Alif Intiqol
Донишҷӯдухтари хитоӣ дар назди маркази савдои Цум аз ҳуш рафт
6945

 

Субҳи имруз як сокини шаҳри Душанбе ба идораи сомонаи Oila.tj занг зад ва бо шарти пинҳон доштани ному насабаш дар бораи дар назди маркази савдои ТOҶИКИСТОН аз ҳуш рафтани як донишҷӯдухтари чинӣ маълумот дода, чунин гуфт:

"Чанд дақиқа пеш як донишҷӯдухтари хитоӣ, ки донишҷӯи яке аз донишгоҳҳои кишвари мо будааст, дар чорроҳаи назди бинои маркази савдои Цум яку якбора ҳолаташ бад шуда, дар гирду атроф одамони зиёде бошанд ҳам, аз тарси он ки мабодо ин духтараки чинӣ гирифтори корона-вирус набошад, касе ба ӯ наздик намешуд.


ЧАРО ВАЗОРАТИ ТАНДУРУСТӢ ТО ҲОЛ ХОМӮШ АСТ?


Ба ҷойи он ки ба бемор ёрӣ расонанд, одамон рӯяшонро гардонда бо роҳи худ мерафтанд ва кӯшиш мекарданд, ки ҳарчи зудтар аз ин ҷо дур шаванд. Дар ҳамин лаҳзаҳои ҳасос аз куҷое ду зани дигари ба мардуми Куриё ва Чин монанд пайдо шуданд ва аҳволи духтаракро дида, ба “Ёрии таъҷилӣ” занг заданд. Хайрият, ки табибон ба зудӣ расида омаданд. Вақте ки духтурҳо беморро муоина мекарданд, ман аз рӯйи ҳисси кунҷковӣ пурсидам, ки ин духтар карона-вирус дорад ё не? Онҳо дар ҷавоб гуфтанд, ки аз рӯйи аломатҳое, ки ба назар мерасанд, духтарак   эпилепсия дорад, на ягон хел бемории вируси”

Дар идомаи суҳбат ин мусоҳиби мо афзуд, ки ӯ низ дар оғоз афтидани хитоидухтарро дида, ба ҳарос афтодааст, ки карона-вирус ба Тоҷикистони мо низ расид, аммо баъди шунидани сухани табибон дилаш ором гирифта, қарор медиҳад, ки ин ҳодисаро ба сомонаи Оила нақл кунад.


ТОҶИКОН ДАР ХИТОЙ АЗ КАРОНА-ВИРУС СИРОЯТ ЁФТАНД Ё...?

 


Ҷои пӯшида нест , ки имрӯз корона-вирус тамоми дунёро ба таҳлука овардааст. Ҳарчанд ин беморӣ дар кишвари мо то имрӯз ба қайд гирифта нашудааст, ба ҳар ҳол мо ба муштариёни сомонаи Оила маслиҳат медиҳем, ки барои бехатарии худ ва наздиконашон аз хӯрдани меваю сабзавот ва дигар маҳсулоти хӯрока, ки аз кишвари Чин ворид гаштаанд, худдорӣ намуда, дар ҷойҳои серодам бо ниқобҳои махсус бигарданд.

Рустам Азимӣ, махсус барои сомонаи Oila.tj

Поделиться новостью
Шарҳ
(13)
Laziz Bek 2020-01-31, 12:03
Хаёти мардум ширин аст.
Посух
Rahi Muborak 2020-01-31, 12:04
Ба ин духтарак факат табибон кумак карда метавононд
Посух
Мустафа Исламов 2020-01-31, 12:04
Эхтиёт ними хаёт. Агар дигар вакт чунин мешуд хар як фарди точик кумаки худро мерасонданд!
Посух
Абдулҳаким 2020-01-31, 12:05
Чи ҷойи ҳайратангез аст? Агар ин духтари хитои дар ҳақиқат олудаи вирус мебуд, шахси кумаккунанда ҳатман олудаи ин вируси мешуд ва боз шояд чанд тани дигарро олуда мекард. Дуруст кардаанд, ки ба кумакаш касе нарафт. Дар ҳоле, ки ҳама аз ин ВАБО бохабаранд. Муҳтарам муаллиф! Хуб дониста бош, ки агар ин бемори намешуд, дилхоҳ фарди тоҷик ба кӯмак мешитобиданд.
Посух
Роҳгузар 2020-01-31, 12:08
Вазорати тандурустӣ ва ҳифзи иҷтимоии аҳолӣ дар куҷо хомуш аст? Чаро як бор телевизион ва радиоро тамошо ва гуш намекунед? Рустам аз Паша Фил месозӣ да додар...
Посух
Mohsin Mohammadi 2020-01-31, 12:30
Ба ин Яъҷуҷу Маъҷуҷҳо кӯмак ҳам намекунем ва ба якдигарашон бигузор кӯмак накунанду ин қадар ба мусалмонҳо кордор нашаванд. Худо мегӯем, ки тамоми сиёсатмадоронаш ҳам бемор шуда аз байн равад
Посух
Avaz Muhidinov 2020-01-31, 12:30
Mohammadi инхохам инсонанд хеч кас ро бо назари паст нанигаред. гунохи сиесатмадорода кудак чи айб дора?
Посух
Mohsin Mohammadi 2020-01-31, 12:31
Avaz Muhidinov Он кӯдак нест студентай, кни луч гаштай пагоҳ хонда сиёсатмадор шида зидди мусалмонҳо меброя
Посух
Ba mohsin Mohsin Mohammadi 2020-01-31, 15:40
Mohsin! Pistai bemaghz agar lab vo kunad rasvo shavad.....
Посух
Хумайробону 2020-01-31, 14:41
Тавбааа чон чизи ширин бдаст ааа
Посух
Махфи 2020-02-01, 13:24
Худо нигахбонамон бошад.
Посух
Тахмина 2020-02-01, 23:03
Мардуми азиз илохо Худованд хамаро дар панохаш нигох дорад. Ин аз тарафи Худованд як санчиш аст ки мо чи гуна рафтор менамоем. Бояд кумаки худро расонем.
Посух
мадина 2020-02-04, 23:45
 худо худаш нигох дорад 40 сол чанг бошадам ачалаш омадаги мемурад худо шифо тияд касалода
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(13)
Laziz Bek 2020-01-31, 12:03
Хаёти мардум ширин аст.
Посух
Rahi Muborak 2020-01-31, 12:04
Ба ин духтарак факат табибон кумак карда метавононд
Посух
Мустафа Исламов 2020-01-31, 12:04
Эхтиёт ними хаёт. Агар дигар вакт чунин мешуд хар як фарди точик кумаки худро мерасонданд!
Посух
Абдулҳаким 2020-01-31, 12:05
Чи ҷойи ҳайратангез аст? Агар ин духтари хитои дар ҳақиқат олудаи вирус мебуд, шахси кумаккунанда ҳатман олудаи ин вируси мешуд ва боз шояд чанд тани дигарро олуда мекард. Дуруст кардаанд, ки ба кумакаш касе нарафт. Дар ҳоле, ки ҳама аз ин ВАБО бохабаранд. Муҳтарам муаллиф! Хуб дониста бош, ки агар ин бемори намешуд, дилхоҳ фарди тоҷик ба кӯмак мешитобиданд.
Посух
Роҳгузар 2020-01-31, 12:08
Вазорати тандурустӣ ва ҳифзи иҷтимоии аҳолӣ дар куҷо хомуш аст? Чаро як бор телевизион ва радиоро тамошо ва гуш намекунед? Рустам аз Паша Фил месозӣ да додар...
Посух
Mohsin Mohammadi 2020-01-31, 12:30
Ба ин Яъҷуҷу Маъҷуҷҳо кӯмак ҳам намекунем ва ба якдигарашон бигузор кӯмак накунанду ин қадар ба мусалмонҳо кордор нашаванд. Худо мегӯем, ки тамоми сиёсатмадоронаш ҳам бемор шуда аз байн равад
Посух
Avaz Muhidinov 2020-01-31, 12:30
Mohammadi инхохам инсонанд хеч кас ро бо назари паст нанигаред. гунохи сиесатмадорода кудак чи айб дора?
Посух
Mohsin Mohammadi 2020-01-31, 12:31
Avaz Muhidinov Он кӯдак нест студентай, кни луч гаштай пагоҳ хонда сиёсатмадор шида зидди мусалмонҳо меброя
Посух
Ba mohsin Mohsin Mohammadi 2020-01-31, 15:40
Mohsin! Pistai bemaghz agar lab vo kunad rasvo shavad.....
Посух
Хумайробону 2020-01-31, 14:41
Тавбааа чон чизи ширин бдаст ааа
Посух
Махфи 2020-02-01, 13:24
Худо нигахбонамон бошад.
Посух
Тахмина 2020-02-01, 23:03
Мардуми азиз илохо Худованд хамаро дар панохаш нигох дорад. Ин аз тарафи Худованд як санчиш аст ки мо чи гуна рафтор менамоем. Бояд кумаки худро расонем.
Посух
мадина 2020-02-04, 23:45
 худо худаш нигох дорад 40 сол чанг бошадам ачалаш омадаги мемурад худо шифо тияд касалода
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД