки ҳафтаҳову моҳҳо аз бехобӣ азият кашида, ба қавли маъмул қариб девона мешавад...

Табиби машҳур Садриддиншоҳ Насриддиншоев яке аз сабабҳои асосии бехобиро дар нороҳатиҳои асабӣ дониста, роҳҳои осон ва арзони аз ин дарди ноаён халос шуданро ба шумо, муштариёни сомонаи Оила пешниҳод месозад. Агар шумо ва ё наздиконатон аз бехобӣ азият мекашед, пас ба сӯҳбати мо бо ин табиби ҳозиқ мутаваҷҷеҳ бошед! Садриддиншоҳ Ҷалолӣ табобати 100%-и бедорхобиро кафолат медиҳад! 

Поделиться новостью
Шарҳ
(7)
нисо 2019-08-30, 10:56
Модарам из бехоби азият мекашад у 67 сола мебошад
Посух
Назар нисо 2019-08-31, 06:09
Бародарам аз бехоби азият мекашад дар нимашаб мехезаду дигар хоб надорад солхои тудони гузашт илтимос ба мо кумак кунед
Посух
Латофат 2019-08-30, 11:47
Ба ман сурога ва раками телефони хамин табиб лозим.Пешаки ташаккур!
Посух
Модарам 63 сола аз бехоби азият мекашанд. Соати 2 шаб бедор дигар то сахар хоб нест 2019-08-30, 21:35
Модарам соати 2 и шаб бедор мешаванд дигар то сахар хоб надоранд
Посух
Рахбар 2019-08-30, 21:37
Вакте сарамро ба болишт гузорам дар гушам шум пайдо мешавад. Сабаб чи бошад?
Посух
Назар 2019-08-31, 06:12
Аз бехоби шикоят дорам шабхои хобам намебарад
Посух
Азиз Назар 2019-09-05, 00:22
Шаб дер хоб мебарад ва вакте бедор шавам ба зуди хоб намебарад!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(7)
нисо 2019-08-30, 10:56
Модарам из бехоби азият мекашад у 67 сола мебошад
Посух
Назар нисо 2019-08-31, 06:09
Бародарам аз бехоби азият мекашад дар нимашаб мехезаду дигар хоб надорад солхои тудони гузашт илтимос ба мо кумак кунед
Посух
Латофат 2019-08-30, 11:47
Ба ман сурога ва раками телефони хамин табиб лозим.Пешаки ташаккур!
Посух
Модарам 63 сола аз бехоби азият мекашанд. Соати 2 шаб бедор дигар то сахар хоб нест 2019-08-30, 21:35
Модарам соати 2 и шаб бедор мешаванд дигар то сахар хоб надоранд
Посух
Рахбар 2019-08-30, 21:37
Вакте сарамро ба болишт гузорам дар гушам шум пайдо мешавад. Сабаб чи бошад?
Посух
Назар 2019-08-31, 06:12
Аз бехоби шикоят дорам шабхои хобам намебарад
Посух
Азиз Назар 2019-09-05, 00:22
Шаб дер хоб мебарад ва вакте бедор шавам ба зуди хоб намебарад!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Tayron Test For 2