Imon Credit
Мурдаи тоҷикбача аз бепулӣ дар Русия мемонад?
1960

 

Боз як ҷавони 21-солаи тоҷик дар Русия қурбон гашт. Фирӯз Мирзоев ҳанӯз ду моҳ қабл, санаи 22-юми сентябр дар шаҳри Оренбурги Русия ба садама дучор шуда, сахт ҷароҳат бардошта буд.

Табибони рус барои аз панҷаи марг наҷот додани ҷони ин ҷавон хеле талош варзида бошанд ҳам, кӯшишҳояшон ягон натиҷа надод. Субҳи имрӯз Фирӯз Мирзоев бо дили пурормон аз дунё чашм пӯшид. Падари ғамзадаи Фирӯзи ноком мехоҳад ҷисми беҷони фарзандашро ба хонааш оварда, бо расму оини мусалмонӣ ба хок супорад, аммо барои ин кор маблағ надорад. Шахсоне, ки дасти фароху имконият доранд ва мехоҳанд дар интиқоли ҷасади ин ҷавони тоҷик ба Ватан дасти ёрӣ дароз намоянд, метавонанд ба рақамҳои зерин занг зада, бо падари ин ҷавони ғӯррамарг Сарабек Мирзоев дар тамос шаванд:

 

+792-66-92-83-52 ва +799-99-91-88-45

 

Поделиться новостью
Шарҳ
(24)
Бахром Мамуров 2019-11-19, 17:21
Худо рахмат кунад. Омин
Посух
Нина Назарова 2019-11-19, 17:21
Худо рахмат кунад
Посух
Макнуна Облокулова 2019-11-19, 17:21
Да мусофири худо рахми бандекоша хурад. Хеч волидайн марги фарзандро набинад илохим.
Посух
Меъроч Макнуна Облокулова 2019-12-30, 14:19
Амин
Посух
Dilka Ashurova 2019-11-19, 17:21
Худо рахмат кунад
Посух
Abu-Dovud Jamoliddin 2019-11-19, 17:21
Аллоҳ Раҳмат намояд..((
Посух
Firuza Iskandarova 2019-11-19, 17:22
Парвардигор рахмату магфират кунад илохим омин
Посух
Surayo Qudrat 2019-11-20, 08:33
Дили одам реш реш мешавад ва гиря гулугир мекунад.Эй Худои бузург ин чавонмагро тарики рахмат гардон, рухаша шод куну манзили охираташа обод. Омин.
Посух
Мирзоали Назиров 2019-11-20, 08:33
Ино лиллох ва ин илайхи рожеъун. Худованди мехрубон чояшро чаннат ва ба хешовандонаш сабри чамил ато фармояд
Посух
Мунаввара Турсунова 2019-11-20, 08:34
Худованд рахмат кунад. Гиря гулугирам кард . Бародарони мусулмони ман ба ахли инхонавода кумак кунад то часади ин чавонро ба хоки ватан биёранд, то дар дилашон армонхои зиёд намонад.
Посух
Сайёра Исмаилова 2019-11-20, 08:34
Худо рахмат кунад😭😭😭 ин чи гап? Инкадар чавонон вафот карда истодаанд😢😢😢
Посух
Эмомали Бачагариев 2019-11-20, 08:34
Аллох пурсиши Мункару Накиро осон гардонад кабри тангу торикашро аз богхои фирдаувс гардонад омин...
Посух
Убайдуллохон Бакиев 2019-11-20, 08:34
Иллохо чояш чанат ва рухаш шод гардад, ба хонаводааш сабри чамил!!!
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-11-20, 08:34
Худованд чояшро Бихишти човидон гардонад. Ба наздиконаш сабри чамил.
Посух
Қурбон Ёров 2019-11-20, 08:35
Худованд хонаи охираташро обод гардонад!!!....як пешниҳоди дигар ҳамин ки акси мурдар намонен хуб намешава шарт нестай манаҳи майитро акс гирифта монен
Посух
Айниддин Гадозода Курбонов 2019-11-20, 08:35
Ба ахли оилаи мархум аз даргохи Худои мутаол сабри чамил орзумандам.
Посух
Abdulfayoz Faizov 2019-11-20, 08:35
Худованд у дунёша обод куна Омин.
Посух
Лутфия Махмадилова 2019-11-20, 08:35
Худо рахматат кунад чоят чаннат шавад
Посух
Макнуна Облокулова 2019-11-20, 08:36
Да мусофири худо рахми бандекоша хурад. Хеч волидайн марги фарзандро набинад илохим.
Посух
Абубакр Кодиров 2019-11-20, 08:36
Худованд ин бародари шаҳидро раҳмату мағфират кунад. Ба волидону пайвандонаш сабри Ҷамил ато намояд. Омин.
Посух
Амирханзада Саиди 2019-11-20, 08:36
ХУДОВАНД РАХМАТУ МАГФИРАТАШ КУНАД ИН БАРОДАРИ ОРМОНИИ МОРА. ИН ЧАВОНИ АЗ САД ГУЛ ЯК ГУЛАШ НОШУКУФТАРО РУХАШ ШОД ГАРДАД. ХОТИРАШ ЧАМУ ОСУДА БОШАД АЗ ХАМИН ДУНЬЕИ БЕВАФО ВА АЗ ХАМИН ЗИНДАГИ И БЕМАНИ. САД ХАЙФ. САД ТАХСИНИ ДИЛИ ОН МОДАР 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Посух
Киромиддин Зоидов 2019-11-20, 08:36
Аллоҳи бузург раҳмату мағфират ва ҷояшро Ҷаннатул маъво бигардонад ба наздиконаш сабри ҷамил хоҳонам!
Посух
Alijon Murodov 2019-11-20, 08:36
Худованд охиратша обод гардонад ва ба пайвандонаш сабри ҷамил хоҳонам. омин
Посух
Гайбулло Шухратзода 2019-11-20, 08:37
Худо рахмат кунад
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(24)
Бахром Мамуров 2019-11-19, 17:21
Худо рахмат кунад. Омин
Посух
Нина Назарова 2019-11-19, 17:21
Худо рахмат кунад
Посух
Макнуна Облокулова 2019-11-19, 17:21
Да мусофири худо рахми бандекоша хурад. Хеч волидайн марги фарзандро набинад илохим.
Посух
Меъроч Макнуна Облокулова 2019-12-30, 14:19
Амин
Посух
Dilka Ashurova 2019-11-19, 17:21
Худо рахмат кунад
Посух
Abu-Dovud Jamoliddin 2019-11-19, 17:21
Аллоҳ Раҳмат намояд..((
Посух
Firuza Iskandarova 2019-11-19, 17:22
Парвардигор рахмату магфират кунад илохим омин
Посух
Surayo Qudrat 2019-11-20, 08:33
Дили одам реш реш мешавад ва гиря гулугир мекунад.Эй Худои бузург ин чавонмагро тарики рахмат гардон, рухаша шод куну манзили охираташа обод. Омин.
Посух
Мирзоали Назиров 2019-11-20, 08:33
Ино лиллох ва ин илайхи рожеъун. Худованди мехрубон чояшро чаннат ва ба хешовандонаш сабри чамил ато фармояд
Посух
Мунаввара Турсунова 2019-11-20, 08:34
Худованд рахмат кунад. Гиря гулугирам кард . Бародарони мусулмони ман ба ахли инхонавода кумак кунад то часади ин чавонро ба хоки ватан биёранд, то дар дилашон армонхои зиёд намонад.
Посух
Сайёра Исмаилова 2019-11-20, 08:34
Худо рахмат кунад😭😭😭 ин чи гап? Инкадар чавонон вафот карда истодаанд😢😢😢
Посух
Эмомали Бачагариев 2019-11-20, 08:34
Аллох пурсиши Мункару Накиро осон гардонад кабри тангу торикашро аз богхои фирдаувс гардонад омин...
Посух
Убайдуллохон Бакиев 2019-11-20, 08:34
Иллохо чояш чанат ва рухаш шод гардад, ба хонаводааш сабри чамил!!!
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-11-20, 08:34
Худованд чояшро Бихишти човидон гардонад. Ба наздиконаш сабри чамил.
Посух
Қурбон Ёров 2019-11-20, 08:35
Худованд хонаи охираташро обод гардонад!!!....як пешниҳоди дигар ҳамин ки акси мурдар намонен хуб намешава шарт нестай манаҳи майитро акс гирифта монен
Посух
Айниддин Гадозода Курбонов 2019-11-20, 08:35
Ба ахли оилаи мархум аз даргохи Худои мутаол сабри чамил орзумандам.
Посух
Abdulfayoz Faizov 2019-11-20, 08:35
Худованд у дунёша обод куна Омин.
Посух
Лутфия Махмадилова 2019-11-20, 08:35
Худо рахматат кунад чоят чаннат шавад
Посух
Макнуна Облокулова 2019-11-20, 08:36
Да мусофири худо рахми бандекоша хурад. Хеч волидайн марги фарзандро набинад илохим.
Посух
Абубакр Кодиров 2019-11-20, 08:36
Худованд ин бародари шаҳидро раҳмату мағфират кунад. Ба волидону пайвандонаш сабри Ҷамил ато намояд. Омин.
Посух
Амирханзада Саиди 2019-11-20, 08:36
ХУДОВАНД РАХМАТУ МАГФИРАТАШ КУНАД ИН БАРОДАРИ ОРМОНИИ МОРА. ИН ЧАВОНИ АЗ САД ГУЛ ЯК ГУЛАШ НОШУКУФТАРО РУХАШ ШОД ГАРДАД. ХОТИРАШ ЧАМУ ОСУДА БОШАД АЗ ХАМИН ДУНЬЕИ БЕВАФО ВА АЗ ХАМИН ЗИНДАГИ И БЕМАНИ. САД ХАЙФ. САД ТАХСИНИ ДИЛИ ОН МОДАР 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Посух
Киромиддин Зоидов 2019-11-20, 08:36
Аллоҳи бузург раҳмату мағфират ва ҷояшро Ҷаннатул маъво бигардонад ба наздиконаш сабри ҷамил хоҳонам!
Посух
Alijon Murodov 2019-11-20, 08:36
Худованд охиратша обод гардонад ва ба пайвандонаш сабри ҷамил хоҳонам. омин
Посух