ҲАВОДИС
Модари Наргис: Як духтарамро куштанду дуюмашро бо тайёқ зада, ғарқи хун карданд
5175
37


Марги пурасрори келинчаки шашмоҳаи панҷакентӣ Наргис Юнусова натанҳо сокинони деҳаи Артуч, балки тамоми ҷумҳуриро ба по хезонд.

Хешу ақрабои ин арӯсаки ормонӣ дар марги ӯ аҳли хонаводаи шавҳарашро гунаҳкор дониста, иддао намуданд, ки Наргисро хушдоман ва хоҳаршӯяш аввал кушта, сипас ба дор овехтанӣ шудаанд. Мухбирони сомонаи мо ба ҷойи ҳодиса сафар карда, бо шоҳидони ҳол ҳамсӯҳбат гаштанд. Маълум шуд, ки дар ҳақиқат дар бадани ҷавонзан аломатҳои марги маҷбурӣ, аз қабили изи кабуд дар баногӯш аз ҷониби чап, пайи зарбу лат дар шакли доғҳои сиёҳ дар банди дасту пойҳо мавҷуд буда, ҳамчунин ду дандон ва се қабурғаи Наргисро шикастаанд. Баландии оғилхонае, ки гӯё арӯсак худро дар он ҷо ба дор овехтааст, ҳамагӣ 1 метру 54 сантиметр буда, ин зани қомабаланд, ки дарозии қадаш 1 метру 70 сантимерт аст, наметавонист дар он ҷо худро ба дор овезад, аммо...

Тибқи овозаҳо мақомот марги Нагисро ҳамчун худкушӣ арзёбӣ намудаанд. Пас аз 40-рӯзи марги пурсару садои Наргис ба сари ин оила боз як фоҷиаи дигар омад. Дар рӯзи маросими чили Наргиси ҷавонмарг хешу табори хушдоманаш Гулбарг Оқилова ба сари апаи Наргис-Сайёра бо таёқ зада, ин ҷавонзани бегуноҳро маҷруҳ кардаанд. Пайвандони Наргиси ҷавонмарг Сайёраи ғарқи хунро дар ҳолати мадҳушӣ ба беморхонаи шаҳри Панҷакент бурда, роҳи пойтахтро пеш гирифтаанд, то ки бо воситаи сомонаи Оила-ТЧ арзу додашонро ба гӯши сарвари давлат ва мақомотҳои болоӣ бирасонанд.
-Чаро хешовандони Гулбарг Юнусова апаи Наргисро бераҳмона лату кӯб карданд?
-Айни замон аҳволи Сайёра чи гуна аст ва духтурҳо дар боби саломатии ӯ чӣ мегӯянд?
-Дар деҳаи Артуч душмании ду авлод то куҷо расидааст?
-“Ҳақ ба ҳақдор намерасад, ҳақ ба пулдор мерасад” гуфта, хешовандони Гулбарг Оқилова чиро дар назар доранд?
-Рост аст, ки ҷасади Наргиси ғуррамаргро дубора аз қабр бароварданд?
-Ташхиси такрории ҷасад чӣ натиҷа дод ва чаро ҷониби ҷабрдида аз он тамоман розӣ нестанд?
Ба ин саволҳо ҷавоб гирифтан хоҳед, сӯҳбати видеоии моро  бо модар, бародар, тағову амак ва янгаҳои Наргису Сайёра имрӯз дар сомона ОИЛА-ТЧ интизор бошед!

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(37)
Shahlo Gulova 2019-07-31, 11:29
Ин нохия ягон сохиб доpaд è нe?
Посух
Чалилова Буня 2019-07-31, 11:29
Ин мардум мора чи гап шуд ки хар рузи як хабари нохуш мефахми ин рафторхояшон аз худобехабарошон бошад ба модари дилсухта сабру чамил худованд ато кунад
Посух
Илхомчон Зарипов 2019-07-31, 11:32
Худованд ба роҳи рост ҳидоят намояд.
Посух
Мубин Раджабов 2019-07-31, 12:03
Дар масъалаи худкушиву бадрафтори Нохияи Панчакент чои аввалро гирифт!
Посух
Шанти Ибронова 2019-07-31, 12:03
Раиси ин нохия чаро ба ин бесарусомонихо ахамият намедода бошад? Хукуки инсонхо руи рост поймол шуда истодаанд.
Посух
Тахмина Уварова 2019-07-31, 12:23
На танхо нохияи Панчакент почти да тамоми гушахои Точикистон ин худкущию одамкуши хар руз щуда истода аст раиси нохия инчо чи кор карда метавонад ин аз номуросоиии оилахо харруз ходисахои гуногун рух дода истода аст
Посух
Рустамов Часур 2019-07-31, 12:57
Худоё тоба рахму инсоф надоран ин чи руз шуд Панчакет имсол шайтон почеша монд як хайру худои кунан.
Посух
Шанти Ибронова 2019-07-31, 12:58
Аз ташхиси суди тибби гузашта,ба суд даьво пешниход кунед,оиди расонидани зарари чисмони.
Посух
Парвиз Шарифов 2019-07-31, 12:58
Рекет шидагиян у мардум ак
Посух
Малика Исломова 2019-07-31, 12:58
Эй мардум, Астагфураллох,астагфураллох,астагфураллох
Посух
Тутинисо Исмоилзода 2019-07-31, 13:01
Магар котилон чазо нагирифтаанд то хол?
Посух
Салимҷони Ансорӣ 2019-07-31, 13:01
Тутинисо Исмоилзода қотилон мурдаро гунаҳкор мекунанд ҳоли бо гуноҳа дар сари мурда мезананд мурдаро оварда турма мекунад .
Посух
Разиюлло Рашидов 2019-07-31, 13:07
Ариза навистанд экспертхоя харидагиян хешовандони ин Худозадахо экспертхои Панчакенту Хучанд худкуши гузапонданд
Посух
Siyvuhs Ubaydzoda 2019-07-31, 13:07
Оё дарин нохия шахсони хукуки нестан? Бахши занони нохия бакучо менигарад?
Посух
Ҷони Сафарзода 2019-07-31, 13:09
Siyvuhs Ubaydzoda ба сару либос ака..
Посух
Siyvuhs Ubaydzoda 2019-07-31, 13:10
Максади суханатонро фахмидам...Бакавли мардум "Богбон бог дори"..
Посух
Мубин Раджабов 2019-07-31, 13:10
Дар масъалаи худкушиву бадрафтори Нохияи Панчакент чои аввалро гирифт!
Посух
Лучик Света 2019-07-31, 14:05
Ариза навис, нанавис бефоида! Хозир пул марди бузург, дошта боши "прави". Аз зиндагии бада, мардум сагхои вахши шудаистодаанд
Посух
Инобат Раупова 2019-07-31, 14:20
Тоба ин шахр бедарвозааст магар ??? 2
Посух
Ольга Ивановна 2019-07-31, 14:50
Мухаббат Муллоджонова. Шумо тугри гуфтед ин хама нишонахои охирзамон аст, чихелки дар китоби Худо гуфта шудааст.Дар охирзамон фарзандхо ба падару модар гуш намекунан,одамон пулпараст мешаванд,ба якдигар мехру мухаббат намешавад. Дуругро дуст медоранд,оси,мешаванд тухматчи мешаванд ба неки бади мекунанд ва гайра.Хамаашро дида истодаем. Хохар.
Посух
Фируз Исмоилов 2019-07-31, 16:50
Инобат Раупова ба ин шахр нарасед чунки панч панча баробар нест
Посух
Макнуна Облокулова 2019-07-31, 16:54
Тавба. Пушту панохи бакувват доранд ин авлоди одам куш ,ки марги келин худкуши Боз ин апаи келинро зада мачрух Каран.Аз макомоти дахлдори Панчакент хохиш мекунеи ки ин ходисаро нагзтар Дида бароян аз руи адолат то ин ки обруи худро макомоти ин шахр низ гум накунанд. Коргарои орган шумо низ мисли Наргис хохар,духтарои,зан,модар доред. Илтимос
Посух
Алишер Орипов 2019-07-31, 16:55
И чихели хушдоманаст Тухми каргас хурдагия Ба ин дараҷа беинсофу хунхор шидагияй уқа ҷангт мефора зури марҳамад рав UFS Konr Magregr хдта ждат дора бшапен охи калаву пуст!!!
Посух
Малика Абдуллаева 2019-07-31, 16:56
Хушдоманда витамин намераса , аламша аз келинхояш мегирад
Посух
Хосият Камолова 2019-07-31, 16:56
Малика Абдуллаева вайба имон намерасад.
Посух
Идома
Шарҳ