Helvetas - Hukuki Man
Муштзӯрии тоҷикбача ба сараш бало овард
9313


Саннаи 3-юми декабар дар интернет навори видеоие пайдо шуд, ки дар он Абдулло ном ҷавонписари тоҷик аз куштори як муҳоҷири тоҷик дар яке аз дискокулубҳои шаҳри Маскав хабар медиҳад.

Аз рӯйи гуфти Абдулло ин ҷавони тоҷик дар ҳолати сархушӣ бо як гурӯҳ ҷавонони рус даст ба гиребон шуда, дар натиҷа аз лату кӯби ин ҷавонон ҷон ба ҷонофарин супурдааст.
Ному насаби ҷавони кушташуда маълум нест, вале шоҳидони ҳодиса дар сӯҳбат бо хабарнигорони VESTI.RU дар марги ин ҷавони тоҷик худи ӯро гунаҳкор намудаанд. Аз рӯйи гуфтаҳои онҳо гӯё тоҷикбачаи кушташуда муштзӯриашро нишон доданӣ шуда, бо бадахлоқӣ айши чандин одамонро дар дискокулуб талх намудааст. Ҷасади ин ҷавони тоҷикро аз партофгоҳ пайдо намуда, ба морги шаҳри Маскав интиқол додаанд.
Муҳоҷирони меҳнатии тоҷик пул ҷамъ карда, тобути ин ҷавони ғуррамаргро, ки зодаи Дарвоз будааст, ба Ватан фиристоданд.


Ба гуфтаи Сафарбек ин амали дасти тоссарҳои рус буда, ҷиноят тахминан соатҳои 12-и шаби гузашта дар шаҳри Люберции вилояти Москав сурат гирифтааст.


Ёдрас мешавем, ки ба ҳамин монанд як ҳодисаи даҳшатангези дигар чанд рӯз дар шаҳри Люберци рӯй дода, як ҷавони тоҷикро чӯб зада кушта буданд. Сафарбек, як муҳоҷири меҳнатии тоҷик навишта буд, ки ин ҷинояти мудҳишро тоссарҳои рус содир намудаанд.

Поделиться новостью
Шарҳ
(30)
Халиф Авид 2019-12-12, 11:50
Бар падари одамкушо наълат , зури кард баъд мекушед? Як шапоти ду лагат занед кифоя шарт нест чон одамизода ба зури гиред
Посух
носир, Аминов 2019-12-12, 11:51
Хайфи умри инсон , дар гарибихо канда мегардад!
Посух
Дарвози 2019-12-12, 11:51
Сайёр номаш хамуда сахт монандай
Посух
Ибодулло Аминов 2019-12-12, 11:51
Бечора бача, хайф шуд, хушру будаст
Посух
Мавлуда Хамроева 2019-12-12, 11:52
Бечора мухочро ба рузи умед Расия мераван лекин душмано чонашро мачбури меситонанд
Посух
Fon Kaufman Мавлуда Хамроева 2019-12-16, 14:59
Бечора?Одами бечора холати сархушива клуб ба клуб мегаштасми?Включите логику
Посух
Исмоил Исмоилов 2019-12-12, 11:53
Дахшат, айби худаш мегуед, хай якбора нанавштед ки хуб шуд гунахгор буд хдш
Посух
Баха Шамшер 2019-12-12, 12:08
Дар шахри мардум муштзани мекни ай мусирка меёванут и амитариай
Посух
Susana Oreiro 2019-12-12, 12:08
Худованд маконшаро ЧАННАТ ГАРДОНАД ОМИН
Посух
Ирода Тоирова 2019-12-12, 12:28
Точик мурад банди дилм меларза бовар кунед. худо чояшро чаннат гардонад
Посух
Хочибобо 2019-12-12, 12:29
дар инсон як амонати худо хаст, ки чон ном дорад. бо дасти дигар инсон рабуда шавад дузах уро дар пеш аст!
Посух
Ҷавонмард Хочибобо 2019-12-12, 20:23
Афсона нагу ҳоҷибобо
Посух
Mavzuna Mavzunajon 2019-12-12, 12:43
Дигар чи бган бовари дорам ин тухмат аст нисбати ин бародари гурамарг. Аллох чояшро дар чаънатул фирдавс гардонад.
Посух
Иван Петров 2019-12-12, 12:43
ин бача ба аракхур монанд нест, аник ира аз руи ягон духтари урус куштаги.
Посух
Мухаббат Рахимбердиева 2019-12-12, 12:44
Чоякаш аз Чаннат шавад
Посух
Махмадзода Шерали 2019-12-12, 13:02
Чояш чаннат шавад !Чи тавре мегуянд масти инсонро ба пасти мебиёрад .Охир Россия ба омадаги дар бевактии шаб бо одамхои бегона дар куча гаштан лозим не . Мо барои хондан кор кардан омадем ми бояд аз пайи кори худ шавем на балки бехудагарди кунем ! Ман бисёр мебинам дар хама чо чавонони руз гурух -гурух мегарданд лек ба ягон кас кордор намешаванд
Посух
Саидбек Забайдуллоев 2019-12-12, 13:46
Аз сари худам чунин вокеа гузашта буд,аксари айб аз худи мардуми рус мегузарад,мебинан одами бегона тагкови карда хамакаса мезанан.
Посух
Madina Kholova 2019-12-12, 16:22
Уча дискоманди меравану бо якхе гап мезанан ки гуё нони хурдан надоран гариббо
Посух
Саидбек Забайдуллоев 2019-12-12, 16:22
Аз сари худам чунин вокеа гузашта буд,аксари айб аз худи мардуми рус мегузарад,мебинан одами бегона тагкови карда хамакаса мезанан.
Посух
Mavzuna Mavzunajon 2019-12-12, 16:23
Дигар чи бган бовари дорам ин тухмат аст нисбати ин бародари гурамарг. Аллох чояшро дар чаънатул фирдавс гардонад.
Посух
7887 2019-12-12, 16:56
Как ты живёшь так ты и умрёшь!
Посух
Шукрия Сиярова 2019-12-12, 17:58
Дар дискоклуб масту аласт дар ними шаб г.. мехурди охир! Точика чию мастию дискотекарави чи? Мебахшед, агар ба касе сахт расида бошад. Агар ба хамон чо намерафт, мумкин хамин ходиса рух намедод. Ин хама аз масти мешавад. Мастию пасти гуфтаанд! Бачаи беакл аз хаёт махрум гашти. Метавонисти ояндаи нек барои худ сози.
Посух
$$$$$$$ Шукрия Сиярова 2020-01-20, 16:18
Курица следи за языком когда ничего незнаешь когда будешь там узнаёшь
Посух
Мусафир 2019-12-12, 20:02
Инна Лиллахи ва инна Илайхи раджиъун. Мо хама ба назди Аллохи пок бармегардем ин ваъдаи Холики Якто аст ва кушиш кунем ки бо сари баланд баргардем на бенамозу берузаву мадхуш (сархуш). Аллох, ин чавони гуррамаргро биомурз манфиратш кун Амин 🤲🏻Аллаху Акбар☝️
Посух
Халил 2019-12-12, 20:13
Дар мулки бегона шаробнӯши ва кӯчагардиро оқибаташ чунин аст! Худро ба қафқозиҳо монанд карда ба айшу ишрат ва бекорагарди мезананд! Сабри ҷамил ба аҳли байташ!
Посух
......... 2019-12-13, 16:59
........
Посух
Наргис 2019-12-14, 18:55
Ое инхо чавонанд аз сини 18 сола мухочиранд. як умр кор кунанд. Инхоянд мехоханд мусика гуш кунанд каме дам гиранд. бисертарин бачахои точикро хонашон як умр хамун чо хаст. илойим одамкушо аз кирдори кардагишон пушаймон шаванд.
Посух
Мадин. 2019-12-15, 14:27
Шукрияхон мо шумоя бахшидиму хамин коментарияхоя хонда хайрон шудосиямде як бачаи точик диска клуба рафтагишба худаш айбдор шудасми, дигар гарибоя мекушан пуст мекунан хаиунхош айби ки рахи худашба рафта метстаду лекин аз рахаш дошта издеваться мекунан миллатчиги мекунад боз мекушан анаминош айби ким тогда манам гаштаги мешунавам чи ходиса шудаги намедонитонми гап назанитон хамватанои худотона шарм намедоритонми чои гайбатба бехтараш як дуо кунитон дар хакаш.
Посух
Идома
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(30)
Халиф Авид 2019-12-12, 11:50
Бар падари одамкушо наълат , зури кард баъд мекушед? Як шапоти ду лагат занед кифоя шарт нест чон одамизода ба зури гиред
Посух
носир, Аминов 2019-12-12, 11:51
Хайфи умри инсон , дар гарибихо канда мегардад!
Посух
Дарвози 2019-12-12, 11:51
Сайёр номаш хамуда сахт монандай
Посух
Ибодулло Аминов 2019-12-12, 11:51
Бечора бача, хайф шуд, хушру будаст
Посух
Мавлуда Хамроева 2019-12-12, 11:52
Бечора мухочро ба рузи умед Расия мераван лекин душмано чонашро мачбури меситонанд
Посух
Fon Kaufman Мавлуда Хамроева 2019-12-16, 14:59
Бечора?Одами бечора холати сархушива клуб ба клуб мегаштасми?Включите логику
Посух
Исмоил Исмоилов 2019-12-12, 11:53
Дахшат, айби худаш мегуед, хай якбора нанавштед ки хуб шуд гунахгор буд хдш
Посух
Баха Шамшер 2019-12-12, 12:08
Дар шахри мардум муштзани мекни ай мусирка меёванут и амитариай
Посух
Susana Oreiro 2019-12-12, 12:08
Худованд маконшаро ЧАННАТ ГАРДОНАД ОМИН
Посух
Ирода Тоирова 2019-12-12, 12:28
Точик мурад банди дилм меларза бовар кунед. худо чояшро чаннат гардонад
Посух
Хочибобо 2019-12-12, 12:29
дар инсон як амонати худо хаст, ки чон ном дорад. бо дасти дигар инсон рабуда шавад дузах уро дар пеш аст!
Посух
Ҷавонмард Хочибобо 2019-12-12, 20:23
Афсона нагу ҳоҷибобо
Посух
Mavzuna Mavzunajon 2019-12-12, 12:43
Дигар чи бган бовари дорам ин тухмат аст нисбати ин бародари гурамарг. Аллох чояшро дар чаънатул фирдавс гардонад.
Посух
Иван Петров 2019-12-12, 12:43
ин бача ба аракхур монанд нест, аник ира аз руи ягон духтари урус куштаги.
Посух
Мухаббат Рахимбердиева 2019-12-12, 12:44
Чоякаш аз Чаннат шавад
Посух
Махмадзода Шерали 2019-12-12, 13:02
Чояш чаннат шавад !Чи тавре мегуянд масти инсонро ба пасти мебиёрад .Охир Россия ба омадаги дар бевактии шаб бо одамхои бегона дар куча гаштан лозим не . Мо барои хондан кор кардан омадем ми бояд аз пайи кори худ шавем на балки бехудагарди кунем ! Ман бисёр мебинам дар хама чо чавонони руз гурух -гурух мегарданд лек ба ягон кас кордор намешаванд
Посух
Саидбек Забайдуллоев 2019-12-12, 13:46
Аз сари худам чунин вокеа гузашта буд,аксари айб аз худи мардуми рус мегузарад,мебинан одами бегона тагкови карда хамакаса мезанан.
Посух
Madina Kholova 2019-12-12, 16:22
Уча дискоманди меравану бо якхе гап мезанан ки гуё нони хурдан надоран гариббо
Посух
Саидбек Забайдуллоев 2019-12-12, 16:22
Аз сари худам чунин вокеа гузашта буд,аксари айб аз худи мардуми рус мегузарад,мебинан одами бегона тагкови карда хамакаса мезанан.
Посух
Mavzuna Mavzunajon 2019-12-12, 16:23
Дигар чи бган бовари дорам ин тухмат аст нисбати ин бародари гурамарг. Аллох чояшро дар чаънатул фирдавс гардонад.
Посух
7887 2019-12-12, 16:56
Как ты живёшь так ты и умрёшь!
Посух
Шукрия Сиярова 2019-12-12, 17:58
Дар дискоклуб масту аласт дар ними шаб г.. мехурди охир! Точика чию мастию дискотекарави чи? Мебахшед, агар ба касе сахт расида бошад. Агар ба хамон чо намерафт, мумкин хамин ходиса рух намедод. Ин хама аз масти мешавад. Мастию пасти гуфтаанд! Бачаи беакл аз хаёт махрум гашти. Метавонисти ояндаи нек барои худ сози.
Посух
$$$$$$$ Шукрия Сиярова 2020-01-20, 16:18
Курица следи за языком когда ничего незнаешь когда будешь там узнаёшь
Посух
Мусафир 2019-12-12, 20:02
Инна Лиллахи ва инна Илайхи раджиъун. Мо хама ба назди Аллохи пок бармегардем ин ваъдаи Холики Якто аст ва кушиш кунем ки бо сари баланд баргардем на бенамозу берузаву мадхуш (сархуш). Аллох, ин чавони гуррамаргро биомурз манфиратш кун Амин 🤲🏻Аллаху Акбар☝️
Посух
Халил 2019-12-12, 20:13
Дар мулки бегона шаробнӯши ва кӯчагардиро оқибаташ чунин аст! Худро ба қафқозиҳо монанд карда ба айшу ишрат ва бекорагарди мезананд! Сабри ҷамил ба аҳли байташ!
Посух
......... 2019-12-13, 16:59
........
Посух
Наргис 2019-12-14, 18:55
Ое инхо чавонанд аз сини 18 сола мухочиранд. як умр кор кунанд. Инхоянд мехоханд мусика гуш кунанд каме дам гиранд. бисертарин бачахои точикро хонашон як умр хамун чо хаст. илойим одамкушо аз кирдори кардагишон пушаймон шаванд.
Посух
Мадин. 2019-12-15, 14:27
Шукрияхон мо шумоя бахшидиму хамин коментарияхоя хонда хайрон шудосиямде як бачаи точик диска клуба рафтагишба худаш айбдор шудасми, дигар гарибоя мекушан пуст мекунан хаиунхош айби ки рахи худашба рафта метстаду лекин аз рахаш дошта издеваться мекунан миллатчиги мекунад боз мекушан анаминош айби ким тогда манам гаштаги мешунавам чи ходиса шудаги намедонитонми гап назанитон хамватанои худотона шарм намедоритонми чои гайбатба бехтараш як дуо кунитон дар хакаш.
Посух
Идома
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД