Arvand Bank
Ҷигарелла: 24 соат дар Интернет шавҳар мекобам!
5281

 

Дар асл номам Лола аст, вале маро дар шабакаҳои иҷтимоӣ бо номи Ҷигарелла мешиносанд.

Ман мисли дигар занону духтарон аз тақдир нлида намегардам, зеро ҳар як инсон бояд тақдирсози худ бошад. Тариқи шабакаҳои иҷтимоӣ бо ҷавонон шинос шуда, бахтамро бо ҳамин роҳ пайдо кардан мехоҳам. Аксари шиносҳои интернетиам суроғаи маро гирифта, бо тӯҳфаҳои қимматбаҳо ба суроғам меоянд ва ба ман изҳори муҳаббат намуда, пешниҳоди хонадоршавӣ менамоянд, аммо ман саросема нестам. Аз ҳамин хотир дар як шабонарӯз 24 соат дар интернет ҳастам ва онлайн суҳбат мекунам. Иқрор мешавам, ки барои интернет ягон тин сарф намекунам. Ба хотири бо ман чақ-чақ кардан ошиқони интернетиам худашон ба телефонам пул мепароянд. Се телефон дорам, ягонтаашро бо пули худам нахаридаам. Якеро Аброр ном муҳоҷирбача равон кард, ду телефони дигарро бо пули кавалерҳоям харидам. Кару фар ва сару либосамро дида бисёриҳо маро бойдухтар гумон мекунанд, вале дар асл чунин нест. Тамоми аҳли оилаамонро ман мехӯронаму мепӯшонам.


Падарам ба ғазаб омада шавҳарамро чанд мушт зад ва ҳардуямонро аз хона пеш кард. Ноумед ба шаҳр баргаштем.


Эҳтимол шумо маро фоҳиша гумон кунед, лекин байни ману ошиқони интернетиам ягон хел муносибати маҳрамона вуҷуд надорад. Ман танҳо бо гап дили онҳоро ба даст оварда, аз ҳисобашон чарида мегардам. Мақсадам танҳо як чиз аст, мехоҳам тариқи интернет ягон ҷавонмарди асилро пайдо намуда, оиладор шавам ва ҳаёти хушбахтона ба сар барам...

Хабарнигори сомонаи Оила тч-харчанд хост суханони ин духтаракро тариқи видео ба навор гирад, аммо Лола ё Ҷигарелла розӣ нашуда, танҳо се аксашро доду халос!

Поделиться новостью
Шарҳ
(28)
Parviz Sharipov 2019-11-26, 11:22
Ақлро худатон бинед:Мегуяд ҳамаи ошиқони интернетиам бо туҳфаҳои қиматбаҳо ба хона меоян лекин ин духтар ба онҳо ягон дилу нияти нопок надоштааст😆 Рута лахчаи ҷонт мекни ҷигарелла! 😂
Посух
даврон Parviz Sharipov 2020-01-10, 02:50
Конибодом
Посух
даврон Parviz Sharipov 2020-01-10, 02:51
Зан мекоба
Посух
Bull Null 2019-11-26, 11:23
мур ту барин духтар боз шарм надошта оилаамонро мехуронам мегуяд касофати кадомрузе худатам оилаатам мезанад
Посух
Абдульвохид Вохидов 2019-11-26, 11:33
Ҳа бача астағфируллоҳ бгу хдм ҳамин ҷо ба гуҷоро кофта истодаи ?
Посух
Бег 2019-11-26, 12:49
Охо орзуи ма бдай и чигарелла. Биё чигарта бхрум шинос шавем
Посух
Наимҷон 2019-11-26, 14:22
Аз дасти шумо баринҳо хонаҳои чанд бечора вайрон шудааст
Посух
Ислом 2019-11-26, 15:54
Аллох хидоятт кна нопок
Посух
Бахтак 2019-11-26, 16:09
Мухтарам хабарнигори оила илтимос номероша бте ганда макул шид!
Посух
Низом Туйчиев 2019-11-26, 18:03
эй руи падарату модарат аввал сиех бад ай худат бад бахт.агане бо чи фохиша нести агане
Посух
Сайёша Сабр 2019-11-26, 18:03
Аз Худованд талаб кун ИНШААЛОХ, сох,иби х,амайчи мешави
Посух
Вохидов 2019-11-26, 18:04
Се тилфон доштааст лайк мемоне мегардед дигар👍👍
Посух
Jamila Saydamirova 2019-11-26, 18:05
шавхар не муштари мекоба
Посух
Bonu Muhammad 2019-11-26, 18:05
Афт бину, хол пурс!
Посух
Фотимахон Ашурова 2019-11-26, 18:05
Астагфируллох
Посух
Sadbarg Mirzoeva 2019-11-26, 18:05
Худо бахти сафедт тияд ки дигар аз гапи мардум халос шавад аз интернет хохарчон дигар гапои номакул назан кадри хута паст мезани худованд дар насибат чизи кашидабошад мебини
Посух
Maya Habibi 2019-11-26, 18:06
Ин гапхои бофтаи кадом мард аст. Ин дуруг аст ба фикрам. Барои муштарияш бисёр шудан, хар хела гапхо навиштан мегирад ин оила!!!
Посух
Ahcom Rahimov Susana Oreiro 2019-11-26, 18:06
мегирн, ба муддати зиёд не...
Посух
Ahcom Rahimov 2019-11-26, 18:06
Духтари зебо.... Агар баодоб боши, пас аз хатми мактаб, хостгорборрн буд... Бахшиш агар сахт расида бошад... Хичкас аз интернет зан намегирад..
Посух
Дил Ahcom Rahimov 2019-11-28, 11:35
Гапи хақ заден
Посух
Maryam Kurbonova 2019-11-26, 18:17
Ни одного мужика. Марди мусальмон а барои дашному хакорат кардана ёри медод рохи рост мебурд чунин духтарро. Афсус. Если ваши женщины стыд потеряли то в этом виноваты только мужчины!
Посух
фффаааарррр 2019-11-27, 12:23
аз сабабе ,ки 24 соат дар интернет аст . вакти саршуйи надорад бечора сарш при чрк гаштай...
Посух
Беном 2019-11-27, 15:25
Ягон чой хушругиша надидам Я албастии бинидароз
Посух
Астагфируллох .Хатто бохондани ин нафратам омад ба ту барин Зан!!!! 2019-11-28, 11:33
Астагфируллох Хатто бо хондани ин нафратам ба ту барин занхо омад .
Посух
Умед 2020-08-14, 21:45
Мехохам оиладор шавам. Бо духтари малумоти оли дошта. 919023651
Посух
Замона дигар шудааст. Умед 2020-10-21, 13:21
Чаро мисли дигарон духтаронро дида ба хонаи онхо хостгор намефиристед ?Аз телефон хостаатонро мегуед .Хатто ба донишгоххо рафта духтаронро дида аз хамон чо макул карда ефта мешавад .
Посух
Малика 2020-09-14, 09:59
Истаравшан
Посух
Малика 2020-09-14, 09:59
Имтаравшан
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(28)
Parviz Sharipov 2019-11-26, 11:22
Ақлро худатон бинед:Мегуяд ҳамаи ошиқони интернетиам бо туҳфаҳои қиматбаҳо ба хона меоян лекин ин духтар ба онҳо ягон дилу нияти нопок надоштааст😆 Рута лахчаи ҷонт мекни ҷигарелла! 😂
Посух
даврон Parviz Sharipov 2020-01-10, 02:50
Конибодом
Посух
даврон Parviz Sharipov 2020-01-10, 02:51
Зан мекоба
Посух
Bull Null 2019-11-26, 11:23
мур ту барин духтар боз шарм надошта оилаамонро мехуронам мегуяд касофати кадомрузе худатам оилаатам мезанад
Посух
Абдульвохид Вохидов 2019-11-26, 11:33
Ҳа бача астағфируллоҳ бгу хдм ҳамин ҷо ба гуҷоро кофта истодаи ?
Посух
Бег 2019-11-26, 12:49
Охо орзуи ма бдай и чигарелла. Биё чигарта бхрум шинос шавем
Посух
Наимҷон 2019-11-26, 14:22
Аз дасти шумо баринҳо хонаҳои чанд бечора вайрон шудааст
Посух
Ислом 2019-11-26, 15:54
Аллох хидоятт кна нопок
Посух
Бахтак 2019-11-26, 16:09
Мухтарам хабарнигори оила илтимос номероша бте ганда макул шид!
Посух
Низом Туйчиев 2019-11-26, 18:03
эй руи падарату модарат аввал сиех бад ай худат бад бахт.агане бо чи фохиша нести агане
Посух
Сайёша Сабр 2019-11-26, 18:03
Аз Худованд талаб кун ИНШААЛОХ, сох,иби х,амайчи мешави
Посух
Вохидов 2019-11-26, 18:04
Се тилфон доштааст лайк мемоне мегардед дигар👍👍
Посух
Jamila Saydamirova 2019-11-26, 18:05
шавхар не муштари мекоба
Посух
Bonu Muhammad 2019-11-26, 18:05
Афт бину, хол пурс!
Посух
Фотимахон Ашурова 2019-11-26, 18:05
Астагфируллох
Посух
Sadbarg Mirzoeva 2019-11-26, 18:05
Худо бахти сафедт тияд ки дигар аз гапи мардум халос шавад аз интернет хохарчон дигар гапои номакул назан кадри хута паст мезани худованд дар насибат чизи кашидабошад мебини
Посух
Maya Habibi 2019-11-26, 18:06
Ин гапхои бофтаи кадом мард аст. Ин дуруг аст ба фикрам. Барои муштарияш бисёр шудан, хар хела гапхо навиштан мегирад ин оила!!!
Посух
Ahcom Rahimov Susana Oreiro 2019-11-26, 18:06
мегирн, ба муддати зиёд не...
Посух
Ahcom Rahimov 2019-11-26, 18:06
Духтари зебо.... Агар баодоб боши, пас аз хатми мактаб, хостгорборрн буд... Бахшиш агар сахт расида бошад... Хичкас аз интернет зан намегирад..
Посух
Дил Ahcom Rahimov 2019-11-28, 11:35
Гапи хақ заден
Посух
Maryam Kurbonova 2019-11-26, 18:17
Ни одного мужика. Марди мусальмон а барои дашному хакорат кардана ёри медод рохи рост мебурд чунин духтарро. Афсус. Если ваши женщины стыд потеряли то в этом виноваты только мужчины!
Посух
фффаааарррр 2019-11-27, 12:23
аз сабабе ,ки 24 соат дар интернет аст . вакти саршуйи надорад бечора сарш при чрк гаштай...
Посух
Беном 2019-11-27, 15:25
Ягон чой хушругиша надидам Я албастии бинидароз
Посух
Астагфируллох .Хатто бохондани ин нафратам омад ба ту барин Зан!!!! 2019-11-28, 11:33
Астагфируллох Хатто бо хондани ин нафратам ба ту барин занхо омад .
Посух
Умед 2020-08-14, 21:45
Мехохам оиладор шавам. Бо духтари малумоти оли дошта. 919023651
Посух
Замона дигар шудааст. Умед 2020-10-21, 13:21
Чаро мисли дигарон духтаронро дида ба хонаи онхо хостгор намефиристед ?Аз телефон хостаатонро мегуед .Хатто ба донишгоххо рафта духтаронро дида аз хамон чо макул карда ефта мешавад .
Посух
Малика 2020-09-14, 09:59
Истаравшан
Посух