Tayron Test For
Русия: Зиёфати бепул ба 700 муҳоҷирзани тоҷик
5200

Дар рӯзи таҷлили иди модарон дар шаҳри Москва ҷавонписари тоҷики зодаи Бадахшон бо исми Иззат дар тарабхонаи “Бадахшон” ба 700 муҳоҷирзани тоҷик аз ҳисоби худ зиёфат дод. Фазои тарабхонаро суруду мусиқиҳои миллӣ фаро гирифт. Ин занони дур аз оилаю ватан дар якчанд лаҳза худро дар дунёи афсонавӣ дарёфта, бо чеҳраи идона майдони рақсро гарм мекарданд.
Баъд аз нашр шудани видеои лаҳзаи миннатдорӣ ба ин ҷавонмарди боҳиммат дар шабакаи YouTube бо унвони “Кулуги бисер маш верод Иззатард!” (“Раҳмати калон ба бародари мо Иззат!”) корбарон дар шарҳҳои худ аз хизматҳои шорёни Иззат ёдовар шуда, аз номи тамоми сокинони Бадахшон ба ӯ миннатдорӣ баён карданд.


ХУДКУШИИ ЗАНИ МУҲОҶИР


Бояд гуфт, ки Иззат дар дилхоҳ ҳолат ба муҳоҷирони тоҷик дасти мадад дароз менамояд. Хайрхоҳӣ дар байни мардуми тоҷик расм буда, умедворем, ки сафи чунин ҷавонмардони шердил чун Иззат боз ҳам зиёдтар шаваду ин анъанаи нек идома ёбад.
Мо аҳли эҷоди сомонаи Oila.tj низ ба ин шахси олиҳиммат барои хурсанд гардонидани дили модарону хоҳарони мо изҳори миннатдорӣ намуда, дар корҳояшон бурбориҳои беназирро хоҳонем!

alt

Поделиться новостью
Шарҳ
(10)
Мастура Ибрагимова 2020-03-10, 14:38
Ахсан додари азиз давлататон изофа шавад
Посух
Памирка Памирка 2020-03-10, 14:38
Офари!! бачахои ба нангу номуси бадахшонамон!! Ахсан мефахрен бо шумо!!🙏🏼🙏🏼❤❤
Посух
Cj Cj 2020-03-10, 14:38
Худо давлаташро хазоор кунаад дар панохаш нигах дорад
Посух
Бахрулло Одинаев 2020-03-10, 14:38
ОИЛА 200 нафар мегуфтанд бовар мекардем Ман 15 сол қабл ҳомии ҳуқуқи муҳоҷиронам дар тамоми қаламрави Русия Маро бубахшеду камеҳам бошад ҳақиқатро нависед Худо нигаҳбонатон
Посух
Камолиддин Бахрулло Одинаев 2020-03-11, 18:28
Акаи Бахрулло шумо агар хомии хукуки мухочирон бошед пас чаро шуморо аксари мухочирон намешиносанд, ва фахолияти шумо дар ягон шабакаи интернети ба назар намерасад. Пешаки хузр мехохам ?
Посух
Али Бахрулло Одинаев 2020-03-17, 17:56
Касе туро мачбур намекунад, ки ту бовар куни, дар сомонаи YouTube видеохои ин махфид хастанд, метавони видеоро тамошо карда конеъ шави...! Худованд теъдоди бахилонро(дар симои ту) хароб гардонад...!
Посух
Бахрулло Одинаев 2020-03-10, 14:39
Дар умрам нисфи дунёро гаштам лек надидам тарабхонаеро ки 700 нафар ҷой шавад😁😁😁😁 Ҳатто 300 нафар ҷой намегирад. Ин дуруғро боз кадом журналисти беъемон навиштааст Ҳамаш дуруғаст....агар ҳамаи қаламрави Русияро як моҳ сайру гашт кунем 100 нафар муҳоҷир-зан ҷам карда намешавад чун ҳама аз пушти зиндагиву кори худ овораанд
Посух
Али Бахрулло Одинаев 2020-03-17, 18:01
Ту намебини барои, ки чашми бахил аз хакикат кур аст...! Тарабхонахоеро ки ту диди шояд дар ягон к,аряи дурдаст бошад, мутаъсиф аз он хастем, ки он к,аряхои ту гаштаги нисфи дунё нестанд...!
Посух
ОИЛА 2020-03-10, 14:39
Бахрулло Одинаев Бародар ссылкаи видео оварда шудааст! Тамошо кунед! Дар ин тарабхона ҷой шудааст! Муҳим дил ва дасти кушод бошад! Ҷой ҳама вақт мешавад!
Посух
зю 2020-03-11, 23:39
Агар акорат кунам просто айб ту Бахрулоавал бие хамон тарабхона баднавис
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(10)
Мастура Ибрагимова 2020-03-10, 14:38
Ахсан додари азиз давлататон изофа шавад
Посух
Памирка Памирка 2020-03-10, 14:38
Офари!! бачахои ба нангу номуси бадахшонамон!! Ахсан мефахрен бо шумо!!🙏🏼🙏🏼❤❤
Посух
Cj Cj 2020-03-10, 14:38
Худо давлаташро хазоор кунаад дар панохаш нигах дорад
Посух
Бахрулло Одинаев 2020-03-10, 14:38
ОИЛА 200 нафар мегуфтанд бовар мекардем Ман 15 сол қабл ҳомии ҳуқуқи муҳоҷиронам дар тамоми қаламрави Русия Маро бубахшеду камеҳам бошад ҳақиқатро нависед Худо нигаҳбонатон
Посух
Камолиддин Бахрулло Одинаев 2020-03-11, 18:28
Акаи Бахрулло шумо агар хомии хукуки мухочирон бошед пас чаро шуморо аксари мухочирон намешиносанд, ва фахолияти шумо дар ягон шабакаи интернети ба назар намерасад. Пешаки хузр мехохам ?
Посух
Али Бахрулло Одинаев 2020-03-17, 17:56
Касе туро мачбур намекунад, ки ту бовар куни, дар сомонаи YouTube видеохои ин махфид хастанд, метавони видеоро тамошо карда конеъ шави...! Худованд теъдоди бахилонро(дар симои ту) хароб гардонад...!
Посух
Бахрулло Одинаев 2020-03-10, 14:39
Дар умрам нисфи дунёро гаштам лек надидам тарабхонаеро ки 700 нафар ҷой шавад😁😁😁😁 Ҳатто 300 нафар ҷой намегирад. Ин дуруғро боз кадом журналисти беъемон навиштааст Ҳамаш дуруғаст....агар ҳамаи қаламрави Русияро як моҳ сайру гашт кунем 100 нафар муҳоҷир-зан ҷам карда намешавад чун ҳама аз пушти зиндагиву кори худ овораанд
Посух
Али Бахрулло Одинаев 2020-03-17, 18:01
Ту намебини барои, ки чашми бахил аз хакикат кур аст...! Тарабхонахоеро ки ту диди шояд дар ягон к,аряи дурдаст бошад, мутаъсиф аз он хастем, ки он к,аряхои ту гаштаги нисфи дунё нестанд...!
Посух
ОИЛА 2020-03-10, 14:39
Бахрулло Одинаев Бародар ссылкаи видео оварда шудааст! Тамошо кунед! Дар ин тарабхона ҷой шудааст! Муҳим дил ва дасти кушод бошад! Ҷой ҳама вақт мешавад!
Посух
зю 2020-03-11, 23:39
Агар акорат кунам просто айб ту Бахрулоавал бие хамон тарабхона баднавис
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Tayron Test For 2