Овоза - ҳақиқат
Қадами Қурбон ба хотири Мино занашро 3-талоқ кард?(ВИДЕО)
4315
26

 

Занги телефонии як мухлиси ашадии Қадами Қурбон журналистони сомонаи “Оила. ТЧ”-ро дар ҳайрат гузошт.

Ин ҷавон, ки худро ҳамчун Исмат муаррифӣ намуд, мегӯяд баъди клипи машҳур ва пурсару садои “Умираю” Қадам ба Мино ошиқи зор гашта, ба хотири ин бонуи зебою дилкаш талоқи ҳамсарашро додааст. Ба гуфти Исмат Қадами Қурбон ният доштааст, ки ба хонаи ин нозанин рафта, расман Миноро аз модараш хостгорӣ кунад...

Барои ҳақиқати ин овозаҳоро фаҳмидан мо ба Қадами Қурбон занг задем, аммо гӯширо писараш Қаноатшоҳи Қурбон бардошта, гуфт, ки падараш айни замон дар шаҳри Қурғонтеппа буда, имкони сӯҳбат кардан надорад. Чораи дигар наёфта мо ба саволҳои худ аз писари Қадами Қурбон посух ҷустем.

-Қаноатшоҳ, моро овозаи зани нав гирифтани падаратон дар ҳайрат гузошт...

-Аҷиб, чи хел зани дуюм?

-Мегӯянд, ки баъди сабти клини “Умираю” қадами Қурбон ба Мино ошиқи зор шуда, ба хотири ин зебосанам аз ҳамсараш расман ҷудо шудааст, то ки ба хонаи Мино хостгор фиристода...

-(Механдад) Э нее, ин овоза ягон ҳақиқат надорад! Мо як оилаи калон ва хушбахт ҳастем. Падарам зани нав нагирифтааст ва умуман фикри зани дуюм гирифтан дар сараш нест...

-Боз мегӯянд, ки зани Қадами Қурбон аз рашк оташ гирифта ба сари Мино рафтааст...

-Одам, ки номдор шуд, баъд дар борааш ҳар хел гапҳоро бофтан мегиранд. Падари ман бо Мино фақат ҳамкори мекунанду халос. Ягон робитаи дигар надоранд.

-Каме дар бораи оилаатон маълумот медиҳед?

-Албатта! Мо дар оила чор писар ва ду духтар ҳастем. Ман ва апаам Меҳрангез оиладорем, ду бародарам-Наврузҷону Муҳаммадҷон ва хоҳари хурдиам Нилуфар ҳанӯз мактабхонанд...

-Гуфтагӣ барин, ба наздикӣ боз додарчадор шудед мегӯянд. Муборак шавад!

-Раҳмату лекин додари хурдиам Умарҷон аллакай яксола шуд.

-Ташаккур Қаноатшоҳ! Мегуфтед,ки падаратон то сароянда шуданаш чикора буданд?

-Падарам аз ҳамон аввал сароянда буданд.

-Модаратон чӣ? Он кас дар куҷо кор мекунанд?

-Модарам хонашин ҳастанд ва ба тарбияи мо, фарзандон машғуланд.

-Қадами Қурбон ҳоло ҳам бо таппонча ба туйҳо меравад?

-Бале (механдад).Таппонча рамзи Қадами Қурбон шуда мондаааст.

-Мегӯянд, ки агар Қадами Қурбон бо таппонча ба тӯй равад, маблағи калонтар талаб мекунад?

-Ин суханҳо ягон асос надоранд. Нархи тӯйгузаронии падарам аз таппонча вобастагӣ надорад. Ҳаққи хизмат ба минтақае, ки тӯй дар он ҷо баргузор мешавад, вобаста аст. Тӯй дар шаҳри Душанбе бошад, тахминан ҳафт-ҳаштҳазор сомонӣ мегиранд.

-Қадами Қурбонро кӣ машҳур кард ва продюссераш кист?

-Фикр мекунам, ки сурудҳои ҳазломезаш боиси яку якбора машҳур шудани падарам гашт. Айни ҳол продюссер надоранд.

-Мегӯянд, ки зиндагии якчанд нафар шахсони номдор имрӯз аз ҳисоби падари шумост? Ин гап рост аст?

але, рост аст, бисёр блогерҳои шабакаҳои интернетӣ ба мисли Ютуб ва Инстаграмм аз ҳисоби паҳн намудани видеоҳои нави Қадами Қурбон пули калон кор карда, зиндагиашонро пеш мебаранд.

-Дар охир ягон гуфтанӣ доред?

-Бале, дорам. Ба мухлисони падарам барои дастгириашон миннатдорӣ баён карда, гуфтаниям,ки ба наздикӣ Қадами Қурбон клип ва консерти навашро пешкаши ҳаводоронаш хоҳад кард.


alt



Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(26)
Пулатова Чамилабону 2019-08-28, 07:35
Дар рекламахо, барои муаррифи карданаш, ин кадар Чонибеки Мурод чон канду акалан, барои хотираш номи уро ба забон нагирифт. Пас чи хел фахмид, ки Чонибек дар кадом чабха кумак рамонид.
Посух
Сабохати Умарзода 2019-08-28, 09:08
Фууу хамин Кадами Курбона Ки ба шуи Кабул мекардаст тобааа
Посух
Кадами Курбон Сабохати Умарзода 2019-08-29, 01:45
Медонум дилакт дооогаю лекин ма зан дораму оилаи хушбахтем. Хушу ёдатро аз ман дур кун. Ранги худутворе чучахои очаш нобусида садхо менависанду телефон мекунанд ва изхори мухаббат мекунанд. Вале ман рад мекунам
Посух
Shahyod Karimov 2019-08-28, 09:09
Ман ба чойи занаш бошам худам се талокаш мекунам чунин мардаки аклкамро
Посух
Гиру грез 2019-08-28, 09:10
Овоза ро равшани андохтан , ҳеҷ ҷои танқид нест.
Посух
Имя Нет Фамиля Секрет 2019-08-28, 09:11
Он руз нависта будед Мино ба касе оиладор шуд. Бачаи дарвозира кидат кад.
Посух
Нигора 2019-08-28, 09:11
Имя Нет Фамиля Секрет аломати савол дорад агар фахмиш дошта бошед!
Посух
Сарвиноз Латипова 2019-08-28, 09:12
Господи, да не уже ли нету других тем. Нормальные люди таких певцов не слушают и их жизнь им не интересно.
Посух
Хазик Салихов 2019-08-28, 09:12
Сарвиноз Латипова правильно сказали лично мне начхат на него
Посух
Заур Расулов 2019-08-28, 09:12
Пипец вот дашол кадам
Посух
Зафар Давлатов 2019-08-28, 09:13
кадам Калхозчи бд
Посух
Хазик Салихов 2019-08-28, 09:13
Зафар Давлатов роста гуфти бародар! Мур аку гу баи рузат то диная ганум дарав мекади катиш нав аку киха шудай оилаш
Посух
Махин 2019-08-28, 09:48
Ак мино бекор ннст и кишлокчара бгира
Посух
Махин 2019-08-28, 09:55
Мино да руи кадами курбон худои туф намекна хахаха и рожаи кишлокчаи камакли и кида лозимай гайри занш
Посух
ХУРСАНДМУРОД 2019-08-28, 11:18
Чи қишлоқиҳо одам нестанд ми????
Посух
атветчик 2019-08-28, 11:55
мазаи к.и қишлоқира я начашиди ки бфами
Посух
Файзимадович 2019-08-28, 12:31
чонибек пулаша коркарда гирифт ин барои тамоми мардум маьлум мо барои дустии ин бародарон минадорем рахмат ба к.к ки бо сурудхои хазломезаш камехам бошад мардуми пури проблем яне мушкилоти точикро форигтар аз проблемахояшон намуда табьашонро болидатару хушхол мегардонад.
Посух
Qahhorzoda Sharofiddin 2019-08-28, 14:34
Агар хар марди хавасаш Мино ба мерафтаги инхел кунад вой ба холи занаш
Посух
Бахтовари Усмон 2019-08-28, 14:34
Воҳ қадами булҳавасе
Посух
Qahhorzoda Sharofiddin 2019-08-28, 14:35
Ин Кадами Қ хамон занашро вакташ дуздида бади 3 фарзандор шудан туй карда бд боз имруз бошад... Афсус
Посух
Qahhorzoda Sharofiddin 2019-08-28, 14:35
Агар хар марди хавасаш Мино ба мерафтаги инхел кунад вой ба холи занаш
Посух
Фазлиддин Амриддин 2019-08-28, 14:36
Мино 1 сол бад қадама талоқ мекна 😜😜😜😂😂😂😂
Посух
Фазлиддин 2019-08-28, 23:30
Мегуй ба пули шумо клип карда боша. Аҳ ай бахилишон намондан и мардуми мо. Ҳаму бародар рост гуфт бисёри одамо ба сурудои Қ.Қ камтар табъшон хуш мешава. Маъқулт нест гуш накн неки гапи зиёд назан.
Посух
ЛОЛА 2019-08-28, 23:47
Майли Кадам Беакли кишлокча....Лекин хаму Минора ки зан мекарда боша? Лубиеву каду лаьнат ба харду....
Посух
Асад 2019-08-29, 09:01
браво оила
Посух
Хиромон Назарализода 2019-08-30, 06:29
Кишлокихо девона нашуден ки ошиқи Мино шаванд Мино ранги чупачупс бо бонуи зебо будаст вай Ахволи либос пушиша бенану бананчик борин бачаҳои кишлок Мино да сарашон мнзанан чои ки духтарои пари монанди очаш мучи накарда хаст ин Мино Қадам лубие каду лаънат ба ҳарду
Посух
Идома
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
Машварати равоншинос
Зодагони кадом мучалҳо бо ҳам хушбахт мешаванд?  
Рашк ва баҳсу мунозира дар оилаи онҳо қариб, ки дида намешавад, чунки ҳам саратон ва ҳам сарв яктопараст ҳастанд ва...
808
2
Машварати равоншинос
Кадом хӯрокҳо боиси бадбӯӣ мегарданд?
Гурӯҳи сеюм бошанд ончунон бадбӯй ҳастанд, ки агар дар нақлиёт дар барат шинанд, дилат беихтиёр беҳузур шуда, оқат меояд. Чаро...
128
0
TV - Оила
14 . 05 . 2019
Редактор
Дили Ситораи Кароматулло барои кӣ пайваста месӯзад?
"Дилам пайваста месӯзад"-ин намоҳанги нави Ситораи Кароматуллоро аз ТВ Оила тамошо намоед!
Дили Ситораи Кароматулло барои кӣ пайваста месӯзад?
125
0
маводҳои монанд
Life - Stars
Қадами Қурбон: Дар тӯйи зангириам 3 фарзандам иштирок карданд (Видео)
А бача увақт ма хушрӯ будам! Шароити зиндагӣ бисёр бад буд, камбағалӣ имкон надод, ки тӯю тамошо кунем. Янгатона дуздидам,...
1373
1
TV - Оила
27 . 05 . 2019
Ҳусейн
Мино ва Қадами Қурбон ютубро тарконданд
Клипи таронаи нави Қадами Қурбон ва Мино бо номи "Умираю”-ро дар 21 соати аввали нашраш дар Ютуб алакай қариб ним...
Мино ва Қадами Қурбон ютубро тарконданд
346
4
TV - Оила
Баҳриддини Сабур: Ба Қадами Қурбон 1-сомон ҳам надодам (ВИДЕО)
Сӯҳбати хабарнигори сомонаи оила тч бо Баҳриддини Сабур дар бораи ҷанҷоли Қадами Қурбон, норозигии Ҷонибекми Мурод, мошини $40 000 ва...
Баҳриддини Сабур: Ба Қадами Қурбон 1-сомон ҳам надодам (ВИДЕО)
12639
8
TV - Оила
Суруди "Арӯси Вандам намешай"-и Қадами Қурбон (Видео)
"Арӯси Вандам намешай" -охирин суруди тӯёнаи Қадами Қурбонро аз сомонаи "Оила" тамошо намоед!
Суруди "Арӯси Вандам намешай"-и Қадами Қурбон (Видео)
1158
3