Spitamen
Русия: Муҳоҷири тоҷик аз мушту лагади кормандони пулис ҷон дод
7677

Расонаҳои Русия аз ҷанҷоли як шаҳрванди Тоҷикистон бо исми Муҳибулло Саидов бо ду корманди полис хабар додаанд. Ин моҷаро бо фоҷиа анҷом ёфта, муҳоҷири тоҷик аз мушту лагади полисҳо ба ҳалокат расидаааст...

Бино бар иттилои манобеъ, ҳодиса дар пойтахти дуюми Русия, шаҳри таърихии Санкт-Петербург рух додааст. Ба қавли Риа новости ду корманди полис ба яке аз биноҳои истиқоматӣ даромадаанд, то хабари фавриро дар бораи нигоҳдории ғайри қонунии маводи мухаддир тафтиш намоянд. Дарро ба рӯйи кормандони пулис як шаҳрванди Тоҷикистон боз намудааст, ки гӯё дар ҳолати сархушӣ қарор доштааст. Бо сабабҳои номаълум байни кормандони мақомоти тафтишотии Русия ва ин муҳоҷири тоҷик ҷанҷол сар задааст.
Расонаҳои русӣ дар ин моҷаро муҳоҷири тоҷикро гунаҳкор карда навиштаанд:


 БО БОЙБАЧАҲО ҲАМРОҲ ШУДА «ХАР» ШУДАМ


 “Як корманди полис дар натиҷаи зарбаи муҳоҷири тоҷик аз зинапоя афтидаву дигарӣ ҷароҳат бардоштааст, аммо онҳо муҳоҷирро боздошт намуда, ба дасти табибон супоридаанд..."

Хуллас, ин моҷарои ғамангез бо марги муҳоҷири тоҷик ба итмом расида, Муҳибулло Саидов аз мушту лагади кормандони пулис ҷон ба ҷонофарин супурдааст. Айни замон ин ду кормандони пулис дар бемористон таҳти назорати табибон қарор доранд.
Тафтишон аз рӯи ин ҳодиса идома дорад.

Поделиться новостью
Шарҳ
(9)
Rahi Muborak 2020-02-06, 12:09
Рухаш шод чояш чаннат бод! Ачаб даврае омадааст!!!!
Посух
Ашурали Салимов 2020-02-06, 12:09
Ачаб дунё
Посух
Юсуф Латифов 2020-02-06, 12:10
Чояшон чанати човидон бод
Посух
Хумайробону 2020-02-06, 12:51
Тавбааа
Посух
Памир 2020-02-06, 14:54
То он вакте Ки раисони мо дар айшу найшанд ва аз мардум дуранд замин хел ходисахо Рух медиханд
Посух
Фаррухруз Якубов 2020-02-06, 18:12
ИнаЛИЛОХИ ваинаилайхи рочиун..!!! ХУДОВАНД рахмату магфираташ кунад. ОМИН!!
Посух
Мухаммад 2020-02-07, 03:07
Мо мухочирон дардаморо ба ки гуем ? Мухтарам _______ ?
Посух
Кароматулло 2020-02-07, 08:06
Чаро хулоса аниқ нест ки муҳоҷири дигаре ки аз пушти ин раҳмати бо кормандони полиси Русия ҷангидааст дар кадом ҳолат аст намегуяд
Посух
Борис 2020-02-09, 23:48
Точики бечора сохиб надорад падари миллат фарзандонашро тар тамоми дунье пароканда кардаст
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(9)
Rahi Muborak 2020-02-06, 12:09
Рухаш шод чояш чаннат бод! Ачаб даврае омадааст!!!!
Посух
Ашурали Салимов 2020-02-06, 12:09
Ачаб дунё
Посух
Юсуф Латифов 2020-02-06, 12:10
Чояшон чанати човидон бод
Посух
Хумайробону 2020-02-06, 12:51
Тавбааа
Посух
Памир 2020-02-06, 14:54
То он вакте Ки раисони мо дар айшу найшанд ва аз мардум дуранд замин хел ходисахо Рух медиханд
Посух
Фаррухруз Якубов 2020-02-06, 18:12
ИнаЛИЛОХИ ваинаилайхи рочиун..!!! ХУДОВАНД рахмату магфираташ кунад. ОМИН!!
Посух
Мухаммад 2020-02-07, 03:07
Мо мухочирон дардаморо ба ки гуем ? Мухтарам _______ ?
Посух
Кароматулло 2020-02-07, 08:06
Чаро хулоса аниқ нест ки муҳоҷири дигаре ки аз пушти ин раҳмати бо кормандони полиси Русия ҷангидааст дар кадом ҳолат аст намегуяд
Посух