Imon 2
Шикояти мардум аз гароншавии нархи дору, бепулӣ ва паҳншавии пневмания
5443

Ин субҳ ба идораи сомонаи "Oila.tj" якчанд нафар истиқоматкунандагони шаҳри Истаравшан тамос гирифта, аз гароншавии нархи дору, бепулӣ ва паҳншавии пневмания шиква карданд.

Шикояти эшон ба беназоратии Вазорати тандурустӣ ва комиссияҳои назораткунандаи шаҳрӣ, ки сари вақт аз аҳволи дорухонаҳо хабар намегиранд, қимматии нархи дорухонаҳо назорат намекунанд, рабт дорад.
Як истиқоматкунандаи шаҳри Истаравшан бидуни овардани ному насабаш қайд кард, ки “мардумро пеш аз маргаш накушед! Нархи дору дар осмон, аптекаҳо пур - пури одам, аз интизорӣ дар ин моҳи шарифи Рамазон дилтанг шудем. Нархи як дона прасетемол як моҳ пеш 80 дирам буд, имрӯз бошад аз 3 сомонӣ то 4 сомонӣ арзиш дорад. Спирт бошад, 1 –2 сомонӣ то кунун буд, ҳамин, ки байни мардум миш - миши ҳар гуна бемориҳо пайдо шуд, нархаш ба 10 сомонӣ расид. Ин чӣ гап? Касе ин доруфурӯшҳои тиҷораткорро назорат намекунад? Як ман не, ҳамаи мардуми Истаравшан аз набудани доруҳо меноланд. Аптекаҳои воҳимаву доруфурӯшон лаҷоми савдоро ба даст гирифта, бо фуки сих ба рӯи мардуми камбағал нигоҳ мекунанд. Инаш дарди бахайр.



Беморхонахо пур - пури бемор, ҳамагӣ илтиҳоби шуш доранд. Соат ба соат мардум ба ин беморӣ гирифтор шуда истодаанд. Пушти дари ренгин одамборон аст. Ду рӯз навбат меистӣ, боз пули калон сарф карда, аз ташхиси духтурҳо мегузарӣ. Охир, мардуми бечора пул надорад, шароиташон вазнин, муҳоҷирон дар хона дар карантин, кор намебароянд. Ягон кас ба доди мо камбағалон мерсида бошад? Охир, мо бесоҳиб нестем, Ҷаноби Олӣ дорем. Чаро муҳри хомӯшӣ ба лаб зада, мӯйро аз хамир ҷудо намекунанд? Илтимос, боз ҳам илтимос, дар ҳамин шароит мардуми камбағалро дастгирӣ кунед. Ин вазифаи шумост!

Зебохон низ истиқоматкунандаи ин шаҳр буда, аз Вазорати тандурустӣ ва ҳукумати шаҳр хоҳиш дорад, ки нисбати нарху навои дорухонаҳо чорандешӣ кунанд. "Комиссияҳои назоратиро боқувваттар намоянд. Тоқатамон тоқ шуд, пулу пайсаи доштаамон сарфи дорухарӣ мешавад. Барои ман не, барои халқи бечора раҳм кунетон!"

Чанд муддат пас, видеои суҳбати моро бо шаҳрвандони шаҳри Истаравшан бобати ин мавзӯъ дар ютюбканали Oila.tj тамошо намоед!

Поделиться новостью
Шарҳ
(22)
Шавкат Хидоев 2020-04-30, 12:35
Фураҳои Тоҷикистон аз марзи Ӯзбекистон бидуни монеа гузашта истодаастку ,чаро нахҳо қиммат шудааст?
Посух
Одина Немонов 2020-04-30, 12:35
МО МУСАЛМОНЕМ КУ
Посух
Ошурбек Саидназаров 2020-04-30, 12:35
Касе кимат кунад худованд чазоша медихад
Посух
Ольга Ивановна 2020-04-30, 12:36
ДАР ХАКИКАТ ИН ЧИ ГАП???
Посух
Рам Зи Ер 2020-04-30, 13:58
Назоратчихо дар кучоанд.и чи беадолати. Назорат намекунед
Посух
Манзура Шарипова 2020-04-30, 17:31
Дина я аптека даромадм барои дору да болои столикшон я стакану шиповник мондаги гуфтм ки фурушандара Шумода спирт нестай монен одамо даромадан дастшона обработка кнан бо гигиена меген, назорат нест
Посух
Фируза Мурадова 2020-04-30, 17:32
КАНИ НАЗОРАТ ДАР АПТЕКАХО!!!ПУРСИДАМ МЕГУЯД КИ ФИРМА КИМАТ КАРД!!!
Посух
Шарифчон Мирзоев 2020-04-30, 17:32
Badodi khalq hichkas namerasad pesh az marizi omadan mardumi bechora az gurusnagi mimiran
Посух
Muhsin Orzuev 2020-04-30, 17:32
Инсонхо аз гурснаги не бал ки аз пурхури мемиранд
Посух
Саидчон Саидзода 2020-04-30, 17:32
Пул нест холи хоната бинан евраремонтай мошинт лексус 570
Посух
Bibi Anbiyeva 2020-04-30, 17:33
Ин дар кучо пневмония ин вирус дина нахондед аз январ будай гуфт як мардак
Посух
Fred Manson 2020-04-30, 17:33
Именем бога, врущий-половой орган матери, я никакую наценку на свой товар не ставлю!😀
Посух
Фируза Мурадова 2020-04-30, 17:33
Рост мегуяд нарх дар осмон хозир ман дору харидам, аз нархи пегтараш як баробар кимат шудас!!!
Посух
Fakhriddin Obidov 2020-04-30, 17:35
Эй табиби дарди ман дори давои ҷони ман, Худ даво корам магу бар марг гирифторат кунам.
Посух
Ниссо Насридинова 2020-04-30, 17:36
Хонаву дари аптекачихора бини мегуй хонаи ягон шох бошад чанкарата хочиханд Бо дина яташ мегаки байншон мусобика бдай ки чанбор Хач мерава хамаш фирма кати дагавор доран
Посух
Зарина Исмоилова 2020-04-30, 17:36
Ниссо Насридинова мур гуид харомоя якати инсофошон нест 10 бори хачба нарафта ана сагрераю камбагалова ерддам кунад
Посух
Мохпайкар Ёрова 2020-04-30, 17:36
Ин беимонии ки аст? Аз Худо наметарсанд, иллохо хамин шахсоне, ки бар мардум зулм меоранд ба хамин вабо гирифтор шаванд.
Посух
Бахтиер Мирзоев 2020-04-30, 17:36
Мохпайкар Ёрова Дар ҳама ҳолат сабрро аз даст надиҳед. Дуои беҳтарин... АЛЛОҲИ МЕҲРУБОН Ҷазои аъмолашонро диҳад. Шумо дуои бад накунед.
Посух
Мухаббат Аюбова 2020-04-30, 17:37
Ин касофатхои харомхурхо ин касалба гирифтор шаванд дигароям заразит мекунанд.Худо чазошона тияд.Омин.
Посух
Ахмад Исломов 2020-04-30, 17:37
Камтар бардошт кунитон ҳоли ин коргарони амният инҳоро ҳамаша руйхаташона медонад як та як та бурда чунон дапрос мекунад ки аз ин фоидаи кардагиашон сахт пушаймон мешавад.Албатта ман ҳамаи доруфурушонро намегуям фақат ҳамин дар ҳамин рузҳо ба мардум зулм мекунанд ҳамунҳоро дар назар дорам!!!
Посух
Ахмад Исломов 2020-04-30, 17:37
Хонаатон дар мегирад дору фурушҳо аз Худо битарсед ин мардуми бечора ин қадар аз куҷо пул меёванд?Ин фоидаи кардаатон ба шумо тақдир намекунад мана мебинед ба як балои Худо гирифтор мешавед ин ҳақиқат аст бовар кунед ғазаби Аллоҳ болои шумо ҳатман меояд!!!
Посух
Шохина Турсунова 2020-04-30, 21:01
Бобочон Гафуров
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(22)
Шавкат Хидоев 2020-04-30, 12:35
Фураҳои Тоҷикистон аз марзи Ӯзбекистон бидуни монеа гузашта истодаастку ,чаро нахҳо қиммат шудааст?
Посух
Одина Немонов 2020-04-30, 12:35
МО МУСАЛМОНЕМ КУ
Посух
Ошурбек Саидназаров 2020-04-30, 12:35
Касе кимат кунад худованд чазоша медихад
Посух
Ольга Ивановна 2020-04-30, 12:36
ДАР ХАКИКАТ ИН ЧИ ГАП???
Посух
Рам Зи Ер 2020-04-30, 13:58
Назоратчихо дар кучоанд.и чи беадолати. Назорат намекунед
Посух
Манзура Шарипова 2020-04-30, 17:31
Дина я аптека даромадм барои дору да болои столикшон я стакану шиповник мондаги гуфтм ки фурушандара Шумода спирт нестай монен одамо даромадан дастшона обработка кнан бо гигиена меген, назорат нест
Посух
Фируза Мурадова 2020-04-30, 17:32
КАНИ НАЗОРАТ ДАР АПТЕКАХО!!!ПУРСИДАМ МЕГУЯД КИ ФИРМА КИМАТ КАРД!!!
Посух
Шарифчон Мирзоев 2020-04-30, 17:32
Badodi khalq hichkas namerasad pesh az marizi omadan mardumi bechora az gurusnagi mimiran
Посух
Muhsin Orzuev 2020-04-30, 17:32
Инсонхо аз гурснаги не бал ки аз пурхури мемиранд
Посух
Саидчон Саидзода 2020-04-30, 17:32
Пул нест холи хоната бинан евраремонтай мошинт лексус 570
Посух
Bibi Anbiyeva 2020-04-30, 17:33
Ин дар кучо пневмония ин вирус дина нахондед аз январ будай гуфт як мардак
Посух
Fred Manson 2020-04-30, 17:33
Именем бога, врущий-половой орган матери, я никакую наценку на свой товар не ставлю!😀
Посух
Фируза Мурадова 2020-04-30, 17:33
Рост мегуяд нарх дар осмон хозир ман дору харидам, аз нархи пегтараш як баробар кимат шудас!!!
Посух
Fakhriddin Obidov 2020-04-30, 17:35
Эй табиби дарди ман дори давои ҷони ман, Худ даво корам магу бар марг гирифторат кунам.
Посух
Ниссо Насридинова 2020-04-30, 17:36
Хонаву дари аптекачихора бини мегуй хонаи ягон шох бошад чанкарата хочиханд Бо дина яташ мегаки байншон мусобика бдай ки чанбор Хач мерава хамаш фирма кати дагавор доран
Посух
Зарина Исмоилова 2020-04-30, 17:36
Ниссо Насридинова мур гуид харомоя якати инсофошон нест 10 бори хачба нарафта ана сагрераю камбагалова ерддам кунад
Посух
Мохпайкар Ёрова 2020-04-30, 17:36
Ин беимонии ки аст? Аз Худо наметарсанд, иллохо хамин шахсоне, ки бар мардум зулм меоранд ба хамин вабо гирифтор шаванд.
Посух
Бахтиер Мирзоев 2020-04-30, 17:36
Мохпайкар Ёрова Дар ҳама ҳолат сабрро аз даст надиҳед. Дуои беҳтарин... АЛЛОҲИ МЕҲРУБОН Ҷазои аъмолашонро диҳад. Шумо дуои бад накунед.
Посух
Мухаббат Аюбова 2020-04-30, 17:37
Ин касофатхои харомхурхо ин касалба гирифтор шаванд дигароям заразит мекунанд.Худо чазошона тияд.Омин.
Посух
Ахмад Исломов 2020-04-30, 17:37
Камтар бардошт кунитон ҳоли ин коргарони амният инҳоро ҳамаша руйхаташона медонад як та як та бурда чунон дапрос мекунад ки аз ин фоидаи кардагиашон сахт пушаймон мешавад.Албатта ман ҳамаи доруфурушонро намегуям фақат ҳамин дар ҳамин рузҳо ба мардум зулм мекунанд ҳамунҳоро дар назар дорам!!!
Посух
Ахмад Исломов 2020-04-30, 17:37
Хонаатон дар мегирад дору фурушҳо аз Худо битарсед ин мардуми бечора ин қадар аз куҷо пул меёванд?Ин фоидаи кардаатон ба шумо тақдир намекунад мана мебинед ба як балои Худо гирифтор мешавед ин ҳақиқат аст бовар кунед ғазаби Аллоҳ болои шумо ҳатман меояд!!!
Посух
Шохина Турсунова 2020-04-30, 21:01
Бобочон Гафуров
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД