Ҳаводис
Истаравшан: Фаррух писарчаи 8-солаашро 10-корд зад!
3886
24


Боз як фоҷиа!
Боз як ҷанҷоли хонаводагӣ!
Рашк ё ғурури ноҷои марди беандеша боиси 10-корд хӯрдани кӯдаки бегуноҳи 8-сола гашт!

Ин ҳодисаи ваҳшатбор ҳафтаи гузашта дар ҷамоати Гули сурхи Истаравшан ба вуқуъ пайваста буд. Ҳамон лаҳза шахси номаълуме чун ба хадамоти сӯхторхомӯшкунӣ ва ё “Ёрии таъҷилӣ” ба идораи сомонаи Оила-ТҶ занг зада, аз сар задани ин фоҷиа хабар дод, аммо ба хотири халал нарасонидан ба рафти тафтишот мо аз нашри он худдорӣ намудем.

Ин субҳ боз ҳамон шахс занг зад ва иброз намуд, ки ҳама интизори нашри ин хабар буданд, зеро он ба таҳқиқи обективонаи ҳодиса ёрӣ медиҳад. Инак, бо хоҳиши хонандагонамон аз шаҳри Истаравшан мо тафсилоти ин ҳодисаи ваҳшатоварро манзури шумо месозем.

Оилаи Мӯсоев Фаррухи 33-сола аз дигар хонавдаҳои маҳаллахонаи Айнии Истаравшан чандон фарқи казоӣ надошт. Фаррух ва ҳамсари 35-солааш соҳиби ду фарзанди гул барин зебо-як писарчаи 8-сола ва як духтарчаи 6-сола буда, ҳаёти осоишта доштанд, аммо...
Зиндагии онҳо зоҳиран ба сони дарёи Сир ором намояд ҳам, дар қаъри худ ҳамеша туғён дошт. Ҳамсояҳо мегӯянд, Фаррух марди ҷангара буд ва мудом аз қошу қавоқаш барфу борон меборид, вале ҳамсараш “сари кафида зери тоқӣ” гӯён, сир бой намедод.
Ҳамон рӯзи наҳс байни зану шавҳар боз моҷаро бархост ва дар сари қаҳру ғазаб Фаррух, ки зиндагиашро бо таксиронӣ пеш мебурд, писарчаи 8-солаю духтарчаи 6-солаашро ба мошин шинонда, ба самти деҳаи Зарнисори ҷамоати Гули сурх ба роҳ афтод. Марди ба ғазаб омада дар сар чи фикру чи хаёл дошт, фақат худаш медонисту худованд.
Сари роҳ мошинро нигоҳ дошта ба мағоза даромад. Ягона харида Фаррух аз ин мағоза корд буд.
Ӯ боз ба роҳ даромад ва дар мавзеи дашт мошинро нигоҳ дошта, ҳарду фарзандашро фаровард. Пас аз ин, якбора, мисли он ки деви бадкине дар вуҷудаш ҷо шуда бошад, ин падари бераҳм ба писарчаи 8-солааш дарафтода, кӯдаки бегуноҳро кордборон кард. Падар бераҳмона ба пайкари Диловари хурдакак корд мезаду фиғони хоҳарчаи 6-солааш ба фалак мепечид.
Падару модари Фаррух дар ҳамон наздикӣ кор мекарданд ва фиғони ҷонхароши ду тифли бегуноҳро шунида ба имдод шитофтанд, аммо вақте ки онҳо ба ҷойи ҳодиса расиданд, Диловари 8-сола аллакай аз дасти падари бераҳмаш 10-корд хӯрда, дар хуни худ ғарқ гашта буд.


“Шукронаҷон, очаи беақлатро бубахш, агар дар вақташ ман туро ба дугонаам туҳфа намекардам, шояд ин рӯзи шум ҳаргиз ба сарат намеомад” гӯён, сарамро ба дару девор зада, зор-зор нола мекардам.



Кӯдакро дарҳол ба беморхонаи марказии шаҳри Истаравшан бурданд ва ба мақомот дар бораи сар задани ин ҳодисаи гӯшношунид хабар доданд.
Айни замон Диловар Мӯсоеви 8-сола дар шӯъбаи эҳёгарии беморхонаи марказии шаҳри Истаравшан дар ҳолати вазнин қарор дорад.
Барои фаҳмидани сабаби ин ҳодисаи ваҳшатангез мо ба мақомоти ҳифзи ҳуқуқ занг задем. Маълум шуд, ки Фаррух Мӯсоев ба касалии рӯҳӣ гирифтор буда, зиёда аз 10-сол инҷониб дар қайди беморхонаи касалиҳои рӯҳӣ қарор доштааст.

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(24)
Хамза Бобоев 2019-08-19, 13:47
Товаба
Посух
Русия 2019-08-19, 13:47
Вай падар ё аблах
Посух
Обид 2019-08-19, 13:47
гардани ин хел падарро бурида партофт. наход фарзанди худата кордшапак куни
Посух
наргиза 2019-08-19, 13:48
Астагфриоолох чунин хам мешавад
Посух
Шопур Бахтияр 2019-08-19, 13:57
Истаравшан Панчакент конибодом Исфара Чи бало задаст ба онҳо? Ҳар рӯз куштору худкушию таҷовуз ба номуси кӯдакон!☹️🤔🤔ин ҳамааш аз худобезорию беимонии мардум аст!
Посух
Gulnoz Khaidarova 2019-08-19, 14:11
ЛЮДИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ, что происходит? Дети теряются, убийства происходят каждый день. Не зверейте, пожалуйста.
Посух
Маруф Дустов 2019-08-19, 14:11
Чи гуна шахси девона озодона дар байни мардум зиндагӣ кардааст? Дар ҳоле ки хатари ҷиддӣ ба пайвандон ва ҷомеа аст Ҳазорҳо солимон паси панҷара девонаҳо дар озоди ШУКРОНА КУНЕД!
Посух
Сверкающие Пустышки 2019-08-19, 14:16
Хама гап да Истаравшан. Мистика какая-то
Посух
Тоба қлдм 2019-08-19, 14:23
Инҷо чи муаммои дигарест, ки шарҳаст фақат дар дасти падари ҳамон тифл аст.
Посух
Райен Косим 2019-08-19, 14:27
Эй Худованд Карим бандагонатро ба рохи рост хидоят Кун
Посух
Rustam Toshmatov 2019-08-19, 14:35
Аллох шифо дихат писарчава!
Посух
Махбуба Абдунозимова 2019-08-19, 15:26
Е тавба и падархова чокадаги чини шудагими ((
Посух
Зебунисо Косимова 2019-08-19, 15:47
Ноҳияҳои Панҷакенту Истаравшан соҳиб надорад,ки ин қадар кушору ваҳшоният.(((
Посух
Фарз кардем... 2019-08-19, 15:48
Хангоми, ки бемории рухи дошт,чи гуна хуччати ронандаги гирифтаст? ??!!!!
Посух
Muhabat Fozilova 2019-08-19, 15:48
Тоба тоба!!! Чи бало задай мардума??? Рост боша хамин гап??? Боварии одам намиёя.
Посух
Мухаббат Авганова 2019-08-19, 15:51
Каждый день убивают это ужас а типерь деток кашмар 😂😂😂😂😂
Посух
Аник! 2019-08-19, 16:46
Бародарон ин окибати "Медкомиссия"-хое ки имруз барои гузаштани он хамширахои шафкат дар ГАИ бар ивази 75 сомон мегузаронанд. Мувофики конунаш бояд шахсони аз комиссияи тибби мегузаштаги мутахассисони психиатр ва наркологро ХАТМИ ДАР ЧОИ ИСТИКОМАТАШ ГУЗАРАНД ( ПЕШ АЗ ДИГАР МУТАХАССИСОН,ЯКУМ)!!! ДОШТАНИ ПАСПОРТ ВА БИЛЕТИ ХАРБИ БО ХУДАШОН ХАТМИСТ!!! ПАСПОРТ- ДУХТУР БОЯД ЧОИ ИСТИКОМАТИ ОНРО АЗ НАЗАР ГУЗАРОНАД, ЧУНКИ РУЙХАТИ БЕМОРОНИ ЯК НОХИЯРО НОХИЯИ ДИГАР НАДОРАД! (Аз ин сабаб хар шахс бояд "СТРОГО ПО МЕСТУ ЖИТЕЛЬСТВА! !!" БИЛЕТИ ХАРБИ -ЧУНКИ БИСЁР БЕМОРОНЕ ХАСТАНД, КИ АЗ САФИ АСКАРИ,БО САБАБИ БЕМОРХОИ РУХИ ХОРИЧ МЕШАВАНД, АММО ИКТИБОСАШОН АЗ ГОСПИТАЛ БА ДИСПАНСЕРХОИ БЕМОРИХОИ РУХИ РАВОН КАРДА НАМЕШАВАД,АЗ ИН САБАБ ДАР КАЙДИ ДУХТУР НАМЕИСТАНД. ДУХТУР БОЯД (Агар дар давраи СССР хизмат карда бошад),САХИФАХОИ 16 ВА 32 РО АЗ НАЗАР ГУЗАРОНАД.АГАР МОДДАХОИ АЗ 1 ТО 9 ДАРЧ ШУДА БОШАД, ИНХО БО БЕМОРИХОИ РУХИ "КОМИССОВАТЬ" ШУДААНД. АГАР ДАР ДАВРАИ СОХИБИСТИКЛОЛИ БА ХИЗМАТ ДАЪВАТ ШУДА БОШАНДУ, БО СТАТЬЯХОИ АЗ 14 ТО 21 КОМИССОВАТЬ ШУДА БОШАНД, ИНХО ХАМ БЕМОРИИ РУХИАНД !!! Ин ходиса,бародарон хол катрачае аз укёнус аст. Хеч кас кафолат дода наметавонад, ки имруз ё фардо кадоме аз ин беморони рухи ва нашъаманд ба сари фарзандони кадоме аз мо хучум мекунад. Валлохи ин хазл нест! Кадоме,ки махсусан солхои охир медкомиссия гузаштааст,метавонед пурсед. Кариб хамаи нашъамандон сохиби хуччати ронандагианд! Хеч кас парво надорад! " ТУИ КАЛОН ФАРДОСТ "!!!
Посух
азиз 2019-08-19, 18:31
инхел инсона чош зери панчара то охири умр.... девона бошад хамончо ба нормально шифо мейобад .... кунте инсон будааст пидараз последний
Посух
Али 2019-08-19, 21:57
Ин хамаш аз пушти Россия зер он Ки Фаррух дар мухочират бемори рухи шуд яьне шарта хурд касал шуд
Посух
Зайниддин 2019-08-20, 04:46
Блин хайрон меши хатто хайвон ин корро намекунад, холо он, ки ин одам аст, бовар кунед ман девонаеро медонам ки пари дора польности девонахай неки кудакдор шид бачара калон кард ин чи хел падар девона ё касали рухи наход, ки такси занад! Худованд чазои ин падари аблахро дихад! Аз худованд талаб дорем, ки ин писарак шифои комил ёфта ба хона бар гардад омин!
Посух
Рустам 2019-08-20, 06:46
Аксарият шахрдихандагон акл надоред. Гуфта шудааст ки бемори рухи доштаасту дар кайд меистодааст. Барои одами окил кифоя... Боз чанд махалгарои дигараш оиди чои ходиса гап мезанад. Как будто дар дигар минтакаву нохияхои чумхури чунин ходисахо нестанд. Бовар кунед лак лак. Танхо мардуми Сугд ранги мардуми чануб махалгаро нестанд ва оиди чои ходиса боре хам киноя намекунад.
Посух
Alijon Рустам 2019-08-20, 09:49
rut siyoh ina hdt mahalgaroi kadesti ku mardumi Sugd gufta
Посух
Тамми 2019-08-20, 15:29
Худочон у бачачаш зинда мона.дилам рещ шуд
Посух
Абубакр 2019-08-20, 20:21
Худованд чазои инхел падарро дихад наход фарзанди худро бо корд занад .
Посух
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
Ҳаводис
Хуҷанд: Занозании янгаву хоҳаршӯй барои семечка
Марҷона донаки офтобпараст хоида, пӯсти онро ба рӯйи хона партофтани писарчаи хоҳаршӯяшро дида, эрод мегирад, ки пӯчоқи семечкаро ба сатили...
7054
27
Аҷаб дунёе
Дар Хуҷанд лаълии парронро диданд?
“Ҳамарӯза даҳҳову садҳо телескопҳо кайҳонро мушоҳида мекунанд ва дар сурати пайдо шудани ягон ҷирм дар замин иттилоъи он сабт хоҳад...
522
0
Ҳаводис
Куштор дар назди бозори Панҷшанбеи шаҳри Хӯҷанд
Дар ҳолати мастӣ дар майдони «Регистон»-и бозори марказии «Панҷшанбе»-и шаҳри Хуҷанд бо марди 52-солаи сокини ноҳияиБобоҷон Ғафуров, даъво карда бо...
2091
2
маводҳои монанд
TV - Оила
 Никоҳи маҷбурӣ ва оқипадарии Рӯъё (Видео қисми 1)
Духтар духтари ман аст, хоҳам мезанам, хоҳам мекушам, хоҳам ба шавҳар медиҳам,-паст наомада гуфт падарам ва ба таъкидҳои ҳомиёни қонун...
3265
4
Бениқоб
Писари нохалаф падарро гадо кард
Аслан, вай бехонаву дар набуд, аммо писари дуюмаш чаҳор маротиба даст ба ҷиноят зада, падарро ҳам аз манзили зист ва...
193
0
Бениқоб
Падарам арӯси 14-сола дорад
Бачаи нодон, падарат як духтараки 14-соларо ба занӣ гирифтагӣ, барои ҳамин туро ба хонааш роҳ надодааст, ки ба модарат хабар...
1071
3