Fanta Citrus
Тахмина Раҷабоваро ба КАРАНТИН бурданд. Чаро?
5463


Таҳмина Раҷабова, собиқ наттоқи ТВ "Сафина" ва ҳунарпешаи нотакрори синамои тоҷик, шаб дар саҳифаи Инстаграмаш хабар додааст, ки бо як парвози махсус рӯзи 23 март аз шаҳри Маскав ба Тоҷикистон баргашт ва барои ду ҳафта дар осоишгоҳи "Хоҷа Оби Гарм" таҳти карантин қарор дорад.

Таҳмина бо забони русӣ навишта буд, ки барои таҳсил дар Донишкадаи синамо (ВГИК) дар Маскав қарор дошт, вале бинобар "Коронавирус" дарсҳоро дар донишггоҳ қатъ карданду ӯ ҳам маҷбур шуд, ки ба Тоҷикистон баргардад.
Барои фаҳмидани асли воқеъа хабарнигори Oila.tj Шабнам Тоҳирӣ барои фаҳмидани асли воқеа ба Тахмина Раҷабова занг зад.
«Шароитамон хуб аст. Табибон ҳар рӯз ду маротиба бо тепловизор ҳарорати моро месанҷанд. Албатта, агар дар хона мебудем, беҳтар буд, вале маълум аст, ки ин барои наздикони худи мо хатарнок аст. Дар ин шароит мо бояд сабрро пеша кунем, ба табибон гӯш диҳем ва чораҳои андешидашударо бипазирем. Ҳамааш хуб мешавад! Мо аз ӯҳдааш мебароем!» - гуфт дар сӯҳбати кутоҳи телфонӣ, бону Тахмина.


ХОРУҒ: 11 ДОНИШҶӮЮ 3 РОНАНДАИ ТОҶИК ДАР КАРАНТИН


Ёдовар бояд шуд, ки ҳамаи мусофироне,ки бо ҳавопаймо бо ҳамроҳии Таҳмина Раҷабова ба ватан баргаштанд, таҳти карантин қарор доранд.

Коронавирус охирҳои моҳи декабри соли 2019 дар шаҳри Ухани Ҷумҳурии мардумии Чин пайдо шуд. Наздики 400 ҳазор аҳолии сайёра олудаи ин вабо гашта, ҷони тақрибан 20 ҳазор нафарро аз байн бурдааст.
Ғайр аз ин Чин аз пайдоиши боз як вируси нав бо номи "Хантавирус" хабар дод, ки он аз муш ба инсон сироят ёфта, то имрӯз ҷони як нафарро рабудааст. 

Рӯзҳои наздик сӯҳбати Тахмина Раҷабоваро бо хабарнигори Оила интизор бошед!

Поделиться новостью
Шарҳ
(32)
Дилрабо Шарифи 2020-03-26, 12:55
О ин хама матни Хостахо.тч ку шумо мабодо дузд набошед?
Посух
Рустам Холов 2020-03-26, 14:20
👍👍👍👍👍👍
Посух
Есинчон Рахимов 2020-03-26, 14:20
Тухам мисли дигарони бо ягончои зиети надори фармони чаноби олияй кихаст нест бояд карантиншавад солими чомеа сарбаландии пешвои милатхаст тема накнен бисе худора шукр кунед севакт хуроги гарм чои хоби тоза хамаи шароито мухайе шукронаи худованд Бад аз пешвои муазамкунед одихкарда
Посух
Kurbonov Umed 2020-03-26, 14:20
Соз кадиянша карантин барои хама!
Посух
Bibi Anbiyeva 2020-03-26, 14:20
Хамаи бандаи Худо як хел астанд ин худаш киай бад
Посух
Хусрав Мусоев 2020-03-26, 14:20
Дар ин дуне чудо карден, дорандаву надоранда, зуру нозур, санчиш ... дар назди Офаридгор хама якаст.Аллох хамара нигахбон боша,дар хоки ватанмон хато пайдо нашавад ин офати замона .
Посух
Bibi Anbiyeva 2020-03-26, 14:21
Ин хам одам бад чи бурданд хамин хел бояд хам ара баранд ончо
Посух
Alisher Rahmonov 2020-03-26, 14:21
Ин кас бояд доимо дар карантин бошад! Ин. Собственный персона ку!
Посух
Субхон Файзулоев 2020-03-26, 14:21
Хар як одам худаш бояд карантин кунад
Посух
Iskandar Farmonov 2020-03-26, 14:21
Фаркаш чи? Инкас шоху думи зиёти надоранд ку. Коидаи карантин барои хар як мусофир якхел аст...
Посух
Umeda Niyazi 2020-03-26, 14:22
Хами духтар худаш бо забон гуфт ки барои хифзу свломатии худам ва наздиконам
Посух
Шукрия Сиярова 2020-03-26, 14:22
Хай бад чи бурданд? Чи Тахмина магар ягон зиёду ками доштаст аз дигарон. Бояд хама риоя кунанд карантинро новобаста аз он ки кияйд ва чи вазифа доранд🤨
Посух
Махсуда Сабурова 2020-03-26, 14:22
Хай, Чи шудас. Хама баробар дар назди конуну кароновирус.
Посух
Бахром Рахмон 2020-03-26, 14:22
Ин ягон хабари махсус нест, хо агар касал мешуд хабари чидди хисобида мешуд ! Макомотхои дахлдор вазифахои худро ичро карда истодаанд !!!
Посух
Амирханзада Саиди 2020-03-26, 14:23
Хеч гап нест. Мебинанд саломатиашро ки ба хонай худаш зарар нарасад. Вохима чи лозим? У мисли дигар одамхо одам нест?
Посух
Фарход Халилов 2020-03-26, 14:23
Тахмина бехтарин натток ,ва хиси милатдориаш бе нихоят баланд аст !
Посух
Кутбиддин Мухтори 2020-03-26, 14:23
Хуб карданд, ки бурданд😄😄😄 1
Посух
Камол Самиевич 2020-03-26, 14:23
Бурдиянд ачаб кардиянд.барои саломатиашон фоида.
Посух
Ahadjon Usmonov 2020-03-26, 14:23
Даҳо нафар дигар дар карантин ҳастанд чаро дар бораи онҳо ягон гап намезанитону даро бор Тахмина бошад дар ҳол мавод тайёр мекунетон ин ҳам мисли мову шумо инсон аст, а ягон осмон наомадааст...
Посух
Mustaqim Ibragimov 2020-03-26, 14:24
Хеч гап не бнхтарин кор каданд
Посух
Зарина 2020-03-26, 16:26
Тахмина ягон гапи зиети назадаст ку у хам мегяд, ки барои фоидаи худамон ва наздиконамон.
Посух
Точикбача. 2020-03-26, 16:30
Шукронаи Худо кунед, ки бо мехнатхои Чаноби Оли ин мулк тенч аст ваи хам ягон сухани бад нагуфтааст хамаамон бояд якдигарфахми карда фармонро ичро кунем ин ба фоиди тамоми Точикистон аст дар базе коментарияхоятон нофахмио баландсуханронихо дида мешавад биоед бародарон хохарон Шукронаи Худо карда эхтиетона ин рузхои сахти дунеро пасти сар кунем.
Посух
Zohir 2020-03-26, 17:18
To oxiri umr karantin kuned in dahanbefarovezro... dar kase boshad naboshad dar hamin Tahminai bemanixand 3-4 virus anik hast!!!
Посух
Мустафо Худоеров 2020-03-26, 17:44
ДАВВЛАТ БОЯД ХАЛҚИ ШАВАД БАЪД ҲУҚУҚҲОИ ҲАМА ЯК МЕШАВАД. ТО ВАҚТЕ ЯК ИНСОН ҲУКМРОНИ МЕКУНАД ДАВЛАТ КРИМИНАЛИ МЕШАВАД ДАСТА ДАСТА МАФИЯ МЕШАВАД.ЧИДА ДАР ОСОҲИШ ГОҲ ХОҶА ОБИ ГАРМ. АҶОИБ ХАБАР
Посух
Нигина Абдулоева 2020-03-26, 17:44
Худо тамоми мардуми тоҷикистонро нигаҳдор бошад ва ягон фарде ба ин бемори гирифтор нашавад
Посух
Идома
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(32)
Дилрабо Шарифи 2020-03-26, 12:55
О ин хама матни Хостахо.тч ку шумо мабодо дузд набошед?
Посух
Рустам Холов 2020-03-26, 14:20
👍👍👍👍👍👍
Посух
Есинчон Рахимов 2020-03-26, 14:20
Тухам мисли дигарони бо ягончои зиети надори фармони чаноби олияй кихаст нест бояд карантиншавад солими чомеа сарбаландии пешвои милатхаст тема накнен бисе худора шукр кунед севакт хуроги гарм чои хоби тоза хамаи шароито мухайе шукронаи худованд Бад аз пешвои муазамкунед одихкарда
Посух
Kurbonov Umed 2020-03-26, 14:20
Соз кадиянша карантин барои хама!
Посух
Bibi Anbiyeva 2020-03-26, 14:20
Хамаи бандаи Худо як хел астанд ин худаш киай бад
Посух
Хусрав Мусоев 2020-03-26, 14:20
Дар ин дуне чудо карден, дорандаву надоранда, зуру нозур, санчиш ... дар назди Офаридгор хама якаст.Аллох хамара нигахбон боша,дар хоки ватанмон хато пайдо нашавад ин офати замона .
Посух
Bibi Anbiyeva 2020-03-26, 14:21
Ин хам одам бад чи бурданд хамин хел бояд хам ара баранд ончо
Посух
Alisher Rahmonov 2020-03-26, 14:21
Ин кас бояд доимо дар карантин бошад! Ин. Собственный персона ку!
Посух
Субхон Файзулоев 2020-03-26, 14:21
Хар як одам худаш бояд карантин кунад
Посух
Iskandar Farmonov 2020-03-26, 14:21
Фаркаш чи? Инкас шоху думи зиёти надоранд ку. Коидаи карантин барои хар як мусофир якхел аст...
Посух
Umeda Niyazi 2020-03-26, 14:22
Хами духтар худаш бо забон гуфт ки барои хифзу свломатии худам ва наздиконам
Посух
Шукрия Сиярова 2020-03-26, 14:22
Хай бад чи бурданд? Чи Тахмина магар ягон зиёду ками доштаст аз дигарон. Бояд хама риоя кунанд карантинро новобаста аз он ки кияйд ва чи вазифа доранд🤨
Посух
Махсуда Сабурова 2020-03-26, 14:22
Хай, Чи шудас. Хама баробар дар назди конуну кароновирус.
Посух
Бахром Рахмон 2020-03-26, 14:22
Ин ягон хабари махсус нест, хо агар касал мешуд хабари чидди хисобида мешуд ! Макомотхои дахлдор вазифахои худро ичро карда истодаанд !!!
Посух
Амирханзада Саиди 2020-03-26, 14:23
Хеч гап нест. Мебинанд саломатиашро ки ба хонай худаш зарар нарасад. Вохима чи лозим? У мисли дигар одамхо одам нест?
Посух
Фарход Халилов 2020-03-26, 14:23
Тахмина бехтарин натток ,ва хиси милатдориаш бе нихоят баланд аст !
Посух
Кутбиддин Мухтори 2020-03-26, 14:23
Хуб карданд, ки бурданд😄😄😄 1
Посух
Камол Самиевич 2020-03-26, 14:23
Бурдиянд ачаб кардиянд.барои саломатиашон фоида.
Посух
Ahadjon Usmonov 2020-03-26, 14:23
Даҳо нафар дигар дар карантин ҳастанд чаро дар бораи онҳо ягон гап намезанитону даро бор Тахмина бошад дар ҳол мавод тайёр мекунетон ин ҳам мисли мову шумо инсон аст, а ягон осмон наомадааст...
Посух
Mustaqim Ibragimov 2020-03-26, 14:24
Хеч гап не бнхтарин кор каданд
Посух
Зарина 2020-03-26, 16:26
Тахмина ягон гапи зиети назадаст ку у хам мегяд, ки барои фоидаи худамон ва наздиконамон.
Посух
Точикбача. 2020-03-26, 16:30
Шукронаи Худо кунед, ки бо мехнатхои Чаноби Оли ин мулк тенч аст ваи хам ягон сухани бад нагуфтааст хамаамон бояд якдигарфахми карда фармонро ичро кунем ин ба фоиди тамоми Точикистон аст дар базе коментарияхоятон нофахмио баландсуханронихо дида мешавад биоед бародарон хохарон Шукронаи Худо карда эхтиетона ин рузхои сахти дунеро пасти сар кунем.
Посух
Zohir 2020-03-26, 17:18
To oxiri umr karantin kuned in dahanbefarovezro... dar kase boshad naboshad dar hamin Tahminai bemanixand 3-4 virus anik hast!!!
Посух
Мустафо Худоеров 2020-03-26, 17:44
ДАВВЛАТ БОЯД ХАЛҚИ ШАВАД БАЪД ҲУҚУҚҲОИ ҲАМА ЯК МЕШАВАД. ТО ВАҚТЕ ЯК ИНСОН ҲУКМРОНИ МЕКУНАД ДАВЛАТ КРИМИНАЛИ МЕШАВАД ДАСТА ДАСТА МАФИЯ МЕШАВАД.ЧИДА ДАР ОСОҲИШ ГОҲ ХОҶА ОБИ ГАРМ. АҶОИБ ХАБАР
Посух