Imon 2
Бунафша Содиқова: Рашки шавҳарамро меорам Гуфта, бе шавҳар мондам
4414

 

Ман соли 2004 ба Гулмаҳмад Ғаниев ба шавҳар баромада, соҳиби чор фарзанд гаштам. Мо дар деҳаи Қалъаи Дашти ноҳияи Файзобод зиндагӣ мекунем.

Дар 14-соли зиндагӣ як лаҳза дами бе ғам надидам. Маро хоҳарону додарони шавҳарам, ки 10 нафаранд, азоб медоданд, махсусан додаршӯям Абдулқаҳор ба ҳама кор-ба хӯрдан, ба сару либос ва рафтору гуфтори ман ва дигар янгаҳояш мудом эрод гирифта, ҷонамонро ба лабамон меовард.

Сокини 40-солаи ноҳияи Косони Ӯзбекистон, ки 21 сол таҷрибаи омӯзгорӣ дорад, кӯшиш кард, ки худро ба дор овезад, вале духтараш сари вақт огаҳ шуда, худкуширо пешгирӣ намудааст. Ин зан охирҳои соли 2018 низ худро оташ зада, қасди худкушӣ карда буд.

Вай чунон мазҳабӣ буд, ки иҷозат намедод, ҳатто ба хонаи ҳамсоя равем. Ҳамаи келинҳои Ғаниевҳо аз додарарӯсам Абдулқаҳор норозигӣ мекарданд, вале аз тарс ошкоро ин гапро ба рӯяш гуфта наметавонистем. Болои сӯхта намакоб гуфтагӣ барин, шавҳарам бевабоз буд. Барои чӣ ин корҳоро мекунӣ, охир ман аз чӣ камам гуфта пурсам, дод мезад, ки корат набошад, ман чӣ кор мекунам, ин кори ман аст. Нахоҳӣ, ба хонаи падару модарат бирав. Хулоса, мудом аз рӯйи бевабозиҳояш ҷанг мешудем ва шавҳарам маро лагадборон мекард, чанд маротиба ҳатто ба тарафам корд кашида буд. Ҳарчанд 14-сол тоқат кардам, ин рафтори бадашро напартофт. Таъкид мекардам, ки агар бевабозиро бас накунад, аз хона баромада меравам. Дар ҷавоб мегуфт, ки дафъ шав рав, аз ту болотарашро ёфта мегирам. Чанд маротиба хостам худкушӣ кунам, аммо фикри чор фарзандамро крада,боз гиребони тавба медоштам.

Билохира ҷонам ба лабам расид ва ба хотири рашки шавҳарамро овардан бо як марди бегона суҳбатҳои телефониро оғоз кардам. Қасдан кардам, ки шавҳари хиёнаткорам девона шавад ва фаҳмад, ки ман ҳам, агар хоҳам, метавонам ва корҳои ҳаромашро партояд, аммо...

Вақте шавҳарам сӯҳбати телефонииро маро фаҳмид, ҷавобамро дода, бачаҳоямро кашида гирифту рӯзи 21-уми январи соли 2019 маро аз хона пеш кард.

Падару модарам пиранд. Намедонам сарамро ба куҷо занам. Илтимос, ба ман маслиҳат диҳед, чӣ кор кунам?

Бунафша Содиқова,

сокини деҳаи Қалъаи Нав, н. Файзобод

(Бознашр аз ҳафтаномаи Оила)

Поделиться новостью
Шарҳ
(13)
Вализода 2019-11-17, 17:33
Дура!
Посух
... 2019-11-17, 18:06
Хубт кардай чалаби файзоботи нахо занак шида т баркасткори кни дар холе ки т даи никохи шавхарт хасти
Посух
Зайниддин 2019-11-18, 00:17
Бояд сабр мекарди Бунафша сахт беақли кади шавҳарат ягон руз аз кардаҳояш пушаймон мешуд
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-11-18, 09:09
Кор аз кор гузаштааст хохари азиз, факат сабр мекунеду зиндагиро давом медихад. Бо гузашти вакт хамаашро Аллохи мехрубон чо ба чо мекунад, ин ша Аллох.
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-11-18, 09:10
Факат аз Аллох мадад чуед, ба Офаридгор наздик бошеду тавба кунед ва кумак хохед.
Посух
Давлатали Назаров 2019-11-18, 16:52
Хо, лекин одатхои занхо хам бояд мади назар намонад. Бисёр вакт мегуянд: "Ку кани, ягон чи гап зан" )) Агар мабодо хуроки шур ё бемазаашонро гап зани, ба онхо маъкул не. )) Имрузхо занхо худро пардоз карда, бозорравиро дуст медоранд, лекин аз чи сабаб бошад, ки уфу пуфгуён инро кори мард мехисобанд. )) Поро ба чени курпа дароз намекунанд. Ракобат дар хама самт, махсусан либос ва дастархони идона. )) Аз дасти ин сериалу филмхо баъзан корхои хона ба гушаи фаромуши мераванд. )) Хулласи калом, хонумхои азиз, дар штукатурхои руятон садка, "Мох бе айб нест" мегуянд. )))))))))))))))
Посух
Зарина Душанбе 2019-11-19, 09:14
Хечгох беваи дигараш фарзандоба модар намешад шумо хато кардед лекин сабр кунед фарзанд ба суд мурочиат карда гиред ва як хона талаб кунед токи бо фарзандон чудо бошен вай бо бевахояш истад...
Посух
...... 2019-11-19, 12:21
БЕАКЛ!!!
Посух
Хадича 2019-11-19, 21:00
Худо хечкаса ба ин руз нарасонад ман медонан дарди ин апаро барои ки худам мазаашро чашидаам харрузам ба дарду ба гиря бо рашк бо алам мегузарад Худо сабртон тия апаи азиз факат аз Аллох мадад талабед Худо бубахша гунохои хамаамонро хам дардиамро кабул кун апаи азиз Худованд бахшандаву мехрубон аст !!!!
Посух
Ислом 2019-11-19, 23:58
Бехтар аст шавхар кунед чунки баргашт ба он зиндаги мано надорад
Посух
Сурайё Хабибова 2019-11-21, 06:42
Хохар азиз кори нодуруст карди.Намозота хонда аз Худо талаб мекарди,ки шавхаратро дар рохи дуруст хидоят кунад.Сабр кардан даркор буд.Мард мехрубони мехохад агар хамун чизро аз зан набинад вай дигар занро мекобад.
Посух
Дили 2019-11-21, 10:30
Бо мухабату рафтору суханони хуб Дили шавхаратро меефти кучое мерафт намерафт боз хона меомадку фикри фарзандота мекарди .
Посух
Ман 2019-11-21, 15:49
Шавхар кун факат зандоро нагир ранги худат дигар занро азоб надех
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(13)
Вализода 2019-11-17, 17:33
Дура!
Посух
... 2019-11-17, 18:06
Хубт кардай чалаби файзоботи нахо занак шида т баркасткори кни дар холе ки т даи никохи шавхарт хасти
Посух
Зайниддин 2019-11-18, 00:17
Бояд сабр мекарди Бунафша сахт беақли кади шавҳарат ягон руз аз кардаҳояш пушаймон мешуд
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-11-18, 09:09
Кор аз кор гузаштааст хохари азиз, факат сабр мекунеду зиндагиро давом медихад. Бо гузашти вакт хамаашро Аллохи мехрубон чо ба чо мекунад, ин ша Аллох.
Посух
Farkhunda Mu'min 2019-11-18, 09:10
Факат аз Аллох мадад чуед, ба Офаридгор наздик бошеду тавба кунед ва кумак хохед.
Посух
Давлатали Назаров 2019-11-18, 16:52
Хо, лекин одатхои занхо хам бояд мади назар намонад. Бисёр вакт мегуянд: "Ку кани, ягон чи гап зан" )) Агар мабодо хуроки шур ё бемазаашонро гап зани, ба онхо маъкул не. )) Имрузхо занхо худро пардоз карда, бозорравиро дуст медоранд, лекин аз чи сабаб бошад, ки уфу пуфгуён инро кори мард мехисобанд. )) Поро ба чени курпа дароз намекунанд. Ракобат дар хама самт, махсусан либос ва дастархони идона. )) Аз дасти ин сериалу филмхо баъзан корхои хона ба гушаи фаромуши мераванд. )) Хулласи калом, хонумхои азиз, дар штукатурхои руятон садка, "Мох бе айб нест" мегуянд. )))))))))))))))
Посух
Зарина Душанбе 2019-11-19, 09:14
Хечгох беваи дигараш фарзандоба модар намешад шумо хато кардед лекин сабр кунед фарзанд ба суд мурочиат карда гиред ва як хона талаб кунед токи бо фарзандон чудо бошен вай бо бевахояш истад...
Посух
...... 2019-11-19, 12:21
БЕАКЛ!!!
Посух
Хадича 2019-11-19, 21:00
Худо хечкаса ба ин руз нарасонад ман медонан дарди ин апаро барои ки худам мазаашро чашидаам харрузам ба дарду ба гиря бо рашк бо алам мегузарад Худо сабртон тия апаи азиз факат аз Аллох мадад талабед Худо бубахша гунохои хамаамонро хам дардиамро кабул кун апаи азиз Худованд бахшандаву мехрубон аст !!!!
Посух
Ислом 2019-11-19, 23:58
Бехтар аст шавхар кунед чунки баргашт ба он зиндаги мано надорад
Посух
Сурайё Хабибова 2019-11-21, 06:42
Хохар азиз кори нодуруст карди.Намозота хонда аз Худо талаб мекарди,ки шавхаратро дар рохи дуруст хидоят кунад.Сабр кардан даркор буд.Мард мехрубони мехохад агар хамун чизро аз зан набинад вай дигар занро мекобад.
Посух
Дили 2019-11-21, 10:30
Бо мухабату рафтору суханони хуб Дили шавхаратро меефти кучое мерафт намерафт боз хона меомадку фикри фарзандота мекарди .
Посух
Ман 2019-11-21, 15:49
Шавхар кун факат зандоро нагир ранги худат дигар занро азоб надех
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД