Fanta Citrus
РАДДИЯ ба даъвои корбарони ИНТЕРНЕТ
16.03.2020
Oila.tj
2176

Рӯзҳои охир дар сомонаҳои интернетӣ ва шабакаҳои иҷтимоӣ мавҷи интиқод болои матолиби сомонаи Oila.tj зиёд шудааст.

Интиқодгарон бар он назаранд, ки хабарнигорони сомона бо истифода аз рисолати касбӣ ба таҳқиру пастзании занҳои ҳиҷобпӯши тоҷик даст мезананд. Бояд гуфт, ки ҳадафи Оила на паст задани шаъну шараф ё расидан ба иззати нафси зан-модари тоҷик аст, балки мо мехоҳем, ки мушкилоти оилавӣ, масоили ҳалталаб ва баҳсҳои гармро дар мавзӯъҳои доғ расонаӣ карда, бо ин восита саҳми худро дар пешгирӣ аз пошхӯрии оилаҳои ҷавон ва баланд бардоштани маърифати оиладорӣ гузорем. Мароми мо инъикоси воқеии зиндагии мардум аст. Оила ҳаргиз ба зарари ҷомеъ набуд ва чунин андеша ҳам надорад.


Инчунин, бояд зикр кард, ки бинобар сабаби мавҷуд набудани бойгонии аксҳо ва розӣ нашудани аксари хонандагон ба гузоштани расмашон сомона маҷбур мешавад, ки ба торномаҳои интернетӣ муроҷиат намояд. Дар ин замина, на ҳама аксҳо ба қаҳрамони матлаб тааллуқ дорад. Аксҳо вобаста ба муҳтаво ва ҳадафи матлаб, инчунин мувофиқ ба урфу оддат ва шароити зиндагии хонандагон интихоб карда мешаванд.

Сомона барои расидан ба иззати нафс аз хонандагони худ узр пурсида, ваъда медиҳад, ки минбаъд аксҳои воқеии қаҳрамононро мувофиқ бо риоя аз унсурҳои Меъёрҳои ахлоқию касбии фаъолияти рӯзноманигорӣ нашр менамояд. Аз хонандагон ҳам даъват карда мешавад, ки барои ҷонноктар намудани фаъолият бо сомона ҳамкорӣ намоянд.

Oila.tj - минбари боэътимод ва ҳомии манфиати мардум аст!

Поделиться новостью
Шарҳ
(27)
Оминаи Амин 2020-03-16, 16:27
оила ба хар сагу пишак ахмият нате, арзан кори аз гунчишк натаср гуфтаанд
Посух
Ту Оминаи Амин 2020-03-16, 16:48
Ту беномус аз навишта малум Ки туро саг зоидаст е Хар.
Посух
озим Оминаи Амин 2020-03-16, 16:53
манам хамфкри ту
Посух
Мустафо. Оминаи Амин 2020-03-17, 02:39
Ту ягон таобиятро рохашба гузащтаги хастими? Хайфи падару модаронеки туборин фарзанди бе тарбияти хайвон сират ба воя расондаанд
Посух
Гулчехра 2020-03-16, 16:28
ОИла хечгох акиб наист, хамаи онхое ки интикод бурда истодаанд хамкасбони худатон, аммо вазифашон дигар коргохба, яъне касбу корашон пеш нарафтост аз шумо хасуд мебаранд
Посух
Одилджон Шокиров 2020-03-16, 16:28
мора намешавад манъ карда, мо бо оилаем!
Посух
Амиршо Одилджон Шокиров 2020-03-16, 17:31
ооо
Посух
Абдурахим 2020-03-16, 16:43
Гохе барои ба максад расидан айби худро бояд тан гирем. Ман бовари надорам, ки хамаи хикояхои шумо асос дорад. Чунки халки мо ингуна одати ба радио ё телевизор накл кардани хаёти худро надорад.
Посух
Самира 2020-03-16, 16:44
Шарт нест ки акси ягон нафарро гузоред.акси дарахт ,бог ,дарё,куххо ва гайраро гузоред.Барои матлабхоятонро ба гуши хонанда расонидан акси занхои хичобдорро намонед
Посух
Saidjon Самира 2020-03-16, 22:23
Durust gufted barodar. Shart nest aksi zan - modarro monand. Yagona holate metawonand aksro monand wakto ki sohibi in makola ijozai mondani aksi hudashro dihad.
Посух
Дилшод 2020-03-16, 16:56
Барои чи мавзӯъ зани фоҳиша буд ва шумо расми зани муҳаҷабаро гузоштед? Магар дар инет расмҳои хонумҳои сукуулор ёфт нашуд? 
Посух
Saidjon Дилшод 2020-03-16, 22:28
Naboyad na aksi zani Hijobdorro monnan va na aksi honumi sekularro be ijozai sohibi aks. Mushkili dar on ast ki vakti mo Hijobdor va Behijobro judo lunes dar jamiyat parokandagi meorand.
Посух
Раъно 2020-03-16, 17:03
беахмият бошед, саг мечакад корвон мегузарад
Посух
Фирӯз 2020-03-16, 17:07
Оила ман ҳеҷ вақт хонандаи шумо набудам . Вале ман ки дар фейсбук дар гурӯҳҳо ки аъзо ҳастам матлабҳои фоҳиши шуморо бо номҳои беҳаёона мебинам. Фақат фаҳшу фоҳиши менависед
Посух
Qutbiddinov Mahmadullo 2020-03-16, 17:09
Мо ҳама Тоҷикем ва хатои якдигарро мепазирему аз пайи ислоҳаш мешавем!!! Худованд моро биомурзад!!
Посух
Одами хуб 2020-03-16, 19:42
оила зик нашав
Посух
ободи 2020-03-16, 19:48
бехтарин рузном аоила аст
Посух
Ном 2020-03-16, 19:53
сатрпушои хозира хамаш берохаанд. аламшон кардас , девонаги доран
Посух
Самар Ном 2020-03-16, 20:08
Сатр пушхо хамаш бераха нестан! Ту аз худо тарс! Биё марди омори сарлучхора кати сатрпушхо хисоб мекунем, кани кадомаш чалабаш бисёрай?
Посух
Хуршед Ном 2020-03-16, 20:25
Модарат фохиша беномус
Посух
Saidjon Ном 2020-03-16, 22:30
Ne dustam alam dar on nest ki satr push yo be satr. Bezebi kor dar on ast ki, judoisozi baini satr pushu be satr, in igvo ast. Masalan shumo, allakai badbinie paydo karded nisbati satr pushon. Be satru bo satr hamaashon zan - modar ast.
Посух
Ба оила 2020-03-16, 21:16
Пеш аз мондани расм аввал огоҳ бошед баъд монед. 
Посух
Сорбон 2020-03-16, 22:49
Салом алейкум Оила. ба Пеш
Посух
Ғафуров 2020-03-17, 10:33
оила дар мавриди аксхо каме эхтиёт шав
Посух
Олим 2020-03-17, 13:58
оила ту бехтарини 
Посух
Манучехр БЕК 2020-03-17, 15:57
ОИЛА НОТАРС АЗ АЗ КАСЕ НАМЕХАРОСАД
Посух
Абдуллозода Амирхамза 2020-04-06, 20:54
Оила ба пеш!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(27)
Оминаи Амин 2020-03-16, 16:27
оила ба хар сагу пишак ахмият нате, арзан кори аз гунчишк натаср гуфтаанд
Посух
Ту Оминаи Амин 2020-03-16, 16:48
Ту беномус аз навишта малум Ки туро саг зоидаст е Хар.
Посух
озим Оминаи Амин 2020-03-16, 16:53
манам хамфкри ту
Посух
Мустафо. Оминаи Амин 2020-03-17, 02:39
Ту ягон таобиятро рохашба гузащтаги хастими? Хайфи падару модаронеки туборин фарзанди бе тарбияти хайвон сират ба воя расондаанд
Посух
Гулчехра 2020-03-16, 16:28
ОИла хечгох акиб наист, хамаи онхое ки интикод бурда истодаанд хамкасбони худатон, аммо вазифашон дигар коргохба, яъне касбу корашон пеш нарафтост аз шумо хасуд мебаранд
Посух
Одилджон Шокиров 2020-03-16, 16:28
мора намешавад манъ карда, мо бо оилаем!
Посух
Амиршо Одилджон Шокиров 2020-03-16, 17:31
ооо
Посух
Абдурахим 2020-03-16, 16:43
Гохе барои ба максад расидан айби худро бояд тан гирем. Ман бовари надорам, ки хамаи хикояхои шумо асос дорад. Чунки халки мо ингуна одати ба радио ё телевизор накл кардани хаёти худро надорад.
Посух
Самира 2020-03-16, 16:44
Шарт нест ки акси ягон нафарро гузоред.акси дарахт ,бог ,дарё,куххо ва гайраро гузоред.Барои матлабхоятонро ба гуши хонанда расонидан акси занхои хичобдорро намонед
Посух
Saidjon Самира 2020-03-16, 22:23
Durust gufted barodar. Shart nest aksi zan - modarro monand. Yagona holate metawonand aksro monand wakto ki sohibi in makola ijozai mondani aksi hudashro dihad.
Посух
Дилшод 2020-03-16, 16:56
Барои чи мавзӯъ зани фоҳиша буд ва шумо расми зани муҳаҷабаро гузоштед? Магар дар инет расмҳои хонумҳои сукуулор ёфт нашуд? 
Посух
Saidjon Дилшод 2020-03-16, 22:28
Naboyad na aksi zani Hijobdorro monnan va na aksi honumi sekularro be ijozai sohibi aks. Mushkili dar on ast ki vakti mo Hijobdor va Behijobro judo lunes dar jamiyat parokandagi meorand.
Посух
Раъно 2020-03-16, 17:03
беахмият бошед, саг мечакад корвон мегузарад
Посух
Фирӯз 2020-03-16, 17:07
Оила ман ҳеҷ вақт хонандаи шумо набудам . Вале ман ки дар фейсбук дар гурӯҳҳо ки аъзо ҳастам матлабҳои фоҳиши шуморо бо номҳои беҳаёона мебинам. Фақат фаҳшу фоҳиши менависед
Посух
Qutbiddinov Mahmadullo 2020-03-16, 17:09
Мо ҳама Тоҷикем ва хатои якдигарро мепазирему аз пайи ислоҳаш мешавем!!! Худованд моро биомурзад!!
Посух
Одами хуб 2020-03-16, 19:42
оила зик нашав
Посух
ободи 2020-03-16, 19:48
бехтарин рузном аоила аст
Посух
Ном 2020-03-16, 19:53
сатрпушои хозира хамаш берохаанд. аламшон кардас , девонаги доран
Посух
Самар Ном 2020-03-16, 20:08
Сатр пушхо хамаш бераха нестан! Ту аз худо тарс! Биё марди омори сарлучхора кати сатрпушхо хисоб мекунем, кани кадомаш чалабаш бисёрай?
Посух
Хуршед Ном 2020-03-16, 20:25
Модарат фохиша беномус
Посух
Saidjon Ном 2020-03-16, 22:30
Ne dustam alam dar on nest ki satr push yo be satr. Bezebi kor dar on ast ki, judoisozi baini satr pushu be satr, in igvo ast. Masalan shumo, allakai badbinie paydo karded nisbati satr pushon. Be satru bo satr hamaashon zan - modar ast.
Посух
Ба оила 2020-03-16, 21:16
Пеш аз мондани расм аввал огоҳ бошед баъд монед. 
Посух
Сорбон 2020-03-16, 22:49
Салом алейкум Оила. ба Пеш
Посух