Ҳаводис
Панҷакент: Арӯс як рӯз пеш аз тӯй худро ба дарё партофт
10948
31


Дирӯз дар деҳаи Марғедари шаҳри Панҷакент боз як ҳодисаи нохуш рӯй дода, боиси марги як духтари нозанин гашт, ки мебоист имрӯз маҳфили арӯсиаш баргузор гардад.

Дар ин бора ду нафар сокинони шаҳри Панҷакент бо шарти ифшо накардани ному насабашон ба хабарнигорони сомонаи ОИЛА-ТЧ хабар доданд.

Тавре ки шоҳидони ҳол мегӯянд, духтараки даст ба худкушӣ зада Ситораи Туғён ном дошта, муҳасили курси чоруми Донишгоҳ арӯсаки дар фотиҳа будааст. Мебоист пагоҳ, яъне рӯзи шанбе, 20-уми июл ҷашни арӯсии Ситора баргузор гардад, аммо ду рӯз пеш аз тӯй ин арӯсаки нозанин даст ба худкушӣ зада, худро ба дарё партофтааст.

Аз рӯйи овозаҳо гӯё волидонаш бидуни розигии духтар ӯро ба шавҳар додаанд. 
Ситора бо баҳонаи гирифтани фатта ва куртаи сафеди арӯсӣ аз хона баромада, бо ҳамин дигар бар намегардад. 
Овозаи дигар низ вуҷуд дорад, ки Ситора ва домодшаванда ҳамдигарро дӯст медоштанду касе маҷбуран арӯсакро ба дарё партофтааст, аммо ҳақиқати ин ҳодиса то ҳол маълум нест. 

Меҳмонон аллакай ба маҳфили арӯсии Ситора даъват шуда буданд, аммо ба ҷойи либоси сафеди арӯсӣ ба ин нозанин кафан пӯшонда, бо нолаҳои зор ҷисми беҷонашро имрӯз, соати 16-дар оромгоҳи зодгоҳаш ба хок супурданд.

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(31)
Anushabonu 2019-07-19, 13:31
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД Panjakent
Посух
Шодруз Anushabonu 2019-07-24, 20:04
Рухат шод бод гули яктоя бигзор худованд чоятро богчае аз боги бихиш гардонидабошад. ОМИН ?
Посух
Амина Абдулкамол 2019-07-19, 13:38
Люди добрые очнитесь 21 век что вы заставляетье своих детей
Посух
Нигора Юсупова 2019-07-19, 13:39
очень жаль девушку,Очень жестоко поступили с ней
Посух
Памирка Памирка 2019-07-19, 13:39
очень жаль девушку,Очень?????? 2 Скрыть комментарий или пожаловаться на него
Посух
Фахриддин Валиев 2019-07-19, 13:40
Аз рузеки хамин сайти а кушодам,ягон хабари хуш нашунидам,
Посух
Гули Ахмедова 2019-07-19, 13:40
Бовар кунед харуз якас мурдас якаси дигара куштиян хамсояша зада куштас келин худаша дор кашидас ( гушт продукто отдельное дело)
Посух
Mavzuna Abdullaeva 2019-07-19, 13:41
Харруз ягон хабари нохуш, ин чи гап шуд мардум ?
Посух
Олимҷон Холиқов 2019-07-19, 13:41
Турецкие сериалы надо меньше смотреть! 1
Посух
Зиля Рахмонова 2019-07-19, 13:41
Очень жаль моглабы родить детей мальчиков , девочнк.Как ее родители? Жаль что думала только о себе.
Посух
M/// 2019-07-19, 13:44
Аз кучои Паечакент будаст ????
Посух
Za za M/// 2019-07-20, 00:48
Артуч
Посух
Шодруз M/// 2019-07-24, 20:07
Аз дехаи бустон
Посух
Дилором Мухторова 2019-07-19, 13:47
Бигузор хар кас нагздидаи худро гирад. Хозир мачбур карда намешавад. Хар кас сохиби бахти худаш. Метавонад ба хатоги низ рох дихад. Ин зиндагии вай. Падару модарони азиз , садди рохи фарзандон нагардед. Худо ба онхо бахт ато кунад !
Посух
Гаюрбек Азимзода 2019-07-19, 13:48
Илочи вокеа пеш аз вукуь бояд падару модар ба таври шафоф дар пеши фарзанд холатам ходисаро гуянд агар аз чониби фарзанд рад шуд бояд илочи дигаро ефт . Бародарони мехрубон хама фарзанд дорем ин кори астахфриллох аст .
Посух
Саодат Сижаева 2019-07-19, 13:55
Значит она не любила жениха и поэтому наверное так поступила. Очень жаль девушку ей жить да жить. Какое горе у родителей. Конечно сабр и только молитвы читать. Значит она не любила жениха и поэтому наверное так поступила. Очень жаль девушку ей жить да жить. Какое горе у родителей. Конечно сабр и только молитвы читать.
Посух
Jona Саодат Сижаева 2019-07-20, 05:10
Она очень сильно любила жениха никто не знает что случилось они 4 года встречались, этого только Аллах знает .
Посух
Parviz Hamidov 2019-07-19, 14:02
Ба духтарони ш.Панчакент чи гап шуда бошад??? Ба худкуши даст мезадабошан,товба ??
Посух
Холзод 2019-07-19, 14:54
Бародар пештархам ин вокеахо бисёр буд! Аммо ин телефонхою сайтхо набуд! Барои хамин намефахмиден! Вассалом!
Посух
Самир 2019-07-19, 18:01
Панчакент
Посух
Урлуг 2019-07-19, 18:38
Ин.. Муамо и. Сарбаста.. Аст.. Хеч.. Шарх... Дода.. Намешавад.. Падару.. Модараш.. Ба.. Худо чон.. Сабр.. Дихад.
Посух
Гул 2019-07-19, 20:07
Нахо чокарабошад инхамая
Посух
Надежда 2019-07-19, 20:25
Жаль что она так поступила надо было поговорить с родителями ненадо вынуждать детей что та делать против их воли
Посух
Ғайрат Мухторов 2019-07-19, 22:30
Е худо ҷ
Посух
Бону 2019-07-19, 23:41
Никто не вправе её судит, они с женихом любили друг друга с девятого класса и никто её не заставлял на сильно выходить замуж они любили друг друга и были вполне лучшей парой. Но почему она так поступила, на каком основании не вам судить никто из вас не я не вы не знаем что твориться в душе другого человека. Никто не знает правды не делайте выводы. В Таджикистане уже давно нет старых традиций выдавать замуж насильно, наш народ вполне отошёл от этого. И со словами (духтарои Панчакента чо кард инкадар даст ба худкуши мезананд) ненадо тут выпендриваться она была нашей сестрой даже если не кровной,но всё же никто из вас не в праве осуждать её!
Посух
М. 2019-07-20, 00:01
Аз фахмидахои ман арусшаванда ва домодшаванда хамдмгарро дусттошта фотиха шуда буден. Ва аммо дируз онхо ба сайру гашт мебароянду ба лаби дарё барои тамошо мераванд. Ва ногахон духтар лагжида ба об меафтад ва писар кумак карда баровардани мешавад, худ низ ба об меафтад ва холо дар шуъбаи эхё карор дорад.
Посух
Кориев Р 2019-07-20, 08:03
Худо рахмат кунад
Посух