Helvetas - Hukuki Man
184-ҳазори Нигина Амонқуловаро дуздиданд
11994

 Саҳифаи шахсии Нигина Амонқулова, овозхони шинохтаи тоҷикро дар шабакаи Инстаграм нафари шахсияташ номаълум дуздидааст


Овозхон ночор барои худ саҳифаи нав кушод, зеро саҳифаи қаблияш, ки зиёда 97 ҳазор обуначӣ дошт, то ҳол дар дасти шахси номаълум қарор дорад...

Як манбаъ бидуни ифшои ному насабаш иброз намуд, ки саҳифаи овозхонро як шахси миллаташ турк бо роҳи фиреб дуздидааст. Он нафар ба овозхон як пайванд (ссылка) равон мекунад ва баъди ба он ворид шудан саҳифа нопадид мегардад.

Ин манбаъ ҳамчунин афзуд, ки саҳифаи нави Нигина Амонқулова 184 ҳазор обуначӣ дорад ва ӯ нияти расмӣ кардани саҳифаи феълиашро дорад.

Барои ситораҳое, ки дар шабакаи Инстаграм фаъоланд, ин ҳодисаи маъмулист ва чизе, ки ба сари Нигина Амонқулова омад, метавонад ҳар лаҳза ба сари санъаткори дигар ояд.


Ту аз пайи корат рафтан гир, ман аз келини ҳамсоя хоҳиш мекунам, ки Ҷавлонро ба духтур барад.

 


Дӯстона ва дастҷамъона ба саҳифаи нави Нигина Амонқулова дар шабакаи Инстаграм обуна шавед ва аз навгониҳои ҳаёти ин овозхони варзида бохабар бошед.

Поделиться новостью
Шарҳ
(9)
Тимур 2019-11-08, 10:00
ЯГОН ПРОБЛЕМА НЕСТ БГИ БО АЙ САР ВОСТАНАВИТШ КН ТАМОМ!
Посух
Sulaimoni Sarfzoda 2019-11-08, 10:00
Чигап шида боша
Посух
Шамим Омер 2019-11-08, 10:00
Э бачаа одам гум шавад амиқа реклама намекнен,,,,,, сайти Нигина гум шидаст,,,,
Посух
Muhammad Taghoev 2019-11-08, 11:15
Ман фикр кардам хидоят ёфта сарро сачдаба задаст аз пушти интернет мотам!!! Девонаги!!!
Посух
Рекет 2019-11-11, 20:42
Мада форид.
Посух
Беномак 2019-12-07, 12:40
Тоба кадм афт дар гур кати и реклама ма хиел кадам шуи беникохт гум шдай
Посух
Мехрбону 2019-12-07, 15:59
Наход,баройи Нигина Амонкулова аз хама чизи киматтаринаш хамин бошад. Астахфируллох......
Посух
Мехрбону 2019-12-07, 16:11
Наход,баройи Нигина Амонкулова аз хама чизи киматтаринаш хамин бошад.
Посух
Huseinjon hasanov 2019-12-07, 18:38
Was ist los
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(9)
Тимур 2019-11-08, 10:00
ЯГОН ПРОБЛЕМА НЕСТ БГИ БО АЙ САР ВОСТАНАВИТШ КН ТАМОМ!
Посух
Sulaimoni Sarfzoda 2019-11-08, 10:00
Чигап шида боша
Посух
Шамим Омер 2019-11-08, 10:00
Э бачаа одам гум шавад амиқа реклама намекнен,,,,,, сайти Нигина гум шидаст,,,,
Посух
Muhammad Taghoev 2019-11-08, 11:15
Ман фикр кардам хидоят ёфта сарро сачдаба задаст аз пушти интернет мотам!!! Девонаги!!!
Посух
Рекет 2019-11-11, 20:42
Мада форид.
Посух
Беномак 2019-12-07, 12:40
Тоба кадм афт дар гур кати и реклама ма хиел кадам шуи беникохт гум шдай
Посух
Мехрбону 2019-12-07, 15:59
Наход,баройи Нигина Амонкулова аз хама чизи киматтаринаш хамин бошад. Астахфируллох......
Посух
Мехрбону 2019-12-07, 16:11
Наход,баройи Нигина Амонкулова аз хама чизи киматтаринаш хамин бошад.
Посух
Huseinjon hasanov 2019-12-07, 18:38
Was ist los
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД