БЕНИҚОБ
Занамро дар боғи Рудакӣ бо кавалераш капидам
6851
41

Салом ба кулли муштариёни сомонаи Оила. ТҶ! Ман як марди фиребхурда мехоҳам қиссаи зиндагиамро ба шумо нақл карда, маслиҳат бипурсам.

Аз кӯдакӣ ягон рӯзи хушро надидам. 4-5сола будам, ки падарам аз дунё гузашт. Бечора модарам бо майдафурӯшӣ зиндагиамонро пеш мебурд, аммо чанд сол пеш зери чархи мошин монда, ин дунёи бевафоро падруд гуфт. Бародари калониям баъди сари модарам дар сохтмон кор карда, зиндагиро пеш мебурд. Холи зори моро дида холаам бо як коса об духтарашро ба акаам никох карда дод, то ки акаллан либосхоямонро шуяду бароямон хӯрок пазад. Хамин тавр бо кумаки акаву янгаам мо ба воя расидем. Апаамро ба шавхар доданд. Ман бошам, бо дониши худам ба донишгоҳ дохил шудам. Дар соли сеюми донишҷӯи ба духтараки зебое дил бастам. Акаву янгаам ба хонаи духтари дустдоштаам, ки Нигина ном дошт, хостгорӣ рафтанд ва тӯю сур ороста, сари моро ҷуфт карданд. Ман Нигинаро духтари бамаъни фикр мекардам. Аммо шаби аввал арӯсам нодухтар баромад. Сари кафида зери тоқӣ гуфта, ин сирро аз ҳама пинҳ0он доштам. Гумон доштам, ки бар ивази ин некиам Нигина маро тоҷи сар мекунад. Вале хаёлам хом баромад. Зани тарпоча ҳеҷ гоҳ аз фоҳишагиаш намемондааст.

 


АЗ НИКОҲИ МАҶБУРӢ ТО ОҚИПАДАРИИ РӮЪЁ (ВИДЕО)


Пас аз ду соли зиндагӣ Нигина боз ба ман хиёнат кард. Занам ба хонаи модараш ба шаҳри Душанбе ба меҳмонӣ бурдам. Чанд рӯз пас гузорам тасодуфан ба боғи Рудакӣ афтид ва Нигинаро дар боғ бо як буққа оғӯш ба оғӯш дида дуд аз димоғам баромад. Он буққаро мурданивор кӯфта, зани фоҳишаамро низ мурдакӯб кардам. Нигина зориву тавалоло мекард, ки аз гуноҳаш гузарам. Ба рӯяш нигоҳ накарда, бо дили хазин аз боғ баромадам. Айни замон занам дар хонаи модараш аст. Мехоҳам талоқи ин фоҳишаро диҳам ва чилу чайданашро бурда ба хонаашон партоям, вале тақдири писарчаам маро ба ташвиш овардааст. Намехоҳам,ки фарзандам низ мисли худам сағера шуда, дар зиндагӣ азоб кашад. Илтимос, ба ман маслиҳат диҳед, чӣ кор кунам?

Муроди фиребхурда

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(41)
Исмоил Исмоилов 2020-01-17, 14:28
Э бародар кудак надошти, вай кудак бо захмати худат ва доди Худо пайдо шуд. Агар як зани дигар гири, бигузор зани аз шавхар чудошуда бошад, барои шумо боз кудак тавалуд мекунад. Аммо Хар шабе ки бо ин занатон хоб меравед, бовар кун бародар худатро даюс хис мекуни. Сарат бошад токи бисёр. Бигузор вай хиёнаткор азоб кашаду Шумо не
Посух
Sherafkan Najevullohzoda 2020-01-17, 14:28
Хиёнат ҳеҷ вақт бахшида намешавад...)))
Посух
Шобудин Бадалов 2020-01-17, 14:28
Эбача у чихели буқа буд,ки зӯри ту расид?
Посух
Усмон Шобудин Бадалов 2020-01-18, 19:47
Номус дори не? Ё букара кати занут бини гушота там токи мекни?
Посух
Босс 2020-01-17, 14:48
агар бахшиди гунахгор мешави, худованд даюсро намебахшад, барои хами талокша дех.
Посух
Jahongir 2020-01-17, 14:50
Mardho hissiyotu irodai mardiro az dast nadihed! Dar in jo maslihat pursidanaton manoi sustiroda budanatro nishon medihad. Mardi asil taloki on fohisharo hamon zamon dar hamon makon medod. Chun dupula mard hasted boz umed dored ki mardum ba shumo maslihat medihad ki xotiri farzandaton bo in tarpocha zindagi kuned, aniktarash xudaton inro mexox,ed. Zani xiyonatpesharo MARDI asil hej goh va bo hej sabab namebakhshad. Dilakat kashol boshad zindagi kun, chun shattaashro az tagi chodar kashida istodai va to oxiri umr kashidan gir. Maslihat pursidanat dar in mavrid kamoli nomardist!!!
Посух
Дар даврахои Пайғамбарамон Мухаммад с.а.с хамаи кор бахшида мешуд, амо хиёнат хечгох бо хечвач бахшида намешуд... АЛЛОХИ Мехрубон ёриятон кунан бародар 2020-01-17, 15:36
Нохияи Рашт ш. Гарм
Посух
Пари 2020-01-17, 15:40
Аз занатон чудо шавед вам писаратонро бо худ гиред
Посух
Aziza 2020-01-17, 17:25
Afsus ki shaxsoni Xudotarsu boimon ba duruyahoi laini haromnavs va Xudobexabar merasand
Посух
Дил Aziza 2020-02-15, 22:23
Рост гуфте апа
Посух
Талокаш дех акачон зан пур ин фоиша боз хиенат мекунад шуморо инхел занкати зиндаги намешавад дилат насузад. 2020-01-17, 17:54
17.01.2020
Посух
беном 2020-01-17, 17:55
худро даюс накун бародар хиенат гунохи нобахшиданист
Посух
Беном 2020-01-17, 18:43
Сарш бте брава дига одам намешава
Посух
Muazzamakhon 2020-01-17, 18:52
Latta mardak boz maslihat pursidos...o vai az avvalash kaj omdagi bud kaj mebravad de.. boz shon maslihatpurs.. zindagi kun hamin kati dayus shuda, sazoi tu Borin mardak hamin
Посух
Баха 2020-01-17, 19:15
Сар теша бачата днк кун
Посух
Шароф 2020-01-17, 20:09
Чавобашро дех! Тезтар! Чавонмардонро шарманда накун! Дер накун!
Посух
Далер 2020-01-17, 20:27
Бачата бги чура 16666 талокш бте брава гум шава. Чхели мардаки бо изо нокашида ай мардум савет мепрси. Сар боша токи бисерай чура.
Посух
Али Муҳоҷир 2020-01-17, 20:32
Бародар даф кунед одами курнамак будаст аз раҳмидилиатон истифода кардаст
Посух
равоншинос 2020-01-18, 00:29
ман якчизда хайронм т марди наход занта капиву бо дилт да аму зани фохиша кашолбоша вай кудак аз ту нест мумкин аз кавалераш бошад маслихат вай дафкун ягон духтари бо имони ХУДОтарса гир
Посух
Абдулла 2020-01-18, 09:17
Бародар Бовари Дори ки хаму фарзанди худат
Посух
Шариф. 2020-01-18, 09:25
Авф кунед, барои Худо. Насихат кунед, бигзор намоз хонад, сатр гирад. Дигар хеч вакт занатонро танхо берун рафтан намонед. Окибаташ хамин мешавад, ки дидед. Айби шумо хам хаст, ки бар хилофи дастури шариат занатонро танхо мондед, ки берун равад.
Посух
Фарход 2020-01-18, 10:41
Як бор бахшидед бас, хиёнат кард?кард.Агар бубахшед боз такрор мекунад.Писаратон калон шуд худаш мефахмад.
Посух
Абдураҳмон 2020-01-18, 13:59
100-талоқш биё падарлаъната.
Посух
Тимур 2020-01-18, 14:26
Бародар ягон маслихат аз ягон кас напурс сраза сар дех
Посух
Нозимчон. 2020-01-18, 14:50
Агар бо занат дида дониста хиёнаташро зиндаги куни даюс ҳисоб мешави,даюса ҷояш Дӯзах.
Посух
Саидзода Маъруф 2020-01-18, 18:10
Агар шумо талокашро надихед дайюс мешавед дар болои дари чаннат нависта шудааст ки дайюс дохили чаннат намешавад агар рузаву намози бисёре дошта бошад
Посух
Тима 2020-01-18, 18:33
Чудо шав тамом алименти фарзандатро медихи
Посух
Идома
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
АҶАБ ДУНЁЕ
Ҳамлаи кимиёвӣ ба боғчаи бачагона: 51 кӯдак ва 3 мураббия захмӣ шуданд....
Ба бинои боғчаи бачагона марди ҷавоне бо исми Конг ворид гашта, маводи кимиёвии хусусияти сӯхтордоштаро ба сару рӯйи кӯдакон ва...
774
0
ТВ - ОИЛА
Оила ба табрики тифлакони Чорбоғ рафт
Кормандони сомонаи Оила барои табрики беш аз 600 тифлаконе, ки гирифтори бемориҳои гуногун астанд ба Маркази миллии тавонбахшии кӯдакони маъюби...
Оила ба табрики тифлакони Чорбоғ рафт
548
2
АҶАБ ДУНЁЕ
Дар боғчаи бачагона ба кӯдакон секс меомӯзанд
Омӯзиши секс дар боғчаҳои бачагона ва мактабҳои миёна боиси костагии ахлоқи кӯдакону наврасон мегардад ё насли ҷавонро аз зиндагии мустақилона...
3285
10
маводҳои монанд
ҚИССАҲОИ ОИЛА
Зану шавҳари бачакуш
Ту лоиқи падари мо нестӣ! Ба хубӣ баромада нест шав, набошад туро бо ана ҳамин дастонам бӯғи карда мекушаму падарамро...
1060
1
ҚИССАҲОИ ОИЛА
25 . 05 . 2019
  Дилошӯб
Домоди занакча
Мардум ба номаш лақаби «занакча»-ро часпонда буданд ва ягон духтари ҳамдеҳааш ба «Носири занакча» ба шавҳар баромадан намехост.
1186
3
МУҲОҶИР
Фирӯзи муҳоҷир: Занам бо бачаи ҳамсоя мегардад
Пештар ин миш-мишҳорошунидабошам ҳам, боварам намеомад, вале вақте ки акси ҳардуяшонро фиристоданд, ба қавле латтаам дар об зад. Мехоҳам рафта...
6989
51
БЕНИҚОБ
16 . 12 . 2019
Муҳаррир
Таксист занамро бероҳа кард
Агар байни туву ронанда чизе набошад, пас ба Қуръон қасам хӯр, ки ягон рафтори ноҷо накардаӣ. Оҳ...кош замин мекафиду ӯро...
8244
37