БЕНИҚОБ
Нуруллои таксист: Сарма вайрон кардӣ, занак!
5497
20


Ман Нурулло, сокини шаҳри Душанбе. Маълумоти олӣ дошта бошам ҳам, мисли аксари ҷавонардони тоҷик дар ягон идораи давлатӣ кори муносиб наёфта, рӯзамро бо таксистӣ пеш мебарам.

Ба назари аксари мардум шояд чунин намояд, ки таксистҳо пули бисёр кор мекунанду кордашон мудом болои равған аст, вале дар асл чунин нест. Азобе, ки мо мекашем, фақат худамон медонему худо!

Газ бихар, бензин бихар, балон бихар, мошин таъмир кун, болои ин “доля”-и милисаю литсензия ва дигару дигарҳоро дода ист. Хулоса, ҳазору як хароҷот дорад таксисти бечора ва баъзан пуле, ки аз саҳар то шом ҷон канда, кор мекунӣ, ба хӯроки шикамат ҳам намерасад.
Болои сӯхта намакоб гуфтагӣ барин, як зани баднафси морзабон дорам, ки ҷонамро ба лабам мерасонад. Дар ин гармии тоқатфарсо рӯзи дароз мошин ронда, чунон монда мешавам, ки базӯр то хона мерасам. Ҳанӯз аз дар надаромада, занам ду даст дар миён ба дағдаға сар мекунад:
-Мардак, канӣ киссаҳота такон, чи қадар пул кор кардӣ? Дар хона ягон хӯрданӣ нест, қариб аз гушнагия мурда будем...
Уфф гӯён, тамоми маблағи кор кардаамро бароварда медиҳам, вале ба ҷойи меваю сабзавот ва гӯшу тухм зани чизпарастам мудом ба худаш куртаю рӯймолҳои навбаромад мехарад. Вақте мефаҳмам, ки занам як матои ношуди синтетикиро ба 800-1000 сомонӣ харидааст, фиғонам ба фалак мепечад. Атру упияшро намегӯед, инаш моли Мерикей, ваяш аз Эйван, инаш Биллараю ваяш Шаннел гӯён, як духии зормондаро ба 300-400 сомонӣ харида, баъд дар назди дугонаҳояш худнамоӣ мекунад. Чанд бор ҷанг кардам, ки ин қадар беҳуда хароҷот накун, охир дар раҳу рӯ дарахти пул намеӯяд, ки ман аз шохаҳояш ҳар рӯз доллару сомонӣ чида биёрам. Медонед дар ҷавоб чӣ мегӯяд? Мардак шуда аз ӯҳдаи таъмини зану фарзанд, ки набароӣ, барои чӣ зан гирифтӣ?!



-Баръакс, солҳост, ки оҳангҳои маро дигарон медузданд. Аввалин оҳанги ман “ Аз манӣ” –ро, ки трио бо Меҳрубону Садриддин буд, сарояндаи доғистонӣ Элдар Долгатов дуздида буд.


Бовар кунед, субҳ надамида ба роҳ мебарояму баъди торик шудани шаб ба хона бармегардам, вале бо ин зани бадхарҷу беандеша ҳеҷ як тинам ду тин намешавад. Ҷонам аз дасти ин зани бадтол ба лабам расидаасту чи кор карданамро намедонам.
Ҳамсари ман рӯзи дароз телефонбозӣ карда тамоми сомонаҳоро мехонад. Дар куҷо чи гап шудааст, кӣ киро кушту кӣ киро зад, ҳамаашро медонад. Аз ҳамин хотир бо воситаи сайти Оила ба зани олуфтаам гуфтаниям:
-Сарма вайрон кардӣ, занак! Ҳамин хел кардан гирӣ, аз баҳри таксистӣ гузашта, мошинро мефурӯшам ва ба Русия мераваму ягон беваи русро ёфта мегирам. Он гоҳ ту медонию бачаҳоям, чи хеле, ки мехоҳӣ, зиндагӣ кардан гир!

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(20)
Носкаш 2019-08-21, 16:51
неки рост гуфти бародар Хаха
Посух
Салима 2019-08-21, 16:51
Боз мо занхо гунахгор
Посух
Муъмин 2019-08-21, 16:51
хуни мара макидаги занм. рост гуфти бародар
Посух
Нони 2019-08-21, 16:52
браво! занако изо бкашен
Посух
хамсоя 2019-08-21, 16:52
сарша вайрон накнен янга
Посух
Ахмед Абдуллах 2019-08-21, 16:56
касе мегаки кори такси осонай не, хамачот медара ай сахара то шава кор мекни
Посух
Karim Rahimov 2019-08-21, 16:56
Таксист мурда рузи дароз кор мекунаду, занак дар хона шишта ингуна харочот мекунад, лар ягон чо тугри намегирад
Посух
Karim Rahimov 2019-08-21, 16:57
Ин хел занака аз дар бароварда пеш мекуни, дигар илоч нест
Посух
Alisher Bobokhonov 2019-08-21, 16:57
Хамин гапа ба "Оила" нагуфта ба худаш мегуфти дурусттар мебуд.
Посух
Фируза Хайдарова 2019-08-21, 16:57
Барои чи сайти оила кушода намешавад?
Посух
Оила Фируза Хайдарова 2019-08-21, 16:58
мешавад обновит кунед
Посух
Muhammad Dustov 2019-08-21, 17:03
Авалаш Аллох ба зани ганда гирифтор накна бад ин Ки аз таи чодар систи кадагиай
Посух
Рахмонов Исмоилхон 2019-08-21, 17:11
занат ахмак занак будааст. агар ба ту атру духии у лозим набошад пас ин микдор пулро харочот карда барои ки худашро зебо мекунад?
Посух
Шучоатхон 2019-08-21, 17:21
Авалашки худи шумоям гунахкор!дуюмаш инки чаро шумо мард сумои коркардагитона бароварда метит вактеки шумо марди хонами Зан хакнадорад,Ки аз шавхараш хизмати корашро пурсад.
Посух
Еет Шучоатхон 2019-08-21, 22:27
Тто
Посух
мехрона Абдулова 2019-08-21, 17:41
бародар гунахгор худтон занатонро бахолаш мондед вахтеки мард дархона боша занхакнадора пуликоркардаи мардапурса холоонки азкистаатбароргуяд занатонро пулмаст кардед дигар башумо ахмият намедихад факат фикрихудашромекунад
Посух
Сомонӣ 2019-08-21, 22:10
Ҳаму занак буромада ягон ҷо ба кор кунад баъд ба қадри пулу меҳнати шавҳараш мерасад,дар хона хӯрда маст шудагӣ
Посух
Бахтак 2019-08-21, 22:24
Айби хдтай бародар зана тарбия када натонистай. Бояд дар оила сухани мард хамчун мард садо диад. Хамаш малум наход ай зант дар рузнома жалоб кни хама чо дод бгуй ин рафтори мардона нест бародар.
Посух
Хамватан 2019-08-22, 08:53
Jura jilu pustakta bgi bgrez. Az in hel zani ablah dar gur ham orom hob rafta nametavoni. Behtarin fikr dori Rossia rav guhsha hurdani meshava in hel zani noshukr.
Посух
Чеки Чан 2019-08-22, 13:28
Занта кондуктор бигир катит
Посух
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
ҚИССАҲОИ ОИЛА
 Шавҳар дар Русияву зан дар оғӯши таксист
-Эй нее, ин гап дурӯғ аст, охир Манзура духтари мулло, китобхону қуръонхон аст, наход, ки дидаву дониста зино кунад,-даст афшонд...
2620
6
ҚИССАҲОИ ОИЛА
Шавҳар дар Русияву зан дар оғӯши таксист (қисми 2)
...шӯят дар он ҷо сад беваи урус дорад, барои ҳамин туро суроғ намекунад, чаро барои як марди бевафо умри ҷавонатро...
1349
4
LIFE - STAR
13 . 05 . 2019
Муҳаррир
Парвиз Пӯлодӣ чи тавр бо Кароматуллои Қурбон ҷӯра шуд? (Видео)
«Хоҳед, ки бачаи хуб шавам, бароям аккордеон харед! «Қасам хӯрӣ, ки бачаи боинтизом мешавӣ ва аз гуфтаи ману муаллимон намебароӣ,...
254
0
маводҳои монанд
ҚИССАҲОИ ОИЛА
Нони бой арра дорад....
“Сари кафида зери тоқию дасти шикаста зери остин” гӯён, сирри ҳаёти талхамро пинҳон карда гаштаам, вале дилам аз ғам қариб...
253
0
МУҲОҶИР
Шаҳло, муҳоҷирзан, ш. Тюмен: Нон не, заҳр мехӯрем!
Шароити ҳозира ба ҳама маълум аст, ҳар кас аробаи худашро базӯр мекашад. Дар хонаи падару модарам нонхӯрӣ зиёдатӣ нашавам гуфта,...
541
0
ТВ - ОИЛА
Мардикорзанҳои бохтарӣ: Моро кор мефармоянду "кидат" мекунанд (ВИДЕО)
Бозор дар назди як ҳоҷатхонаи ҷамъиятӣ ҷойгир буда, аз бӯйи бади наҷосат одам нафасгир мешавад. Аксари занҳо мегӯянд, маълумотӣ олӣ...
7338
18