ҲАВОДИС
Марги пурасрори Моҳира ҳангоми саҳархӯрак
5124
22

 

Шаби гузашта саҳархӯрӣ барои аҳли оилаи Моҳира ном ҷавонзани ҳисорӣ ба мотам табдил ёфт.

Ин зани зебову меҳрубон бо нияти тайёр кардани хӯроки субҳона баҳри аҳли хонаводааш, ки ҳамагӣ рӯзадор буданд, аз хоб бархоста, таъом ва анвои хӯрданиҳои лазизро омода месозад. Пас аз саҳархӯрак, аниқтараш ҳангоми хондани намози бомдод Моҳира, ки комилан солим буд, дар болои ҷойнамоз ҷони ҷавонашро ба ҷонофарин супурдааст.

Тавре модари мақтул нақл кардааст, Моҳира ҳамагӣ 36 сол дошта, модари се фарзанди ноболиғ буд. Чанде пеш шавҳараш аз олам даргузашта буд ва Моҳира дар фироқи ёри ғамхораш ба мисли шамъ ноаён сӯхта обу адо мешуд. Ин модари зор мегӯяд, ҳамон бегоҳе, ки субҳаш ин ҳодисаи нохуш рӯй дод, Моҳира хонаву ҳавлиро тоза рӯфта, кӯдаконашро оббозӣ доронд ва сару либосашро шуста дар тор овехт. Вай гӯё марги худро медониста бошад, кӯшиш мекард, ки хонаву дараш тамиз ва сару рӯйи бачаҳояш тозаву озода бошад.

“Духтаракам ҳангоми саҳархӯрак ким-чихел андешамандона ба ман нигариста гуфт, ки очаҷон дилам худ аз худ сиёҳӣ оварда истодааст, мабодо бо ман чизе шавад, се кӯдакамро мисли фарзандони худатон нигоҳубин кунед. Намонед, ки бачаҳоям сағера буданашонро ҳис карда, дар зиндагӣ ранҷу азоб бикашанд...”

Моҳираро барои ин гапҳояш ҷанг кардам ва рӯзаамонро маҳкам кардам. Саргарми намозхонӣ будам, ки садои доду фиғони духтарчааш баромад. Намозамро тез хонда ба хонаи хоби духтарам давидам ва дидам, ки Моҳира дар болои ҷойнамоз беҳушу бе ёд хобидааст. Давида ӯро аз болои ҷойнамоз бардоштам, вале аллакай дер шуда, духтараки ғуррамаргам ҷон дода буд...” қисса мекунад модари зори Моҳира зор-зор гиря карда.

Ба қавли пайвандонаш Моҳира ягон дард надошт ва ҳеҷ гоҳ аз саломатиаш шиква намекард. Ин ҷавонзани бовафо шавҳарашро сахт дӯст медошт ва билохира ғами марги ҳамсараш ӯро ба домони хоки сард кашид...

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(22)
Murod DAVLATOV 2019-05-28, 13:42
Субҳоналлоҳ, Худованд на ба ҳама ин гуна маргро насиб мегардонад. Ман ҳам чунин орзӯи маргро дорам. Худованд ҳамаамонро нигоҳбон бошад.
Посух
Екатеренбург 2019-05-28, 14:14
Аллох ин хохари моро чанати гардонад .омин
Посух
Махмадрахим 2019-05-28, 14:29
Кош ба ман ҳам ҳамин гуна рух диҳад.
Посух
Мастчоҳ 2019-05-28, 15:03
Худованд раҳмату мағфираташ кунад дар ин моҳи муборак.
Посух
Хукмиддин 2019-05-28, 15:09
Худованд рахмат ва шоистаи чанаташ кунад омин е рабил оламин
Посух
Khudodod Zokirov 2019-05-28, 15:15
Аллох гарики рахмату шоийстаи Чаннат намоянд омин! Ба Модари азодор Сабри Чамил ато намояд! Модоро медонам, ки фироки фарзанд сангин аст, аммо хуш ба холи Шумову рахматии духтаратон,ки чоми шаходат нушидааст. Чунин марги шарофатмандонаро ман хам орзумандам!(
Посух
Umedjon Abdurahimov 2019-05-28, 15:15
Худованд рах,мату магфираташ кунад. Ба наздиконаш сабри ч,амил ато кунад.
Посух
Додохон Начмидинов 2019-05-28, 15:16
Колу инно лиллох ва инно илайхи рочиун
Посух
Хуршед Зарипов 2019-05-28, 15:18
Хуршед Зарипов Худованд раҳматаш кунад ва ба наздиконаш сабри ҷамил диҳад
Посух
Муртазозода Худойдод 2019-05-28, 15:18
Аллоҳ раҳмат ва мағфират кунад дар даҳаи ахири Моҳи Шарифи Рамазон ин орзуи ҳар як бандаи муслимин аст Худованд ба аҳли оила сабри ҷамил ато фармояд.
Посух
Хомид Эрачзод 2019-05-28, 15:19
Илохо ки ин хохарро ба рахмати худаш пайвандад ва ба наздиконаш сабри чамил дихад
Посух
Фаришта Сафарова 2019-05-28, 15:19
Худованд дар ин мохи мубораку рахмат гунохояшро магфират намояд чояш чаннат бошад хамин марги нобахангоме ки меояд дарди калб ва е чигар мебошад ки аз худаш дарак намедихад ва ин хама сабаб аст
Посух
Шахзода Атоходжаева 2019-05-28, 15:19
Ё Аллох чоякаш чаънат бошад.дар ин рузхо ва дар болои чоинамоз хама инхел орзу мекунад.локин афсус ки кудаконаш ятим монданд.Худо кудаконашро дар панохи исматаш нигох дорад
Посух
Хонанда 2019-05-28, 15:23
Мактул одами катлшуда яьне кушта шударо мегуянд.....
Посух
Мухаммаддовут 2019-05-28, 18:07
Худованд рахматаш кунад омин
Посух
Sharif Khan Ismailzade. 2019-05-28, 19:31
Худованд чояшро чаннат ва фарзандонашро дар панохи исмати Худ нигах дор.
Посух
Диёри Кухдомани 2019-05-28, 22:39
Дар ин мохи муборак Худованд махфират кунад.Чояшро чаннат гардонаду аз хафзи кафсар сер гардонад.ОМИН!
Посух
Фаррух 2019-05-28, 23:06
Худовандо гарика рахмат шоистаи чаннат гардонад Омин!!!
Посух
Ахмад 2019-05-29, 03:05
Худованд рухи ин хохари исломиро дар чаннатулфирдавс чо бидихад!Чи марги асрорангезе.Аллох кудратхои зиёд дорад.Ба хонадони Мохира аз Худойи пок сабри чамил хохонем!
Посух
Худованд чанатул фирдавсро насибаш гардона 2019-05-30, 05:18
Дангара
Посух
Солим 2019-05-30, 10:05
ман фикр мекунам он зан Ҷаннатӣ буд
Посух
Зайнитдинова Мунавар 2019-06-01, 06:47
Худованд рахмату шоистаи чаннат гардонад! Чи кадар марги осону дилрешкунандБа ахли байти Мохираи чавон сабри чамил мехохам!?????
Посух
Шарҳ