ИСЛОМ
Зан вазифадор нест, ки ба фарзандаш шир диҳад
11244
27
Домулло Ҷамолиддин Хомӯшӣ: Зан вазифадор нест, ки ба фарзандаш шир диҳад...(Видео)


Бисёриҳо бар он назаранд, ки дини мубини ислом тамоми ҳуқуқҳоро ба мардон дода, занро ба як навъ каниз мубаддал гардонидааст, аммо домулло Ҷамолиддин Хомӯшӣ ин гуфаҳоро қатъиян рад мекунад.

Хомӯшӣ мегӯяд, ислом занро мӯҳтарам медонад ва ба бонувон чунон ҳуқуқҳоеро додааст, ки ҳатто дар ягон қонуни ҷомеаи муосир нест. Мутобиқи шариати ислом ҳатто дар сурати сарватманд будани худи зан, шавҳар масъул аст, ки ҳамсарашро бо хона, либос ва хӯрока сад дар сад таъмин намояд, зан бошад ҳатто вазифадор нест, ки ба тифли ба дунё овардааш шир диҳад. Мехоҳед донед, ки дини ислом ба занҳо боз чи ҳуқуқҳоро додааст, пас ба сӯҳбати мо бо домулло Ҷамолиддин Хомӯшӣ мутаваҷҷеҳ бошед. 

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(27)
Чамшед Муродов 2019-09-25, 12:13
Пас пистонро барои чи додааст Худованд
Посух
Илхом Рахмонов Чамшед Муродов 2019-09-25, 14:38
Як нукта бас аст агар шуур аст Вар на чун чарог пеши кур аст
Посух
Роҳгузар Чамшед Муродов 2019-09-25, 16:28
Fами рӯзӣ махур Бедил, мазан авроқи дафтарро, Ки пеш аз тифл Холиқ пур кунад пистони модарро.
Посух
Гарибача 2019-09-25, 12:15
Домуллои азиз! Худатон бо шири модар ба воя нарссидед? Ё шумо хамту бе навозиши модар ба камол расидед!
Посух
Озода 2019-09-25, 12:16
ИН Домулло хакро мегуяд, занхора гулом кардаанд, хакикатро гуед, ахсан ба шумо домулло
Посух
Саййёра Саидова 2019-09-25, 12:16
Бехтарин вазифахои исломиро кушода ба мвруқдм фахмонидед. ахсан ба шумо Домулло
Посух
Shukrullo Sanginov 2019-09-25, 13:18
Дар ислом хукуку эхтироми зан бисер дар дарачаи болост...Ягон кас занро хамчун гулом нашуморидааст..Онхоеки хамчун гулом барин истифода мебаранд занхоро.мезананд ..онхо мард нестан.Пайгамбарамон Мухаммад с.в.с фармудаанд шахсе ки бар сари зан даст мебардорад умати ман нест...аммо ин фатвои домулло дуруг аст..чунки кудаки дар шикам бударо худованд рузиашро бо воситаи пистони модараш медихад.
Посух
Оламафрӯз Абдуллоев 2019-09-25, 13:20
Дуруст мега охи. Одат мекунанд калону домулло ки шудан боз шир хурдан мехоханд))
Посух
Farrukh Kholiqov 2019-09-25, 13:20
Агар зан ба кӯдакаш шир надиҳад, дар чунин ҳолат ҳуқуқи истеъмолкунанда поймол мегардад. )))))))))))))))
Посух
Susana Oreiro 2019-09-25, 13:20
Shukrullo Sanginov максади ИН дому он нест КИ тамоман шир надиахд, шумо хуб нафахмиден
Посух
Аслани Инъом 2019-09-25, 13:20
Ё т бмур ё мо...(((
Посух
Илхом Урунов 2019-09-25, 13:21
Оев Хуршед ба фикри ман ба фуруши “Nan” машгул аст )))
Посух
Lutfullo Sohib 2019-09-25, 13:21
Хамаи ришдорхоро бояд чамъ карда дар як самалёт бор карда хачи бебозгашт равоншон кардан даркор . Ин тохифахо дар хамин рузу шаб дунёро чазир кардаанд.
Посух
Lutfullo Sohib 2019-09-25, 13:21
И домуло ба фикрам падарашро макида калон шудааст😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Посух
Abdullo Abdulloev 2019-09-25, 13:22
Дар баъзе масъалахо инсон андеша намекунад, ки чи гуфтаистодааст. Исбот шудааст, ки шири модар безтарин гизо барои тифл аст!
Посух
Шахобиддин Шарофиддин 2019-09-25, 13:22
Ин до- мулло шири гов Кати калон шудаги, аклаш хам,,,,,
Посух
Муслим 2019-09-25, 13:37
Аз ҳамин комментарияҳо маълум ки мусулмон асту ки мунофиқ. Нишонаи мунофиқ он аст ки чун оёт ё ҳукме аз дастурҳои Худованд гуфта шавад, нороҳат мешавад.
Посух
Маърифаи Шокирова 2019-09-25, 13:52
Асаби нашавед ба сарчашмахои илми назар афканед. Домулло дуруст мегуянд ва аз нуктаи назари шариат мегуянд. Ин чумла шархи зиёд дорад.
Посух
Саид 2019-09-25, 14:18
Исбот кунед домуллои муҳтарам ки маҷбур нест? Ҳазрати Умар р.з.а қонун бароварда буд ки кудакони худро то 2 солаги аз шир ҷудо накунед!
Посух
Макнуна 2019-09-25, 15:07
Хаммаш дуруст гайр аз ширдихи худованд зан ро барои чи модар мекунад, барои он ки ба фарзанд шир доданаш шарт ва зарур... Ин хато вазифадор нест. Офтоб низ вазифадор нест ки дуньеро рушан кунад... Бо амри худованд аз сахар то шом гармию рушнои метияд
Посух
Susana Oreiro 2019-09-25, 15:20
ЧИКДАР ФАХМО ВА БУРРО ХАРФ МЕЗАНАД БОБОИ ХОЧИ БАРАКАЛЛАХУ ФИКА. ОИЛА НАВ ЯК ПРОГРАМАИ ХУБА ПАЙДО КАДИ ТАШАКУР !!!,👍👍
Посух
Роҳгузар 2019-09-25, 16:20
Домуллои азиз дар мавриди шир додани тифл каме хато гуфтӣ. Худованд пеш аз тифл ба дунё омадан аввал пистони модарашро пур мекунад на аз дигарро баҳри он кӯдак. Ҳазрати Бедил фармудааст: Fами рӯзӣ махур Бедил, мазан авроқи дафтарро, Ки пеш аз тифл Холик пур кунад пистони модарро.
Посух
Muslihidin Ulmasov 2019-09-25, 16:22
Дар мо ҳақиқатан ҳуқуқи занҳо паст аст афсӯс!!
Посух
Фарҳодҷон Шарипов 2019-09-25, 16:23
Пас писдонро барои фасон офарида аст. Э Мулои ахмақ
Посух
Muslihidin Ulmasov 2019-09-25, 16:23
Фарҳодҷон Шарипов ахмак ту бародар!! У мулло гуфти шариьатро гуфта истодааст!!
Посух
Хамза Олимов 2019-09-25, 16:25
АЪУЗУБИЛЛАХ... Ин чи гуфта истодааст...? Шир додан барои кудак ин вазифаи модар аст.. Барое ки пистони модарро барои додани шир ба кудак офаридааст.. То хатто барои чонварон пистон офаридааст ки тифлашро хуронад... Акнун Кудаки бечора ро аз шири модар хам чудо кунед.. Аз касофати хеч намебароед... Модарам мегуфтанд, ки хар як модар агар бисертар кудакаш ро пистон метияд мехри кудаку модар зиедтар мешавад.. Чунки бисертар кудак дар огущи модар мешинаду буйи модарро хис мекунад ва модар бисертар ба огуш мегираду мехращ зиед тар мешавад... Ва боз мегуфтандки шири модар ба тифл фоидаи бисер мерасонад аз хархел касали хо аввал АЛЛОХ баъд шири модар сабаби пешгирии хархел беморихо мешавад... Ва боз мегуфтанд гунохи фарзанд ро шири додаи модар боз медорад хар чи ки гунох мекунад боз хам мехри он шири додаи модар медорад ва гуноххои фарзандаш ро мебахшад... Ин мулло ба фикрум ки сумми бисер гирифтаги аст... Шир надихед кудак ро зоеду партоед дари клубу бархонахо айшу ишрат кунед гуй харроми палид.. Агар хаминхел рафтан гирад кудако дар кучахо партоба шудан мегиранд...
Посух
аааа 2019-09-25, 17:06
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД меравам имшаб туро бедор хохам карду рафт
Посух
Идома
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
ТВ - ОИЛА
22 . 05 . 2019
Муҳаррир
Согдиана бо суруди тоҷикӣ меҳмони Тоҷикистон шуд? (Видео)
Согдиана суперситораи узбеки-муқими Русия аввалин маротиба суруди тоҷикии хешро бо номи "Ёри ҷонам" сапт намуда, меҳмони мухлисони тоҷикистонияш гашт...
349
0
АСРОРИ ЗЕБОӢ
Давои табхол чист?
Инак, барои табобати табхол чанд гиёҳи санҷидашударо ба шумо пешкаш менамоем.
336
0
маводҳои монанд
ТВ - ОИЛА
Зулайхо журналистро бо тӯфлияш задааст (Видео)
Даҳшат: Зулайхо Маҳмадшоева чӣ гуна бо туфлияш журналистро задааст, дар инҷо якҷоя тамошо мекунем. Барномаи "Прикол-шоу" ҳар ҳафта аз сомонаи...
Зулайхо журналистро бо тӯфлияш задааст (Видео)
7818
8
ОВОЗА - ҲАҚИҚАТ
23 . 05 . 2019
Р. Азимӣ
Зулайхо ва Шабнам душман шуданд? (Видео)
Шабнам аз ман калон аст, вай дунёи худро дораду ман дунёи худро. Бо ӯ на дугона ҳастам на дӯст.....
2034
22
ИСЛОМ
Ҷоду инсонро мекушад?
Ҷодушуда будани шахсро аз рӯйи ин нишонаҳо фаҳмидан мумкин аст: сардарди ҳамешагӣ, бозмондан аз зикри Худо........
411
0