Arzon Navruz
Фараҳнози арӯсак: Бо шавҳари наркоман рӯзи сиёҳ дорам
2150

Дардам бедаво аст. Аз дасти шавҳар ҳоли зор дорам. Шаш моҳ пеш бо умед ба шавҳар баромадам, ки хушбахттарин зани дунё мешавам, аммо тирам хок хӯрд.

Ба дасти авбоше афтодам. Одамхўр будааст ин мардак, маро хӯрда тамом кард. Як рўз тилловориҳоям худ аз худ гум мешавад, рўзи дигар либосҳоям, ҳатто телевизор ва чангкашаку чойнику пиёлаҳои қиматбаҳои аз хонаи падарам овардаамро ин домоди нашъаманд фурӯхта ба пулаш нашъа харид. Дар зодрўзам бардаронам ба ман телефони қиматбаҳ туҳфа кардаанд, онро ба заряд монда ба ҳавлӣ баромадам. Дар хона ба ҷуз шавҳарам дигар касе набуд. 


 ФИРӮЗИ МУҲОҶИР: ЗАНАМ БО БАЧАИ ҲАМСОЯ МЕГАРДАД


 Дертар ба хона даромада, телефонамро наёфтам. Аз шавҳарам пурсам, худашро ба нодонӣ зада «надидаам, намедонам» гуфт. Косаи сабрам лабрез гашта ҷанҷол бардоштам, ки телефонамро ба ғайр аз ту дигар касе нагирифтааст, зуд онро баргардон. Дуздию пештозӣ гуфтагӣ барин, шавҳарам маро зери мушту лагад гирифт. Ба назди хушдоманам рафта шикоят кардам, аммо ӯ ҳам тарафи писарашро гирифт. Як ҳафта боз бо шавҳарам қаҳрием. Ӯ ҳамоно мани наварӯсро ғорат мекунад. Кайҳо ба ҳамааш туф карда аз баҳри ин хел шавҳари бе нангу бе ор мегузаштам, вале модарам як бор инсултро аз сар гузарон, метарсам, ки хонавайрон шудани духтарашро фаҳмида, дардаш дубора хурӯҷ мекунад. Илтимос, ба ман маслиҳат диҳед, чӣ кор кунам? 

Фараҳноз

Поделиться новостью
Шарҳ
(9)
FC BARCA 2020-01-31, 16:30
Бо ингуна Шавхар кардан гайриимкон аст. Фикри хуб куну харчи зудтар аз ин Бадбахт халос шав вагарна Худо доност фарзандхое, ки аз ин касофат ба Дунё меори чи медона дар оянда мисли падараш гамт метан!!!!!
Посух
Хумайробону 2020-01-31, 17:09
Метони барвакт пешаша гири ба духтур ё макомот мурочиат намо барои як оила обод кардан захмати бисор меравад ва вайрон кардани он яклахза аст
Посух
Шахрванд 2020-01-31, 17:46
Духтари зебову пуртоқат боши ман худам мегирамат. Агар розӣ бошӣ.35 солаам, кор мекунам, аз Душанбе.
Посух
Хеле фикри оличаноб додар Шахрванд 2020-02-01, 21:54
Бо хамин додар хушбахт шав хохар
Посух
Лак Шахрванд 2020-02-02, 06:15
Ина шавхарам пайдо шуд зуд чудо щав😂
Посух
Нозимҷон Шарипов. 2020-02-01, 07:45
Дар ин ҷо маслиҳат додан хело душвор,дилатон чи гӯяд ҳамонро кунед, наркаман дуруст шуданаш душвортар,ба шумо сабр диҳад Аллоҳ меҳрубон.
Посух
Бону 2020-02-01, 21:57
Ьехтараш чудо шав хохарчон аз хел шавхар бе шавхар гарди бехтар
Посух
Ноз 2020-02-02, 06:14
Барвактар чудо шав 1 лахзаи киматарини хаётатро бо ин авбощ нагузарон
Посух
Беном 2020-03-08, 18:24
Шумо гуфтед,ки модаратон инсултро аз сар гузаронидааст.Аммо бояд ҳаёти худатонро низ фикр кунед.Ояндаатонро низ бояд дар мадди аввал гузоред.Агар ӯ марди боору номус мебуд ва шуморо дӯст медошт ба ин гуна амалҳо даст намезад.Ҳатман ҷудо шавед!!!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(9)
FC BARCA 2020-01-31, 16:30
Бо ингуна Шавхар кардан гайриимкон аст. Фикри хуб куну харчи зудтар аз ин Бадбахт халос шав вагарна Худо доност фарзандхое, ки аз ин касофат ба Дунё меори чи медона дар оянда мисли падараш гамт метан!!!!!
Посух
Хумайробону 2020-01-31, 17:09
Метони барвакт пешаша гири ба духтур ё макомот мурочиат намо барои як оила обод кардан захмати бисор меравад ва вайрон кардани он яклахза аст
Посух
Шахрванд 2020-01-31, 17:46
Духтари зебову пуртоқат боши ман худам мегирамат. Агар розӣ бошӣ.35 солаам, кор мекунам, аз Душанбе.
Посух
Хеле фикри оличаноб додар Шахрванд 2020-02-01, 21:54
Бо хамин додар хушбахт шав хохар
Посух
Лак Шахрванд 2020-02-02, 06:15
Ина шавхарам пайдо шуд зуд чудо щав😂
Посух
Нозимҷон Шарипов. 2020-02-01, 07:45
Дар ин ҷо маслиҳат додан хело душвор,дилатон чи гӯяд ҳамонро кунед, наркаман дуруст шуданаш душвортар,ба шумо сабр диҳад Аллоҳ меҳрубон.
Посух
Бону 2020-02-01, 21:57
Ьехтараш чудо шав хохарчон аз хел шавхар бе шавхар гарди бехтар
Посух
Ноз 2020-02-02, 06:14
Барвактар чудо шав 1 лахзаи киматарини хаётатро бо ин авбощ нагузарон
Посух
Беном 2020-03-08, 18:24
Шумо гуфтед,ки модаратон инсултро аз сар гузаронидааст.Аммо бояд ҳаёти худатонро низ фикр кунед.Ояндаатонро низ бояд дар мадди аввал гузоред.Агар ӯ марди боору номус мебуд ва шуморо дӯст медошт ба ин гуна амалҳо даст намезад.Ҳатман ҷудо шавед!!!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД