Arzon Banner
Аксҳои урёни духтари ҳамсояро ба интернет партофтаму...
3546

 

Ману шавҳарам ҳамдигарро дӯст дошта, оиладор шудаем. Аввалҳо зиндагиамон мисли ширу қаймоқ ширин буд.

Дар маҳалла моро Лайливу Маҷнун мегуфтанд, чунки на чун зану шавҳар, балки мисли ду дилдода ба ҳамдигар меҳрубон будем ва як мавизро ёбем, ба даҳони ҳамдигар мениҳодем. Баъди як соли оиладоршавӣ соҳиби духтарчаи дӯстрӯяке гаштем. Шавҳарам аз хурсандӣ дар куртааш намеғунҷид, ман бошам, гул-гул мешукуфтам, ки оилаам боз ҳам мустаҳкамтар мешавад, аммо…

Намедонам чӣ шуду чӣ монд, ки баъди тавлиди фарзанди дуюмамон муносибати шавҳарам бо ман якбора сард шуда монд. Дигар мисли пештара меҳрубонӣ намекард, бароям гулу туҳфаҳои зебо намеовард. Ҳайрон будам, ки ба шавҳари ғамхори ман чӣ шуда бошад. Як шаб баъди он ки шавҳарам хоб рафт, телефонашро кофтаму ҳуш аз сарам парид. Телефони шавҳарам пур аз аксҳои урёну нимурёни духтари ҳамсоя буд. Дар ҳамон нимаи шаб аз гиребонаш гирифта, шавҳарамро бедор кардам ва аксҳоро нишон дода, аз куҷою чӣ тавр пайдо шуданашонро пурсон шудам. Ба ҷойи ба саволам ҷавоб додан шавҳарам маро чунон зад, ки аз даҳону биниам хун фаввора зада рехт. Ба ҷойи ман зани дигар мебуд, шояд қаҳр карда ба хонаи падару модараш мерафт ва бо ҳамин хонавайрон мешуд, вале ман ба худ қавл додам, ки бахтамро ба осонӣ ба ин духтари тардоман намедиҳам. Нақшаи чӣ тавр аз Умеда қасос гирифтанро дар майнаам таҳрезӣ намуда, хапу дам аксҳои урёни ҳамсоядухтари беҳаёро ба телефони худам гузарондам ва дар интернет паҳн кардам. Бародаронаш дар шабакаҳои интернетӣ суратҳои урёни Умедаро дида, сари нангу номус омаданд ва хоҳарашонро чунон заданд, ки як моҳи дароз аз ҷояш хеста наметавонист. Касе намедонист, ки аксҳои Умедаро кӣ ба интернет партофтааст, вале қариб дар тамоми телефонҳои аҳли маҳаллаамон суратҳои бешармонаи ин духтари беандеша буд ва мардум ба рӯйи падару модараш туф мекарданд. Барои аз шармандагӣ раҳоӣ ёфтан, волидонаш Умедаро ба як марди занмурдаи калонсол, ки 4 фарзанди баркамол доштааст, ба шавҳар доданд.


Келини рӯсиёҳам шавҳар доштанашро пинҳон дошта, худро ба ошиқаш духтари хона гуфта будааст.


Албатта ман аз кори кардаам хурсанд нестам, вале дигар хел рафтор карда наметавонистам, агар ин корро ҳамту мегузоштам, ин духтари бешарм шавҳари маро ба домаш андохта, тамоман аз худ мекарду бо ду фарзанд дар кӯча мемондам. Маъшуқаи шавҳарамро боб кардам, хуб кардам!

Х., хонанда

Поделиться новостью
Шарҳ
(16)
Zilan 2019-12-27, 12:56
Мур ту барин занак ту дар ду дунье гунохи азим гирифти фардо рузи киемат азоби сагро хохи кашид! Худованд дуст намедорад ки касе сирри каси дигаро фош кунад иншоАллох Аллохи бузург туро дар хамин дунье шармандаву расво мешави чунки худат духтар дори !Бехцда нагуфтаанд накун ба хешат.бини зи пешат ! Ягон инсон бехатоги нест лекин ту хаёти духтаракро бе ягон асаси чидди сузонди!Лаънат ба ту ва ту барин махлукои бешарафу беимон ! Духтарак аз руи ёшиву беакли сурат гирифт лекин ту имонатро ба шайтон фурухти !метонисти ки рави бо духтарак гуфтугу куни ва ин муамморо хал куни ! Бигзор туро як умр азоби вичдон сузонад! Аллох чазои туро дихад! Хаволаи ту ба Худо Ман ин духтаракро намешиносам лекин бисьёр афсус мехурам барои духтар!
Посух
Бедил 2019-12-27, 13:29
Тамоман бе дил будаи Одам дар сари кахру Fазаб хар корро намекунад. Хиёл мекуни ки Хуб карди, Як руз не як руз ба сари худат низ меояд. Дар аввал Сабрро пеша мекарди.
Посух
Zulayho Latifzoda 2019-12-27, 14:35
Аллох ту барин занаки бешарафа чазо тияд беимон !хаёти як духтаррл сухти !
Посух
Мирзо Шодиев 2019-12-27, 14:36
Расо падарлаьнат хасти, охирати ту чи мешудошат.
Посух
Жасмин 2019-12-27, 14:55
Хуб карди кандата зан офарин ба ту духтари харомро холаш аз ин бад дидаву дониста
Посух
Жасмин 2019-12-27, 14:55
Хуб карди кандата зан офарин ба ту духтари харомро холаш аз ин бад дидаву дониста
Посух
Нурбону 2019-12-27, 15:48
Хубш кади, зиндагии худата химоя кади, ихели бе шармо на ибора медонану на худора мешносан! Медонист шавхарат кудак дорад, зан дорад оила дорад, бо дрниста хамин коро кард, боз мегуям хубаш карди, агар ихел намекарди шавхарта кашида мегирифт, ту кати фарзандот бо ягон мардаки хонавайрона мегирифти, так что нолата соиби кун!
Посух
Тахмин 2019-12-27, 20:50
Хуб кардиша чалаби хонавайронкна.шармандара
Посух
Беном 2019-12-27, 23:21
Хуб карди ихели ифлосора як дуташа хамихели кардан даркор дигар дар шуи мардум намечаспан
Посух
беном 2019-12-27, 23:21
агар.хапудам.хамукора.мекарди.бо.зуртар.мешид.хубкарди.хамухел.шлюхаоро.шарманда.кунед.вайро.худо.шармандакад.худашро.ба.пеши.марди.номахрам.урёнкад.
Посух
Аниса 2019-12-27, 23:27
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД Худованд бахщандаву мехрубонаст шумо авал якбор огохи медодед бад ингуна мекардед
Посух
Ман! 2019-12-28, 08:03
Ту чи хел марди мусулмони ки зану фарзандат дар пешат, сари духтари чавонро гаранг карди? Марг ба ту барин хамсоя!
Посух
Амина 2019-12-28, 10:55
Не танҳо вазнин мешудеду сабрро пеша мекардед,зеро у ҳам духтар аст ҳар нафар дар зиндагӣ хато мекунад,бояд ҳар шахс бахшиданро омузад. Аввал ин ки айби шавҳари беномусатон ҳаст, ки марди оиладор ба занҳои дигар робита менамояд. Дилам ба ҳоли ана ҳамон духтар месузад, ки ҳар духтар орзуи бо обру шавҳар карданро мекунад,вой бар ҳолаш ки ин рузҳо насибаш нагашт. Мурдани ту барин зани бенанг беҳтар аст шавҳарата дилёбӣ мекардӣ шавҳари беномусат ҳамин корро намекард. Ҳам худат беномусу ҳам шавҳарат.
Посух
Manija 2019-12-31, 03:55
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД то духтари бечорая шарманда кардана шавхаратро медошти
Посух
Чанат 2020-02-15, 10:53
Агар марда нафорат ягом духтар уро мач бур наме кунат Ки боман гап зан ин мард худаш харом будаст занаш харом тар Мур туворе зан шавхари харом та кап ай би вай духтари бечора Чи худо хами рузи духтарак ро дар сари духтарат кунад Бад фахми зани худозада.
Посух
Δυλя 2020-10-14, 21:18
Чазои ин хел духтархо хамин аст хохарчон.Хол он ки бо шумо хамсоя аст у медонад шавхаратон оиладор аст,бар замми ин бо шавхаратон муносибатхои ошикона доштааст, бехаё...
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(16)
Zilan 2019-12-27, 12:56
Мур ту барин занак ту дар ду дунье гунохи азим гирифти фардо рузи киемат азоби сагро хохи кашид! Худованд дуст намедорад ки касе сирри каси дигаро фош кунад иншоАллох Аллохи бузург туро дар хамин дунье шармандаву расво мешави чунки худат духтар дори !Бехцда нагуфтаанд накун ба хешат.бини зи пешат ! Ягон инсон бехатоги нест лекин ту хаёти духтаракро бе ягон асаси чидди сузонди!Лаънат ба ту ва ту барин махлукои бешарафу беимон ! Духтарак аз руи ёшиву беакли сурат гирифт лекин ту имонатро ба шайтон фурухти !метонисти ки рави бо духтарак гуфтугу куни ва ин муамморо хал куни ! Бигзор туро як умр азоби вичдон сузонад! Аллох чазои туро дихад! Хаволаи ту ба Худо Ман ин духтаракро намешиносам лекин бисьёр афсус мехурам барои духтар!
Посух
Бедил 2019-12-27, 13:29
Тамоман бе дил будаи Одам дар сари кахру Fазаб хар корро намекунад. Хиёл мекуни ки Хуб карди, Як руз не як руз ба сари худат низ меояд. Дар аввал Сабрро пеша мекарди.
Посух
Zulayho Latifzoda 2019-12-27, 14:35
Аллох ту барин занаки бешарафа чазо тияд беимон !хаёти як духтаррл сухти !
Посух
Мирзо Шодиев 2019-12-27, 14:36
Расо падарлаьнат хасти, охирати ту чи мешудошат.
Посух
Жасмин 2019-12-27, 14:55
Хуб карди кандата зан офарин ба ту духтари харомро холаш аз ин бад дидаву дониста
Посух
Жасмин 2019-12-27, 14:55
Хуб карди кандата зан офарин ба ту духтари харомро холаш аз ин бад дидаву дониста
Посух
Нурбону 2019-12-27, 15:48
Хубш кади, зиндагии худата химоя кади, ихели бе шармо на ибора медонану на худора мешносан! Медонист шавхарат кудак дорад, зан дорад оила дорад, бо дрниста хамин коро кард, боз мегуям хубаш карди, агар ихел намекарди шавхарта кашида мегирифт, ту кати фарзандот бо ягон мардаки хонавайрона мегирифти, так что нолата соиби кун!
Посух
Тахмин 2019-12-27, 20:50
Хуб кардиша чалаби хонавайронкна.шармандара
Посух
Беном 2019-12-27, 23:21
Хуб карди ихели ифлосора як дуташа хамихели кардан даркор дигар дар шуи мардум намечаспан
Посух
беном 2019-12-27, 23:21
агар.хапудам.хамукора.мекарди.бо.зуртар.мешид.хубкарди.хамухел.шлюхаоро.шарманда.кунед.вайро.худо.шармандакад.худашро.ба.пеши.марди.номахрам.урёнкад.
Посух
Аниса 2019-12-27, 23:27
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД Худованд бахщандаву мехрубонаст шумо авал якбор огохи медодед бад ингуна мекардед
Посух
Ман! 2019-12-28, 08:03
Ту чи хел марди мусулмони ки зану фарзандат дар пешат, сари духтари чавонро гаранг карди? Марг ба ту барин хамсоя!
Посух
Амина 2019-12-28, 10:55
Не танҳо вазнин мешудеду сабрро пеша мекардед,зеро у ҳам духтар аст ҳар нафар дар зиндагӣ хато мекунад,бояд ҳар шахс бахшиданро омузад. Аввал ин ки айби шавҳари беномусатон ҳаст, ки марди оиладор ба занҳои дигар робита менамояд. Дилам ба ҳоли ана ҳамон духтар месузад, ки ҳар духтар орзуи бо обру шавҳар карданро мекунад,вой бар ҳолаш ки ин рузҳо насибаш нагашт. Мурдани ту барин зани бенанг беҳтар аст шавҳарата дилёбӣ мекардӣ шавҳари беномусат ҳамин корро намекард. Ҳам худат беномусу ҳам шавҳарат.
Посух
Manija 2019-12-31, 03:55
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД то духтари бечорая шарманда кардана шавхаратро медошти
Посух
Чанат 2020-02-15, 10:53
Агар марда нафорат ягом духтар уро мач бур наме кунат Ки боман гап зан ин мард худаш харом будаст занаш харом тар Мур туворе зан шавхари харом та кап ай би вай духтари бечора Чи худо хами рузи духтарак ро дар сари духтарат кунад Бад фахми зани худозада.
Посух
Δυλя 2020-10-14, 21:18
Чазои ин хел духтархо хамин аст хохарчон.Хол он ки бо шумо хамсоя аст у медонад шавхаратон оиладор аст,бар замми ин бо шавхаратон муносибатхои ошикона доштааст, бехаё...
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД