Поликарбонат Сухроб
Мавзуна Чориева: Аз Ҳабиб Нурмагамедов ҳам наметарсам! (ВИДЕО)
5178
Мавзуна Чориева:  Аз Ҳабиб Нурмагамедов ҳам наметарсам! (ВИДЕО)


Якумин муштзани тоҷик Мавзуна Чориева дар ҷаҳон ҳамчун чемпиони ҳафткарата дар риштаи бокс шинохта шудааст.

Бо ифтихор метавон гуфт, ки дар таърихи кишвари мо- тоҷикон Мавзуна Чориева ягона занест, ки аз бозиҳои олимпӣ ба Тоҷикистон медал овардааст.

Ин навбат журналисти сомонаи Оила.тч Шабнам Тоҳирӣ тавонист меҳмони нохондаи ин хонуми машҳур дар риштаи варзиш гардад!

Мавзуна Чориева дар барномаи “Меҳмони нохонда” аз зиндагӣ, бурду бохт, хотираҳо, садама, сурудхонӣ, ишқу ошиқӣ, аз ҳунарҳои занона дур будан ва чандин саргузашти аҷоибу ғароибашро ба мухлисон ва тамошобинони ҳунараш қисса намуд!


Поделиться новостью
Шарҳ
(5)
Parviz Sharipov 2019-12-08, 16:19
Шабнамчик ягон бокст нагира😆(шухи мкунам)
Посух
Кулчача 2019-12-08, 16:20
хами барандая я миёнша начикиди
Посух
Щдрлзоп 2019-12-08, 18:00
ачоиб
Посух
Adabiyotchi 2019-12-08, 23:31
Mavzuna behrarin! Faxri Millat! ... ammo Shabnam boyad digar kasbro intixob mekard. Shabnamjon uzr, ammo zabonro omuz! Jonro fido kardan yane ba halokat rasidan hast, ammo Xudoro shukr Mavzunajon sihat salomat dar peshaton. Ba izzati nafsaton namerasam duxtari zebo didadaro, ammo rovigi va barandagi joi shumo nest!
Посух
Кан Кан 2019-12-09, 15:05
Хохараки азизам Мавзуна! Падартонда Рахмат барои сухану фикрхои самимиатон, тарбияи Оли доред, саломат хамеша бошед
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(5)
Parviz Sharipov 2019-12-08, 16:19
Шабнамчик ягон бокст нагира😆(шухи мкунам)
Посух
Кулчача 2019-12-08, 16:20
хами барандая я миёнша начикиди
Посух
Щдрлзоп 2019-12-08, 18:00
ачоиб
Посух
Adabiyotchi 2019-12-08, 23:31
Mavzuna behrarin! Faxri Millat! ... ammo Shabnam boyad digar kasbro intixob mekard. Shabnamjon uzr, ammo zabonro omuz! Jonro fido kardan yane ba halokat rasidan hast, ammo Xudoro shukr Mavzunajon sihat salomat dar peshaton. Ba izzati nafsaton namerasam duxtari zebo didadaro, ammo rovigi va barandagi joi shumo nest!
Посух
Кан Кан 2019-12-09, 15:05
Хохараки азизам Мавзуна! Падартонда Рахмат барои сухану фикрхои самимиатон, тарбияи Оли доред, саломат хамеша бошед
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД