Vegapharm
Ширинмоҳ Ниҳолова Нигина Амонқуловаро ба суд дод?
9076


Сар аз моҳи январи соли 2020 сару садоҳое ба вуҷуд омадаанд, ки гӯё Ҳунарманди хизматнишондодаи Тоҷикистон Ширинмоҳ Ниҳолова овозхони шинохтаи кишвар Нигина Амонқуловаро барои “таронадуздӣ” ба суд дода бошад.

Ин овоза замоне паҳн гардид, ки Нигина Амонқулова охири моҳи декабри соли 2019 таронаи ҷадиди “Маринес”-ро бо забони шуғнии Бадахшон нашр кард. Таронаи мардумии “Маринес”-ро мухлисони овозхон хуб пазируфта, ба хотири ширину бе хато сароиданаш баҳои баланд додаанд, вале аз рӯйи нақли бархе аз афроди огоҳ аз ин масъала, Ширинмоҳ Ниҳолова барои бе иҷозат иҷро кардани таронааш Нигина Амонқуловаро ба суд додааст. Барои равшанӣ андохтан ба ин масъала, мо ба рақамҳои Нигина Амонқулова занг задем, то ҳақиқатро аз забони худаш бифаҳмидем. “Овозаи ба суд додани Нигина дурӯғи маҳз аст. Он сурудро худи мардуми Бадахшон таронаи мардумӣ гуфта, ба Нигина пешниҳод карданд ва ӯ сароид. Дар асл ин суруд ба Ширинмоҳ низ тааллуқ надорад, зеро муаллифи матн каси дигар аст ва ин кор бо розигии ӯ сурат гирифтааст”,-гуфтанд, аз хонаводаи Нигина Амонқулова дар суҳбат бо хабарнигори ҳафтаномаи “Оила”.


НИГИНА БО СУРУДИ "МАРИНЕС" БАДАХШОНРО ТАСХИР КАРД


Таронаи “Маринес”-ро дар иҷрои Нигина Амонқулова то ин дам дар шабакаи YouTube зиёда аз 140 ҳазор нафар аз назар гузаронидаанд. Ширинмоҳ Ниҳолова суруди мазкурро соли 2017 сароида, ҷоизаи “Суруди сол 2017”-ро ба даст оварда буд.

Поделиться новостью
Шарҳ
(13)
Muhayyo 2020-01-23, 16:58
Haqiqatan in surudi xalqi ast va onro bisyor kason mexonand. Hamchun shughnizabon ba Niginabonu tashakkur meguya, zero xele shirin mexonad.Ahsan apai Niginabonu!!!
Посух
Muhayyo 2020-01-23, 16:59
Haqiqatan in surudi xalqi ast va onro bisyor kason mexonand. Hamchun shughnizabon ba Niginabonu tashakkur meguya, zero xele shirin mexonad.Ahsan apai Niginabonu!!!
Посух
Xair 2020-01-23, 17:07
нагз ку
Посух
Сохиба Назархудоева 2020-01-23, 17:52
Чида хофизои мо суруди хамдигара дуздида мехонан хамин суруда то дигара Ширинмох мехонд имруз бо Нигина сар кад .хондан
Посух
Охунд Сохиба Назархудоева 2020-01-24, 07:01
Чи бахили мекунан бо ҳамдигар, барои ман дар экрани телевизр,овози фораму саряндаи зебо бошад, нагуянд ини вайҳай ини ман ини дигарай, овози форам қати хонан, бахили ру сиëҳи ҳай,
Посух
Малика Худжаназарова 2020-01-23, 17:52
Хнар даркор офарин, хело оли сароид
Посух
Беном 2020-01-24, 06:49
Ягонхел оли сароидаги нест суруда нигина, нигинара овозаш дар суруди помири аниктараш дар авчаш намерасад, бехтараш нигина хаму сурудои ритми пасти худаша сарояд
Посух
Беном 2020-01-24, 12:49
Хело зебо ма махин хондан Нигина апа
Посух
Шахноза 2020-01-25, 09:11
Суруд мардуми нест ва муаллифаш Амридин ном сарояндаи бадахшони хаст.
Посух
Насима 2020-01-25, 10:41
Пас аз оне, ки Нигина ин сурудро хонд мухсилаш шудам.Бисёр оли хондааст. Дар хакикат ин суруд суруди халки мебошад ва онро хама месаройанд дар Бадахшон. Ширинмох набояд даъво кунад барои ин суруд.
Посух
Омина 2020-01-25, 10:45
Оличаноб апаи Нигина...
Посух
аноним 2020-01-28, 13:35
Агар Ахмад Зохир ва Муборакшо Мирзошоев намебудан, ин хофизои мо чи кор мекардан? Агар хофизхои Точикро гирем ягонта на суруд дорад на авоз,фонограма хама,,, Нигинабону хакикатан ба дарачаи оли хонд,,, БРАВО ✊🤝
Посух
Benom 88 2020-01-28, 23:49
Nagz ki Badahshoni saroidai Nekim Cheni Shirinmo Niholova Nahondai vai bo babtamomi Sanatush hondagi 🙌🙏🙏
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(13)
Muhayyo 2020-01-23, 16:58
Haqiqatan in surudi xalqi ast va onro bisyor kason mexonand. Hamchun shughnizabon ba Niginabonu tashakkur meguya, zero xele shirin mexonad.Ahsan apai Niginabonu!!!
Посух
Muhayyo 2020-01-23, 16:59
Haqiqatan in surudi xalqi ast va onro bisyor kason mexonand. Hamchun shughnizabon ba Niginabonu tashakkur meguya, zero xele shirin mexonad.Ahsan apai Niginabonu!!!
Посух
Xair 2020-01-23, 17:07
нагз ку
Посух
Сохиба Назархудоева 2020-01-23, 17:52
Чида хофизои мо суруди хамдигара дуздида мехонан хамин суруда то дигара Ширинмох мехонд имруз бо Нигина сар кад .хондан
Посух
Охунд Сохиба Назархудоева 2020-01-24, 07:01
Чи бахили мекунан бо ҳамдигар, барои ман дар экрани телевизр,овози фораму саряндаи зебо бошад, нагуянд ини вайҳай ини ман ини дигарай, овози форам қати хонан, бахили ру сиëҳи ҳай,
Посух
Малика Худжаназарова 2020-01-23, 17:52
Хнар даркор офарин, хело оли сароид
Посух
Беном 2020-01-24, 06:49
Ягонхел оли сароидаги нест суруда нигина, нигинара овозаш дар суруди помири аниктараш дар авчаш намерасад, бехтараш нигина хаму сурудои ритми пасти худаша сарояд
Посух
Беном 2020-01-24, 12:49
Хело зебо ма махин хондан Нигина апа
Посух
Шахноза 2020-01-25, 09:11
Суруд мардуми нест ва муаллифаш Амридин ном сарояндаи бадахшони хаст.
Посух
Насима 2020-01-25, 10:41
Пас аз оне, ки Нигина ин сурудро хонд мухсилаш шудам.Бисёр оли хондааст. Дар хакикат ин суруд суруди халки мебошад ва онро хама месаройанд дар Бадахшон. Ширинмох набояд даъво кунад барои ин суруд.
Посух
Омина 2020-01-25, 10:45
Оличаноб апаи Нигина...
Посух