Поликарбонат Сухроб
Чаро Севинч ба Тоҷикистон наомад?
3464

 

Баргузор нагардидани консерти овозхони Ӯзбекистон Севинч Мӯминова садҳо нафар мухлисонашро, ки чипта харидорӣ карда буданд нигарон кардааст.

Барномаи ҳунарии ин ҳунармандиовозадори ӯзбек бояд рӯзи 13-уми ноябр, соати 14:00 дар варзишгоҳи марказии шаҳри Панҷакент бапо мегашт, аммо бо сабабҳои номаълум консерт баргузор нагашт. Мухлисоне, ки аз қати он огоҳӣ надоштанд аз деҳаҳо ба маркази шаҳри Панҷакент омада, аз соати 13 то 15 чиптаҳо дар даст баргузории консертро интизорӣ кашиданд. Онҳо мегӯянд моро огоҳ накарданд, ки консерт баргузор намешавад.

Аммо дар байни мардум миш-миш аст, ки гӯё раиси шаҳри Панҷакент Ислом Зиёзода барои баргузории барномаи консертии Севинч Мӯминова иҷозат надодааст. Ин дар холест, ки ҳанӯз 20 рӯз пеш макони баргузории консерт дар радиову телевизиони маҳаллӣ эъон ва ва дар овезаҳо варзишгоҳ қайд шуда буд.


Нигини саҳнаи тоҷик бо дастони нозакаш тиллои сафедро ҷамъоварӣ карда, бо нашри чанд акс аз майдони пахта дар саҳифаи Фейсбук ва Инстаграмаш аз рафти ҷамъоварии ҳосил хабар додааст.

 


Имрӯз бояд барномаи ҳунарии Севинч дар шаҳри Душанбе ва фардо дар шаҳри Турсунзода баргузорм мегашт, аммо ду рӯз қабл эълонҳои консерт аз кӯчаҳо бардошта шуданд. Онҳое, ки пешакӣ чиптаҳои консерти Севинч Мӯминоваро харидорӣ карда буданд, намедонанд сарашонро ба куҷо зананд. Кассаҳо маҳкам буда, касе кафолати бозпас гардонидани маблағи онҳоро намедиҳад.

Чаро консерти Севинч дар Тоҷикистон баргузор нагашт? Ба ин савол то ҳолҷавоби дақиқ пайдо нашудааст!

 

Поделиться новостью
Шарҳ
(16)
Ҳорун Ҳорун 2019-11-15, 09:01
Мо як гуруҳ ҷавонон аз афти Севинч ва сагвич безорем рози нестем баомаданаш
Посух
Ҳорун Ҳорун 2019-11-15, 09:01
Рост бародар гуфтен.. аз ин мочахарда як ятима раве ёри расонед яхели шумо да хонатон нони хурдан надорен мерен карз кара билет мегирен мрен беномусо
Посух
Азиза Холова 2019-11-15, 09:01
Дар Душанбехам отказ шуд концерт ( хай ин одами ягон проблема шудагисда
Посух
Buzurgmehr Kalandarov 2019-11-15, 09:02
Э ҳами мара даҳ бор кидат кна зиқ намешам. И ита хушруяй э
Посух
Abdulloh Saidov 2019-11-15, 09:02
Хуб меша ихели мардуми гумроха Мемуре ай пул додану гунох харидана И пула чон кило щакар бхари кудакот шакара ба сери бхран ё ягон ятимда садакаш куни.
Посух
Шахриёр Каххоров 2019-11-15, 09:02
Хуб кард, аҳсан ба Севинчхонгулҷонбек
Посух
Али Карамалиев 2019-11-15, 09:51
э не ки ами сендевич кати гаранг кардан мардума. наёмад хуб шуд ай як УЗБАК халос шудем.
Посух
Zay Davlatova 2019-11-15, 09:51
Бо ма билет хар бдам))
Посух
Абу Исаев 2019-11-15, 09:51
ман билет харидам пул сарф карда, Чи кор мекнем аку?
Посух
Хуб шуд 2019-11-15, 09:52
Хуб шуд 😂😃
Посух
Навруз 2019-11-15, 16:32
Гл дар болои бом кансерти севинчда гап нест о мембрен брен аму пули билета як ятим як бечора як камбағала ёфта бтен шармандахо а и бадтар шавен илохим
Посух
Feya Навруз 2019-11-17, 00:12
Сабаби Наомадани Севинч Муминова ба Тоҷикистон чунин аст ки , Ҳукумати Тоҷикистон дар айни вақт ба ин консерт Рухсат надодааст. Барои он ки дар кишвари мо каме нотинҷӣ шудааст . Террористон ба сарҳади ҶТ даромадаанд. Аз ин хусус Саломатӣ ва оромии аҳолии Тоҷикистон ба қайд гирифта шудааст. Агар вақте консерт баргузор мешуд террористон қисми кулли аҳолии Тоҷикичтонро мумкин нобуд мекарданд. Акнун Ҳаматон ба савол : Оё ба шумо ҳамин билете ки харидорй кардед пулаш азиз аст ё кӣ саломативу тинҷии мову шумо ? Дар масъалаи баргардонидани пули билетҳоро бояд ба ҳукумати Ҷумҳурӣ баромад карданатонро мехостам. Ин буд сабаби баргузор нагардидани консерти Севинч Муминова. Лекин Севинч Муминова Сарояндаи Беҳтарини Ӯзбекистон . Айбро НАДОНИСТА БА СЕВИНЧ МУМИНОВА НАМОНЕТОН !!!
Посух
Вали 2019-11-15, 18:19
Наход, ки фархангу табъатон Хамин хел паст бошад??? Кучои Севинч да Шумо маъкул аст?????
Посух
ясмина 2019-11-16, 17:19
чи иака тема мекнен шумо чи кидат кардай ягонтата форидай мардмда пулша додиян мегуфта боши пули ино рафтай як бор фикр кнен хтон бо меги хайр кнен хами хтон хайр мекнен ё не бо тема мекне
Посух
Фарзона 2019-11-16, 23:49
Сабаби Наомадани Севинч Муминова ба Тоҷикистон чунин аст ки , Ҳукумати Тоҷикистон дар айни вақт ба ин консерт Рухсат надодааст. Барои он ки дар кишвари мо каме нотинҷӣ шудааст . Террористон ба сарҳади ҶТ даромадаанд. Аз ин хусус Саломатӣ ва оромии аҳолии Тоҷикистон ба қайд гирифта шудааст. Агар вақте консерт баргузор мешуд террористон қисми кулли аҳолии Тоҷикичтонро мумкин нобуд мекарданд. Акнун Ҳаматон ба савол : Оё ба шумо ҳамин билете ки харидорй кардед пулаш азиз аст ё кӣ саломативу тинҷии мову шумо ? Дар масъалаи баргардонидани пули билетҳоро бояд ба ҳукумати Ҷумҳурӣ баромад карданатонро мехостам. Ин буд сабаби баргузор нагардидани консерти Севинч Муминова. Лекин Севинч Муминова Сарояндаи Беҳтарини Ӯзбекистон . Айбро НАДОНИСТА БА СЕВИНЧ МУМИНОВА НАМОНЕТОН !!!
Посух
Feyaa 2019-11-17, 00:11
Сабаби Наомадани Севинч Муминова ба Тоҷикистон чунин аст ки , Ҳукумати Тоҷикистон дар айни вақт ба ин консерт Рухсат надодааст. Барои он ки дар кишвари мо каме нотинҷӣ шудааст . Террористон ба сарҳади ҶТ даромадаанд. Аз ин хусус Саломатӣ ва оромии аҳолии Тоҷикистон ба қайд гирифта шудааст. Агар вақте консерт баргузор мешуд террористон қисми кулли аҳолии Тоҷикичтонро мумкин нобуд мекарданд. Акнун Ҳаматон ба савол : Оё ба шумо ҳамин билете ки харидорй кардед пулаш азиз аст ё кӣ саломативу тинҷии мову шумо ? Дар масъалаи баргардонидани пули билетҳоро бояд ба ҳукумати Ҷумҳурӣ баромад карданатонро мехостам. Ин буд сабаби баргузор нагардидани консерти Севинч Муминова. Лекин Севинч Муминова Сарояндаи Беҳтарини Ӯзбекистон . Айбро НАДОНИСТА БА СЕВИНЧ МУМИНОВА НАМОНЕТОН !!!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(16)
Ҳорун Ҳорун 2019-11-15, 09:01
Мо як гуруҳ ҷавонон аз афти Севинч ва сагвич безорем рози нестем баомаданаш
Посух
Ҳорун Ҳорун 2019-11-15, 09:01
Рост бародар гуфтен.. аз ин мочахарда як ятима раве ёри расонед яхели шумо да хонатон нони хурдан надорен мерен карз кара билет мегирен мрен беномусо
Посух
Азиза Холова 2019-11-15, 09:01
Дар Душанбехам отказ шуд концерт ( хай ин одами ягон проблема шудагисда
Посух
Buzurgmehr Kalandarov 2019-11-15, 09:02
Э ҳами мара даҳ бор кидат кна зиқ намешам. И ита хушруяй э
Посух
Abdulloh Saidov 2019-11-15, 09:02
Хуб меша ихели мардуми гумроха Мемуре ай пул додану гунох харидана И пула чон кило щакар бхари кудакот шакара ба сери бхран ё ягон ятимда садакаш куни.
Посух
Шахриёр Каххоров 2019-11-15, 09:02
Хуб кард, аҳсан ба Севинчхонгулҷонбек
Посух
Али Карамалиев 2019-11-15, 09:51
э не ки ами сендевич кати гаранг кардан мардума. наёмад хуб шуд ай як УЗБАК халос шудем.
Посух
Zay Davlatova 2019-11-15, 09:51
Бо ма билет хар бдам))
Посух
Абу Исаев 2019-11-15, 09:51
ман билет харидам пул сарф карда, Чи кор мекнем аку?
Посух
Хуб шуд 2019-11-15, 09:52
Хуб шуд 😂😃
Посух
Навруз 2019-11-15, 16:32
Гл дар болои бом кансерти севинчда гап нест о мембрен брен аму пули билета як ятим як бечора як камбағала ёфта бтен шармандахо а и бадтар шавен илохим
Посух
Feya Навруз 2019-11-17, 00:12
Сабаби Наомадани Севинч Муминова ба Тоҷикистон чунин аст ки , Ҳукумати Тоҷикистон дар айни вақт ба ин консерт Рухсат надодааст. Барои он ки дар кишвари мо каме нотинҷӣ шудааст . Террористон ба сарҳади ҶТ даромадаанд. Аз ин хусус Саломатӣ ва оромии аҳолии Тоҷикистон ба қайд гирифта шудааст. Агар вақте консерт баргузор мешуд террористон қисми кулли аҳолии Тоҷикичтонро мумкин нобуд мекарданд. Акнун Ҳаматон ба савол : Оё ба шумо ҳамин билете ки харидорй кардед пулаш азиз аст ё кӣ саломативу тинҷии мову шумо ? Дар масъалаи баргардонидани пули билетҳоро бояд ба ҳукумати Ҷумҳурӣ баромад карданатонро мехостам. Ин буд сабаби баргузор нагардидани консерти Севинч Муминова. Лекин Севинч Муминова Сарояндаи Беҳтарини Ӯзбекистон . Айбро НАДОНИСТА БА СЕВИНЧ МУМИНОВА НАМОНЕТОН !!!
Посух
Вали 2019-11-15, 18:19
Наход, ки фархангу табъатон Хамин хел паст бошад??? Кучои Севинч да Шумо маъкул аст?????
Посух
ясмина 2019-11-16, 17:19
чи иака тема мекнен шумо чи кидат кардай ягонтата форидай мардмда пулша додиян мегуфта боши пули ино рафтай як бор фикр кнен хтон бо меги хайр кнен хами хтон хайр мекнен ё не бо тема мекне
Посух
Фарзона 2019-11-16, 23:49
Сабаби Наомадани Севинч Муминова ба Тоҷикистон чунин аст ки , Ҳукумати Тоҷикистон дар айни вақт ба ин консерт Рухсат надодааст. Барои он ки дар кишвари мо каме нотинҷӣ шудааст . Террористон ба сарҳади ҶТ даромадаанд. Аз ин хусус Саломатӣ ва оромии аҳолии Тоҷикистон ба қайд гирифта шудааст. Агар вақте консерт баргузор мешуд террористон қисми кулли аҳолии Тоҷикичтонро мумкин нобуд мекарданд. Акнун Ҳаматон ба савол : Оё ба шумо ҳамин билете ки харидорй кардед пулаш азиз аст ё кӣ саломативу тинҷии мову шумо ? Дар масъалаи баргардонидани пули билетҳоро бояд ба ҳукумати Ҷумҳурӣ баромад карданатонро мехостам. Ин буд сабаби баргузор нагардидани консерти Севинч Муминова. Лекин Севинч Муминова Сарояндаи Беҳтарини Ӯзбекистон . Айбро НАДОНИСТА БА СЕВИНЧ МУМИНОВА НАМОНЕТОН !!!
Посух
Feyaa 2019-11-17, 00:11
Сабаби Наомадани Севинч Муминова ба Тоҷикистон чунин аст ки , Ҳукумати Тоҷикистон дар айни вақт ба ин консерт Рухсат надодааст. Барои он ки дар кишвари мо каме нотинҷӣ шудааст . Террористон ба сарҳади ҶТ даромадаанд. Аз ин хусус Саломатӣ ва оромии аҳолии Тоҷикистон ба қайд гирифта шудааст. Агар вақте консерт баргузор мешуд террористон қисми кулли аҳолии Тоҷикичтонро мумкин нобуд мекарданд. Акнун Ҳаматон ба савол : Оё ба шумо ҳамин билете ки харидорй кардед пулаш азиз аст ё кӣ саломативу тинҷии мову шумо ? Дар масъалаи баргардонидани пули билетҳоро бояд ба ҳукумати Ҷумҳурӣ баромад карданатонро мехостам. Ин буд сабаби баргузор нагардидани консерти Севинч Муминова. Лекин Севинч Муминова Сарояндаи Беҳтарини Ӯзбекистон . Айбро НАДОНИСТА БА СЕВИНЧ МУМИНОВА НАМОНЕТОН !!!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД